Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 27. nov 2016, 18:33

IrmaPigen skrev:Jeg har spist frokost med date i dag.

Kort efter vi havde sagt farvel tikkede en SMS ind, der startede med "For dælen, du er dejlig Irma".

Næste weekend blir en udfordring. Han har børn. Vores eneste mulighed for at ses er fredag, hvor jeg skal til julefrokost.

Derfor overvejer jeg at gå meget tidligt fra julefrokosten. Eller helt at melde afbud.


Fedt!

Jeg tror ikke, at jeg ville ændre planer mht julefrokosten (medmindre det er fordi, du i virkeligheden ikke rigtigt gider med). Men det skyldes nok lidt "brændt barn"-tendenser, og jeg ville ikke risikere at sidde et par uger senere og føle mig smådum, fordi jeg havde tilpasset mig så meget, hvis han pludselig slår bak.

Men jeg kan sagtens forstå, at du tænker tanken.
8
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 27. nov 2016, 18:34

Buffy skrev:
canoodle skrev:Og så til sexen. Den har aldrig været dårlig, og han har nogle præferencer der ikke ligger inde for vanilje-spektret, men som jeg har det helt fint med, også selvom jeg ikke selv tænder på det. Og så han vil meget gerne bestemme slagets gang. Den del af det kan jeg godt lide. Det jeg ikke så godt kan lide, er at han ikke rigtig ser ud til at læse mine signaler, og kommer til at virke en smule egoistisk. Jeg kan godt lide det, men kunne også godt tænke mig at "get- off"- som man siger :lol2: Normalt ville jeg ikke have svært ved at sige:" Du Karl-Egon, jeg vil gerne have at du gør sådan og sådan," men han sagde nærmest direkte, at hvis han ikke bestemmer, så mister det meget for ham. Såeeee, hvordan kringler man lige den? Det har potentiale, men er der bestemt ikke endnu.


Jeg ligger ikke selv i vanilje-spektret og jeg ville aldrig dyrke andet end vaniljesex med en, der ikke kunne læse mig. Egoisme i sengen har jeg det fint med, en dominerende mand ja tak. Men en der ikke kan læse mig eller som jeg ikke kunne snakke med om det, nej tak. Nu ved jeg jo ikke, hvad I gør helt præcist, men der er ting jeg gør (eller kan lide der blive gjort), som kan blive små farligt, hvis han ikke kan læse mig. Så det er et absolut krav at han kan læse mig. :)


Tak for input :) Jeg skal vist lige klargøre at han det er ham der skal "gøres noget ved", og derfor føler jeg mig som sådan ikke utryg med det. Vi kommunikerer egentlig ret fint, bortset fra den nonverbale kommunikation lige med det. Det jeg leder efter, er en mere konkret indgangsvinkel til den snak, når han nu har meldt ud. For vi skal helt sikkert tage den snak imens vi ikke lige er igang med det.
0
All Adventurous women do
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 27. nov 2016, 18:41

canoodle skrev:Åh, jeg er ved at blive bange for at det her ender på en måde der gør mig ked af det :genert: .

Vi mødtes igen i går og selvom planen var at jeg skulle hjem til ham og spise og sove, så ændrede det sig, da han hentede mig. Han undskyldte med at hans roommate ikke havde overholdt sin rengøringsaftale og at han ikke ville invitere mig hjem i et hjem der lignede lort, nu det var første gang. Til gengæld havde han bestilt bord på en restaurant og inviterede på en pre-dinner drink på Frederiksberg. Han er så sød, altså. Åbnede døren for mig, både i bilen og på de steder vi trakterede. Holdt om mig, flettede fingre imens vi gik, betalte for hele gildet, flirtede, kyssede mig og flettede fingre over bordet. Det endte med at vi tog hjem til mig og nørdede musik, røg cigaretter, så lidt SKAM, drak te, havde sex (Det vender jeg lige tilbage til) kiggede hinanden dybt i øjnene, snakkede om drømme og fortid, puttede og kyssede, slåssede og alt det der.

Da han så skulle til at tage hjem (han havde glemt laderen til sin arbejdsmobil og havde døgnvagt.) blev han lidt stille. Han sagde, at han nød vores tid sammen og var lidt ked af at vi ikke kunne se hinanden før onsdag. At december bliver dum pga. jul, familiebesøg osv. Og at han gerne ville se mig mere end det nok kunne blive til. Vi talte frem og tilbage med hvordan vi kan løse det, nu jeg er enlig mor og ret bundet. Men han slås lidt med det med at mit barn kommer ind i ligningen, hvis han sover her. Fordi vi jo ikke er etablerede osv. Og jeg kan både forstå det, og så ikke. Men det er nok fordi jeg er så tryg og glad og rolig, når vi er sammen, at jeg måske glemmer at det kan være mærkeligt for en to-årig at mors ven overnatter her.

Jeg kan mærke, at jeg ligger lige på grænsen til at blive forelsket. Men måske af de forkerte årsager. For han gør jo alting "rigtigt". Men er ikke sikker på at vores timing, intentioner og livsstil passer overens. Han bliver ved med at holde fast i at han ikke skal have en kæreste, men opfører sig meget på og nyforelsket. Der er ingen fuck-boi-ting her mere. Det gør mig skrup-forvirret :mellow: Den voksne del af mig holder mig i tøjlerne, fordi der er nogle forhindringer, men når tingene er som de er imellem os, så er det svært at ikke ride med på bølgen.

Og så til sexen. Den har aldrig været dårlig, og han har nogle præferencer der ikke ligger inde for vanilje-spektret, men som jeg har det helt fint med, også selvom jeg ikke selv tænder på det. Og så han vil meget gerne bestemme slagets gang. Den del af det kan jeg godt lide. Det jeg ikke så godt kan lide, er at han ikke rigtig ser ud til at læse mine signaler, og kommer til at virke en smule egoistisk. Jeg kan godt lide det, men kunne også godt tænke mig at "get- off"- som man siger :lol2: Normalt ville jeg ikke have svært ved at sige:" Du Karl-Egon, jeg vil gerne have at du gør sådan og sådan," men han sagde nærmest direkte, at hvis han ikke bestemmer, så mister det meget for ham. Såeeee, hvordan kringler man lige den? Det har potentiale, men er der bestemt ikke endnu.


Helt generelt lyder det jo ret skønt - men også lidt farligt, når jeres tilgang til relationen er forskellig. Hvorfor er han så fast besluttet i forhold til, at han absolut ikke ønsker en kæreste?

Mht sexen kan du så ikke tage emnet op uden for sengen? Jeg skal blankt erkende, at jeg er virkelig dårlig til det selv, men det duer jo ikke, hvis han er den eneste, der lægger linjen. Et er at han har kontrollen under selve akten, men han kan jo ikke forlange at have kontrollen 100 % over hvad der skal foregå (eller ikke foregå), hvis det ikke gør det for dig.
2
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 27. nov 2016, 18:47

Lys: ^^ Ja, lige præcis :) Farligt, men godt. Det handler om, at han trænger til en "parforholds-pause" efter at have været i faste forhold de sidste seks år. Han trænger til tid til at finde ud af hvem han er, uden at være i et forhold. Men *Puf* så dumpede jeg lige ned i hans liv. Det er jo en klassisk historie. Jeg har ikke brug for at etablere noget lige nu, for jeg nyder faktisk at være ansvarsfri og slippe for de der typiske kedelige parforholds-konflikter, men samtidig er det også svært at være i noget der er så skønt, og så skulle holde tøjlerne hele tiden.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 27. nov 2016, 18:53

Dikus skrev:
canoodle skrev:^^ Ja, lige præcis :) Farligt, men godt. Det handler om, at han trænger til en "parforholds-pause" efter at have været i faste forhold de sidste seks år. Han trænger til tid til at finde ud af hvem han er, uden at være i et forhold. Men *Puf* så dumoede jeg lige ned i hans liv. Det er jo en klassisk historie. Jeg har ikke brug for at etablere noget lige nu, for jeg nyder faktisk at være ansvarsfri og slippe for de der typiske kedelige parforholds-konflikter, men samtidig er det også svært at være i noget der er så skønt, og så skulle holde tøjlerne hele tiden.


Puha... Den der spiral... den kan være svær at komme ud af, når først der er følelser med... Og det kommer der med ret stor sandsynlighed (dømt ud fra, hvad du skriver :D )

Jeg tror, jeg ville tage fat i de hurdle før det med sexen...


Mener du at vi skal snakke om det med hvor han er, og hvor jeg er? For det har vi snakket om så sent som sidste onsdag. Han er bange for at komme til at såre mig, siger han. Men samtidig er han meget initiativtageren til at ses, at lave kærestede ting og sige at han holder af mig, savner mig osv. VERY mixed signals :D
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 27. nov 2016, 19:00

Dikus skrev:
canoodle skrev:
Dikus skrev:
canoodle skrev:^^ Ja, lige præcis :) Farligt, men godt. Det handler om, at han trænger til en "parforholds-pause" efter at have været i faste forhold de sidste seks år. Han trænger til tid til at finde ud af hvem han er, uden at være i et forhold. Men *Puf* så dumoede jeg lige ned i hans liv. Det er jo en klassisk historie. Jeg har ikke brug for at etablere noget lige nu, for jeg nyder faktisk at være ansvarsfri og slippe for de der typiske kedelige parforholds-konflikter, men samtidig er det også svært at være i noget der er så skønt, og så skulle holde tøjlerne hele tiden.


Puha... Den der spiral... den kan være svær at komme ud af, når først der er følelser med... Og det kommer der med ret stor sandsynlighed (dømt ud fra, hvad du skriver :D )

Jeg tror, jeg ville tage fat i de hurdle før det med sexen...


Mener du at vi skal snakke om det med hvor han er, og hvor jeg er? For det har vi snakket om så sent som sidste onsdag. Han er bange for at komme til at såre mig, siger han. Men samtidig er han meget initiativtageren til at ses, at lave kærestede ting og sige at han holder af mig, savner mig osv. VERY mixed signals :D


Sådan der var jeg ikke-kærester med ham, jeg så sidste i halvandet år. Det stinker virkeligt big time.


Hmm. Jeg læser det som om du synes jeg skal lukke den. Det er måske også det bedste for alle parter. Men iiihhh! :genert:

Ift. dit dilemma, ville jeg altså som foreslået tage snakket med moderen før fødselsdagen. Det er bare nemmest med rene linjer. Det er jo ikke sikkert at din bekymring holder stik, og uanset hvad, så virker det som at jeres relation er så tæt, at det holder imellem jer. Så hellere før, end senere, tænker jeg :)
0
All Adventurous women do
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 27. nov 2016, 19:19

canoodle skrev:Lys: ^^ Ja, lige præcis :) Farligt, men godt. Det handler om, at han trænger til en "parforholds-pause" efter at have været i faste forhold de sidste seks år. Han trænger til tid til at finde ud af hvem han er, uden at være i et forhold. Men *Puf* så dumpede jeg lige ned i hans liv. Det er jo en klassisk historie. Jeg har ikke brug for at etablere noget lige nu, for jeg nyder faktisk at være ansvarsfri og slippe for de der typiske kedelige parforholds-konflikter, men samtidig er det også svært at være i noget der er så skønt, og så skulle holde tøjlerne hele tiden.


Jeg ville selv være mere rolig, hvis hans udmelding var mere i stil med at han ikke ledte efter en kæreste og egentlig havde tænkt, at han ikke skulle have nogen og derfor gerne ville tage det roligt og se hvad der sker, men med en åbenhed over for de følelser, der måtte opstå.

Hvis han gerne vil være forholdsfri, giver det ikke mening for mig, at han opbygger sådan en relation til dig, som han er i færd med.

Jeg har selv prøvet at blive vild med en fyr, der bare gerne ville ses til middage, teater, gåture, sex, hygge mv. på ugentlig basis uden at det skulle være et forhold. Jeg håbede og håbede på, at han forelskede sig i mig, men det skete ikke og pludselig brød han vores relation, fordi han ikke kunne møde mig der hvor jeg var og ville hen.
1
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 27. nov 2016, 19:39

canoodle skrev:Tak for input :) Jeg skal vist lige klargøre at han det er ham der skal "gøres noget ved", og derfor føler jeg mig som sådan ikke utryg med det. Vi kommunikerer egentlig ret fint, bortset fra den nonverbale kommunikation lige med det. Det jeg leder efter, er en mere konkret indgangsvinkel til den snak, når han nu har meldt ud. For vi skal helt sikkert tage den snak imens vi ikke lige er igang med det.


Har du lyst til et sexliv, der kun er på hans præmisser? For det lyder lidt som, det er det han kræver.
Godt du er tryg, bare husk det er altid ok at sige fra, stå ved sine grænser og det er i hvertfald også ok at kræve, det også handler om dine lyster og behov og ikke kun hans.

At den nonverbale kommunikation ikke helt fungerer kan være noget så simpelt, som at I ikke kender hinanden godt nok endnu. Men det kan også være fordi han ikke prøver på grund af egoismen.

Jeg håber ikke, det virker som om jeg mener, du ikke skal være sammen med ham. Det har jeg egentlig ikke nogen mening om. Du skal være passe på dig selv, for du fortjener at have det sjovt og godt, en at have det sjovt og godt med, det gør du altså. Jeg synes, du har været igennem nok, de sidste par år :)
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. nov 2016, 19:39

Bange for at såre dig og ønsker ikke at være kærester. Er så træt af at skrive det, men den lugter altså, canoodle :mellow:
Pas rigtig godt på dig selv i det.
4
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 27. nov 2016, 19:40

Lys skrev:
canoodle skrev:Lys: ^^ Ja, lige præcis :) Farligt, men godt. Det handler om, at han trænger til en "parforholds-pause" efter at have været i faste forhold de sidste seks år. Han trænger til tid til at finde ud af hvem han er, uden at være i et forhold. Men *Puf* så dumpede jeg lige ned i hans liv. Det er jo en klassisk historie. Jeg har ikke brug for at etablere noget lige nu, for jeg nyder faktisk at være ansvarsfri og slippe for de der typiske kedelige parforholds-konflikter, men samtidig er det også svært at være i noget der er så skønt, og så skulle holde tøjlerne hele tiden.


Jeg ville selv være mere rolig, hvis hans udmelding var mere i stil med at han ikke ledte efter en kæreste og egentlig havde tænkt, at han ikke skulle have nogen og derfor gerne ville tage det roligt og se hvad der sker, men med en åbenhed over for de følelser, der måtte opstå.

Hvis han gerne vil være forholdsfri, giver det ikke mening for mig, at han opbygger sådan en relation til dig, som han er i færd med.

Jeg har selv prøvet at blive vild med en fyr, der bare gerne ville ses til middage, teater, gåture, sex, hygge mv. på ugentlig basis uden at det skulle være et forhold. Jeg håbede og håbede på, at han forelskede sig i mig, men det skete ikke og pludselig brød han vores relation, fordi han ikke kunne møde mig der hvor jeg var og ville hen.


Lige præcis der er der hvor vi er. Han har nemlig ikke åbnet op for muligheden med de følelser der. Kun med hans handlinger, som passer til dem du beskriver. Efter et langt bad med tanker omkring det her, besluttede jeg mig for at ringe til ham. Så nu har jeg meldt ud at jeg synes vi skal stoppe det. Netop fordi min stolthed forbyder mig at være i noget, hvor muligheden ikke engang ligger der. Han blev rigtig ked af det, men forstod mig godt. Han sagde, at han ville tænke over det, og vende tilbage til mig. Men jeg tror bare jeg lukker den af helt fra mig og forbereder mig på ikke at skulle have mere med ham at gøre. Øv. Det var ellers virkelig dejligt. :whine:
3
All Adventurous women do
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 27. nov 2016, 19:44

canoodle skrev:
Lys skrev:
canoodle skrev:Lys: ^^ Ja, lige præcis :) Farligt, men godt. Det handler om, at han trænger til en "parforholds-pause" efter at have været i faste forhold de sidste seks år. Han trænger til tid til at finde ud af hvem han er, uden at være i et forhold. Men *Puf* så dumpede jeg lige ned i hans liv. Det er jo en klassisk historie. Jeg har ikke brug for at etablere noget lige nu, for jeg nyder faktisk at være ansvarsfri og slippe for de der typiske kedelige parforholds-konflikter, men samtidig er det også svært at være i noget der er så skønt, og så skulle holde tøjlerne hele tiden.


Jeg ville selv være mere rolig, hvis hans udmelding var mere i stil med at han ikke ledte efter en kæreste og egentlig havde tænkt, at han ikke skulle have nogen og derfor gerne ville tage det roligt og se hvad der sker, men med en åbenhed over for de følelser, der måtte opstå.

Hvis han gerne vil være forholdsfri, giver det ikke mening for mig, at han opbygger sådan en relation til dig, som han er i færd med.

Jeg har selv prøvet at blive vild med en fyr, der bare gerne ville ses til middage, teater, gåture, sex, hygge mv. på ugentlig basis uden at det skulle være et forhold. Jeg håbede og håbede på, at han forelskede sig i mig, men det skete ikke og pludselig brød han vores relation, fordi han ikke kunne møde mig der hvor jeg var og ville hen.


Lige præcis der er der hvor vi er. Han har nemlig ikke åbnet op for muligheden med de følelser der. Kun med hans handlinger, som passer til dem du beskriver. Efter et langt bad med tanker omkring det her, besluttede jeg mig for at ringe til ham. Så nu har jeg meldt ud at jeg synes vi skal stoppe det. Netop fordi min stolthed forbyder mig at være i noget, hvor muligheden ikke engang ligger der. Han blev rigtig ked af det, men forstod mig godt. Han sagde, at han ville tænke over det, og vende tilbage til mig. Men jeg tror bare jeg lukker den af helt fra mig og forbereder mig på ikke at skulle have mere med ham at gøre. Øv. Det var ellers virkelig dejligt. :whine:


Øv, det er ikke en fed situation, men jeg synes, du er sej, at du tager dig selv og dine spirende følelser alvorligt og siger fra over for hans blandede signaler.
5
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 27. nov 2016, 20:39

canoodle skrev:
Lys skrev:
canoodle skrev:Lys: ^^ Ja, lige præcis :) Farligt, men godt. Det handler om, at han trænger til en "parforholds-pause" efter at have været i faste forhold de sidste seks år. Han trænger til tid til at finde ud af hvem han er, uden at være i et forhold. Men *Puf* så dumpede jeg lige ned i hans liv. Det er jo en klassisk historie. Jeg har ikke brug for at etablere noget lige nu, for jeg nyder faktisk at være ansvarsfri og slippe for de der typiske kedelige parforholds-konflikter, men samtidig er det også svært at være i noget der er så skønt, og så skulle holde tøjlerne hele tiden.


Jeg ville selv være mere rolig, hvis hans udmelding var mere i stil med at han ikke ledte efter en kæreste og egentlig havde tænkt, at han ikke skulle have nogen og derfor gerne ville tage det roligt og se hvad der sker, men med en åbenhed over for de følelser, der måtte opstå.

Hvis han gerne vil være forholdsfri, giver det ikke mening for mig, at han opbygger sådan en relation til dig, som han er i færd med.

Jeg har selv prøvet at blive vild med en fyr, der bare gerne ville ses til middage, teater, gåture, sex, hygge mv. på ugentlig basis uden at det skulle være et forhold. Jeg håbede og håbede på, at han forelskede sig i mig, men det skete ikke og pludselig brød han vores relation, fordi han ikke kunne møde mig der hvor jeg var og ville hen.


Lige præcis der er der hvor vi er. Han har nemlig ikke åbnet op for muligheden med de følelser der. Kun med hans handlinger, som passer til dem du beskriver. Efter et langt bad med tanker omkring det her, besluttede jeg mig for at ringe til ham. Så nu har jeg meldt ud at jeg synes vi skal stoppe det. Netop fordi min stolthed forbyder mig at være i noget, hvor muligheden ikke engang ligger der. Han blev rigtig ked af det, men forstod mig godt. Han sagde, at han ville tænke over det, og vende tilbage til mig. Men jeg tror bare jeg lukker den af helt fra mig og forbereder mig på ikke at skulle have mere med ham at gøre. Øv. Det var ellers virkelig dejligt. :whine:


Jeg skulle til at svare på dit tidligere indlæg, men så så jeg dette indlæg og tænkte helt ærligt: "hvor er det godt!". Ikke fordi, det er ikke er en virkeligt svær og trist situation, du står i, men fordi det - i mine øjne - er den eneste rigtige måde at tackle det på, når I tydeligvis ikke vil de samme ting. Jeg synes, det er sindssygt sejt og ballsy, at du ringede til ham og satte en grænse for dig selv - det er der så mange, der ikke kan finde ud af, men det er fandme vigtigt :worship: :kys:

Kan heller ikke rigtigt lade være med at kommentere på hele situationen - beklager på forhånd, hvis det lyder lidt hårdt, men det er altså godt ment. For jeg har selv været dér. Men min erfaring er, at man virkeligt, virkeligt skal tage "jeg leder ikke efter en kæreste"-udmeldingen og alle afarter deraf enormt bogstaveligt. Hvis en mand siger dét, så mener han det, og så er det fordi, han ved, han ikke har tænkt sig at blive kærester med én. Det lyder lidt voldsomt på skrift, men hvor har jeg (og veninder) dog brændt nallerne ved at tro, at man kan ændre på den slags, hvis bare han liiiige lærer én at kende. At en mand så samtidigt virker nærværende og gerne vil holde i hånden og kysse offentligt, well. Det er helt bestemt dejligt, og det er jo uden tvivl et tegn på, at han godt kan lide én, men så er det bare heller ikke et tegn på mere end dét. Hvis en mand siger, han ikke vil være kærester og samtidig opfører sig som ens kæreste, så er det ikke "blandede signaler", det er bare et tegn på, at han gerne vil hygge sig med én uden alle forpligtelserne. Og så må jeg virkeligt også bare sige, at det er et ret så rødt flag, når en mand er egoistisk i sengen. Det har intet at gøre med hans seksuelle præferencer eller hvorvidt han er vanilla eller til kinky stuff, det handler om, at han også gerne vil gøre dig glad. Måske er jeg også bare præget af at have prøvet lidt for mange hurtige fyre, der woopsidaisy lige glemmer, at man ikke kom, i det øjeblik de selv skød kanonen af, og så bare gerne vil sove. Det er ikke okay, og det er desværre tit bare et tegn på, at de ikke lægger så meget i forholdet.

Jeg håber ikke, at ovenstående virker for sort/hvidt, for selvfølgelig er der undtagelser. Dette er bare den regel, jeg selv lever efter, fordi jeg har set den bekræftet så mange gange.
10
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. nov 2016, 20:52

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har spist frokost med date i dag.

Kort efter vi havde sagt farvel tikkede en SMS ind, der startede med "For dælen, du er dejlig Irma".

Næste weekend blir en udfordring. Han har børn. Vores eneste mulighed for at ses er fredag, hvor jeg skal til julefrokost.

Derfor overvejer jeg at gå meget tidligt fra julefrokosten. Eller helt at melde afbud.


Fedt!

Jeg tror ikke, at jeg ville ændre planer mht julefrokosten (medmindre det er fordi, du i virkeligheden ikke rigtigt gider med). Men det skyldes nok lidt "brændt barn"-tendenser, og jeg ville ikke risikere at sidde et par uger senere og føle mig smådum, fordi jeg havde tilpasset mig så meget, hvis han pludselig slår bak.

Men jeg kan sagtens forstå, at du tænker tanken.


Jeg var tæt på slet ikke at melde mig til julefrokosten fordi jeg ikke rigtig gad.

Sidste år gik jeg temmelig tidligt fordi folk meget tidligt var fulde på et niveau, jeg ikke rigtig gider.

Så jeg føler ikke rigtig noget tab. Heller ikke selvom vi ikke ender sammen som et par. Så har jeg jo stadig haft en hyggelig aften ud af det.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 27. nov 2016, 22:10

Mødtes casual med en fyr fra min hobby, fordi han har erfaring med events a la et, jeg skal arrangere i fremtiden. Har kun hilst på ham kort to gange, og set ham på Facebook i diverse diskussioner i forbindelse med hobbyen.

Virkelig god kemi, god snak. Følte også at jeg selv gjorde det godt- lyttede, spurgte ind, kom selv med relevante og sjove inputs.

Jeg kunne mistænke han om nogle dage vil invitere på en rigtig date og ved ikke om jeg er klar.

Men det føltes SÅ godt ikke at føle sig useless.

Har følt de sidste måneder som én lang afvisning, og det har sgu sat sig. Føler mig grim, usexede, uværdig etc.

Men det er jeg ikke.
Der går nok lidt mere tid, før jeg er helt ovenpå.

Men fucking rart altså.
Og han er både pæn, populær og med et godt job, det betyder altså noget at én man ved har talrige muligheder, finder én interessant. Overfladisk som det dog er.

Puh.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20843

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 27. nov 2016, 22:19

Noget andet er.

Min ven, som jeg sås med, bad om venskab og at vi holdt noget kontakt. Jeg sagde ok, måske, vi kan prøve - men jeg har brug for denne weekend, hvor jeg ved du ikke knalder andre. Sådan at det er små skridt, og jeg lige kan få ro på mig selv, inden alle realiteterne rammer.

Fredag - en veninde fortæller, at en anden veninde er på vej til Kbh for at sove sammen med min ven.
Mavepuster.

Lørdag - efter aftale henter jeg mine ting hos ven med en kammerat, hvor han ikke er der - har nøgle og låser mig ind, nøglen efterlades bagefter osv.
Da det er gjort, skriver jeg til ven at jeg ikke vil have kontakt. Han brød en aftale, han er en idiot.

Ven fortæller de ikke sov sammen, hun havde snakket om det men han havde bare snakket uden om, for han ville ikke (men, antager jeg, afviste ikke direkte fordi han vil have mulighed senere... sådan er det, og det er ikke unfair, vi er jo ikke sammen).
Han er ked af, jeg blev såret.
Tigger om kontakt, siger han ikke kan overskue at miste mig.

Jeg er så glad for denne udmelding af følelser og lyst til mig i sit liv. Har følt mig ligegyldig for ham.

Er afklaret med, det langtfra er en kærlighedserklæring. Men bare rart alligevel, trods nederen situation hvor jeg nåede at blive rigtig ked af det.

Har sagt jeg skal have space og skriver når jeg er klar.

Det er rart med fred.

Genoptager kontakt igen senere, har jeg lovet. Så må vi se, hvor svært det er.
Jeg vil gerne prøve, men ikke for enhver pris.

Jeg er ikke ligegyldig. Betyder meget. Fucked up at jeg troede det, efter næsten et halvt års dating. Siger meget om, at forholdet ikke var godt og på den måde, var det også lidt afklarende for mig.
2
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"