Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 1. feb 2018, 14:49

Jeg bryder mig ikke rigtigt om at skære alle singler over en kam. Der er singler, der har valgt det, fordi de elsker singlelivet. Der er ufrivillige singler, der er ulykkelige alene. Der er singler, der er overbevist om, at de nok skal finde den rette og nyder ventetiden. Der er singler der er overbeviste om det modsatte. Der er singler, der slet ikke forholder sig til deres singlestatus osv.
Og uanset hvilken af typerne man er, kan andre ikke rigtigt tillade sig at fortælle en, hvordan man skal have det med at være single.
4
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 1. feb 2018, 14:49

Emma The Mermaid skrev:Jeg kan godt lide at mange på Facebook synes det her positivt :D Jeg synes mere det er sørgeligt :tie:

Hvad tænker i om det?


Jeg synes, det er sørgeligt, hvis man føler et behov for at lægge det op på sin væg. Jeg kan ikke forestille mig, at personer, der hviler i sin singlestatus, er de første til at smide det billede. Jeg tænker mere kvinder, der er blevet forladt til fordel for en anden :genert: :genert:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41318

Re: Singletråden

Indlægaf LaMariposa » 1. feb 2018, 15:05

Pip fra en lurer... :genert: Viske, hvordan gik det, da du mødtes med din eksflirt? Har tænkt en del på det, fordi I lød til at have det så dejligt sammen ellers og fordi hele den der problematik er så relevant.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Singletråden

Indlægaf MilleMercy » 1. feb 2018, 15:12

Emma The Mermaid skrev:Jeg kan godt lide at mange på Facebook synes det her positivt :D Jeg synes mere det er sørgeligt :tie:

Hvad tænker i om det?


Det ligner mest af alt en bitter (forladt? Bedraget?) stikpille til en eks. Om det er sørgeligt ved jeg ikke, men det formår da at sende en sviner til folk i forhold OG generalisere vildt på singler :nerve:

Nåmen, ellers hører jeg heller ikke til i denne tråd, jeg lurer bare lidt :)
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. feb 2018, 16:25

Pyjamas skrev:
Emma The Mermaid skrev:Jeg kan godt lide at mange på Facebook synes det her positivt :D Jeg synes mere det er sørgeligt :tie:

Hvad tænker i om det?


Jeg synes, det er sørgeligt, hvis man føler et behov for at lægge det op på sin væg. Jeg kan ikke forestille mig, at personer, der hviler i sin singlestatus, er de første til at smide det billede. Jeg tænker mere kvinder, der er blevet forladt til fordel for en anden :genert: :genert:



Helt enig, den form for statement skriger til himlen om at det ikke forholder sig sådan, overhoved.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Sweet Felicity Arkwright
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27. nov 2017, 13:24
Kort karma: 7
Likede indlæg: 83

Re: Singletråden

Indlægaf Sweet Felicity Arkwright » 1. feb 2018, 16:30

Emma The Mermaid skrev:Jeg kan godt lide at mange på Facebook synes det her positivt :D Jeg synes mere det er sørgeligt :tie:

Hvad tænker i om det?


Jeg har virkelig svært ved at forstå den holdning med, at det er tegn på styrke at man ikke har brug for andre mennesker. I mine øjne er det snarere tegn på sociopati.

En anden kliché, man ofte støder på, er den med, at du skal lære at elske dig selv når du er alene, før end du kan forvente at andre kan elske dig. At nægte sig selv et helt fundamentalt menneskeligt behov som kærlighed og sex er, er i mine øjne tegn på selvhad.
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. feb 2018, 16:33

den tvivl jeg udtrykte i mit forrige indlæg, den blev godt nok blæst væk i dag.
Det har været nogle hårde uger med børn der har fyldt med hver deres, og krævet en masse kræfter og overskud, fødselsdage der er blevet fejret osv.
Han lytter til alt, spørger ind til, giver mig noget konstruktivet feedback, bakker mig op, stryger mig med hårene...
Han har hele vejen igennem sagt at han gerne vil hjælpe mig, når jeg er klar til at lade ham komme så langt ind i mit liv.
Det er jeg bare ikke endnu,

Han har accepteret at jeg er så skrøbelig ifht børn og særligt eks og hans eventuelle reaktion på det her, at jeg ikke er klar til at gøre det officielt. Han er på min gamle arbejdsplads, og jeg VED at det går hurtigt når først nogle ved det.
Han spurgte i dag, om jeg vidste hvornår jeg var klar - for han synes det er hårdt at være hemmelig, for han er STOLT af at være kærester med mig,fordi jeg er SÅ klog og lækker, stærk, kærlig og rummelig. At han bare har lyst til at smide mig over nakken og slæbe mig ud og vise mig frem til hele verden så han kan prale af at jeg er hans...
Det er jo kæmpe store, dejlige og kærlige ord.
Jeg skrev at jeg er ked af at jeg er så besværlig, at jeg er ok med at han fortæller det til enkelte som han ved kan holde kæft, men det ville han ikke, han ville ikke risikere at fejlvurdere. I stedet skrev han at jeg fik indtil d. 1/7 - temmelig lang tid synes jeg, når nu han faktisk synes det er svært lige på den konto. Og svaret var bare "alt for at du er glad og lykkelig, jeg er bare glad for at du åbner døren lige så stille og roligt, jeg kan godt mærke det er svært"
19
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Singletråden

Indlægaf Bøtte » 1. feb 2018, 18:16

Juki skrev:
Bøtte skrev:
MOGA skrev:
KitKat skrev:
Emma The Mermaid skrev:Mine er ikke store nok til at være sokker... Ikke engang footies.


Her kan jeg være med. Jeg dumpede (eller bestod? :gruble: ) blyantstesten, ikke fordi de er så flotte og struttende, men fordi der simpelthen ikke er nok til at mase en blyant op under :lol:

OT: Er der nogen som husker den tråd på den gamle debat, hvor der nærmest gik konkurrence i hvilke bizarre ting man kunne holde oppe med/under brysterne? Hold kæft jeg var flad af grin :lol: :stoned: :lun:


Jeg husker fx penalhuset :lol2:


Og babybadekarret :-D

Et babybadekar under brysterne?? :gisp:


Ja :-D

Altså ikke så brystet går ud over hele badekarret. Bare kanten på den ene side under brysterne. :lol:


EDIT: De var altså ikke mine bryster. :genert.

Jeg husker det bare, da vi snakkede om det i min terminstråd derinde. :genert:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2018, 18:36

Emma The Mermaid skrev:Jeg kan godt lide at mange på Facebook synes det her positivt :D Jeg synes mere det er sørgeligt :tie:

Hvad tænker i om det?

Jeg tænker det samme som når folk på fx Instagram føler at de skal retfærdiggøre hvorfor de ser ud som de gør og at det er HELT okay/normalt at se sådan ud. Fx taget i betragtning af at de måske er i 30'erne og har et par børn.

Desperate kvinder med et problematisk og anstrengt forhold til deres krop og udseende. De er i hvert fald alt andet end okay med det.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2018, 18:39

Bøtte skrev:
Juki skrev:
Bøtte skrev:
MOGA skrev:
KitKat skrev:
Emma The Mermaid skrev:Mine er ikke store nok til at være sokker... Ikke engang footies.


Her kan jeg være med. Jeg dumpede (eller bestod? :gruble: ) blyantstesten, ikke fordi de er så flotte og struttende, men fordi der simpelthen ikke er nok til at mase en blyant op under :lol:

OT: Er der nogen som husker den tråd på den gamle debat, hvor der nærmest gik konkurrence i hvilke bizarre ting man kunne holde oppe med/under brysterne? Hold kæft jeg var flad af grin :lol: :stoned: :lun:


Jeg husker fx penalhuset :lol2:


Og babybadekarret :-D

Et babybadekar under brysterne?? :gisp:


Ja :-D

Altså ikke så brystet går ud over hele badekarret. Bare kanten på den ene side under brysterne. :lol:


EDIT: De var altså ikke mine bryster. :genert.

Jeg husker det bare, da vi snakkede om det i min terminstråd derinde. :genert:

Alligevel :D Sådan et badekar vejer at alligevel noget mere end en blyant fx :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2018, 18:57

Rikke skrev:Jeg får lyst til at finde noget stort og tungt og flashe, hvad jeg kan :D

:slem:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. feb 2018, 18:59

Anyway, kender følelsen :lol2:

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Singletråden

Indlægaf Filipai » 1. feb 2018, 19:08

Rikke skrev:
Juki skrev:
Rikke skrev:Jeg får lyst til at finde noget stort og tungt og flashe, hvad jeg kan :D

:slem:

Hvis nogen opretter en tråd og lægger ud, er jeg klar :D

Jeg ville gerne, men kan intet holde :(

Første gang jeg er ked af min velsiddende gskål :( :(




:D
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Singletråden

Indlægaf Bøtte » 1. feb 2018, 19:11

Juki skrev:
Bøtte skrev:
Juki skrev:
Bøtte skrev:
MOGA skrev:
KitKat skrev:
Emma The Mermaid skrev:Mine er ikke store nok til at være sokker... Ikke engang footies.


Her kan jeg være med. Jeg dumpede (eller bestod? :gruble: ) blyantstesten, ikke fordi de er så flotte og struttende, men fordi der simpelthen ikke er nok til at mase en blyant op under :lol:

OT: Er der nogen som husker den tråd på den gamle debat, hvor der nærmest gik konkurrence i hvilke bizarre ting man kunne holde oppe med/under brysterne? Hold kæft jeg var flad af grin :lol: :stoned: :lun:


Jeg husker fx penalhuset :lol2:


Og babybadekarret :-D

Et babybadekar under brysterne?? :gisp:


Ja :-D

Altså ikke så brystet går ud over hele badekarret. Bare kanten på den ene side under brysterne. :lol:


EDIT: De var altså ikke mine bryster. :genert.

Jeg husker det bare, da vi snakkede om det i min terminstråd derinde. :genert:

Alligevel :D Sådan et badekar vejer at alligevel noget mere end en blyant fx :lol:



Men det gør nogle bryster også efter at have været gennem graviditet og amning :lol:

Jeg kunne bestå blyantstesten inden første graviditet. Nu, not so much :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Singletråden

Indlægaf Bøtte » 1. feb 2018, 19:22

Jeg mindes altså også en der kunne have en liter shampoo under hver babs :slem:
0

Tilbage til "Forhold og sex"