Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. maj 2016, 20:37

Rikke skrev:
Planten skrev:Jeg er næsten lige kommet hjem fra en dejlig, lun gåtur på stranden med en veninde. Og mens det var rigtig hyggeligt, så ville jeg ønske det var med en dejlig mand, som jeg kunne flette fingre med :genert:

Dén følelse ramte også mig sidste sommer, da jeg slentrede på en gade i NY med min allerbedste veninde.
Jeg måtte simpelthen stoppe op og sige til hende, at det var SÅ dejligt at rejse med hende, men hold kæft, hvor gad jeg godt gå lige der med en dejlig mand i hånden i stedet :genert:

Den følelse kender jeg virkelig også. Skønt med dejlige veninder, men uanset hvad, så kan de ikke erstatte en kæreste for mig.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 8. maj 2016, 20:41

Jeg har en af de famøse perioder i single-livet, hvor jeg næsten hader at se forelskede par.
Uanset om det er nyforelskelse, eller etablerede forhold, som bliver forårskåde, så magter jeg bare ikke at se på det.
Og det er fan.... overalt.

Single-livet om foråret er noget rigtigt lort.
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 8. maj 2016, 20:46

Jeg er nu heller ikke god til at melde klart ud, selv om jeg allerede indenfor de første 10 min ved at det her ikke kommer til at blive til noget. Jeg synes det virker så hårdt at slutte en date af med "det var hyggeligt, men jeg ser ingen grund til en andendate". Hvis han skriver efterfølgende, siger jeg selvfølgelig nej tak, men jeg håber altid at han heller ikke er interesseret i mere :genert:
2
Brugeravatar
Cordelia222
Indlæg: 223
Tilmeldt: 28. feb 2016, 23:25
Kort karma: 15
Likede indlæg: 257

Re: Singletråden

Indlægaf Cordelia222 » 9. maj 2016, 13:27

Melder mig under fanerne. Single på femte år og er nok ved at være lidt træt af det. Til gengæld har jeg en fantastisk omgangskreds, så der bliver ikke siddet ret meget på sofaen alene.
3
"Is a dream a lie if it don't come true, or is it something worse?"
At Disney, we mostly do happy endings... :devil:
Single and awesome! - Vil du ændre på singledelen? :genert:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. maj 2016, 15:29

MOGA skrev:
A 7 skrev:
JessicaD skrev:Nu kan jeg pludselig huske grundene til, at jeg ikke gider knalde på første date. :tie: For det første fordi, jeg ikke har lysten til det, når jeg ikke kender manden, og så for det andet for at undgå sådan noget der. Hold nu kæft en vatpik!! Det undrer mig gang på gang, at det kan være så svært selv at melde ud.

Oplever I mænd også den slags fra kvinder? Jeg er selv ret god til at melde ud, hvad jeg vil eller ikke vil efter en date, da jeg hader uafklarede ting, uanset om jeg selv har noget i klemme eller ej.


Kvinder, der ikke melder (/kan melde) ud?? Jeg oplever nærmest ikke andet.


Man burde lave et datingsite for mænd og kvinder, som gerne vil melde ud, og et for dem, som går og lurepasser!


Humlen er dog nok desværre, at dem, der ikke melder ud, ikke har selvindsigten til at melde ud, at de er typen, der ikke melder ud ...
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 9. maj 2016, 15:39

Jeg er på vej hjem fra virkeligt dejligt ét døgns-besøg på Lolland hos vennepar med enormt kær 2-årig datter. Og selv om det var rart, og de har det rigtigt godt sammen osv, tænk, så er jeg bare SÅ glad for at kunne komme hjem og bare være mig selv. Jeg nyder deres selskab, nyder at mærke, hvor harmoniske de er sammen. Men nøøøøj, det er rart bare at være mig selv. Kunne tage hjem og passe min have, mit manus og mine orgasmer selv. (Ikke nødvendigvis i dén rækkefølge ... :D) og ikke skulle forklare nogen, hvorfor jeg nok egentlig ikke rigtigt gider snakke med nogen de næste tre fridage.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 16:45

Jeg er på Tinder. Og har efter et matchmæssigt dødvande sat mine søgekriterier op aldersmæssigt. Er 34 - og søger nu op til 46. Det resulterede i mange nye matches. Som så alle spørger 'har du børn' og melder pas, når jeg svarer 'nej, men håber på at få det'. Suk. Tænk at 'ingen børn' nu er blevet det, man bliver valgt fra på grund af...
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 9. maj 2016, 16:52

Muspel skrev:Jeg er på Tinder. Og har efter et matchmæssigt dødvande sat mine søgekriterier op aldersmæssigt. Er 34 - og søger nu op til 46. Det resulterede i mange nye matches. Som så alle spørger 'har du børn' og melder pas, når jeg svarer 'nej, men håber på at få det'. Suk. Tænk at 'ingen børn' nu er blevet det, man bliver valgt fra på grund af...


Det er lidt sjovt. Jeg havde præcis de samme søgekriterier, og er mange gange blevet valgt fra på, at jeg ikke vil have flere børn.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 9. maj 2016, 16:55

Muspel skrev:Jeg er på Tinder. Og har efter et matchmæssigt dødvande sat mine søgekriterier op aldersmæssigt. Er 34 - og søger nu op til 46. Det resulterede i mange nye matches. Som så alle spørger 'har du børn' og melder pas, når jeg svarer 'nej, men håber på at få det'. Suk. Tænk at 'ingen børn' nu er blevet det, man bliver valgt fra på grund af...


Det er nok nærmere "... Men håber på det" der udløser fravalget.
Det er en ting, som jeg måske ville fravælge på, for jeg kan ikk' lave flere.
Og de fleste singlemænd over 40, tænker nok på børneproduktion, som det sidste.
(Det vil selvfølgelig gerne "øvelsen")
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 16:56

JessicaD skrev:
Muspel skrev:Jeg er på Tinder. Og har efter et matchmæssigt dødvande sat mine søgekriterier op aldersmæssigt. Er 34 - og søger nu op til 46. Det resulterede i mange nye matches. Som så alle spørger 'har du børn' og melder pas, når jeg svarer 'nej, men håber på at få det'. Suk. Tænk at 'ingen børn' nu er blevet det, man bliver valgt fra på grund af...


Men det er da også vanvittig sent for en mand at få børn, når han er 46 år? :8: Så hvis man lige skal lære hinanden at kende osv, så er han jo nærmest 50 år til den tid. Det kan jeg godt forstå, at de ikke vil.


Nå jamen undskyld da! Jeg siger heller ikke, at jeg ikke forstår det. Bare at det er ... Øv.
Bliver faktisk lidt ked af din kommentar.
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 17:00

Elvispop skrev:
Muspel skrev:Jeg er på Tinder. Og har efter et matchmæssigt dødvande sat mine søgekriterier op aldersmæssigt. Er 34 - og søger nu op til 46. Det resulterede i mange nye matches. Som så alle spørger 'har du børn' og melder pas, når jeg svarer 'nej, men håber på at få det'. Suk. Tænk at 'ingen børn' nu er blevet det, man bliver valgt fra på grund af...


Det er nok nærmere "... Men håber på det" der udløser fravalget.
Det er en ting, som jeg måske ville fravælge på, for jeg kan ikk' lave flere.
Og de fleste singlemænd over 40, tænker nok på børneproduktion, som det sidste.
(Det vil selvfølgelig gerne "øvelsen")


Men jeg tænker netop, at med den alder de har, må jeg hellere være ærlig. Fordi der jo netop nok er nogen; der vil tænke 'nej det er jeg færdig med'
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 17:00

MOGA skrev:
Muspel skrev:Jeg er på Tinder. Og har efter et matchmæssigt dødvande sat mine søgekriterier op aldersmæssigt. Er 34 - og søger nu op til 46. Det resulterede i mange nye matches. Som så alle spørger 'har du børn' og melder pas, når jeg svarer 'nej, men håber på at få det'. Suk. Tænk at 'ingen børn' nu er blevet det, man bliver valgt fra på grund af...


Det er lidt sjovt. Jeg havde præcis de samme søgekriterier, og er mange gange blevet valgt fra på, at jeg ikke vil have flere børn.


:fløjt: så må vi bytte matches :d
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 20:12

JessicaD skrev:Jeg er ked af, at du blev stødt over min kommentar. Jeg synes bare, at mændenes reaktion er så naturlig, og det ville jeg bare lige dele. :) Men det er da ikke umuligt at finde folk i den aldersklasse, der vil have børn - det har jeg selv oplevet flere eksempler på.


Det er i orden. Jeg blev ikke stødt. Jeg blev ked af det. Fordi det virkede lidt 'hallo hvad regner du med - er du dum eller hvad' i mine lidt modløse øjne. Men fair nok. Du har jo nok ret. .... Katte er jo også meget søde.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. maj 2016, 20:27

Muspel skrev:Det er i orden. Jeg blev ikke stødt. Jeg blev ked af det. Fordi det virkede lidt 'hallo hvad regner du med - er du dum eller hvad' i mine lidt modløse øjne. Men fair nok. Du har jo nok ret. .... Katte er jo også meget søde.


Hvor jeg færdes, er det bestemt ikke unormalt for mænd at få børn, når de er i 40' erne.
Et eksempel er mine forældres nabo, der er 48 eller 49 og har to drenge på 3 og 1½. Jeg synes på ingen måde, at det virker "vanvittigt sent" i hans tilfælde eller i de andre sammenhænge, hvor jeg er stødt på (ofte førstegangs)fædre et sted mellem 40 og 50.
Til gengæld kender jeg også mænd på samme alder, der er et helt andet sted i livet, fx. min venindes storebror på 43, hvis børn er 19 og 14, og det er selvfølgelig en lige så ærlig sag.

Samtidig tænker jeg også, at du ikke kun tog udgangspunkt i mænd på 46 år, men op til.
1
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 20:32

DetSorteCirkus skrev:
Muspel skrev:Det er i orden. Jeg blev ikke stødt. Jeg blev ked af det. Fordi det virkede lidt 'hallo hvad regner du med - er du dum eller hvad' i mine lidt modløse øjne. Men fair nok. Du har jo nok ret. .... Katte er jo også meget søde.


Hvor jeg færdes, er det bestemt ikke unormalt for mænd at få børn, når de er i 40' erne.
Et eksempel er mine forældres nabo, der er 48 eller 49 og har to drenge på 3 og 1½. Jeg synes på ingen måde, at det virker "vanvittigt sent" i hans tilfælde eller i de andre sammenhænge, hvor jeg er stødt på (ofte førstegangs)fædre et sted mellem 40 og 50.
Til gengæld kender jeg også mænd på samme alder, der er et helt andet sted i livet, fx. min venindes storebror på 43, hvis børn er 19 og 14, og det er selvfølgelig en lige så ærlig sag.

Samtidig tænker jeg også, at du ikke kun tog udgangspunkt i mænd på 46 år, men op til.


Se. Det var netop sådan jeg tænkte. Og kender da også en del mænd med 'to kuld' - det ville jeg også have det fint med :)
Og nej. Mit aldersspænd er ikke 46-46 :-D
0

Tilbage til "Forhold og sex"