Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 20:10

Planten skrev:
klumphen skrev:
Viskelæder skrev:...
Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.

Det der med tålmodighed er en svær kunst når man har en køn kvindes opmærksomhed. Lige i den her henseende tror jeg du har dit udseende imod dig. Hvor fjollet det end må lyde.

Igen - nu ved jeg ikke, hvordan viske ser ud, men jeg oplever det samme, og jeg er ganske plain.


Jeg synes virkelig også, jeg har oplevet det meget. Nogle gange får de gjort sådan, at jeg føler mig helt forkert, fordi jeg ikke vil mødes efter 5 minutter, altså de bliver nærmest vrede på mig. Wtf? :forvirret:
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 1. maj 2016, 20:11

Animi skrev:Jeg er sleeet ikke typen, der er til småsnak over mobilen. Mest fordi at jeg synes en samtale er mere naturlig face-to-face når man ikke kender hinanden, og der er så mange ting der lyder dumt på skrift men som ville fungere i virkeligheden. Så jeg bliver sgu altid så usikker på samtaler over nettet :lol2: Så hvis en fyr fra Tinder vil score mig, skal han helst invitere mig på kaffe inden der er gået et døgn :lol2:

Hurra for mangfoldigheden! Men øv at der ikke findes et facit til hvordan I gerne vil have det :P
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. maj 2016, 20:12

Viskelæder skrev:
Juki skrev:Har I set det program der hedder "Petra dater hele verden"? Ellers kan det ses på DR's hjemmeside. Der er 5-6 afsnit.

Men konceptet er egentlig meget sjovt. Nå, men her i det sidste afsnit er hun i USA, hvor hun mødes med en dating coach eller noget i den stil. Han giver hende nogle "hjemmeopgaver" eller opfordrer hende til nogle forskellige ting, bl.a. at gå på date to gange om ugen i to måneder.

Jeg ved ikke om det bare er mig, men det lyder af sindssygt meget og giver mig stress bare ved tanken :lol: Men jeg tænker også at det da er begrænset hvor meget man kan lære en person at kende på så kort tid? Og om man ikke allerede er videre ved næste date (om det så er med den samme eller en ny) i stedet for at nyde nuet? Ej, det lyder kliché-agtigt.. Måske er det også bare fordi jeg ikke kan se mig selv forholde mig til så mange nye mennesker på kort tid :genert:


Ja, jeg har set det og var vild med det. Jeg synes, Petra er skøn og meget naturlig.
Jeg tænkte også OMG, da han sagde det. Men jeg er så heller ikke på jagt efter en kæreste, så jeg ville aldrig date på den måde, men jeg fik stress bare ved tanken.
Virkede han ikke også bare generelt lidt træls?

Jo, det synes jeg.. :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. maj 2016, 20:12

Code71 skrev:
MOGA skrev:Men sådan er det jo nogle gange.
Det ville være røvet ikke at give det en chance, hvis I havde været sammen i fem år, men efter tre dates er det da helt fair at sige, at man ikke har den rigtige mavefornemmelse, og så bare lukke den der.


Det er tre dates siden hun kom hjem fra hendes ferie (5 uger) I alt har der nok nærmere været en 12-15 stykker


IMO er 12-15 dates rigeligt. Hvis du ikke har en lidt særlig følelse omkring hende nu, så kommer det heller ikke.
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 20:13

Code71 skrev:Ja inderst inde ved jeg jo godt at i har ret og det var jo også det jeg selv var kommet frem til

Det er bare så pisseirriterende. Her er der en smuk og dejlig pige, som er interesseret i noget seriøst med mig og som jeg i starten havde det på samme måde med. Men efter at hun er kommet hjem... pfffft væk var den mavefornemmelse :(

Manicninja: Jeg kommer IKKE til at gentage det jeg gjorde sidst. Det står helt klart. Det skulle jeg aldrig ha gjort og man skal lære af sine fejl i min verden

Så ja, i har ret. Jeg skal tage "snakken" med hende. Jeg hader jo bare at gøre hende ked af det. For hun har intet gjort forkert og jeg kan ikke engang sætte en finger dér og sige: DET der...

Jeg aner det ganske enkelt ikke

Lige nu føler jeg mig lidt fucked up rent ud sagt


Æv, det er virkelig også bare en rigtig træls situation, du står i. Jeg hader selv, når man skal tage snakken og lukke den, fordi det jo oftest er et fantastiske menneske med rigtig mange gode ting.
Har du slet ingen idé om, hvad der har ændret sig i fht. dine følelser for hende?

Uanset hvad er jeg enig med de andre.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. maj 2016, 20:16

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
klumphen skrev:
Viskelæder skrev:...
Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.

Det der med tålmodighed er en svær kunst når man har en køn kvindes opmærksomhed. Lige i den her henseende tror jeg du har dit udseende imod dig. Hvor fjollet det end må lyde.

Igen - nu ved jeg ikke, hvordan viske ser ud, men jeg oplever det samme, og jeg er ganske plain.


Jeg synes virkelig også, jeg har oplevet det meget. Nogle gange får de gjort sådan, at jeg føler mig helt forkert, fordi jeg ikke vil mødes efter 5 minutter, altså de bliver nærmest vrede på mig. Wtf? :forvirret:

Lige præcis. Jeg vil altså gerne vide bare lige lidt om, hvorvidt man har en smule af de samme grundholdninger eller syn på livet.
0
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. maj 2016, 20:16

Code71 skrev:
MOGA skrev:Men sådan er det jo nogle gange.
Det ville være røvet ikke at give det en chance, hvis I havde været sammen i fem år, men efter tre dates er det da helt fair at sige, at man ikke har den rigtige mavefornemmelse, og så bare lukke den der.


Det er tre dates siden hun kom hjem fra hendes ferie (5 uger) I alt har der nok nærmere været en 12-15 stykker


Det ved jeg godt, men når I efter så kort tid har været adskilt relativt længe, tænker jeg, at det er som at starte forfra.
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 1. maj 2016, 20:17

MOGA skrev:
Code71 skrev:
MOGA skrev:Men sådan er det jo nogle gange.
Det ville være røvet ikke at give det en chance, hvis I havde været sammen i fem år, men efter tre dates er det da helt fair at sige, at man ikke har den rigtige mavefornemmelse, og så bare lukke den der.


Det er tre dates siden hun kom hjem fra hendes ferie (5 uger) I alt har der nok nærmere været en 12-15 stykker


Det ved jeg godt, men når I efter så kort tid har været adskilt relativt længe, tænker jeg, at det er som at starte forfra.


Det har du så tilgengæld ret i :)
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. maj 2016, 20:18

klumphen skrev:
Animi skrev:Jeg er sleeet ikke typen, der er til småsnak over mobilen. Mest fordi at jeg synes en samtale er mere naturlig face-to-face når man ikke kender hinanden, og der er så mange ting der lyder dumt på skrift men som ville fungere i virkeligheden. Så jeg bliver sgu altid så usikker på samtaler over nettet :lol2: Så hvis en fyr fra Tinder vil score mig, skal han helst invitere mig på kaffe inden der er gået et døgn :lol2:

Hurra for mangfoldigheden! Men øv at der ikke findes et facit til hvordan I gerne vil have det :P

Ja det er som om mennesker er forskellige - sikke noget svineri :P
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 1. maj 2016, 20:21

Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:
klumphen skrev:
Viskelæder skrev:...
Altså, hvorfor er der sådan en enorm hast? Gud, hvor er det frustrerende. Og for lige at lyde rigtig sur diva-agtig, så kan jeg ligesom kun komme frem til, at når fyre konstant vil mødes efter 3 sekunder, så kan de udelukkende gå efter mit udseende eller sex.

Det der med tålmodighed er en svær kunst når man har en køn kvindes opmærksomhed. Lige i den her henseende tror jeg du har dit udseende imod dig. Hvor fjollet det end må lyde.

Igen - nu ved jeg ikke, hvordan viske ser ud, men jeg oplever det samme, og jeg er ganske plain.


Jeg synes virkelig også, jeg har oplevet det meget. Nogle gange får de gjort sådan, at jeg føler mig helt forkert, fordi jeg ikke vil mødes efter 5 minutter, altså de bliver nærmest vrede på mig. Wtf? :forvirret:

Lige præcis. Jeg vil altså gerne vide bare lige lidt om, hvorvidt man har en smule af de samme grundholdninger eller syn på livet.


Ja, for hvad er ellers meningen med at skrive sammen? Ellers kunne man jo bare gå rundt på gaden og spørge fremmede mennesker, om de vil have kaffe med en. Det irriterer mig sgu, at man skal gøres så forkert, fordi man gerne vil kende nogen bare LIDT for at mødes med dem.
2
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 1. maj 2016, 20:22

Viskelæder skrev:Æv, det er virkelig også bare en rigtig træls situation, du står i. Jeg hader selv, når man skal tage snakken og lukke den, fordi det jo oftest er et fantastiske menneske med rigtig mange gode ting.
Har du slet ingen idé om, hvad der har ændret sig i fht. dine følelser for hende?

Uanset hvad er jeg enig med de andre.


Jeg har tænkt en del over det her i aften og nej det kan jeg rent faktisk ikke. Jeg synes jo stadig hun er køn og kysser rigtig godt osv. Hun har en glimrende humor og er skarp. Alle de ting jeg normalvis falder for.

Men her er "elektriciteten" blot forsvundet mens hun har været ude at rejse og det eneste jeg kan komme på skulle være anderledes er mig selv. Det er jo bare begrænset hvor meget jeg har kunnet nå at ændre mig på 6 uger, tænker jeg

Denne her har jeg godt nok aldrig oplevet tidligere. Enten var den der eller også var den ikke. Jeg har aldrig oplevet at den var der i starten, men så forsvandt så kort tid efter.

Måske skal jeg bare tage det som et tegn på at jeg skal stoppe med at søge - lige nu
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. maj 2016, 20:26

Code, jeg kan ikke helt lade være med at tænke, at du måske er så skide nervøs for at såre hende eller gå ind i en relation, hvor du måske ikke har følelserne med, at du ikke kan slappe af og dermed ikke bare være i det. Hvis jeg bliver nervøs og bange, så lukker jeg ned for følelser.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. maj 2016, 20:27

Og nu vil jeg tage på arbejde - hyg jer allesammen og sov godt :kys:
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 1. maj 2016, 20:29

Planten skrev:
klumphen skrev:Det der med tålmodighed er en svær kunst når man har en køn kvindes opmærksomhed. Lige i den her henseende tror jeg du har dit udseende imod dig. Hvor fjollet det end må lyde.

Igen - nu ved jeg ikke, hvordan viske ser ud, men jeg oplever det samme, og jeg er ganske plain.

Der må være nogle meget "utålmodige" mænd ude i datingland. Hvordan holder man sådan noget ud?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 1. maj 2016, 20:33

Code71 skrev:Ja inderst inde ved jeg jo godt at i har ret og det var jo også det jeg selv var kommet frem til

Det er bare så pisseirriterende. Her er der en smuk og dejlig pige, som er interesseret i noget seriøst med mig og som jeg i starten havde det på samme måde med. Men efter at hun er kommet hjem... pfffft væk var den mavefornemmelse :(

Manicninja: Jeg kommer IKKE til at gentage det jeg gjorde sidst. Det står helt klart. Det skulle jeg aldrig ha gjort og man skal lære af sine fejl i min verden

Så ja, i har ret. Jeg skal tage "snakken" med hende. Jeg hader jo bare at gøre hende ked af det. For hun har intet gjort forkert og jeg kan ikke engang sætte en finger dér og sige: DET der...

Jeg aner det ganske enkelt ikke

Lige nu føler jeg mig lidt fucked up rent ud sagt


Cool. Hvis du ikke vil gentage det, så er der jo ikke noget at være i tvivl om :)

Jeg tror faktisk mest din udfordring består i at respektere og lytte til din mavefornemmelse. Opgaven er at blive klogere på, hvordan lige netop DIN indre stemme lyder, når den siger nej, hvordan DIN krop føles, når noget er forkert. Men det hører under den særlige erfaring med at være lige netop dig her i verden. Det kan vi andre ikke hjælpe dig med at afkode.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"