Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. feb 2016, 09:16

Hvis en fugleklat angiveligt skulle bringe held, hvad giver en hel fugl der rammer én i hovedet så? Et helt livs lykke? :lun: Eller blot et ømt hoved? :whine:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. feb 2016, 09:43

Liseletpåtå skrev:
Skralde skrev:Hvis en fugleklat angiveligt skulle bringe held, hvad giver en hel fugl der rammer én i hovedet så? Et helt livs lykke? :lun: Eller blot et ømt hoved? :whine:


Har du fået en fugl i hovedet? Er du ok og hvad for en fugl var det ?


Jeg er lidt øm der hvor den ramte, men ellers har jeg det helt fint tak :kys: Det var vist en solsort der ikke kunne flyve helt lige da et vindstød kom :( Den sundede sig i øjeblik sammen med mig og så fløj den videre, så jeg tror gudskelov at den er okay. Men jøsses hvor blev jeg forskrækket! Den så jeg altså ikke lige komme :genert:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. feb 2016, 10:00

Liseletpåtå skrev:
Skralde skrev:
Liseletpåtå skrev:
Skralde skrev:Hvis en fugleklat angiveligt skulle bringe held, hvad giver en hel fugl der rammer én i hovedet så? Et helt livs lykke? :lun: Eller blot et ømt hoved? :whine:


Har du fået en fugl i hovedet? Er du ok og hvad for en fugl var det ?


Jeg er lidt øm der hvor den ramte, men ellers har jeg det helt fint tak :kys: Det var vist en solsort der ikke kunne flyve helt lige da et vindstød kom :( Den sundede sig i øjeblik sammen med mig og så fløj den videre, så jeg tror gudskelov at den er okay. Men jøsses hvor blev jeg forskrækket! Den så jeg altså ikke lige komme :genert:


Ikke en måge? :-D



:klap: :lol:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 2. feb 2016, 14:35

:panik:

Fordi jeg parkerede den så er der så 1. Stk. Mand der er meget på og jeg skal på date

:panik:

Total teenagtig fordi jeg godt kan li manden (altså på skrift)
Senest rettet af Spjaerten 2. feb 2016, 19:00, rettet i alt 1 gang.
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. feb 2016, 16:21

Skralde skrev:Plante, øv det lyder som en træls oplevelse, men fedt at du fik fortalt ham det :gogo: Vi har jo desværre alle nogle dårlige vaner som vi ikke altid er bevidste om, så jeg håber at han tager informationen til sig og at I ender på endnu en date, der går langt bedre :kys:

Han var faktisk bevidst om, hvordan han kunne virke, og var ked af, at han havde fået mig til at blive ked af det. Så langt, så godt. Så må vi se....
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. feb 2016, 16:25

Jeg er blevet klippet i dag, hvilket ikke sker så ofte :blush:

Men selvom det er lidt dyrt, så var det inkl. hårvask OG hovedbundsmassage + Massage i stolen imens :love: Sådan noget hovedbundsmassage kunne jeg godt blive forfalden til..!
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 2. feb 2016, 16:56

Juki skrev:Jeg er blevet klippet i dag, hvilket ikke sker så ofte :blush:

Men selvom det er lidt dyrt, så var det inkl. hårvask OG hovedbundsmassage + Massage i stolen imens :love: Sådan noget hovedbundsmassage kunne jeg godt blive forfalden til..!

Det er ikke helt det samme, men sådan en her er dejlig (og findes tit billigt i Tiger og Søstrene Grene)

http://sjaelogsans.dk/aromaterapi-168/h ... sage-p5736
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 2. feb 2016, 17:09

2SHY skrev:
Juki skrev:Jeg er blevet klippet i dag, hvilket ikke sker så ofte :blush:

Men selvom det er lidt dyrt, så var det inkl. hårvask OG hovedbundsmassage + Massage i stolen imens :love: Sådan noget hovedbundsmassage kunne jeg godt blive forfalden til..!

Det er ikke helt det samme, men sådan en her er dejlig (og findes tit billigt i Tiger og Søstrene Grene)

http://sjaelogsans.dk/aromaterapi-168/h ... sage-p5736

Jeg synes de er lidt irriterende :genert:

Næh du, hellere et par ordentlige (mande)hænder der kan tage ved :slem:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 3. feb 2016, 15:27

Nå... jeg er blevet strudset......... Tror jeg.... Måske han lige skal have et par dage mere, men jeg tror den er god nok..

Jeg var på date søndag. Der var hanky-panky. Han var dejlig og meget på. "Vil du se mig igen?", "Så må jeg komme og besøge dig" yada-yada... Og siden søndag aften har jeg stort set intet hørt...... Møgmand!

Inden vi mødtes skrev vi i en uges tid, havde lange telefonsamtaler etc.

Jeg er virkelig usikker, når det kommer til sådan noget og håndterer det virkelig ikke ret godt. Må finde på noget sjovt at lave i weekenden...
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 10:26

En lækker mand har inviteret mig på drinks på fredag. Jeg har set beskeden, men ikke svaret endnu.
Jeg ved ikke, om jeg tør/har lyst? :genert:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 4. feb 2016, 10:38

Viskelæder skrev:En lækker mand har inviteret mig på drinks på fredag. Jeg har set beskeden, men ikke svaret endnu.
Jeg ved ikke, om jeg tør/har lyst? :genert:

Hvad gør at du tvivler?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 4. feb 2016, 10:42

Viskelæder skrev:En lækker mand har inviteret mig på drinks på fredag. Jeg har set beskeden, men ikke svaret endnu.
Jeg ved ikke, om jeg tør/har lyst? :genert:


Det er lidt vigtigt at skelne mellem de to, siger min erfaring mig. Ikke at turde og ikke at have lyst er to meget forskellige ting. Ting, man ikke tør, er i mange tilfælde - i hvert fald for mig - noget, jeg virkelig har lyst til ...
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9158

Re: Singletråden

Indlægaf Kommodedyret » 4. feb 2016, 10:58

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:En lækker mand har inviteret mig på drinks på fredag. Jeg har set beskeden, men ikke svaret endnu.
Jeg ved ikke, om jeg tør/har lyst? :genert:


Det er lidt vigtigt at skelne mellem de to, siger min erfaring mig. Ikke at turde og ikke at have lyst er to meget forskellige ting
. Ting, man ikke tør, er i mange tilfælde - i hvert fald for mig - noget, jeg virkelig har lyst til ...


So true.

Selvom det her kan gå begge veje. Ting jeg ikke tør kan både være noget jeg har meget- og lidt lyst til.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 11:40

Juki skrev:
Viskelæder skrev:En lækker mand har inviteret mig på drinks på fredag. Jeg har set beskeden, men ikke svaret endnu.
Jeg ved ikke, om jeg tør/har lyst? :genert:

Hvad gør at du tvivler?


Jamen flere grunde. Den første er, at sådan er jeg generelt :D Jeg haaaaader at mødes med nogen for første gang og håber, det ikke bliver til noget, og det ender tit med, at jeg aflyser.
Derudover er han en, jeg har skrevet med, og han er rigtig sød og charmerende osv., men han virker for kedelig, sød og ordentlig til mig.
Og så prøver jeg virkelig at spare, så jeg kan rejse til sommer, så jeg synes bare ikke, jeg vil til at bruge 500kr på 3 drinks :s

Fuld af dårlige undskyldninger, I know :-D
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 11:42

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:En lækker mand har inviteret mig på drinks på fredag. Jeg har set beskeden, men ikke svaret endnu.
Jeg ved ikke, om jeg tør/har lyst? :genert:


Det er lidt vigtigt at skelne mellem de to, siger min erfaring mig. Ikke at turde og ikke at have lyst er to meget forskellige ting. Ting, man ikke tør, er i mange tilfælde - i hvert fald for mig - noget, jeg virkelig har lyst til ...


På en måde har jeg lyst, fordi jeg tænker, at det kunne være en fed oplevelse, og jeg savner at føle mig lækker og i en mands selskab. Og jeg godt gad kysses i gulvet..
På en anden måde har jeg ikke lyst. Fordi jeg er udkørt og bare gerne vil ligge i nattøj på sofaen og ikke forholde mig til en fyr og nervøsitet.
0

Tilbage til "Forhold og sex"