Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 28. sep 2018, 07:47

Precaseptica skrev:RUC-pige har stadig ikke svaret på beskeden, så da jeg fik et tilbud om en date i går tog jeg pænt imod. Super sød og flot pige, som jeg var en tur på bar med. Det blev nok til lidt for mange øl, for det endte i hvert fald ret godt, vil jeg sige.

Så er det lige med hvad og hvornår man så skriver.


Du skriver lige præcis det, du har lyst til, når du har lyst.
15
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 844
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 28. sep 2018, 09:27

Lys skrev:Du skriver lige præcis det, du har lyst til, når du har lyst.


Overordnet set er jeg helt enig.

Rosa Espinosa skrev:Kan kun tale for mig selv, men jeg satte pris på at en fyr skrev senere på dagen, eller dagen efter og sagde at han havde haft en god aften/date. Men de fyre jeg har været sammen ned, de har også været ret aktive mht beskeder (lige som mig selv), så det har faldet naturligt, nu vi kommunikerede meget på messenger.


Det ville jeg egentlig også selv sætte pris på. Jeg sender hende en besked i dag.

FletpArkett skrev:Altså jeg husker dig fra den gamle debat som én der var meget din egen og var ret ligeglad med andres mening - og den gang var du endda ret ung. Kan huske jeg beundrede dig for netop den egenskab. Hvad er der sket nu? Kan du ikke være freaking lige glad med hvad normer og underlige uskrevne regler er her og så bare skrive når og hvad der passer dig. En pige med omløb i kasketten vil da ikke spille alle de der åndsvage spil. Er man oprigtig interesseret er man da ud over alt det der. Tænker jeg ;) Og gider du virkelig én pige der spiller de der spil? Jeg tror man får meget mere ud af bare at være sig selv? Det er ihvertfald min erfaring :blomst:


Sådan er jeg i og for sig stadig. Men jeg skal gerne indrømme, at jeg kører på støttehjul lige nu, fordi jeg trods alt er lidt ny i gamet igen efter mange år i fast forhold. Derudover er jeg nok lidt slem til bare at bruge jer (og tråden) til bare at vende nogle tanker.

Men jeg siger da tak for den lille reminder om mit yngre jegs selvtillid. Den vil jeg sætte mig for at finde frem igen.

SurSødSovs skrev:Vi er jo alle forskellige. Men når jeg har været sammen med nogen (weeee hele to - kæmpe erfaringsgrundlag :lol:), plejer de at skrive og spørge, om jeg er kommet godt hjem. Og så ellers tage den derfra. Jeg har aldrig oplevet at skulle vente på første besked - og det sætter jeg personligt pris på.

Jeg ville hade at vente i timer på at finde ud af, hvaf manden tænkte. Eller... Ej. Jeg er tilstrækkelig belastende til selv at skrive, tror jeg :genert:


Ja, det er da helt rigtigt. Jeg vil skynde mig at melde tilbage, at jeg havde en god aften i går og at jeg håber på at se hende igen.
14
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 28. sep 2018, 11:22

Jeg er altså heller ikke bleg for at skrive den første besked.
Sidst jeg var på en 1. date skrev jeg 5 minutter efter jeg var kommet hjem, at jeg gerne ville se ham igen. Han svarede at han også gerne ville se mig.
Hvor svært kan den slags være?

Enten vil man gerne ses, eller også vil man ikke. Meld dog ud.
11
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Singletråden

Indlægaf Lykke » 28. sep 2018, 11:43

Annione skrev:Jeg er altså heller ikke bleg for at skrive den første besked.
Sidst jeg var på en 1. date skrev jeg 5 minutter efter jeg var kommet hjem, at jeg gerne ville se ham igen. Han svarede at han også gerne ville se mig.
Hvor svært kan den slags være?

Enten vil man gerne ses, eller også vil man ikke. Meld dog ud.


Har en veninde som elsker det der spil. Og elsker at fyren virker, ja, jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, mere eller mindre utilnærmelig. Hun tænder helt af på at fyren skriver sådan relativt hurtigt, men tænder på at han tager 3 timer til en hel dag om at skrive. Sådan er man jo så forskellig. Jeg var tændt helt af på det spil. Det ville min tid være for vigtig til.
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 28. sep 2018, 11:59

Lykke skrev:
Annione skrev:Jeg er altså heller ikke bleg for at skrive den første besked.
Sidst jeg var på en 1. date skrev jeg 5 minutter efter jeg var kommet hjem, at jeg gerne ville se ham igen. Han svarede at han også gerne ville se mig.
Hvor svært kan den slags være?

Enten vil man gerne ses, eller også vil man ikke. Meld dog ud.


Har en veninde som elsker det der spil. Og elsker at fyren virker, ja, jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, mere eller mindre utilnærmelig. Hun tænder helt af på at fyren skriver sådan relativt hurtigt, men tænder på at han tager 3 timer til en hel dag om at skrive. Sådan er man jo så forskellig. Jeg var tændt helt af på det spil. Det ville min tid være for vigtig til.


Jeg forstår det heller ikke altid helt det spil. Altså jeg forstår godt at en person måske bliver mere interessant hvis de har mange jern i ilden (og nu snakker jeg ikke om at de dater/ser/knalder andre) og derfor kan være lang tid om at svare.

Men hvis man bevidst sidder og venter med at sende en besked hurtigt, alene fordi det er mod "spillets regler", så er det lidt fjollet. Omend forstår jeg det godt, for det kommer jo et sted fra. Og har helt sikkert også selv gjort det.
Senest rettet af Ghattner 28. sep 2018, 12:10, rettet i alt 1 gang.
3
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 28. sep 2018, 12:02

Lykke skrev:
Annione skrev:Jeg er altså heller ikke bleg for at skrive den første besked.
Sidst jeg var på en 1. date skrev jeg 5 minutter efter jeg var kommet hjem, at jeg gerne ville se ham igen. Han svarede at han også gerne ville se mig.
Hvor svært kan den slags være?

Enten vil man gerne ses, eller også vil man ikke. Meld dog ud.


Har en veninde som elsker det der spil. Og elsker at fyren virker, ja, jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, mere eller mindre utilnærmelig. Hun tænder helt af på at fyren skriver sådan relativt hurtigt, men tænder på at han tager 3 timer til en hel dag om at skrive. Sådan er man jo så forskellig. Jeg var tændt helt af på det spil. Det ville min tid være for vigtig til.



Men så skal hun jo også bare finde sammen med en, der har det på samme måde, hvis det skal fungere i længden, tænker jeg. Og derfor kan man jo ligeså godt tone rent flag fra starten.
1
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 844
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 28. sep 2018, 12:13

Annione skrev:Jeg er altså heller ikke bleg for at skrive den første besked.
Sidst jeg var på en 1. date skrev jeg 5 minutter efter jeg var kommet hjem, at jeg gerne ville se ham igen. Han svarede at han også gerne ville se mig.
Hvor svært kan den slags være?

Enten vil man gerne ses, eller også vil man ikke. Meld dog ud.


Du har helt ret. Jeg skrev også den første besked lige efter jeg havde fået hendes nummer og vi gik hvert til sit i går aftes.

Det var faktisk meget sjovt, for jeg havde lige tastet nummeret ind i tlf appen, men ikke gemt det, for at fortsætte samtalen, og så jokede hun med, at jeg nok smed det væk. Så måtte jeg så skrive over Tinder og forklare, at hun godt kunne starte på at hovere allerede, for jeg havde mistet det, da jeg desværre lukkede appen. Så fik jeg hende på messenger i stedet.

Og hun svarede i øvrigt indenfor et minut, da jeg skrev til hende for en times tid siden. Fantastisk!
23
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 28. sep 2018, 13:27

Ej men altså.
Sød tysker, som jeg kyssede ret meget med den sidste dag, som jeg sad og snakkede med til kl 03 om natten (selvom jeg skulle op kl 6), som skrev, da jeg stak ham
mit tlf nr, som addede mig på FB, som har liket virkelig mange af mine opslags, som snakkede om at komme og besøge mig her i bruxelles, som vildt gerne vil have en nat sammen med mig.... ham har jeg så ikke hørt fra i 24 timer nu. Jeg har skrevet. Og han har set mine beskeder.

Jeg fatter ingenting.

Jeg synes virkelig vi havde kemi.
Havde ikke regnet med andet end lidt sex en gang eller 3 om året - men alligevel.

Spade :sarkasme:
4
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. sep 2018, 14:46

hvor er det egentligt vildt, hvor mange kræfter man bruger på tanker i det her dating limbo...
kan forholde mig til alle emner i smider på bordet, overvejelserne om hvornår man er to much, uroen og usikkerheden ved manglende svar osv.
SUK!

Jeg har droppet alt om "ham den søde"
Han svarede aldrig på mit tilbud om at måtte overnatte her, selvom det helt åbent var formuleret som et tilbud og ikke en forventning.
Han kunne sgu da i det mindste bare sige tak - men har intet hørt fra ham overhoved. Og jeg valgte at jeg ikke ville være initiativtager igen igen.
Så nu har bolden ligget på hans banehalvdel i 14 dage, uden han har sparket den tilbage - og der regner jeg egentligt med en bliver liggende.
Men er egentlig også ligeglad kan jeg mærke, gassen var sgu gået af den ballon, da han overhoved ikke præsterede at (ville og kunne) være, det han gav udtryk for. Så der er egentligt ikke det store tab i det. Han har ihvertfald ikke rigtig fyldt i mine tanker, på andet en "nå jamen det var så den oplevelse" måden.

Men i "arrigskab" åbnede jeg for Tinder igen, og fik ret hurtigt et match med en sød fyr, som jeg har skrevet frem og tilbage med, uden at det har været noget der har fyldt/krævet en masse eller været for intenst. Men han har flere gange sagt at han rigtig gerne ville se mig.
Det endte så med en spontan, "kom og lig i ske og se en god film" date her i formiddag :D Han blev vist lidt overrasket over, at jeg sagde at nu havde han fanme smidt så mange bolde over til mig, at nu tog jeg ham på ordet, at jeg tog hjem til ham, og forventede ske og film.
jeg tror han blev lidt overrasket, men han tog også imod tilbuddet - dog med ordene om at han ikke ønskede at forcere eller ødelægge noget, og mit svar var at det kunne vi bare lade være med - for det har jeg absolut heller ikke behov for.
Har vist bare brug for at det går stille og roligt - og ikke blive "blown away" på samme måde igen - eller vil ihvertfald gerne at vi er to om det :sarkasme:

men for fanden jeg syntes han var pæn, lækker og dejlig. Høj, stor og bred, maskulin, fantastiske flotte brune øjne, og så ser han bare enormt rar ud.
Kunne såmænd godt ha kysset lidt på ham, men har været snot forkølet siden mandag, så ville ikke lige være den der tog initiativ.

Så efter gennemlæsning af tråden, så har jeg sendt ham en "lige ud af posen, jeg vil virkelig gerne se dig igen" besked :D
Vi havde pingponget lidt om noget andet, efter jeg kørte, men ikke lige at skulle ses igen.


Men det er også lidt dobbeltkonfekt, for har også ham nordmanden jeg begyndte at skrive med, og han er faktisk også virkelig super sød.
Havde ikke lige tænkt der skulle være noget særligt i det, andet end tidsfordriv, men han har sagt han rigtig gerne ville mødes en dag.
Men det er bare et helt andet fundament og grundlag, og langt mere besværligt.
9
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. sep 2018, 17:26

JessicaD skrev:Det var godt, du fik afsluttet det med ham. Det virkede meget ulige, og det er bare ikke rart at være i.


Ja, jeg kunne godt se det til sidst. Men var virkeligt fanget i, at han havde givet udtryk for noget helt andet, både før og efter vi mødtes.
Og at opleve en helt vild kemi, der bare fejede benene væk under mig, og som han også gav udtryk for var der.
Er stadig lidt forundret, egentligt, over at man kan give udtryk for at være, ville, savne - og så ikke evner at prioritere det, overhoved.
eller ikke at kunne finde ud af bare at sige nej tak, for den mulighed har jeg faktisk også givet ham - uden at der var lagt op til nogen form for drama
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Singletråden

Indlægaf Lykke » 28. sep 2018, 19:13

Lys skrev:
Lykke skrev:
Annione skrev:Jeg er altså heller ikke bleg for at skrive den første besked.
Sidst jeg var på en 1. date skrev jeg 5 minutter efter jeg var kommet hjem, at jeg gerne ville se ham igen. Han svarede at han også gerne ville se mig.
Hvor svært kan den slags være?

Enten vil man gerne ses, eller også vil man ikke. Meld dog ud.


Har en veninde som elsker det der spil. Og elsker at fyren virker, ja, jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det, mere eller mindre utilnærmelig. Hun tænder helt af på at fyren skriver sådan relativt hurtigt, men tænder på at han tager 3 timer til en hel dag om at skrive. Sådan er man jo så forskellig. Jeg var tændt helt af på det spil. Det ville min tid være for vigtig til.



Men så skal hun jo også bare finde sammen med en, der har det på samme måde, hvis det skal fungere i længden, tænker jeg. Og derfor kan man jo ligeså godt tone rent flag fra starten.


Ja helt sikkert.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. sep 2018, 19:39

hm... han syntes ikke der var grundlag for mere. Fik en virkelig fin og ordentlig besked fra ham, point for det!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 28. sep 2018, 19:46

Annione skrev:Ej men altså.
Sød tysker, som jeg kyssede ret meget med den sidste dag, som jeg sad og snakkede med til kl 03 om natten (selvom jeg skulle op kl 6), som skrev, da jeg stak ham
mit tlf nr, som addede mig på FB, som har liket virkelig mange af mine opslags, som snakkede om at komme og besøge mig her i bruxelles, som vildt gerne vil have en nat sammen med mig.... ham har jeg så ikke hørt fra i 24 timer nu. Jeg har skrevet. Og han har set mine beskeder.

Jeg fatter ingenting.

Jeg synes virkelig vi havde kemi.
Havde ikke regnet med andet end lidt sex en gang eller 3 om året - men alligevel.

Spade :sarkasme:


Måske er han over forhold?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. sep 2018, 20:07

Smiling_Goat skrev:
Madam Pomfrey skrev:hm... han syntes ikke der var grundlag for mere. Fik en virkelig fin og ordentlig besked fra ham, point for det!


Det er simpelthen en jungle det her dating. Man skal virkelig holde tungen lige i munden.

Jeg kommer aldrig til at forstå, hvordan man på baggrund af én date kan afgøre, at der aldrig opstår følelser. Det giver virkelig ingen mening, synes jeg. Jeg mener, en del mennesker er nervøse på første date, og så opfører man sig jo ikke altid som sig selv..

Man risikerer jo at smide guld på gaden


Det gør man...

Han skrev faktisk også at han godt vidste det ikke var helt fair at bedømme ud fra sår kort tid, men at han havde manglet gnisten/mavefornemmelsen der gav ham lyst til at gøre mere. At jeg virkede super sød, og så virkelig godt ud, men at han hellere ville være ærlig fremfor at jeg evt. forventede og håbede på noget der nok ikke kommer til at ske.

Så alt i alt, kan man vel ikke få et pænere svar, men blev da lige lidt øv da han skrev det.
Men egentligt er jeg glad for jeg hoppede ud i, så hurtigt, dels at møde ham og at få afklaret om vi skulle ses igen eller ej.
Det er ikke ligefrem en mulighed jeg har specielt ofte, men egentligt meget rart ikke at have brugt en masse energi på skriverier, og få skabt nogle forventninger, som måske ikke passer ind i virkeligheden.


Men det tog mig også ud af dilemmaet med at have 2 intressante mænd i indbakken :genert: :fløjt:
evner ikke mulitasking på det område
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. sep 2018, 20:15

Min happn profil, som står åben - men som jeg ikke har brugt aktivt flere uger, er også gået helt vildt amok.
Nu har den et par gange placeret mig på forskellige adresser ca. 40-50 km fra mit hjem, og områder jeg aldrig kommer i, i stor københavn.
Og den har lavet nogle matches...

Den har så korrekt noteret at jeg var ved KBH h, den anden dag, men åbenbart liket en mand - som jeg ikke ville ha liket selv :gruble:

Det er altså lidt sært :stoned:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"