Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. aug 2018, 05:05

Ally skrev:Jeg har altså lidt lyst til at gå på Tinder igen, når jeg læser om jeres flirts, matches og skriverier :genert: Jeg håber stadig, at Sød Mand har overskud til mig, men jeg vil egentlig heller ikke blive ved med at spamme hans Messenger med forespørgsler.

Altså, jeg ved ikke, om jeg vil anbefale det... Han der skrev, at jeg var ret smuk, skrev også, at han gerne ville møde mig. Da jeg så spurgte om afstanden var et problem, slettede han uden kommentar matchet. Det er der ikke meget fedt ved :D
7
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 9. aug 2018, 05:18

Nå, jeg er lidt mere rolig i dag og skal ses med ham på søndag. Om ikke andet betyder det, at han bruger det første ledige tid, han har, på mig :)
Jeg skrev en godnatbesked og spurgte, om han havde lyst til at ses. Det svarede han kortfattede men bekræftende på. Jeg læste den, men svarede ikke fordi jeg snakkede med min veninde. 15 minutter senere fulgte han op med noget sødt og hjertevarmt. Hvilket var dejligt, men nu føler jeg mig high maintenance. Some en, der lige skal have en kyssesmiley med hjerte og nogle søde ord inden det er godt nok. Åh-ha, det er ikke nemt :sarkasme:
4
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 9. aug 2018, 05:30

Viskelæder skrev:Jeg har altså noget for rødhårede. Rødhårede, både mænd og kvinder, er bare så flotte og har et eller andet over sig.


Annione skrev:Tag


Watch out. Viske er on the hunt ;) :lol2:
3
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 9. aug 2018, 06:09

Viskelæder skrev:Jeg har altså noget for rødhårede. Rødhårede, både mænd og kvinder, er bare så flotte og har et eller andet over sig.


:-D Vi er også totalt skønne :afro:


Jeg har en Tinder date i næste uge. Ingen af os er til noget seriøst. Han virker ret dejlig, han er høj og lækker, så jeg er ret spændt. Om ikke andet, så er det spændende at skulle ud og mødes til et glas vin. Så betyder det ikke så meget, hvad der ellers kommer ud af det.
Senest rettet af Annione 9. aug 2018, 06:10, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 9. aug 2018, 06:09

Stitch skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har altså noget for rødhårede. Rødhårede, både mænd og kvinder, er bare så flotte og har et eller andet over sig.


Annione skrev:Tag


Watch out. Viske er on the hunt ;) :lol2:


:lol: :lol:
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 9. aug 2018, 07:49

Kender I det når man har en længe ventet aftale med en ven der må aflyse pga. barnet er sløjt og med en beklagelig undskyldning som "Jeg havde ellers glædet mig så meget!". Ja, det havde jeg i den grad også, men du kan i det mindste være sammen med din kone og børn, hvor jeg kan ende med at tage hjem og kigge ind i væggen fordi jeg ikke lige havde en plan B og var sat op på at komme ud. Ok, det lyder mere bittert end det er :-). Men det kan godt være lidt frusterende som single at være mere "afhængig" af sociale aftaler end ens venner i forhold, hvor en aflysning ikke gør lige så ondt, for de har altid kæresten/konen i baghånden. Selvfølgelig afhængigt at om de har et godt forhold.

Samme ven kan sige; "Ihhn, jeg misunder altså din frihed hvor du kan tage til alle de koncerter du har lyst til". Jeg kunne så svare tilbage "Ja, men du misunder vel ikke det at komme hjem til en tom lejlighed og ikke have nogen at dele oplevelsen med."
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. aug 2018, 07:52

Ghattner skrev:Kender I det når man har en længe ventet aftale med en ven der må aflyse pga. barnet er sløjt og med en beklagelig undskyldning som "Jeg havde ellers glædet mig så meget!". Ja, det havde jeg i den grad også, men du kan i det mindste være sammen med din kone og børn, hvor jeg kan ende med at tage hjem og kigge ind i væggen fordi jeg ikke lige havde en plan B og var sat op på at komme ud. Ok, det lyder mere bittert end det er :-). Men det kan godt være lidt frusterende som single at være mere "afhængig" af sociale aftaler end ens venner i forhold, hvor en aflysning ikke gør lige så ondt, for de har altid kæresten/konen i baghånden. Selvfølgelig afhængigt at om de har et godt forhold.

Samme ven kan sige; "Ihhn, jeg misunder altså din frihed hvor du kan tage til alle de koncerter du har lyst til". Jeg kunne så svare tilbage "Ja, men du misunder vel ikke det at komme hjem til en tom lejlighed og ikke have nogen at dele oplevelsen med."

Jep - jeg bliver ligeså bitter som dig. Det er så træls!
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 9. aug 2018, 07:54

Jeg er næsten gået i den anden grøft 75% af mine bekendtskaber er mere eller mindre enlige/singler.
Så sjældent jeg er til arrangementer med par/familie fester osv.
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 9. aug 2018, 08:09

Ghattner skrev:Kender I det når man har en længe ventet aftale med en ven der må aflyse pga. barnet er sløjt og med en beklagelig undskyldning som "Jeg havde ellers glædet mig så meget!". Ja, det havde jeg i den grad også, men du kan i det mindste være sammen med din kone og børn, hvor jeg kan ende med at tage hjem og kigge ind i væggen fordi jeg ikke lige havde en plan B og var sat op på at komme ud. Ok, det lyder mere bittert end det er :-). Men det kan godt være lidt frusterende som single at være mere "afhængig" af sociale aftaler end ens venner i forhold, hvor en aflysning ikke gør lige så ondt, for de har altid kæresten/konen i baghånden. Selvfølgelig afhængigt at om de har et godt forhold.

Samme ven kan sige; "Ihhn, jeg misunder altså din frihed hvor du kan tage til alle de koncerter du har lyst til". Jeg kunne så svare tilbage "Ja, men du misunder vel ikke det at komme hjem til en tom lejlighed og ikke have nogen at dele oplevelsen med."


Det er virkelig ærgerligt. Det er surt, når det er et menneske, man holder meget af og endda savner. Jeg har mærket mange forskellige følelser knyttet til især en af mine tætteste venner gennem snart 10 år, som har 2 børn på hhv 6 og 2. Ham og hans kæreste har en meget ligelig fordeling, så ligelig, at den fremstår ufleksibel, og jeg har ad flere omgange følt bitterhed overfor hans kæreste, som synes at holde meget fast på, at de skal deles om ALT 50-50. Det vil fx sige, at han i hverdagene tidligst kan ses kl 20/20.30, fordi han SKAL putte - og det også selvom han og jeg ikke har set hinanden i 1 måned. Og når han skal tidligt op og har fuldtidsarbejde, bliver han træt kl 22.00.

Han er også gået glip af 2 af mine fødselsdagsfejringer pga familieting og når vi så har mødtes alene som erstatning, har hun ringet ham hjem HVER gang efter få timer. Børnene vil ikke sove, eller den ene er sløj, etc. I de tilfælde har jeg følt, at hun hverken respekterede mig, ham eller at vores venskab er vigtigt for os begge og skal plejes. Og at det er sundt og godt at have venner udenfor kredsen af andre børnefamilier.

Jeg anerkender, at livet med småbørn er besværligt og at det er nødvendigt med en fordeling, som gør, at begge har det godt, så jeg ved også, at mine følelser ikke er nogle jeg skal buse ud med, men det er alligevel frustrerende. Jeg ved også, at jeg ser tingene udefra og ved meget lidt om deres interne fordeling og balance ellers. Jeg ved også, at man som forælder ikke nødvendigvis savner at være et andet sted end med sine børn, heller ikke selvom man udtrykker beklagelse over ikke at kunne mødes (det er en høflighedsting). Men fuck, hvor kan jeg blive træt af hende. Han brokker sig sjældent, hvilket jeg virkelig respekterer ham for.
7
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 9. aug 2018, 08:25

Jeg bliver aldrig skuffet, når aftaler bliver aflyst, fordi jeg ELSKER at være alene. Selv hvis det var noget, jeg virkelig havde glædet mig til, så er det lige så dejligt at være alene, ofte endda bedre.
Så kan jeg tage nattøj på, se serier, spise slik, gå ture, gå i bio med mig selv, tage på eventyr.

Jeg kan dog self. blive skuffet, hvis det er samme person, der aflyser mange gange i træk. Men ellers ikke. For det meste tænker jeg bare: yay!

Jeg er mærkelig, jeg ved det godt. Jeg kan bare slet ikke genkende den der følelse af at være ked af det, fordi man er single/alene.

Jeg håber ikke det er ufølsomt at skrive. Der er jo mange andre ting, der kan gøre mig ked af det.
5
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 9. aug 2018, 08:35

Viskelæder skrev:Jeg bliver aldrig skuffet, når aftaler bliver aflyst, fordi jeg ELSKER at være alene. Selv hvis det var noget, jeg virkelig havde glædet mig til, så er det lige så dejligt at være alene, ofte endda bedre.
Så kan jeg tage nattøj på, se serier, spise slik, gå ture, gå i bio med mig selv, tage på eventyr.

Jeg kan dog self. blive skuffet, hvis det er samme person, der aflyser mange gange i træk. Men ellers ikke. For det meste tænker jeg bare: yay!

Jeg er mærkelig, jeg ved det godt. Jeg kan bare slet ikke genkende den der følelse af at være ked af det, fordi man er single/alene.

Jeg håber ikke det er ufølsomt at skrive. Der er jo mange andre ting, der kan gøre mig ked af det.


Hvorfor overhovedet lave aftaler når du har det sådan?
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 9. aug 2018, 08:38

Ghattner skrev:
Viskelæder skrev:Jeg bliver aldrig skuffet, når aftaler bliver aflyst, fordi jeg ELSKER at være alene. Selv hvis det var noget, jeg virkelig havde glædet mig til, så er det lige så dejligt at være alene, ofte endda bedre.
Så kan jeg tage nattøj på, se serier, spise slik, gå ture, gå i bio med mig selv, tage på eventyr.

Jeg kan dog self. blive skuffet, hvis det er samme person, der aflyser mange gange i træk. Men ellers ikke. For det meste tænker jeg bare: yay!

Jeg er mærkelig, jeg ved det godt. Jeg kan bare slet ikke genkende den der følelse af at være ked af det, fordi man er single/alene.

Jeg håber ikke det er ufølsomt at skrive. Der er jo mange andre ting, der kan gøre mig ked af det.


Hvorfor overhovedet lave aftaler når du har det sådan?


Viske prøver vist bare at sige hun vender det om til noget positivt hvis folk aflyser. Hun vil naturligvis gerne se folk/lave det der er aftalt men blir ikke mavesur over planerne ændrer sig.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 9. aug 2018, 08:40

Spjaerten skrev:
Ghattner skrev:
Viskelæder skrev:Jeg bliver aldrig skuffet, når aftaler bliver aflyst, fordi jeg ELSKER at være alene. Selv hvis det var noget, jeg virkelig havde glædet mig til, så er det lige så dejligt at være alene, ofte endda bedre.
Så kan jeg tage nattøj på, se serier, spise slik, gå ture, gå i bio med mig selv, tage på eventyr.

Jeg kan dog self. blive skuffet, hvis det er samme person, der aflyser mange gange i træk. Men ellers ikke. For det meste tænker jeg bare: yay!

Jeg er mærkelig, jeg ved det godt. Jeg kan bare slet ikke genkende den der følelse af at være ked af det, fordi man er single/alene.

Jeg håber ikke det er ufølsomt at skrive. Der er jo mange andre ting, der kan gøre mig ked af det.


Hvorfor overhovedet lave aftaler når du har det sådan?


Viske prøver vist bare at sige hun vender det om til noget positivt hvis folk aflyser. Hun vil naturligvis gerne se folk/lave det der er aftalt men blir ikke mavesur over planerne ændrer sig.


Netop. Jeg kan godt lide at se folk, men jeg kan lige så godt, endda lidt mere, lide at være alene. Så mere alenetid er kun dejligt, især hvis jeg er inde i en presset periode :)
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 9. aug 2018, 08:41

Spjaerten skrev:
Viske prøver vist bare at sige hun vender det om til noget positivt hvis folk aflyser. Hun vil naturligvis gerne se folk/lave det der er aftalt men blir ikke mavesur over planerne ændrer sig.


Mavesur? Det synes jeg er en nedladende beskrivelse af en ganske reel følelse af skuffelse, måske endda af at blive nedprioriteret.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 9. aug 2018, 08:41

LaScrooge skrev:
Spjaerten skrev:
Viske prøver vist bare at sige hun vender det om til noget positivt hvis folk aflyser. Hun vil naturligvis gerne se folk/lave det der er aftalt men blir ikke mavesur over planerne ændrer sig.


Mavesur? Det synes jeg er en nedladende beskrivelse af en ganske reel følelse af skuffelse, måske endda af at blive nedprioriteret.


Du har ret måske ikke det heldigste udtryk. Så bruger vi skuffelse.
1
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Forhold og sex"