Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. jun 2018, 14:30

Ally skrev:
Planten skrev:Er det en, vi skal høre mere om? :)

Efter mandag håber jeg, at han er værd at fortælle mere om :kryds:

Jeg krydser også :)
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 2. jun 2018, 16:14

Jeg savner virkelig noget mandlig opmærksomhed :genert: solen og følelsen af sommer giver mig lyst til at flirte og være forelsket :blush:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 3. jun 2018, 08:16

FrøkenM skrev:Jeg savner virkelig noget mandlig opmærksomhed :genert: solen og følelsen af sommer giver mig lyst til at flirte og være forelsket :blush:


Samme. Reelt har jeg dog alt for meget om ørerne til at opsøge mere end tilfældig flirten hist og pist, men det er også fint nok - i virkeligheden er jeg pt ikke så opsat på mere end det, når det kommer til stykket.

Til gengæld skal jeg ud og kigge på en sød fyr på 500 kg senere i dag. Han har lækkert hår og skal forhåbentlig være min faste skovtursdate i de næste mange år :love: :-D
5
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 3. jun 2018, 17:05

Jeg var til byfest i går. Vi har åbentbart en Hemsworth lookalike her i landsbyen, hvis bare han ikke var så ung... :-D
4
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 3. jun 2018, 17:11

Krølle skrev:
FrøkenM skrev:Jeg savner virkelig noget mandlig opmærksomhed :genert: solen og følelsen af sommer giver mig lyst til at flirte og være forelsket :blush:


Samme. Reelt har jeg dog alt for meget om ørerne til at opsøge mere end tilfældig flirten hist og pist, men det er også fint nok - i virkeligheden er jeg pt ikke så opsat på mere end det, når det kommer til stykket.

Til gengæld skal jeg ud og kigge på en sød fyr på 500 kg senere i dag. Han har lækkert hår og skal forhåbentlig være min faste skovtursdate i de næste mange år :love: :-D

Jeg har det lidt på samme måde tror jeg. Jeg har alt for meget om ørene, virkelig. Man bliver helt stresset. Men derfor kunne jeg nu godt tænke mig lidt sommerflirt og lidt hudkontakt :lun:

Håber han levede op til dine forventninger og I kan date de næste mange, mange år :D
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 3. jun 2018, 17:23

Jeg skal holde oplæg for en flok fys studerende på UCN i morgen. Jeg er virkelig nervøs :panik:
Det er et års tid siden jeg sidst har holdt den type oplæg. Det er meget personligt og kan være en anelse grænseoverskridende og jeg føler mig en anelse rusten :genert:

Jeg håber, det går godt, jeg håber de er søde og jeg håber, de har mange spørgsmål. Lige nu har jeg krise over varmen og det faktum at jeg skal være nogenlunde anstændigt påklædt. Længe leve tøkrise :lol:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 3. jun 2018, 18:11

FrøkenM skrev:Jeg skal holde oplæg for en flok fys studerende på UCN i morgen. Jeg er virkelig nervøs :panik:
Det er et års tid siden jeg sidst har holdt den type oplæg. Det er meget personligt og kan være en anelse grænseoverskridende og jeg føler mig en anelse rusten :genert:

Jeg håber, det går godt, jeg håber de er søde og jeg håber, de har mange spørgsmål. Lige nu har jeg krise over varmen og det faktum at jeg skal være nogenlunde anstændigt påklædt. Længe leve tøkrise :lol:

Det skal du nok klare, søde FrøkenM :kys: Hvad med en af de mange smukke MbyM-kjoler, du har og et par sandaler?
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 3. jun 2018, 18:27

Ally skrev:
FrøkenM skrev:Jeg skal holde oplæg for en flok fys studerende på UCN i morgen. Jeg er virkelig nervøs :panik:
Det er et års tid siden jeg sidst har holdt den type oplæg. Det er meget personligt og kan være en anelse grænseoverskridende og jeg føler mig en anelse rusten :genert:

Jeg håber, det går godt, jeg håber de er søde og jeg håber, de har mange spørgsmål. Lige nu har jeg krise over varmen og det faktum at jeg skal være nogenlunde anstændigt påklædt. Længe leve tøkrise :lol:

Det skal du nok klare, søde FrøkenM :kys: Hvad med en af de mange smukke MbyM-kjoler, du har og et par sandaler?

Tak :kys:

Jeg overvejer det også - har jo et stort udvalg kan man sige :lol:
Vejret er jo fuldstændig perfekt i de her dage og de kommer så fint til sin ret :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 3. jun 2018, 19:32

Jeg undrer mig lidt over, at der pt er flere tråde, hvor der nærmest udspiller sig en “kamp” mellem mænd og kvinder om, hvilket køn, der har flest fordele, størst sexdrive etc. Hvad hulen handler det om? Og hvorfor taler vi hinanden ned i stedet for op? Jeg har selv deltaget i nogle af diskussionerne, fordi jeg bliver provokeret af udsagn om hvordan “kvinder” er, så jeg er ikke bedre selv.

Det ville da være mere interessant at udveksle synspunkter om hvordan man bedst “taler til” det andet køn, frem for at approache dem som man selv gerne vil approaches?
4
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 3. jun 2018, 20:03

Ally skrev:Med fare for at jinxe det (for let's face it, jeg har haft nogle mislykkede Tinder-match), så vil jeg da lige fortælle, at jeg har en Tinder-date på mandag :D

Det bliver da spændende :)
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 3. jun 2018, 20:08

Freya skrev:Det bliver da spændende :)

Tak, Freya :) Vi har skrevet sammen siden torsdag og har talt sammen én gang - og jeg er spændt på at møde ham IRL.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 3. jun 2018, 20:10

Jeg var på tinderdate i dag - bare en times tid på Amager strand sen eftermiddag. Han var lidt nervøs og hurtig-talende, men sød og meget mere attraktiv end hvad hans billeder gav udtryk for. Og så om han ikke skrevet så snart han er kommet hjem, at han gerne vil på date igen. Hurtige tilkendegivelser er jeg ikke vant til, men det er dejligt. Og jeg vil gerne på date med ham igen.

Men... jeg har en anden date på torsdag. Med ham gutten, der mere eller mindre er holdt op med at skrive. Han skrev i torsdags og har ikke skrevet siden. Jeg skrev fredag. Han skrev efter jeg havde sendt en besked til ham om, at han som kommunikationsmedarbejder ikke kommunikerede særlig meget. Han skrev, at han havde været presset bla bla, men at det ville blive bedre, for han syntes, det var hyggeligt at skrive. . Og det er også fint, vi behøver ikke skrive hele tiden. En besked om dagen indtil daten ville være fin med mig. Men jeg synes bare ikke, at det lover så godt. At han ikke lige kan overskue at sende et par linjer, når han har en ledig stund. Måske er det fordi, han er i gang med at se en anden an først... eller måske har han bare for meget om ørerne lige nu til at date.

Så jeg overvejer at aflyse daten og i stedet gå på date med ham fra i dag. Som virker sød og interesseret.
4
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 3. jun 2018, 20:12

Lys skrev:Jeg undrer mig lidt over, at der pt er flere tråde, hvor der nærmest udspiller sig en “kamp” mellem mænd og kvinder om, hvilket køn, der har flest fordele, størst sexdrive etc. Hvad hulen handler det om? Og hvorfor taler vi hinanden ned i stedet for op? Jeg har selv deltaget i nogle af diskussionerne, fordi jeg bliver provokeret af udsagn om hvordan “kvinder” er, så jeg er ikke bedre selv.

Det ville da være mere interessant at udveksle synspunkter om hvordan man bedst “taler til” det andet køn, frem for at approache dem som man selv gerne vil approaches?


Jeg tror måske, at de tråde er kommet så langt ud, fordi der er en debattør, der er kommet med nogle synspunkter, som kan virke ret provokerende. Så det er ikke længere en debat, men som du skriver, en kamp.
2
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 3. jun 2018, 20:14

Ally skrev:
Freya skrev:Det bliver da spændende :)

Tak, Freya :) Vi har skrevet sammen siden torsdag og har talt sammen én gang - og jeg er spændt på at møde ham IRL.

Det er så modigt det der med at snakke sammen inden mødet. Det tør jeg desværre ikke, selv om jeg er 41. Men jeg er simpelthen så dårlig til at tale i telefon, så jeg er bange for at ødelægge det på forhånd ved at jeg bliver akavet og ikke kan redde det med et sødt smil og glimt i øjnene.
2
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 3. jun 2018, 20:16

Freya skrev:
Lys skrev:Jeg undrer mig lidt over, at der pt er flere tråde, hvor der nærmest udspiller sig en “kamp” mellem mænd og kvinder om, hvilket køn, der har flest fordele, størst sexdrive etc. Hvad hulen handler det om? Og hvorfor taler vi hinanden ned i stedet for op? Jeg har selv deltaget i nogle af diskussionerne, fordi jeg bliver provokeret af udsagn om hvordan “kvinder” er, så jeg er ikke bedre selv.

Det ville da være mere interessant at udveksle synspunkter om hvordan man bedst “taler til” det andet køn, frem for at approache dem som man selv gerne vil approaches?


Jeg tror måske, at de tråde er kommet så langt ud, fordi der er en debattør, der er kommet med nogle synspunkter, som kan virke ret provokerende. Så det er ikke længere en debat, men som du skriver, en kamp.



Der kommer helt sikkert nogle meget bombastiske udsagn, men der er jo ret mange, der deltager (mig selv inklusive som sagt).

I virkeligheden ville jeg jo meget hellere høre personlige input fra en række mandlige debattører om, hvordan de hver især foretrækker at en kvinde henvender sig/agerer i datingsammenhæng frem for en masse udsagn om hvordan “mænd” er. Måske kunne jeg lære noget.
2

Tilbage til "Forhold og sex"