Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jan 2016, 20:06

Skralde - jeg er herinde hele tiden for at tjekke, om du har fået svar! :lol:
1
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 19. jan 2016, 20:07

Jeg skal se mand på fredag. Glæder mig helt vildt :genert:
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Singletråden

Indlægaf Firebird » 19. jan 2016, 20:09

Puffi skrev:Jeg skal se mand på fredag. Glæder mig helt vildt :genert:


Hvad skete der med vinhandleren? :gruble:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 19. jan 2016, 20:09

Jeg har analyseret mig frem til at ham der manden (hvis afstand på tinder hele tiden flytter sig) logger på konstant og bare har mig som back-up - det er jo ihvertfald ikke mig han kommunikerer med derinde.

Så meget his loss!!!!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 19. jan 2016, 20:11

Firebird skrev:
Puffi skrev:Jeg skal se mand på fredag. Glæder mig helt vildt :genert:


Hvad skete der med vinhandleren? :gruble:


Det ER vinhandleren, jeg skal se :)
3
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Singletråden

Indlægaf Firebird » 19. jan 2016, 20:13

Puffi skrev:
Firebird skrev:
Puffi skrev:Jeg skal se mand på fredag. Glæder mig helt vildt :genert:


Hvad skete der med vinhandleren? :gruble:


Det ER vinhandleren, jeg skal se :)


All is good and bliss :lun:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 19. jan 2016, 20:20

Garfield skrev:
ManicNinja skrev:
Det kan bestemt sagtens være, det er en fase. :) Det særlige er blot, at jeg ikke engang har travlt med at finde ud af, om det er dét, der er tale om. Jeg prøver ind imellem forsøgsvis at male nogle indre skræmmebilleder for at teste mig selv lidt: "Orv, Ninja, hvad når du sidder alene som 50-årig, og alle vennernes børn er teenagere, og dine forældre for længst er døde, og du sådan set ikke har nogen i hele verden?" Jeg ryster bare lidt på hovedet og tænker, at jeg er ret overbevist om, at jeg kan have et dejligt liv alligevel, og at jeg aldrig kommer til at være ensom. Det ligger slet ikke til mig, og jeg har altid haft nemt ved at etablere kontakt, både på et overfladisk og et lidt dybere plan. Så det er jo noget sludder. Det kan også snildt være, mit liv ser meget anderledes ud til den tid. Det kunne bedst ligne mig fx at tage en stor beslutning og rykke i anden, mere kollektiv boligform eller lignende. Tage konsekvensen hvis jeg føler for det - dét er mig.

Jeg synes egentlig, at mange ting i mit liv ER på plads. Men måske jeg er mere åben for at gå ud og finde noget forpligtende pikkemand, når engang jeg har fået skuldret enten jobskifte eller skriveproces (fundet ud af, hvilken af delene jeg skal satse på - eller om begge kan lade sig gøre). Skal jeg ikke kunne sige.

Hvor længe er det, du har været single?


Siden starten af juni 2015, så ca. 7,5 måned.

Gud, er der allerede gået så lang tid? Bruddet var voldsomt og der har været mange ting at bearbejde. Det går egentlig ok fremad, synes jeg, men det bliver kompliceret af, at røvbananen (=eks) købte lejlighed i min opgang. Det giver nogle nedture indimellem.

Hvor længe er det siden, du var i et forhold?


Små femten måneder.

Hvis min eks flyttede ind i samme ejendom ... Fuck, så var jeg godt nok flyttet! :shock: Men det er jo så nemt at sige ... Stakkels dig! :ae: Og at han vil være det bekendt!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Singletråden

Indlægaf Firebird » 19. jan 2016, 20:37

Som jeg kan forstå det på Garfield, har han været en lort fra A til Z overfor hende hele vejen igennem deres forhold. Jeg har lovet at larme ekstra meget når jeg går forbi hans lejlighed på vejen hjem fra Hong Kong klasseturen. Højst sandsynligt, er jeg også så pisse fuld at det ikke vil røre mig. :genert:
4
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 19. jan 2016, 22:42

Den gifte mand gider (næsten) ikke at flirte med mig mere :rulle:

Og så fik jeg vist et glas vin for meget til afdelingsmiddagen :rulle:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 19. jan 2016, 22:46

Rapfisk skrev:Den gifte mand gider (næsten) ikke at flirte med mig mere :rulle:

Og så fik jeg vist et glas vin for meget til afdelingsmiddagen :rulle:

Hvad er det for en gift mand? Og hvad skete der til middagen?
0
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 19. jan 2016, 22:47

Firebird skrev:Som jeg kan forstå det på Garfield, har han været en lort fra A til Z overfor hende hele vejen igennem deres forhold. Jeg har lovet at larme ekstra meget når jeg går forbi hans lejlighed på vejen hjem fra Hong Kong klasseturen. Højst sandsynligt, er jeg også så pisse fuld at det ikke vil røre mig. :genert:


Hihi. I går dog formentlig en anden vej op til jeres værelse(r) :) (og så er der jo også de søde naboer....)

Men jo, han har været ret meget en lort. Altså, der har jo også været mange gode oplevelser og stunder. De bliver bare ødelagt af, at der hele vejen igennem var løgne om kvinder og penge. Løgnene gennemsyrer alle oplevelser og gør at jeg har svært ved at se på det gode.

Én ting, der er dejligt, er, at jeg lige nu ikke gider at skrive mere eller komme med eksempler. Det håber jeg betyder, at jeg er ved at være færdig med at tale om det :)
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Singletråden

Indlægaf Garfield » 19. jan 2016, 22:52

ManicNinja skrev:
Garfield skrev:
Siden starten af juni 2015, så ca. 7,5 måned.

Gud, er der allerede gået så lang tid? Bruddet var voldsomt og der har været mange ting at bearbejde. Det går egentlig ok fremad, synes jeg, men det bliver kompliceret af, at røvbananen (=eks) købte lejlighed i min opgang. Det giver nogle nedture indimellem.

Hvor længe er det siden, du var i et forhold?


Små femten måneder.

Hvis min eks flyttede ind i samme ejendom ... Fuck, så var jeg godt nok flyttet! :shock: Men det er jo så nemt at sige ... Stakkels dig! :ae: Og at han vil være det bekendt!


Jeg har også overvejet at flytte mange gange. Jeg er bare ret glad for stedet.. :mellow:

At han vil være det bekendt? Tja.. Han løj om sin økonomi, sådan at vi indrettede os efter at jeg tjente mest og at han havde en gæld på ca. 250.000 kr. Efter 5,5 år sammen fandt jeg ud af, at han tjener han en del mere end mig og havde næsten 1,5 mio i banken..
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 19. jan 2016, 23:00

Planten skrev:
Rapfisk skrev:Den gifte mand gider (næsten) ikke at flirte med mig mere :rulle:

Og så fik jeg vist et glas vin for meget til afdelingsmiddagen :rulle:

Hvad er det for en gift mand? Og hvad skete der til middagen?

Det var en virkelig hyggelig middag med rødvin ad libitum. Den gifte mand er en kollega, som plejer at flirte med mig og helt klart var ude på noget til julefrokosten, men som i dag ikke kunne præstere andet et et enkelt blik, der blev holdt lidt for længe.

Hvilket er fint. Jeg skal ikke noget med gifte mænd. Jeg er bare rødvinsfuld og kærlighedstrængende.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 19. jan 2016, 23:10

Garfield skrev:
ManicNinja skrev:
Garfield skrev:
Siden starten af juni 2015, så ca. 7,5 måned.

Gud, er der allerede gået så lang tid? Bruddet var voldsomt og der har været mange ting at bearbejde. Det går egentlig ok fremad, synes jeg, men det bliver kompliceret af, at røvbananen (=eks) købte lejlighed i min opgang. Det giver nogle nedture indimellem.

Hvor længe er det siden, du var i et forhold?


Små femten måneder.

Hvis min eks flyttede ind i samme ejendom ... Fuck, så var jeg godt nok flyttet! :shock: Men det er jo så nemt at sige ... Stakkels dig! :ae: Og at han vil være det bekendt!


Jeg har også overvejet at flytte mange gange. Jeg er bare ret glad for stedet.. :mellow:

At han vil være det bekendt? Tja.. Han løj om sin økonomi, sådan at vi indrettede os efter at jeg tjente mest og at han havde en gæld på ca. 250.000 kr. Efter 5,5 år sammen fandt jeg ud af, at han tjener han en del mere end mig og havde næsten 1,5 mio i banken..


Jeg er helt med på, at intet tyder på, at manden har skam i livet. Men nu har vi mennesker jo en tendens til at tænke lidt ud fra vores egen moral. Så jeg siger stadig: At han vil være det bekendt!

;)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 19. jan 2016, 23:18

Med ønsket om en smuk og dejlig nat
2
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"