Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 902

Re: Singletråden

Indlægaf Jydepigen » 7. feb 2017, 09:06

Lys skrev:
Jydepigen skrev:
Lys skrev:
Jydepigen skrev:
Lys skrev:Jeg har i øvrigt hørt fra daten. Efter et døgn takkede han pænt ja til at ses igen. Han kaldte mig endda "søde", haha! Ikke lige min favorit, men jeg bærer over med det og anerkender den formentlige gode intention... ;)


Hvor dejligt at høre :) Skønt med en 2. date og søde er ikke helt dårligt at blive kaldt (også selvom det ikke lige er din favorit ;) )


Nej, men det stikker da lidt i flere retninger at han er et helt døgn om at svare på, om han har lyst til at ses igen (der gik vel også en 6-8 timer fra jeg "rykkede" ham), må så svarer meget positivt tilbage med "søde":lol:

Den eneste anden mand, der kalder mig søde er en alt for flirtende kollega (med kæreste), der kun kalder mig det i enrum (når han altså ikke kalder mig "smukke" :lol:). Jeg har lidt svært ved at tage det seriøst :P


Kan godt forstå at dit hoved er lidt forvirret over hans opførsel med den meget lange svartid :gruble:
Haha ja okay, så forstår jeg godt at du associere søde med noget lidt creepy :lol: Har også en eks der skriver smukke til mig (og han er så gift og har fået barn siden). Sådan noget skal folk bare stoppe med når de er optaget.

Har I fået aftalt nærmere med daten?


Ikke mere konkret end at det bliver i weekenden. Han skriver, at vi lige kan aftale nærmere, når vi kommer tættere på - hvilket jo også signalerer, at han har brug for en bagdør forinden. Ja, jeg er lidt skeptisk...


Forstår sagtens din skepsis - ville jeg også have i din situation. Det er bare med ikke at have for mange forventninger - og hvis han ender med at være en kylling, ja så er han en klovn! Men jeg håber for dig at det bliver til noget i weekenden :)
2
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Singletråden

Indlægaf sortkaffe » 7. feb 2017, 10:08

Santopia skrev:Jeg dummede mig lidt i fredags, og lavede en form for dramasituation, hvor jeg i en kæmpe brandert gakkede lidt ud. Det var sådan en følelsesting med, at jeg blev usikker på ham, og jeg fik det vist til at lyde som om, at jeg var helt forgabt i ham, og det forskrækkede ham vist. Sov dog stadig hos ham, og han var også sød og alt det der. Om lørdagen var jeg fuld igen, og vi sov også sammen der, men jeg synes bare at der har været en lidt trykket stemning siden dramatingen :gruble: Søndag skrev vi en del sammen og igår, mandag, var så første dag, hvor vi ingen kontakt havde. Idag sidder jeg så og grubler over, om jeg har lavet damage, og om det er bedst lige at give hinanden lidt chill tid, eller om jeg bør skrive et eller andet for at bryde tavsheden. Eller vente og se, om han gør..

Hvad havde I gjort?

mit yngre jeg havde lavet endnu mere damage .. også fordi det hele ville have være startet af usikkerheden.
Håber mit ældre og klogere :gammel: ville vente og se lidt hvad han ville gøre

:)
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 7. feb 2017, 10:17

Santopia skrev:Jeg dummede mig lidt i fredags, og lavede en form for dramasituation, hvor jeg i en kæmpe brandert gakkede lidt ud. Det var sådan en følelsesting med, at jeg blev usikker på ham, og jeg fik det vist til at lyde som om, at jeg var helt forgabt i ham, og det forskrækkede ham vist. Sov dog stadig hos ham, og han var også sød og alt det der. Om lørdagen var jeg fuld igen, og vi sov også sammen der, men jeg synes bare at der har været en lidt trykket stemning siden dramatingen :gruble: Søndag skrev vi en del sammen og igår, mandag, var så første dag, hvor vi ingen kontakt havde. Idag sidder jeg så og grubler over, om jeg har lavet damage, og om det er bedst lige at give hinanden lidt chill tid, eller om jeg bør skrive et eller andet for at bryde tavsheden. Eller vente og se, om han gør..

Hvad havde I gjort?


Smidt en "shit jeg var stiv i weekenden haha. Håber ikke jeg sagde noget dumt :D"-agtigt

Brug humor
4
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. feb 2017, 20:02

IrmaPigen skrev:Jeg havde en date i sommers. Han kunne ikke rigtigt beslutte sig for om vi skulle ses igen. Så havde han lidt travlt. Så ville han. Så ville han ikke. Så ville han alligevel. Og så var han lige tilbage i, at han kun kunne overskue sig selv pt. Det fik mig til at at sende en halvsviner til ham, hvor jeg skrev, at jeg heller ikke gad flere vægelsindede og ubeslutsomme mænd i mit liv, så han var nok heller ikke noget for mig.

I dag har jeg så opdaget, at han på FB står som værende i et forhold fra en dato før vores date. I princippet er jeg skide ligeglad med manden. Jeg er dog ikke ligeglad med folk stikker mig en lodret løgn.

Desværre blot endnu en mand, der bekræfter mit generelle indtryk af, at mænd er røvhuller, samt at jeg har en røvhulsmagnet.


Og så talte jeg så lige i telefon med ham i dag i arbejdsmæssig sammenhæng.

Nui, det var vel nok ærgerligt det var mig der passede telefonen lige på det tidspunkt, hvor han ringede ind :lol:
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. feb 2017, 22:14

Santopia skrev:
Code71 skrev:
Santopia skrev:Jeg dummede mig lidt i fredags, og lavede en form for dramasituation, hvor jeg i en kæmpe brandert gakkede lidt ud. Det var sådan en følelsesting med, at jeg blev usikker på ham, og jeg fik det vist til at lyde som om, at jeg var helt forgabt i ham, og det forskrækkede ham vist. Sov dog stadig hos ham, og han var også sød og alt det der. Om lørdagen var jeg fuld igen, og vi sov også sammen der, men jeg synes bare at der har været en lidt trykket stemning siden dramatingen :gruble: Søndag skrev vi en del sammen og igår, mandag, var så første dag, hvor vi ingen kontakt havde. Idag sidder jeg så og grubler over, om jeg har lavet damage, og om det er bedst lige at give hinanden lidt chill tid, eller om jeg bør skrive et eller andet for at bryde tavsheden. Eller vente og se, om han gør..

Hvad havde I gjort?


Smidt en "shit jeg var stiv i weekenden haha. Håber ikke jeg sagde noget dumt :D"-agtigt

Brug humor


Nååh jamen vi fik det jo snakket igennem i min brandert, og snakket om det dagen efter, så på den måde er der tjek på det. Jeg synes bare, at stemningen stadig har været lidt trykket af det efterfølgende, og det er første gang i den tid vi har datet, at vi ikke har haft kontakt over et døgn, tror jeg :gruble: Nu ved jeg ikke helt, hvordan jeg vil håndtere det. Jeg har egentlig mest lyst til bare lige at tage lidt afstand og sunde mig ovenpå fadæsen, men jeg vil helst heller ikke have, at det bliver for awkward.



Jeg er virkelig dårlig til at huske, hvor langt de forskellige i tråden er i forhold til forskellige dates... så måske rammer jeg lidt skævt. Men jeg tror altså, at den bedste måde at håndtere den slags på er enten at lade det helt ligge - og dermed også selv lade være med at agere anderledes - eller at tage tyren ved hornene og sige "Hey, det er muligvis bare mig, der er overfølsom, men jeg fornemmer en lidt anderledes stemning efter mit meltdown i fredags. Det var ikke lige "my finest hour", men sagen er, at jeg er blevet glad for dig, og så stak usikkerheden lige fjæset frem, da jeg havde indhaleret den 7. drink... jeg kan sagtens rumme, hvis du ikke er samme sted endnu, men nu ved du altså hvor du har mig. Har det ændret noget for dig?"

Eller noget i den stil. Hvis han er blevet så forskrækket over, at du har tonet rent flag vedr dine følelser, at det ødelægger noget, så ville det jo aldrig blive til noget alligevel. Og hvis du pludselig begynder at lægge afstand til ham uden forklaring oven på sådan et meltdown, så risikerer du at forvirre ham totalt (sådan ville jeg have det, i hvert fald).
10
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. feb 2017, 22:16

IrmaPigen skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg havde en date i sommers. Han kunne ikke rigtigt beslutte sig for om vi skulle ses igen. Så havde han lidt travlt. Så ville han. Så ville han ikke. Så ville han alligevel. Og så var han lige tilbage i, at han kun kunne overskue sig selv pt. Det fik mig til at at sende en halvsviner til ham, hvor jeg skrev, at jeg heller ikke gad flere vægelsindede og ubeslutsomme mænd i mit liv, så han var nok heller ikke noget for mig.

I dag har jeg så opdaget, at han på FB står som værende i et forhold fra en dato før vores date. I princippet er jeg skide ligeglad med manden. Jeg er dog ikke ligeglad med folk stikker mig en lodret løgn.

Desværre blot endnu en mand, der bekræfter mit generelle indtryk af, at mænd er røvhuller, samt at jeg har en røvhulsmagnet.


Og så talte jeg så lige i telefon med ham i dag i arbejdsmæssig sammenhæng.

Nui, det var vel nok ærgerligt det var mig der passede telefonen lige på det tidspunkt, hvor han ringede ind :lol:


Åh, jeg havde formentlig haft lyst til at grave mig ned, hvis jeg var ham i den situation:lol:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 8. feb 2017, 08:44

Ved ikke helt om jeg er ved at falde i snak med ny fyr på Tinder. Han arbejder også inde for samme branche som mig. Sådan set er han en af dem jeg arbejder for via mit job :lol: Hvor ideforladt kan man være. Men han skrev altså til mig.
0
Dobbeltkonfekt
Indlæg: 186
Tilmeldt: 6. aug 2016, 15:24
Kort karma: 58
Likede indlæg: 436

Re: Singletråden

Indlægaf Dobbeltkonfekt » 8. feb 2017, 12:36

Kender I det der med, at man freaker sig selv ud, fordi man har forskellige måder at udtrykke, man er interesseret? Jeg synes stadig, at ham jeg ser er helt skøn og vi ses stadig i hvert fald to gange om ugen altid med mindst en overnatning. Jeg er generelt selv ret verbal og italesætter, at jeg synes, den anden er sød, at det er dejligt at være sammen, etc. Og det gør han næsten aldrig. Men altså, han vil jo tydeligvis gerne se mig, krammer mig ind til sig, putter når vi sover, kysser mig på panden og alle de der gode ting :D Men fordi han ikke lige smider et 'Du er sød og lækker' eller et eller andet i den duer, så freaker jeg mig selv ud over det. På trods af at han i morges gav udtryk for, at vi snart skal sove sammen i en weekend, så vi kan blive liggende.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. feb 2017, 20:14

Jeg skal sgu på date i næste weekend :panik:
13
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 8. feb 2017, 20:17

Viskelæder skrev:Jeg skal sgu på date i næste weekend :panik:


Ham der du skrev om?
0
Tryk på * :slem:
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 8. feb 2017, 20:25

Det er ikke længe siden, jeg skrev, at jeg ikke magtede at skrive med flere på en gang... og nu gør jeg det så alligevel :genert:

Den ene er ham førstedaten fra i søndags og den anden har nu spurgt, om jeg vil mødes. Han er vist en lidt mere intellektuel type end ham fra i søndags. Ham fra i søndags er dog stadigvæk i spil. Jeg tror, de er ret forskellige...
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 9. feb 2017, 07:32

Spjaerten skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skal sgu på date i næste weekend :panik:


Ham der du skrev om?


Ja, ham. Den sjove tinderfyr :)
Jeg skal fragte min bagdel ned til ham i Aarhus :panik:
7
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. feb 2017, 16:15

Jeg tror snart jeg får en date med ham jeg er faldet i snak med på Tinder. Det er lidt for hurtigt efter min smag, og jeg er stadig total heartbroken over sidste date, men fuck det...
2
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 9. feb 2017, 20:25

IrmaPigen skrev:Jeg tror snart jeg får en date med ham jeg er faldet i snak med på Tinder. Det er lidt for hurtigt efter min smag, og jeg er stadig total heartbroken over sidste date, men fuck det...


Nogle gange, tror jeg, det kan være meget sundt at komme ud og indse, at ham man har hjertesorger på grund af, egentlig ikke er så fantastisk, som man måske har fået sig selv til at tro.
5
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 9. feb 2017, 22:41

Han mener, vi er "lidt" kærester. Det nægter jeg pure er et begreb som findes. Hvorom alting er, er vi enige i at skriften på væggen indikerer, at vi er på vej i et forhold (med hinanden). Der er stadig noget tid endnu, før vi kalder os kærester, fordi det er en big deal for os begge. Men det går i den retning og jeg synes ikke længere, at jeg hører til i denne tråd. :)

Læser dog stadig med. :)
12
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"