Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. nov 2016, 10:00

Mega røvbanan!
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. nov 2016, 11:30

DenBlødeJyde skrev:
DenBlødeJyde skrev:Så prøvede man også det.

Jeg var taget fra Esbjerg til Kolding for at drikke kaffe med en gut. Han havde sendt en adresse, men da jeg kom frem kunne jeg ikke få det til at passe. Jeg skrev, flere gange. Uden respons.
Skrev så, at hvis jeg ikke hørte fra ham inden for 10 minutter kørte jeg hjem.
Stadig ingen svar.
Så jeg kørte hjem.

Spassernar! :boo:

Og har stadig ikke hørt fra ham...


Som opfølgning talte jeg med min veninde om det i weekenden. Jeg lånte hendes telefon og søgte på hans navn på facebook.. Hvor han sjovt nok kom frem, og hvor hans profilbillede var ham stående arm i arm med en pige... :rulle: :boo:


Dette er ét af de tilfælde, hvor det er temmeligt deprimerende at få ret ... Øv. Og stakkels hende i øvrigt.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 7. nov 2016, 19:50

Hvad jeg troede var en sindssygt dejlig fyr (med lidt x og fælles barn problemer) viser sig at være en idiot der kun manglede et hul når han havde lyst :( :trist:
0
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 7. nov 2016, 20:06

Nå, men, jeg skal på date med crushet fra vennekredsen :banan:
12
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 7. nov 2016, 20:07

dagge30 skrev:Hvad jeg troede var en sindssygt dejlig fyr (med lidt x og fælles barn problemer) viser sig at være en idiot der kun manglede et hul når han havde lyst :( :trist:

:ae:
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 7. nov 2016, 20:49

Ih altså! Har lige skrevet lidt med den generte mand om hvordan dagen har været. Han havde lavet noget lidt træls arbejde ude i kulden, men så havde han bare tænkt lidt på mig og så gik det hele igen :dåne: Er det ikke bare bedårende? Han kan jo godt skrue charmen på :-D
14
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 8. nov 2016, 16:38

Hold nu kæft.

Tjekkede lørdagens date i tingbogen for at se om han ejede huset sammen med nogen (ville lige tjekke om han havde løjet om at være skilt).

Der er så udlæg i hans ejendom for flere millioner :8:
Senest rettet af IrmaPigen 8. nov 2016, 19:29, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. nov 2016, 18:31

Her er vi ikke kommet videre. Skulle jo have set ham der den udefinerbare i dag, men han ringede i går aftes og aflyste. Vi talte sammen i en 20 minutters tid, og han sagde også en masse søde ting. Han sagde at denne uge bare var sovset ind i arbejdet med det nye hus og foreslog at vi så kunne ses i mandag i næste uge. Altså 16 dage efter vores sidste møde. Eij. Jeg sagde ja, men sagde også, at hvis han brændte mig af, eller rykkede aftalen igen, så kan jeg ikke love at jeg gider ses mere. Så går luften altså af ballonen og jeg føler mig for nedprioriteret.
7
All Adventurous women do
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 8. nov 2016, 19:28

canoodle skrev:Her er vi ikke kommet videre. Skulle jo have set ham der den udefinerbare i dag, men han ringede i går aftes og aflyste. Vi talte sammen i en 20 minutters tid, og han sagde også en masse søde ting. Han sagde at denne uge bare var sovset ind i arbejdet med det nye hus og foreslog at vi så kunne ses i mandag i næste uge. Altså 16 dage efter vores sidste møde. Eij. Jeg sagde ja, men sagde også, at hvis han brændte mig af, eller rykkede aftalen igen, så kan jeg ikke love at jeg gider ses mere. Så går luften altså af ballonen og jeg føler mig for nedprioriteret.


Det er da et godt tegn han ringer i stedet for at sende en SMS. Det ville faktisk tælle noget for mig.
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. nov 2016, 19:30

canoodle skrev:Her er vi ikke kommet videre. Skulle jo have set ham der den udefinerbare i dag, men han ringede i går aftes og aflyste. Vi talte sammen i en 20 minutters tid, og han sagde også en masse søde ting. Han sagde at denne uge bare var sovset ind i arbejdet med det nye hus og foreslog at vi så kunne ses i mandag i næste uge. Altså 16 dage efter vores sidste møde. Eij. Jeg sagde ja, men sagde også, at hvis han brændte mig af, eller rykkede aftalen igen, så kan jeg ikke love at jeg gider ses mere. Så går luften altså af ballonen og jeg føler mig for nedprioriteret.

Jeg forstår godt, du melder klart ud. Det er aldrig en fed fornemmelse ikke at være en prioritet.
2
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. nov 2016, 20:00

IrmaPigen skrev:
canoodle skrev:Her er vi ikke kommet videre. Skulle jo have set ham der den udefinerbare i dag, men han ringede i går aftes og aflyste. Vi talte sammen i en 20 minutters tid, og han sagde også en masse søde ting. Han sagde at denne uge bare var sovset ind i arbejdet med det nye hus og foreslog at vi så kunne ses i mandag i næste uge. Altså 16 dage efter vores sidste møde. Eij. Jeg sagde ja, men sagde også, at hvis han brændte mig af, eller rykkede aftalen igen, så kan jeg ikke love at jeg gider ses mere. Så går luften altså af ballonen og jeg føler mig for nedprioriteret.


Det er da et godt tegn han ringer i stedet for at sende en SMS. Det ville faktisk tælle noget for mig.


Ja, det tænkte jeg også, og han sagde direkte "Jeg synes du skulle vide at du er for sød til bare at få en aflysning per. sms." Såe, hvis han er en fuckboi, er han en giftig en af slagsen :P
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. nov 2016, 20:04

Planten skrev:
canoodle skrev:Her er vi ikke kommet videre. Skulle jo have set ham der den udefinerbare i dag, men han ringede i går aftes og aflyste. Vi talte sammen i en 20 minutters tid, og han sagde også en masse søde ting. Han sagde at denne uge bare var sovset ind i arbejdet med det nye hus og foreslog at vi så kunne ses i mandag i næste uge. Altså 16 dage efter vores sidste møde. Eij. Jeg sagde ja, men sagde også, at hvis han brændte mig af, eller rykkede aftalen igen, så kan jeg ikke love at jeg gider ses mere. Så går luften altså af ballonen og jeg føler mig for nedprioriteret.

Jeg forstår godt, du melder klart ud. Det er aldrig en fed fornemmelse ikke at være en prioritet.


Nej, lige præcis. Og jeg er kommet frem til at jeg ikke gider spille spillet og lande bolden på hans halvdel og ende med at være mere needy, end jeg allerede er. Jeg er for stædig/gammel/utålmodig til den slags.

Men damn, jeg var ikke kun sej. Jeg kom også til at lyde lidt needy, tror jeg. Men jeg har heller ikke lagt skjul på at jeg synes han er sød. Han holder heller ikke igen med de søde ord. Faktisk er kommunikationen overraskende let, ærlig og ligetil. Jeg gider ham virkelig godt, ud fra hvad jeg har set/hørt, og det til trods for at han ubestridt er den mand jeg har datet, som har haft grimmest tøjstil af ALLE :lol2:
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. nov 2016, 20:10

JessicaD skrev:canoodle: Så må du jo pille det af ;) Han lyder sød. :D


Heh, det er gjort :blush2: Han er KLART bedst uden tøj :slem:

Jamen, det er jo det der gør ham udefinerbar. At han er så sød og på, men samtidig ikke rigtig er det. Nå ja, og så at han allerede ved vores første møde meldte ud at han ihvertifald ikke skal have en kæreste nu- tidligst efter nytår. Ooooggg mja. Det er ret irriterende. Min fukboi-dar plejer nemlig at være ret skarp. Men fordi han er så sød ved mig, og vores kemi er så god, så bliver jeg blød, og usikker. Jeg crusher helt sikkert på ham, og også mere end jeg har gjort med nogen siden ham min bekendte som det sluttede med i sommer.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. nov 2016, 20:24

canoodle skrev:
Planten skrev:
canoodle skrev:Her er vi ikke kommet videre. Skulle jo have set ham der den udefinerbare i dag, men han ringede i går aftes og aflyste. Vi talte sammen i en 20 minutters tid, og han sagde også en masse søde ting. Han sagde at denne uge bare var sovset ind i arbejdet med det nye hus og foreslog at vi så kunne ses i mandag i næste uge. Altså 16 dage efter vores sidste møde. Eij. Jeg sagde ja, men sagde også, at hvis han brændte mig af, eller rykkede aftalen igen, så kan jeg ikke love at jeg gider ses mere. Så går luften altså af ballonen og jeg føler mig for nedprioriteret.

Jeg forstår godt, du melder klart ud. Det er aldrig en fed fornemmelse ikke at være en prioritet.


Nej, lige præcis. Og jeg er kommet frem til at jeg ikke gider spille spillet og lande bolden på hans halvdel og ende med at være mere needy, end jeg allerede er. Jeg er for stædig/gammel/utålmodig til den slags.

Men damn, jeg var ikke kun sej. Jeg kom også til at lyde lidt needy, tror jeg. Men jeg har heller ikke lagt skjul på at jeg synes han er sød. Han holder heller ikke igen med de søde ord. Faktisk er kommunikationen overraskende let, ærlig og ligetil. Jeg gider ham virkelig godt, ud fra hvad jeg har set/hørt, og det til trods for at han ubestridt er den mand jeg har datet, som har haft grimmest tøjstil af ALLE :lol2:

Nu kan jeg ikke helt huske, hvor gammel du er. Men jeg er der, hvor jeg heller ikke gider spille de vilde spil. Jeg er ret ærlig, og skal jeg spille for meget spil, bliver det ulideligt for mig.
1
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. nov 2016, 20:29

JessicaD skrev:Han gør det da heller ikke nemt så! :D Nå, men jeg tror nu også, at det er godt lige at tage den med ro og lære hinanden at kende. Skriver I sammen, nu hvor I ikke kan ses? For der kan man jo også lære en hel del om hinanden. Men nyd at have et lille crush, og så må tiden vise, om der var noget at være nervøs for eller ej. :)


Vi er begge lidt rådne til at skrive, han har jo ikke telefonen særligt meget i hånden i denne uge alligevel. Nok nærmere en tommestok og en hammer :P Jeg kan godt vente til mandag. Det er OK. Der skal bare ikke gå meget længere.

Planten: Jeg er 36.
Senest rettet af canoodle 8. nov 2016, 20:36, rettet i alt 1 gang.
0
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"