Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
d.d84
Indlæg: 83
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:06
Kort karma: 8
Likede indlæg: 82

Re: Singletråden

Indlægaf d.d84 » 3. maj 2016, 04:26

Rikke skrev:
Rapfisk skrev:Jeg er faktisk lidt spændt på, om der er noget i mit hjem, mænd ville have svært ved at leve med. Måske dét, at stuens højttaler er formet som en ugle?

Min er en gris. Måske det er derfor det går, som det gør?! :D

Jeg har slet ikke nogen højtaler, hvad betyder det så??? :nerve: :nerve: :nerve:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 06:00

d.d84 skrev:
Rikke skrev:
Rapfisk skrev:Jeg er faktisk lidt spændt på, om der er noget i mit hjem, mænd ville have svært ved at leve med. Måske dét, at stuens højttaler er formet som en ugle?

Min er en gris. Måske det er derfor det går, som det gør?! :D

Jeg har slet ikke nogen højtaler, hvad betyder det så??? :nerve: :nerve: :nerve:


Det har jeg heller ikke. Og nu har jeg så fundet ud af, hvorfor jeg er evighedssingle :lol:

Til gengæld har jeg virkelig mange bøger og alt for meget nips. Jaja. Jeg tager da bare 15 år mere som single ... :træt3: :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 3. maj 2016, 06:08

Daine skrev:
d.d84 skrev:
Rikke skrev:
Rapfisk skrev:Jeg er faktisk lidt spændt på, om der er noget i mit hjem, mænd ville have svært ved at leve med. Måske dét, at stuens højttaler er formet som en ugle?

Min er en gris. Måske det er derfor det går, som det gør?! :D

Jeg har slet ikke nogen højtaler, hvad betyder det så??? :nerve: :nerve: :nerve:


Det har jeg heller ikke. Og nu har jeg så fundet ud af, hvorfor jeg er evighedssingle :lol:

Til gengæld har jeg virkelig mange bøger og alt for meget nips. Jaja. Jeg tager da bare 15 år mere som single ... :træt3: :D

Du mangler lige en kat eller to som prik over i'et :slem:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 06:27

2SHY skrev:
Daine skrev:
d.d84 skrev:
Rikke skrev:
Rapfisk skrev:Jeg er faktisk lidt spændt på, om der er noget i mit hjem, mænd ville have svært ved at leve med. Måske dét, at stuens højttaler er formet som en ugle?

Min er en gris. Måske det er derfor det går, som det gør?! :D

Jeg har slet ikke nogen højtaler, hvad betyder det så??? :nerve: :nerve: :nerve:


Det har jeg heller ikke. Og nu har jeg så fundet ud af, hvorfor jeg er evighedssingle :lol:

Til gengæld har jeg virkelig mange bøger og alt for meget nips. Jaja. Jeg tager da bare 15 år mere som single ... :træt3: :D

Du mangler lige en kat eller to som prik over i'et :slem:

Du har ret, det er en stor fejl. Det må jeg se at få rettet op på :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. maj 2016, 07:59

Nu emnet er elektroniske husdyr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 3. maj 2016, 12:06

Liseletpåtå skrev:
Liseletpåtå skrev:Suk, i min by er der en stor singlefest snart. Jeg vil gerne med, men kender ingen der skal med og er egentlig lidt for nærig til at bruge 400+kr for at komme hjem bagefter. Så nu kan jeg ikke beslutte mig... :rulle:


Fuck it, jeg har købt billet :panik: :panik: :panik: :panik: :panik: :panik:


Find en som kan betale taxaen hjem til dig - for jer :D
7
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 3. maj 2016, 16:59

Jeg har en mærkelig dag i dag. Er sådan lidt trist, ensom-agtig og puttesyg, men samtidig kan jeg slet ikke orke at skulle på en date med en mand og barbere ben og gøre mig pæn (!!) og alt muligt :lol: :stoned: Kan man ikke bare sidde derhjemme i sweats, uden bh, med semifedtet hår og så puf, så er der bare en mand?!
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 3. maj 2016, 17:06

Ahahahahaha :lol: :lol: :klap:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 3. maj 2016, 18:34

Nå. Nu melder jeg mig også på banen i singletråden. Med et spørgsmål;

Jeg bor 100 meter fra en lille biograf. I aften om 40 minutter kommer 'de standhaftige' - skal jeg gå ned og se den helt aleeeeeene? Vil det være en ok oplevelse?

:blush2:
1
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 3. maj 2016, 18:50

Muspel skrev:Nå. Nu melder jeg mig også på banen i singletråden. Med et spørgsmål;

Jeg bor 100 meter fra en lille biograf. I aften om 40 minutter kommer 'de standhaftige' - skal jeg gå ned og se den helt aleeeeeene? Vil det være en ok oplevelse?

:blush2:


Ja da - afsted med dig!

Og hej til alle I andre - endelig fandt jeg jer igen!
4
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 3. maj 2016, 19:22

Det vil helt sikkert være en god oplevelse! Det er noget andet at være alene i biffen, men jeg har gjort det nogle gange med stor succes. Det er i øvrigt en god film.

Edit: Jeg håber, du er kommet af sted :)
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 3. maj 2016, 19:24

Æske skrev:Jeg skal møde kl. 7 og arbejder til kl. 15 og kl. 17 er der afgang med koret mod Skanderborg, hvor vi skal synge koncert, så jeg burde rykke.

Hvordan er din koncert gået? :lun:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 19:27

Puffi skrev:Jeg har en mærkelig dag i dag. Er sådan lidt trist, ensom-agtig og puttesyg, men samtidig kan jeg slet ikke orke at skulle på en date med en mand og barbere ben og gøre mig pæn (!!) og alt muligt :lol: :stoned: Kan man ikke bare sidde derhjemme i sweats, uden bh, med semifedtet hår og så puf, så er der bare en mand?!


Joo ...

image.jpeg







Sorry, kunne ikke lade være :genert:
5
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 19:28

Muspel skrev:Nå. Nu melder jeg mig også på banen i singletråden. Med et spørgsmål;

Jeg bor 100 meter fra en lille biograf. I aften om 40 minutter kommer 'de standhaftige' - skal jeg gå ned og se den helt aleeeeeene? Vil det være en ok oplevelse?

:blush2:


Jeg går næsten altid alene i biografen og jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med det. Afsted med dig :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 3. maj 2016, 19:42

Min ex skrev til mig. Eller, han sendte en video gennem Messenger. Men jeg ved ikke om han sendte den ved en fejl, eller om han sendte den for lang tid siden og jeg først har fået den nu, for da jeg skrev tilbage fik jeg sådan et mærkeligt svar som om han var forvirret over at jeg skrev :gruble:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"