Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 6. feb 2017, 16:47

MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:Nå men så er den date i hvert fald et afsluttet kapitel.

Jeg føler mig en lillebitte smule taget i røven. I sidste weekend var han ikke for fin til at låne en af mine lejligheder i Kbh til at overnatte i, fordi han skulle til et arrangement. I denne weekend dumper han mig så i en SMS. Uden jeg har fået nøglen tilbage. Flot.

Synes måske nok lige, han burde have afstået fra at låne min lejlighed til at overnatte i.


Endnu en fesen mand i rækken! Gad vide, om de ikke selv kan se, hvor uanstændig en opførsel det er?


Mja. Må indrømme jeg er skuffet. Især fordi jeg ikke gad tage på date med ham, da jeg erfarede han endnu ikke var skilt. Der aflyste jeg. Men han plagede mig om vi skulle ses.

Jeg må indrømme, jeg ikke en skid tror på han er klar til et nyt forhold. Jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på, at jeg kun gad et kæresteforhold, og har gjort det meget klart jeg ikke gad en useriøs knalderelation. Men han har sq ikke smidt ret meget energi i det her. Og han har haft nada overskud til noget som helst. Så jeg synes faktisk han har spildt min tid helt enormt, og jeg syntes han burde have haft så meget respekt for jeg ikke gad mødes med en endnu ikke skilt mand, og undladt at plage om jeg skulle tage med på date alligevel.

Jeg synes han har været et røvhul, og har spildt min tid, velvidende han ikke havde overskud til andet end at have hovedet oppe i egen røv.

Der er faktisk flere ting, der gør, at jeg synes han har opført sig som en egoistisk narrøv, uden jeg gider udpensle alle detaljerne.
4
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. feb 2017, 17:19

IrmaPigen skrev:
MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:Nå men så er den date i hvert fald et afsluttet kapitel.

Jeg føler mig en lillebitte smule taget i røven. I sidste weekend var han ikke for fin til at låne en af mine lejligheder i Kbh til at overnatte i, fordi han skulle til et arrangement. I denne weekend dumper han mig så i en SMS. Uden jeg har fået nøglen tilbage. Flot.

Synes måske nok lige, han burde have afstået fra at låne min lejlighed til at overnatte i.


Endnu en fesen mand i rækken! Gad vide, om de ikke selv kan se, hvor uanstændig en opførsel det er?


Mja. Må indrømme jeg er skuffet. Især fordi jeg ikke gad tage på date med ham, da jeg erfarede han endnu ikke var skilt. Der aflyste jeg. Men han plagede mig om vi skulle ses.

Jeg må indrømme, jeg ikke en skid tror på han er klar til et nyt forhold. Jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på, at jeg kun gad et kæresteforhold, og har gjort det meget klart jeg ikke gad en useriøs knalderelation. Men han har sq ikke smidt ret meget energi i det her. Og han har haft nada overskud til noget som helst. Så jeg synes faktisk han har spildt min tid helt enormt, og jeg syntes han burde have haft så meget respekt for jeg ikke gad mødes med en endnu ikke skilt mand, og undladt at plage om jeg skulle tage med på date alligevel.

Jeg synes han har været et røvhul, og har spildt min tid, velvidende han ikke havde overskud til andet end at have hovedet oppe i egen røv.

Der er faktisk flere ting, der gør, at jeg synes han har opført sig som en egoistisk narrøv, uden jeg gider udpensle alle detaljerne.

Kærlighed gør blind.. :mellow:

:kram:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
MOGA
Indlæg: 4024
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7348

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 6. feb 2017, 17:24

IrmaPigen skrev:
MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:Nå men så er den date i hvert fald et afsluttet kapitel.

Jeg føler mig en lillebitte smule taget i røven. I sidste weekend var han ikke for fin til at låne en af mine lejligheder i Kbh til at overnatte i, fordi han skulle til et arrangement. I denne weekend dumper han mig så i en SMS. Uden jeg har fået nøglen tilbage. Flot.

Synes måske nok lige, han burde have afstået fra at låne min lejlighed til at overnatte i.


Endnu en fesen mand i rækken! Gad vide, om de ikke selv kan se, hvor uanstændig en opførsel det er?


Mja. Må indrømme jeg er skuffet. Især fordi jeg ikke gad tage på date med ham, da jeg erfarede han endnu ikke var skilt. Der aflyste jeg. Men han plagede mig om vi skulle ses.

Jeg må indrømme, jeg ikke en skid tror på han er klar til et nyt forhold. Jeg har på intet tidspunkt lagt skjul på, at jeg kun gad et kæresteforhold, og har gjort det meget klart jeg ikke gad en useriøs knalderelation. Men han har sq ikke smidt ret meget energi i det her. Og han har haft nada overskud til noget som helst. Så jeg synes faktisk han har spildt min tid helt enormt, og jeg syntes han burde have haft så meget respekt for jeg ikke gad mødes med en endnu ikke skilt mand, og undladt at plage om jeg skulle tage med på date alligevel.

Jeg synes han har været et røvhul, og har spildt min tid, velvidende han ikke havde overskud til andet end at have hovedet oppe i egen røv.

Der er faktisk flere ting, der gør, at jeg synes han har opført sig som en egoistisk narrøv, uden jeg gider udpensle alle detaljerne.


Selvfølgelig er du skuffet. Du er endt med at blive forelsket i en mand du egentlig ikke ville have, og da du først var blevet forelsket, droppede han dig på en ufin måde. Det gør da ondt...
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2017, 17:45

Animi skrev:Noget af det værste ved at være single er helt klart at man ikke har nogen til at smøre bodylotion på sin ryg :(



I og med jeg altid rejser alene, er jeg virkelig blevet fan af spray-lotions og spray-solcreme :D
3
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2017, 21:23

Jeg griner højt over min samtale med ham tinderfyren, jeg nævnte for nogle uger siden. Den døde lidt, men nu skriver vi igen, og han er utroligt sjov og skarp, så jeg helt sidder og klapper mig på lårene som en mormor.

På samme tid tænker jeg, at jeg ikke oooorrrrrker at køre ned til Aarhus for at møde ham, og jeg frygter, han snart inviterer mig ud igen.
What is wrong with me? :D
3
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 6. feb 2017, 21:25

Jeg er ikke strudset endnu. Det var bare det jeg gerne ville sige.

Og vi har set hinanden siden sidst ;)
12
Tryk på * :slem:
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 6. feb 2017, 21:27

Viskelæder skrev:Jeg griner højt over min samtale med ham tinderfyren, jeg nævnte for nogle uger siden. Den døde lidt, men nu skriver vi igen, og han er utroligt sjov og skarp, så jeg helt sidder og klapper mig på lårene som en mormor.

På samme tid tænker jeg, at jeg ikke oooorrrrrker at køre ned til Aarhus for at møde ham, og jeg frygter, han snart inviterer mig ud igen.
What is wrong with me? :D


Det er vel ligesom bare noget med man ved, det er spild af tid de fleste gange. Så man blir nærig med sig selv.

Ej, okay, I skal ikke lytte til mig, jeg er en bitter kvinde i øjeblikket.

Men jeg forstår dig sq godt.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. feb 2017, 21:54

IrmaPigen skrev:
Viskelæder skrev:Jeg griner højt over min samtale med ham tinderfyren, jeg nævnte for nogle uger siden. Den døde lidt, men nu skriver vi igen, og han er utroligt sjov og skarp, så jeg helt sidder og klapper mig på lårene som en mormor.

På samme tid tænker jeg, at jeg ikke oooorrrrrker at køre ned til Aarhus for at møde ham, og jeg frygter, han snart inviterer mig ud igen.
What is wrong with me? :D


Det er vel ligesom bare noget med man ved, det er spild af tid de fleste gange. Så man blir nærig med sig selv.

Ej, okay, I skal ikke lytte til mig, jeg er en bitter kvinde i øjeblikket.

Men jeg forstår dig sq godt.



Jamen det er ikke engang løgn. Og jeg har det jo skønt alene. Jeg vil gerne bare have ham som min penneven, der forbliver sød :D
0
Lys
Indlæg: 5788
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10399

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. feb 2017, 21:55

IrmaPigen skrev:
Viskelæder skrev:Jeg griner højt over min samtale med ham tinderfyren, jeg nævnte for nogle uger siden. Den døde lidt, men nu skriver vi igen, og han er utroligt sjov og skarp, så jeg helt sidder og klapper mig på lårene som en mormor.

På samme tid tænker jeg, at jeg ikke oooorrrrrker at køre ned til Aarhus for at møde ham, og jeg frygter, han snart inviterer mig ud igen.
What is wrong with me? :D


Det er vel ligesom bare noget med man ved, det er spild af tid de fleste gange. Så man blir nærig med sig selv.

Ej, okay, I skal ikke lytte til mig, jeg er en bitter kvinde i øjeblikket.

Men jeg forstår dig sq godt.


Jeg synes faktisk, at det er ret præcist beskrevet. Jeg skal som regel hanke mig selv op fra sådan en "why bother"-tilstand, når der er en ny date i farvandet, fordi det er de færreste, der bliver til noget.

Du har i øvrigt al mulig grund til at være bitter lige nu - det er simpelthen ikke i orden opførsel, du har været udsat for.
2
Lys
Indlæg: 5788
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10399

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. feb 2017, 21:57

Jeg har i øvrigt hørt fra daten. Efter et døgn takkede han pænt ja til at ses igen. Han kaldte mig endda "søde", haha! Ikke lige min favorit, men jeg bærer over med det og anerkender den formentlige gode intention... ;)
8
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 6. feb 2017, 22:44

^Jeg er heller ikke fan af "søde", men jeg har også en i øjeblikket, der "får lov" :lol:
10
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1113
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 885

Re: Singletråden

Indlægaf Jydepigen » 7. feb 2017, 07:44

Lys skrev:Jeg har i øvrigt hørt fra daten. Efter et døgn takkede han pænt ja til at ses igen. Han kaldte mig endda "søde", haha! Ikke lige min favorit, men jeg bærer over med det og anerkender den formentlige gode intention... ;)


Hvor dejligt at høre :) Skønt med en 2. date og søde er ikke helt dårligt at blive kaldt (også selvom det ikke lige er din favorit ;) )
1
Lys
Indlæg: 5788
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10399

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. feb 2017, 07:52

Jydepigen skrev:
Lys skrev:Jeg har i øvrigt hørt fra daten. Efter et døgn takkede han pænt ja til at ses igen. Han kaldte mig endda "søde", haha! Ikke lige min favorit, men jeg bærer over med det og anerkender den formentlige gode intention... ;)


Hvor dejligt at høre :) Skønt med en 2. date og søde er ikke helt dårligt at blive kaldt (også selvom det ikke lige er din favorit ;) )


Nej, men det stikker da lidt i flere retninger at han er et helt døgn om at svare på, om han har lyst til at ses igen (der gik vel også en 6-8 timer fra jeg "rykkede" ham), må så svarer meget positivt tilbage med "søde":lol:

Den eneste anden mand, der kalder mig søde er en alt for flirtende kollega (med kæreste), der kun kalder mig det i enrum (når han altså ikke kalder mig "smukke" :lol:). Jeg har lidt svært ved at tage det seriøst :P
0
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1113
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 885

Re: Singletråden

Indlægaf Jydepigen » 7. feb 2017, 08:24

Lys skrev:
Jydepigen skrev:
Lys skrev:Jeg har i øvrigt hørt fra daten. Efter et døgn takkede han pænt ja til at ses igen. Han kaldte mig endda "søde", haha! Ikke lige min favorit, men jeg bærer over med det og anerkender den formentlige gode intention... ;)


Hvor dejligt at høre :) Skønt med en 2. date og søde er ikke helt dårligt at blive kaldt (også selvom det ikke lige er din favorit ;) )


Nej, men det stikker da lidt i flere retninger at han er et helt døgn om at svare på, om han har lyst til at ses igen (der gik vel også en 6-8 timer fra jeg "rykkede" ham), må så svarer meget positivt tilbage med "søde":lol:

Den eneste anden mand, der kalder mig søde er en alt for flirtende kollega (med kæreste), der kun kalder mig det i enrum (når han altså ikke kalder mig "smukke" :lol:). Jeg har lidt svært ved at tage det seriøst :P


Kan godt forstå at dit hoved er lidt forvirret over hans opførsel med den meget lange svartid :gruble:
Haha ja okay, så forstår jeg godt at du associere søde med noget lidt creepy :lol: Har også en eks der skriver smukke til mig (og han er så gift og har fået barn siden). Sådan noget skal folk bare stoppe med når de er optaget.

Har I fået aftalt nærmere med daten?
1
Lys
Indlæg: 5788
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10399

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. feb 2017, 09:00

Jydepigen skrev:
Lys skrev:
Jydepigen skrev:
Lys skrev:Jeg har i øvrigt hørt fra daten. Efter et døgn takkede han pænt ja til at ses igen. Han kaldte mig endda "søde", haha! Ikke lige min favorit, men jeg bærer over med det og anerkender den formentlige gode intention... ;)


Hvor dejligt at høre :) Skønt med en 2. date og søde er ikke helt dårligt at blive kaldt (også selvom det ikke lige er din favorit ;) )


Nej, men det stikker da lidt i flere retninger at han er et helt døgn om at svare på, om han har lyst til at ses igen (der gik vel også en 6-8 timer fra jeg "rykkede" ham), må så svarer meget positivt tilbage med "søde":lol:

Den eneste anden mand, der kalder mig søde er en alt for flirtende kollega (med kæreste), der kun kalder mig det i enrum (når han altså ikke kalder mig "smukke" :lol:). Jeg har lidt svært ved at tage det seriøst :P


Kan godt forstå at dit hoved er lidt forvirret over hans opførsel med den meget lange svartid :gruble:
Haha ja okay, så forstår jeg godt at du associere søde med noget lidt creepy :lol: Har også en eks der skriver smukke til mig (og han er så gift og har fået barn siden). Sådan noget skal folk bare stoppe med når de er optaget.

Har I fået aftalt nærmere med daten?


Ikke mere konkret end at det bliver i weekenden. Han skriver, at vi lige kan aftale nærmere, når vi kommer tættere på - hvilket jo også signalerer, at han har brug for en bagdør forinden. Ja, jeg er lidt skeptisk...
1

Tilbage til "Forhold og sex"