Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4373

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. feb 2018, 07:18

Lys skrev:Hvad er det i øvrigt nærmere, som du har svært ved? At han stadig er på tinder? At han har billeder liggende af en anden kvinde? At du er bange for at I ikke er samme sted? Kan du tale med ham om det?


Hm... det er en blanding af flere ting.

Han er nyskilt efter eget valg... og efter et laaangt ægteskab, hvor sex og frækhed var ikke eksisterende... I den fortrolighed vi havde opbygget, havde han fortalt mig, at han har brugt tinder til at få sex og bekræftelse i stor stil... (han ser rasende godt ud, sådan helt objektivt) Men at nu er han klar til et seriøst forhold...

Vi har ikke aftalt, at vi ikke skal være på tinder, så det gør mig ikke noget, at han er det. Men han har sagt til mig, at han har sat sin profil i bero (har også vist mig hvordan, så jeg også selv kunne gøre det) og sagt (uopfordret), at han ikke stiller krav til mig, men at han ikke vil matche med eller skrive sammen med andre, fordi han kun har sin interesse et sted, og det er hos mig.

Da vi kørte hjem i går, spurgte jeg ham, hvorfor han ikke bare har fortalt mig, at han ikke længere fokuserer på mig 100%. Han svarede, at det bare var et billede... Men at han selvfølgelig skulle ha sagt det til mig. Så prøvede han at snakke om mine børn, hvad jeg skulle i dag osv. Jeg var bare sur og skuffet og gad ikke snakke om børn mm.

Han ved udmærket godt, at jeg blev ked af det. Og at jeg tænker, at jeg nu er bare et "nummer" i rækken... Men han har ikke gjort noget for at ændre den usikkerhed, han har plantet hos mig. Det er bare ikke godt nok for mig.
2
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4373

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. feb 2018, 07:24

Juki skrev:Hvad var der på billedet?

Var det en potentiel, ny date ville jeg også have det svært med det :mellow:


Der var en flot lyshåret kvinde, lige præcist, som han bedst kan li dem :) Det var ikke en, han kendte. Jeg ved jo ikke, om det var en potentiel ny date... eller hvorfor han tog et screenshot af hendes profil.

Men jeg tænker da, at han har taget det, fordi han synes, at hun var lækker... og (hvis jeg skal gi ham noget kredit) at hvis det ikke funkede mellem ham og mig, så var det en mulighed... Der stod hendes fulde navn, så han kunne vel finde hende på facen eller insta, hvis han ville det...

Ham om det... Det må han selv rode med... Jeg synes ikke, at han var god til at forklare sig eller gjorde noget helhjertet forsøg på at fjerne min usikkerhed... Og det er værre end det, at han har taget et screenshot.

PS. Man får ikke besked, når nogen ta'r et screenshot.
1
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 25. feb 2018, 07:40

Jeg ville tage det som en lille “huskeseddel”, så han ville kunne finde hende senere. Hvorfor ellers tage et screenshot. Han ville ikke være den første mand, der opsøgte en kvinde på andre sociale medier efter at have set hende på tinder. Så ligesom dig, ville det have gjort mig skeptisk.

Q-beben skrev:
Men jeg tænker da, at han har taget det, fordi han synes, at hun var lækker... og (hvis jeg skal gi ham noget kredit) at hvis det ikke funkede mellem ham og mig, så var det en mulighed... Der stod hendes fulde navn, så han kunne vel finde hende på facen eller insta, hvis han ville det...
2
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 25. feb 2018, 07:46

Var på date i tirsdags (tinderdate). God date, fin kemi uden det store fyrværkeri dog. Men vi aftalte en ny date i går lørdag, dog skulle han på job først. Men jeg hører ingenting.
Skriver til ham omkr kl 18 for at høre, om han har fået kolde fødder (en intern joke vi har kørt tidl grundet vejret). Han læser beskeden med det samme (messenger) men svarer først kl 21 at han faldt i søvn efter job. Det tager jeg som et tegn på, at han ikke er så pokkers interesseret. At han så nu dukker op på tinder med ny profil, bekræfter bare det faktum. Ved ikke hvorfor han ikke bare bruger den gamle, måske fordi han ud af det blå og uopfordret selv udtalte, at han satte den stand-by før vi overhovedet havde været på date.
Men hvorfor ikke bare sige, man ikke er interesseret. Vi hverken kender eller skylder hinanden noget. Og er begge 40+. Er virkelig træt af, at dating skal være så kompliceret.
Senest rettet af Freya 25. feb 2018, 09:18, rettet i alt 2 gange.
6
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4373

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. feb 2018, 07:48

Freya skrev:Jeg ville tage det som en lille “huskeseddel”, så han ville kunne finde hende senere. Hvorfor ellers tage et screenshot. Han ville ikke være den første mand, der opsøgte en kvinde på andre sociale medier efter at have set hende på tinder. Så ligesom dig, ville det have gjort mig skeptisk.


Han har kontaktet mig lige nu her... Undskyldt 1.000 gange... Han tænker, at han har behov for behandlingshjælp mht. at få fjernet det der store behov for bekræftelse efter hans skilsmisse... Mærkelig drejning, det har taget... Han fjernede helt sikkert ikke usikkerheden hos mig, men derimod har han efterladt en masse tanker hos mig om, hvad han så har haft gang i udover det her screenshot... i de uger, jeg har kendt ham.

Men jeg har ikke lyst til at vide det... og har ikke lyst til at være en del af det... Har vinket pænt farvel til ham... :)
6
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4373

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. feb 2018, 07:51

Freya skrev:Var på date i tirsdags (tinderdate). God date, fin kemi uden det store fyrværkeri dog. Men vi aftalte en ny date i går lørdag, dog skulle han på job først. Men jeg hører ingenting.
Skriver til ham omkr kl 18 for at høre, om han har fået kolde fødder (en interne joke vi har kørt tidl grundet vejret). Han læser beskeden med det samme (messenger) men svarer først kl 21 at han faldt i søvn efter job. Det tager jeg som et tegn på, at han ikke er så pokkers interesseret. At han så nu dukker op på tinder med ny profil, bekræfter bare det faktum. Ved ikke hvorfor han ikke bare bruger den gamle, måske fordi ham ud af det blå selv udtalte, at han satte den stand-by før vi overhovedet havde været på date.
Men hvorfor ikke bare sige, man ikke er interesseret. Vi hverken kender eller skylder hinanden noget. Og et begge 40+. Er virkelig træt af, at dating skal være så kompliceret.


Øv, ja... jeg ville tænke det samme som dig... Sikke en mærkelig opførsel...! Helt ærligt, så kan man da melde ud, hvor man står... i stedet for alt at gøre det så kompliceret?
0
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 25. feb 2018, 08:39

Jeg fik snakket med min eks i går og besluttede, at jeg gerne ville give det en chance til.
Han fortalte at han havde fortrudt ret hurtigt efter han smuttede, havde savnet mig siden, men ville tage sig god tid til at gennemtænke det, før han kom med sit move. Vi har stadig nogle ting at tale igennem, og der er stadig en lille del af mig, der holder igen fordi jeg er bange for at blive såret. Men jeg tror det er værd at give et forsøg.
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46287

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 25. feb 2018, 08:44

Marioneta skrev:Jeg skal i byen i aften og hygge med nogle klassekammerater. Om det så bliver første gang vi ses efter bruddet eller om han bliver væk må tiden vise. Jeg tænkte bare, da et par stykker skrev i vores gruppe, at de ville mødes og hygge sig, at det havde jeg også brug for. Heldigvis var min veninde med på det. Jeg håber egentligt mest, at han ikke kommer lige her i aften, hvor jeg har lidt brug for at få et par ting fortalt til min veninde.

Hvordan gik byturen? :)
0
...
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 25. feb 2018, 08:54

Juki skrev:
malou_43 skrev:Lige det med børn - jeg har lige modtaget et skema fra ham jeg snakker med. Eller screenshot af hans kalender. Vi snakker om hvornår vi kan mødes. Så alt med grøn markering er der, hvor han har sin søn.

Og jeg slukkede min telefon og har gemt den øverst i køkkenskabet. Har lyst til at tage bilen og drøne væk. Smide alt og bare flygte!

For jeg orker det næsten ikke.

Jeg har ikke svaret ham i en time - jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Jeg har ikke engang overblik over hvad jeg skal de dage, hvor han ikke lige har sin søn....... :nerve:

Er det sådan livet med ham - eller bare mænd med børn - skal være? At man skal presses ind i de felter, hvor det ikke er grønt. Med henblik på at der er arbejde, hobby, alenetid ved siden af.

SUK! :(

Det ER en kabale at få det til at gå op, men det behøver jo ikke kun være fordi der er børn med i ligningen. Hvis man arbejder forskudt af hinanden, har en eller flere hobbyer og et socialt liv der også skal være tid til så vil det bare være svært at få det til at gå op nogle gange. Også selvom man gerne vil hinanden.

Hmm.. Gad vide om det var med til at sælge det eller give dig lyst til at køre endnu stærkere væk :genert:


Ham her har en hobby, der tager meget af hans tid.

Vi har ikke rigtig snakket sammen siden igår eftermiddags, så mon ikke den her lukker sig selv ned ;)

Jeg kan dog mærke, at når jeg møder en mand med børn, så sniger alle de følelser, jeg havde i et forhold med børn, sig ind. Og det var ikke rare følelser.

Og det lette svar til være "find en mand uden børn" - og det er satme svært idag, bare på Tinder ville 1 ud af 20, af dem jeg så fandt spændende være aktuel. Jeg burde have lagt mere energi i dateriet, da jeg var 25 :panik: :lol: :lol: :lol:
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 25. feb 2018, 09:54

Emma The Mermaid skrev:Jeg snakker lige videre med mig selv :D

Min vandhane er i stykker. Her er en elektriker. Han er ret pæn :D
Jeg sidder i sofaen mens han og min hund ordner vandhanen. Det ser næsten ud som om hunden giver ham værktøjet.
Det ligner en kompliceret operation :D

En elektriker til en vandhane? :gruble:
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 25. feb 2018, 10:03

Emma The Mermaid skrev:
Thestral skrev:
Emma The Mermaid skrev:Jeg snakker lige videre med mig selv :D

Min vandhane er i stykker. Her er en elektriker. Han er ret pæn :D
Jeg sidder i sofaen mens han og min hund ordner vandhanen. Det ser næsten ud som om hunden giver ham værktøjet.
Det ligner en kompliceret operation :D

En elektriker til en vandhane? :gruble:

Vvsmand selvfølgelig :lol:


Det tænkte jeg nok. Driller bare :lol: :lol: :lol: :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 25. feb 2018, 10:07

Thestral skrev:
Emma The Mermaid skrev:
Thestral skrev:
Emma The Mermaid skrev:Jeg snakker lige videre med mig selv :D

Min vandhane er i stykker. Her er en elektriker. Han er ret pæn :D
Jeg sidder i sofaen mens han og min hund ordner vandhanen. Det ser næsten ud som om hunden giver ham værktøjet.
Det ligner en kompliceret operation :D

En elektriker til en vandhane? :gruble:

Vvsmand selvfølgelig :lol:


Det tænkte jeg nok. Driller bare :lol: :lol: :lol: :genert:


Ellers en smart måde at få flere håndværkere til at kigge forbi. Bare tilkalde alle mulige til man rammer det rigtige håndelag.
Så kan man tjekke udvalget ud :lol2:
11
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 25. feb 2018, 10:23

Q-beben skrev:
Lys skrev:Hvad er det i øvrigt nærmere, som du har svært ved? At han stadig er på tinder? At han har billeder liggende af en anden kvinde? At du er bange for at I ikke er samme sted? Kan du tale med ham om det?


Hm... det er en blanding af flere ting.

Han er nyskilt efter eget valg... og efter et laaangt ægteskab, hvor sex og frækhed var ikke eksisterende... I den fortrolighed vi havde opbygget, havde han fortalt mig, at han har brugt tinder til at få sex og bekræftelse i stor stil... (han ser rasende godt ud, sådan helt objektivt) Men at nu er han klar til et seriøst forhold...

Vi har ikke aftalt, at vi ikke skal være på tinder, så det gør mig ikke noget, at han er det. Men han har sagt til mig, at han har sat sin profil i bero (har også vist mig hvordan, så jeg også selv kunne gøre det) og sagt (uopfordret), at han ikke stiller krav til mig, men at han ikke vil matche med eller skrive sammen med andre, fordi han kun har sin interesse et sted, og det er hos mig.

Da vi kørte hjem i går, spurgte jeg ham, hvorfor han ikke bare har fortalt mig, at han ikke længere fokuserer på mig 100%. Han svarede, at det bare var et billede... Men at han selvfølgelig skulle ha sagt det til mig. Så prøvede han at snakke om mine børn, hvad jeg skulle i dag osv. Jeg var bare sur og skuffet og gad ikke snakke om børn mm.

Han ved udmærket godt, at jeg blev ked af det. Og at jeg tænker, at jeg nu er bare et "nummer" i rækken... Men han har ikke gjort noget for at ændre den usikkerhed, han har plantet hos mig. Det er bare ikke godt nok for mig.


Dealbreakeren for mig ville ligge deri, at han siger at han ikke længere vil bruge Tinder, men så gør det alligevel. Uærlighed er jo helt håbløst at have med at gøre. Omend han muligvis har taget et screen dump for at undgå faktisk at matche, som han har sagt han ikke vil længere. Meget snedigt formuleret, der ;)

Noget kunne tyde på, at du er løbet ind i en af de der alt for nyskilte, som så bare ikke har været ærlig omkring at han ikke er klar til et forhold.
6
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. feb 2018, 11:43

Emma The Mermaid skrev:Jeg snakker lige videre med mig selv :D

Min vandhane er i stykker. Her er en elektriker. Han er ret pæn :D
Jeg sidder i sofaen mens han og min hund ordner vandhanen. Det ser næsten ud som om hunden giver ham værktøjet.
Det ligner en kompliceret operation :D

:lol:

Det er et plus at han kan lide hunde og at din hund kan sætte ham i sving. Nogle gange kan man bare godt føle sig som tredje hjul i den situation.. :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. feb 2018, 11:46

Q-beben skrev:
Freya skrev:Jeg ville tage det som en lille “huskeseddel”, så han ville kunne finde hende senere. Hvorfor ellers tage et screenshot. Han ville ikke være den første mand, der opsøgte en kvinde på andre sociale medier efter at have set hende på tinder. Så ligesom dig, ville det have gjort mig skeptisk.


Han har kontaktet mig lige nu her... Undskyldt 1.000 gange... Han tænker, at han har behov for behandlingshjælp mht. at få fjernet det der store behov for bekræftelse efter hans skilsmisse... Mærkelig drejning, det har taget... Han fjernede helt sikkert ikke usikkerheden hos mig, men derimod har han efterladt en masse tanker hos mig om, hvad han så har haft gang i udover det her screenshot... i de uger, jeg har kendt ham.

Men jeg har ikke lyst til at vide det... og har ikke lyst til at være en del af det... Har vinket pænt farvel til ham... :)

Jeg var også løbet skrigende bort uden at se mig tilbage!

Fint nok at han vil søge hjælp for sit mulige problem. Det virker bare alt for komplekst så tidligt i relationen til at det er noget jeg gad være en del af.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"