Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 6. aug 2018, 05:04

Viskelæder skrev:Det er sjovt det der med at savne nærhed, kys, kram, sex osv. Jeg er nærmest aseksuel, når ikke der er en specifik mand, jeg er vild med. Min lyst går altid direkte på personen, aldrig bare sådan som et behov generelt. Det er ret underligt og atypisk, tror jeg, men måske er jeg meget heldig, idet jeg er (næsten) evighedssingle og aldrig sammen med nogen :lol2:

Er der andre, der også har det sådan?


Jeg er præcis lige sådan. Det er altid på personen og ikke bare en generel lyst.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 6. aug 2018, 05:45

FrøkenM skrev:Jeg tror jeg følger med Ally i kloster.

Du skal være velkommen :kys:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 849
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 6. aug 2018, 06:58

MOGA skrev:
Animi skrev:Ååååårh, singlelivet altså...


Denne er også god...


Så kan han lære det.

Billede
4
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 6. aug 2018, 08:01

Viskelæder skrev:Det er sjovt det der med at savne nærhed, kys, kram, sex osv. Jeg er nærmest aseksuel, når ikke der er en specifik mand, jeg er vild med. Min lyst går altid direkte på personen, aldrig bare sådan som et behov generelt. Det er ret underligt og atypisk, tror jeg, men måske er jeg meget heldig, idet jeg er (næsten) evighedssingle og aldrig sammen med nogen :lol2:

Er der andre, der også har det sådan?


Jeg fandt i år ud af, at der findes noget som hedder demiseksuel - det er jo så moderne med labels til alle. Det dækker over mennesker, der primært eller kun er seksuelt tiltrukket af mennesker, de har en romantisk orientering mod.

Med andre ord dikterer ens hjerte også ens liderlighed.

Jeg syntes, det var pudsigt at der fandtes et ord for, hvad jeg er. Og det må betyde, at det ikke er et helt ukendt fænomen. :)

(Iboende begrebet er også, at man ikke er specielt seksuel generel, hvis man ikke har følelser for nogen.)
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. aug 2018, 08:07

Zombie skrev:
Viskelæder skrev:Det er sjovt det der med at savne nærhed, kys, kram, sex osv. Jeg er nærmest aseksuel, når ikke der er en specifik mand, jeg er vild med. Min lyst går altid direkte på personen, aldrig bare sådan som et behov generelt. Det er ret underligt og atypisk, tror jeg, men måske er jeg meget heldig, idet jeg er (næsten) evighedssingle og aldrig sammen med nogen :lol2:

Er der andre, der også har det sådan?


Jeg fandt i år ud af, at der findes noget som hedder demiseksuel - det er jo så moderne med labels til alle. Det dækker over mennesker, der primært eller kun er seksuelt tiltrukket af mennesker, de har en romantisk orientering mod.

Med andre ord dikterer ens hjerte også ens liderlighed.

Jeg syntes, det var pudsigt at der fandtes et ord for, hvad jeg er. Og det må betyde, at det ikke er et helt ukendt fænomen. :)

(Iboende begrebet er også, at man ikke er specielt seksuel generel, hvis man ikke har følelser for nogen.)


Det må også være mig det der så :) Spændende at høre, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 6. aug 2018, 08:10

SurSødSovs skrev:Jeg ændrede min status diskret til single i går. Og har fået to henvendelser fra gifte mænd, der vil mødes til kaffe eller vin. Altså. WTF?

Åhhhhh... Den første, der skriver noget åbenlyst upassende får sendt et screenshot til sin kone :rulle:


Ej seriøst altså. Man bliver så træt :wacko:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 6. aug 2018, 08:14

Jeg er lidt i hulemode disse dage. Ordner lejlighed og nyder selv at kunne bestemme alt uden at have et konstant lydspor af “åh nej, ikke igen, det er for vildt, den farve er for crazy, det er for stort et projekt, det kan man ikke, åh nej-åh nej-åh nej” kørende i baggrunden. Grisling er cute, men de evige neuroser over Tigerdyrets “højere, hurtigere, vildere” er trættende for et mentalt Tigerdyr :-D

Jeg elsker mit nye hjem og går all in på projektet med langdistancehepning fra ikke-kæreste, der tilsyneladende er vild med neonagtige flamingofarve i køkkenet og synes, det er sejt, at jeg spontant rev fem lag gammelt køkkengulv af en fredag aften for at fritlægge det oprindelige trægulv. Ham er jeg ret tosset med.
13
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 6. aug 2018, 08:25

Min eks så som forventet både virkelig træt OG lettet ud, da han hørte om fredag-21.30-gulvprojekt. Han er vist glad for, at han ikke er en del af det :-D

Han synes - også forventeligt - at det er helt gak at rense træværk i bund i stedet for bare at slibe de værste ujævnheder. Jeg elsker-elsker-elsker at profilerne igen står helt skarpe som i 1880 og synes, det er hver en times arbejde og smadret kno værd. Han synes, det er et fjollet projekt.

Need I say more? Begge dele er fint og godt. Det passer bare virkelig dårligt sammen :lol:
9
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 6. aug 2018, 08:31

AstaPasta skrev:Jeg gør status for tiden.
Single, barnløs, i lejelejlighed, jobløs, snart 30 år...
Og alligevel er min grundstemning, eller hvad man kan kalde det, at jeg er glad og tilfreds. Og måske er det godt nok, og alt det andet har jo ikke noget med kernen af mig at gøre. Det er bare indpakningen.

Jeg tager nok ikke i kloster (sød fyr længere nede af vejen vil gerne kysse lidt på mig), men lidt ro og sjælesøgning skal jeg have.

Man kan jo også sige at der ikke er nogle af de ting du nævner der ikke kan nå at ændre sig :) Så det ville da være ærgerligt hvis det fyldte for meget på din livskvalitet.
0
...
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 6. aug 2018, 15:20

Viskelæder skrev:Det er sjovt det der med at savne nærhed, kys, kram, sex osv. Jeg er nærmest aseksuel, når ikke der er en specifik mand, jeg er vild med. Min lyst går altid direkte på personen, aldrig bare sådan som et behov generelt. Det er ret underligt og atypisk, tror jeg, men måske er jeg meget heldig, idet jeg er (næsten) evighedssingle og aldrig sammen med nogen :lol2:

Er der andre, der også har det sådan?

Ja i den grad. Er der ingen følelser har jeg heller ingen "trang" til sex :genert:

4 år and counting...
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. aug 2018, 15:33

Det er lidt pudsigt det med lyst til sex. Jeg har et ret stort behov og kan også godt dyrke sex uden følelser, men jeg kan ikke aftale at mødes med nogen med en forudbestemt aftale om at vi skal have sex. Der skal jeg lige se personen an først.
3
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 6. aug 2018, 15:48

Jeg fik godkendt praktikaftale af universitetet i dag :banan:

Om nogle dage, når de har formaliseret kontrakten kan jeg tage første kontakt til vejleder og så skal vi have aftaler i hus omkring den opgave, jeg skal lave sideløbende med praktikken.

Det har jeg fejret med en lille bytur, jeg skal lave god mad og have kage senere. Det er bare lidt trist alene :genert:
9
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 6. aug 2018, 16:13

FrøkenM skrev:Jeg fik godkendt praktikaftale af universitetet i dag :banan:

Om nogle dage, når de har formaliseret kontrakten kan jeg tage første kontakt til vejleder og så skal vi have aftaler i hus omkring den opgave, jeg skal lave sideløbende med praktikken.

Det har jeg fejret med en lille bytur, jeg skal lave god mad og have kage senere. Det er bare lidt trist alene :genert:

Jeg liker godkendelse af praktikaftalen, bytur, god mad og kage - ikke, at det er alene :kys: Jeg må seriøst snart køre til Ålleren :kys:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 6. aug 2018, 16:24

Ally skrev:
FrøkenM skrev:Jeg fik godkendt praktikaftale af universitetet i dag :banan:

Om nogle dage, når de har formaliseret kontrakten kan jeg tage første kontakt til vejleder og så skal vi have aftaler i hus omkring den opgave, jeg skal lave sideløbende med pDeraktikken.

Det har jeg fejret med en lille bytur, jeg skal lave god mad og have kage senere. Det er bare lidt trist alene :genert:

Jeg liker godkendelse af praktikaftalen, bytur, god mad og kage - ikke, at det er alene :kys: Jeg må seriøst snart køre til Ålleren :kys:

Du er sød :kys:

Du er meget velkommen i Aalborg hvis du får lyst :) Kunne være hyggeligt :lun:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 6. aug 2018, 16:31

FrøkenM skrev:Du er sød :kys:

Du er meget velkommen i Aalborg hvis du får lyst :) Kunne være hyggeligt :lun:

Tak og i lige måde :kys: Det kunne være rigtig hyggeligt; det må vi finde ud af :)
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"