Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. dec 2017, 14:13

Viskelæder skrev:
Juki skrev:Det skal det nok blive! :)

Jeg er godt nok spændt på hvem det øvrige publikum er og hvad jeg kan/skal forvente af koncerten. Men uanset hvordan det går så skal der nok være nok pæne mænd at kigge på.. :slem:


Tag lige nogle snigerbilleder til mig af de der mænd :slem: :lol2:

Jeg skal prøve at huske det :lol:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1047
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Singletråden

Indlægaf Venus222 » 6. dec 2017, 14:31

Venus222 skrev:Jeg har modtaget følgende på FB/messenger, og jeg ved ski ikke helt hvad jeg skal mene, så jeg har ikke svaret endnu... :genert:

"Hej Venus222, jeg gør nu noget som jeg selv finder lidt grænseoverskridende.

Men jeg skriver alligevel til dig, jeg har lige set dig på Tinder og har naturligvis liket dig, men du ser så top sød ud og så søgte jeg bare på dit navn + "arbejdsplads" og lige der var du.

SÅ undskyld min utraditionelle kontaktmetode, men jeg håber at du returnerer liket og så giver jeg gerne en kop kemi tjek.

God aften."

Ud fra billedet tror jeg ikke han er min type. Og jeg vakler lidt mellem at synes at det er grænseoverskridende på den ufede måde at han har kontaktet mig på FB. Og at det faktisk er ret modigt, og beskeden er jo sympatisk nok. Så ja, jeg tygger lidt på det...

Hvordan har i det med den slags?


Nu citere jeg lige mig selv, for at dette indlæg skal give mening. Men vi var på date, og det var rigtig hyggeligt. Så vi skal ses igen. :) Jeg er slet ikke klar til en kæreste,og det har jeg gjort helt klart. Men som sagt skal vi ses igen, og så ser vi hvad der sker. :)
11
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 6. dec 2017, 18:44

Totalt off topic, og har simpelthen været nødt til at dobbeltposte..

Jeg var på en temadag med arbejde for en uge siden, og underviseren havde en kjole på... Da jeg sad og kiggede på mønsteret tænkte jeg: "Er det ikke... ligner det ikke en.... fisse?!" :nerve:

Jeg har nogle gange en ret vulgær tankegang, der ville få den mest nasty standupper til at blive misundelig, så... er det bare mig, der har en beskidt hjerne? :fløjt:

14113z_blue.jpg

14114z_blue.jpg


Disclaimer: Hvis nogen af jer har vedhæftede bluse/kjole... sorry.... :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 6. dec 2017, 18:48

Min mor er indlagt i Århus for at blive undersøgt. I morgen ligger de hende i fuld narkose for at tage de sidste prøver, der skal afgøre om hun er kræftfri for denne gang eller om kræften stadig spreder sig. Møgdag. Og i morgen bliver kun værre :trist:
Meget mod min vilje har vi gruppemøde i min projektgruppe og det har jeg slet, slet ikke overskud til :(
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 6. dec 2017, 18:49

DenBlødeJyde skrev:Totalt off topic, og har simpelthen været nødt til at dobbeltposte..

Jeg var på en temadag med arbejde for en uge siden, og underviseren havde en kjole på... Da jeg sad og kiggede på mønsteret tænkte jeg: "Er det ikke... ligner det ikke en.... fisse?!" :nerve:

Jeg har nogle gange en ret vulgær tankegang, der ville få den mest nasty standupper til at blive misundelig, så... er det bare mig, der har en beskidt hjerne? :fløjt:

14113z_blue.jpg

14114z_blue.jpg


Disclaimer: Hvis nogen af jer har vedhæftede bluse/kjole... sorry.... :genert:

Nej det er ikke bare dig :lol:
Jeg skulle lige se på den rigtigt, men du har da ret i at den godt kunne ligne en fisse i mønsteret ;)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. dec 2017, 18:49

DenBlødeJyde skrev:Totalt off topic, og har simpelthen været nødt til at dobbeltposte..

Jeg var på en temadag med arbejde for en uge siden, og underviseren havde en kjole på... Da jeg sad og kiggede på mønsteret tænkte jeg: "Er det ikke... ligner det ikke en.... fisse?!" :nerve:

Jeg har nogle gange en ret vulgær tankegang, der ville få den mest nasty standupper til at blive misundelig, så... er det bare mig, der har en beskidt hjerne? :fløjt:



Disclaimer: Hvis nogen af jer har vedhæftede bluse/kjole... sorry.... :genert:


Jeg ser det. Men jeg synes stadig, tøjet er pænt :D
3
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 6. dec 2017, 18:49

Dele af den kunne godt ligne lidt, men jeg tror ikke, jeg ville lægge mærke til det, hvis du ikke havde nævnt det.

Men jeg er alligevel glad for, jeg ikke ejer en, for så kunne jeg garanteret ikke un-see it :D
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. dec 2017, 18:49

DenBlødeJyde skrev:Totalt off topic, og har simpelthen været nødt til at dobbeltposte..

Jeg var på en temadag med arbejde for en uge siden, og underviseren havde en kjole på... Da jeg sad og kiggede på mønsteret tænkte jeg: "Er det ikke... ligner det ikke en.... fisse?!" :nerve:

Jeg har nogle gange en ret vulgær tankegang, der ville få den mest nasty standupper til at blive misundelig, så... er det bare mig, der har en beskidt hjerne? :fløjt:

14113z_blue.jpg

14114z_blue.jpg


Disclaimer: Hvis nogen af jer har vedhæftede bluse/kjole... sorry.... :genert:

Jeg kan godt se den :lol: Jeg er dog ikke sikker på at jeg havde bemærket den, hvis ikke du havde sagt det :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. dec 2017, 18:51

FrøkenM skrev:Min mor er indlagt i Århus for at blive undersøgt. I morgen ligger de hende i fuld narkose for at tage de sidste prøver, der skal afgøre om hun er kræftfri for denne gang eller om kræften stadig spreder sig. Møgdag. Og i morgen bliver kun værre :trist:
Meget mod min vilje har vi gruppemøde i min projektgruppe og det har jeg slet, slet ikke overskud til :(

:kram: :kram: :kram:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 6. dec 2017, 18:54

Juki skrev:
FrøkenM skrev:Min mor er indlagt i Århus for at blive undersøgt. I morgen ligger de hende i fuld narkose for at tage de sidste prøver, der skal afgøre om hun er kræftfri for denne gang eller om kræften stadig spreder sig. Møgdag. Og i morgen bliver kun værre :trist:
Meget mod min vilje har vi gruppemøde i min projektgruppe og det har jeg slet, slet ikke overskud til :(

:kram: :kram: :kram:

Tak :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 6. dec 2017, 18:56

Jeg synes også tøjet er fint.. men efterhånden som dagen skred frem, og det blev en lille smule svært at bevare fokus var det som om de bare poppede ud i hovedet på mig... "Dér er en.. dér er en mere.. Ej, hvorfor lige dér!"
6
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 6. dec 2017, 19:28

Jeg havde aldrig tænkt det selv, men jeg kan godt regne ud hvad du mener...bortset fra det, så synes jeg det er en fin kjole.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 6. dec 2017, 20:14

Sød, yngre mand, jeg tidligere har knaldet, var blevet lagt på is pga. manglende svar på beskeder, men nu har han skrevet - og er interesseret i at ses igen :genert:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. dec 2017, 20:37

Ally skrev:Sød, yngre mand, jeg tidligere har knaldet, var blevet lagt på is pga. manglende svar på beskeder, men nu har han skrevet - og er interesseret i at ses igen :genert:


Er du interesseret?
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 7. dec 2017, 06:14

Viskelæder skrev:Er du interesseret?

Ja. Vi skrev lidt i går aftes. Jeg tvivler stærkt på, at det bliver andet end knald - ja, så skulle han da virkelig overraske mig - men sex, kys, knus og kærtegn er også dejligt. Og især med ham.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"