Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
honeybee
Indlæg: 255
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Singletråden

Indlægaf honeybee » 24. jan 2016, 10:42

Jeg skal arbejde 15-23. Det har jeg også gjort fredag og lørdag :træt: Men så har jeg fri mandag og tirsdag.
Indtil da laver jeg så lidt som muligt. Har fx lige været i bad og hov, så endte jeg under dynen igen :lol:
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. jan 2016, 10:50

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
klumphen skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hader også det første møde. Som i HADER og har lyst til at aflyse hvert sekund lige op til.

Ja! Hvorfor skal der være første møder?! Hvorfor kan man ikke bare kende hinanden?? :-D

Man burde helt klart have en stor gruppe venner/bekendte (gerne af det modsatte køn), hvor man ved behov kunne opgradere en af dem til kæreste :D

Det kunne være så skide fedt!


JA! Aldrig mere det første møde :lol2:

Hurra! :banan:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. jan 2016, 10:51

honeybee skrev:Jeg skal arbejde 15-23. Det har jeg også gjort fredag og lørdag :træt: Men så har jeg fri mandag og tirsdag.
Indtil da laver jeg så lidt som muligt. Har fx lige været i bad og hov, så endte jeg under dynen igen :lol:

Åh ja, vagter... Dem skal man elske :lol:
0
honeybee
Indlæg: 255
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Singletråden

Indlægaf honeybee » 24. jan 2016, 10:52

Planten skrev:
honeybee skrev:Jeg skal arbejde 15-23. Det har jeg også gjort fredag og lørdag :træt: Men så har jeg fri mandag og tirsdag.
Indtil da laver jeg så lidt som muligt. Har fx lige været i bad og hov, så endte jeg under dynen igen :lol:

Åh ja, vagter... Dem skal man elske :lol:

De er heldigvis okay i form af tillæg og fri på hverdage i stedet. Men en weekend er bare ikke weekend på samme måde :rulle:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. jan 2016, 11:12

honeybee skrev:
Planten skrev:
honeybee skrev:Jeg skal arbejde 15-23. Det har jeg også gjort fredag og lørdag :træt: Men så har jeg fri mandag og tirsdag.
Indtil da laver jeg så lidt som muligt. Har fx lige været i bad og hov, så endte jeg under dynen igen :lol:

Åh ja, vagter... Dem skal man elske :lol:

De er heldigvis okay i form af tillæg og fri på hverdage i stedet. Men en weekend er bare ikke weekend på samme måde :rulle:

Helt enig. Jeg elsker nu mine hverdagsfri :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 11:41

honeybee skrev:Jeg skal arbejde 15-23. Det har jeg også gjort fredag og lørdag :træt: Men så har jeg fri mandag og tirsdag.
Indtil da laver jeg så lidt som muligt. Har fx lige været i bad og hov, så endte jeg under dynen igen :lol:


Åh, hvor jeg kender det, selv om jeg også prøver så vidt muligt at få banket noget socialt og hyggeligt på plads mellem vagterne i mine arbejdsweekender! Men det ér bare noget andet at have fri samtidig med andre mennesker og kunne lægge aftaler med andre, tage med til fester, køre med på al deres fredagshumør og hvaharvi. Den værste vagt i hele min turnus er fredagslukkevagt op til arbejdsweekend og hele dagen sidde og høre på kollegernes opstemte "gooood weekend!", når de går hjem. Til gengæld er selve weekendvagten faktisk tit ret hyggelig og ret effektiv. Ingen telefoner, ingen chef til at overvåge én osv. :P

Glæd dig over du i det mindste har to samlede kompensationsfridage - det har vi ikke, hvor jeg er. Dér har man én hverdagsfri inden weekenden og én efter.

Til gengæld giver alle de her aftentimer så en hulens masse afspadsering - oooog den kan man jo så passende afvikle på fredage eller mandage i forbindelse med friweekender. Så jeg havde fri i fredags og har haft tre dages weekend. Ajmen, for Helvede hvor er det lækkert med sådan en ekstra dag! Og så var det jo oven i købet det vildeste vintersolskin. :love: Følte mig sgu helt forelsket, altså :D

Anyway - god "weekend" når du kommer til den! :)
Senest rettet af ManicNinja 24. jan 2016, 11:51, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 11:47

klumphen skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Jeg hader også det første møde. Som i HADER og har lyst til at aflyse hvert sekund lige op til.

Ja! Hvorfor skal der være første møder?! Hvorfor kan man ikke bare kende hinanden?? :-D

Man burde helt klart have en stor gruppe venner/bekendte (gerne af det modsatte køn), hvor man ved behov kunne opgradere en af dem til kæreste :D


Groft sagt faktisk det system, jeg benyttede mig af, da jeg var i 20'erne. Så kunne man også fiske venners venner ... Dog var det ikke kun én gruppe, jeg fiskede i. :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
honeybee
Indlæg: 255
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Singletråden

Indlægaf honeybee » 24. jan 2016, 11:48

Åh, hvor jeg kender det! Det er bare noget andet at have fri samtidig med andre mennesker og kunne lægge aftaler med andre, tage med til fester, køre med på al deres fredagshumør og hvaharvi. Den værste vagt i hele min turnus er fredagslukkevagt op til arbejdsweekend og hele dagen side og høre på kollegernes opstemte "gooood weekend!", når de går hjem. Til gengæld er selve weekendvagten faktisk tit ret hyggelig og ret effektiv. Ingen telefoner, ingen chef til at overvåge én osv. :P

Glæd dig over, du i det mindste har to samlede kompensationsfridage - det har vi ikke, hvor jeg er. Dér har man én hverdagsfri inden weekenden og én efter.

Til gengæld giver alle de her aftentimer så en hulens masse afspadsering - oooog den kan man jo så passende afvikle på fredage eller mandage i forbindelse med friweekender. Så jeg havde fri i fredags og har haft tre dages weekend. Ajmen, for Helvede hvor er det lækkert med sådan en ekstra dag! Og så var det jo oven i købet det vildeste vintersolskin. :love: Følte mig sgu helt forelsket, altså :D

Anyway - god "weekend" når du kommer til den! :)


Du rammer lige hovedet på sømmen der! Jeg fik så mange snapchats i fredags lige omkring min møde-ind-tid med "weekend" og "fredagsøl" osv :deer: Så er man bare lidt pisse træt af det..
Telefonen ringer dog lige meget her - næsten da. Vi er en kommunal aflastning/akutfunktion, og jeg har visitationsretten som ansvarshavende sygeplejerske i weekenden. Og så ringer pårørende eller andre boenheder også - så der er en del bimlen.. Jeg har heldigvis et godt rul denne gang (og er kun ansat 30 timer), så havde også fri onsdag og torsdag.. Men 1/2 er det nyt job og 37 timer - men kun arbejde hver 3. weekend - stadig 8 timers :slem: Det blir go!
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 11:59

honeybee skrev:Du rammer lige hovedet på sømmen der! Jeg fik så mange snapchats i fredags lige omkring min møde-ind-tid med "weekend" og "fredagsøl" osv :deer: Så er man bare lidt pisse træt af det..
Telefonen ringer dog lige meget her - næsten da. Vi er en kommunal aflastning/akutfunktion, og jeg har visitationsretten som ansvarshavende sygeplejerske i weekenden. Og så ringer pårørende eller andre boenheder også - så der er en del bimlen.. Jeg har heldigvis et godt rul denne gang (og er kun ansat 30 timer), så havde også fri onsdag og torsdag.. Men 1/2 er det nyt job og 37 timer - men kun arbejde hver 3. weekend - stadig 8 timers :slem: Det blir go!


Jamen, det er jo dét - bliv nu bare væk med alle jeres fredagsøl, ikke? :D Man føler sig som sådan en sur krampe! Jeg har arbejdsweekend næste weekend, men det er så okay - for når andre begynder at tænke, at de skal på job igen i morgen, har jeg en uges ferie med masser af hyggelige planer. *Muaharhar*

Jeg arbejder heldigvis "kun" hver tredje weekend. Min løn er noget lort, men resten af overenskomsten er okay = masser af kompensationsfri, særlige feriedage (jo, det hedder de :) ), "skæve fridage" (stadig: det hedder de :D ) og afspadsering til mig. :love:
Senest rettet af ManicNinja 24. jan 2016, 12:07, rettet i alt 1 gang.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
honeybee
Indlæg: 255
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Singletråden

Indlægaf honeybee » 24. jan 2016, 12:06

Jamen, det er jo d+et - bliv nu bare væk med alle jeres fredagsøl, ikke? :D Man føler sig som sådan en sur krampe! Jeg har arbejdsweekend næste weekend, men det er så okay - for når andre begynder at tænke, at de skal på job igen i morgen, har jeg en uges ferie med masser af hyggelige planer. *Muaharhar*

Jeg arbejder heldigvis "kun" hver tredje weekend. Min løn er noget lort, men resten af overenskomsten er okay = masser af kompensationsfri, særlige feriedage (jo, det hedder de :) ), "skæve fridage" (stadig: det hedder de :D ) og afspadsering til mig. :love:


Jojo, jeg har også alle de mærkelige dage.. Ikke at jeg kan hitte rundt i dem, men de er da altsammen ret gode i sidste ende :lol:
Lyder skisme lækkert med ferie! Det må du nyde til den tid :banan:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 12:06

Jeg skulle have været på museum med en dejlig kollega i dag. Men hun er blevet syg over natten, så nu er der tid til at søndagstusse i stedet, sidde og hygge med god kaffe, musik på DAB'en og tændte stearinlys osv. Humøret er fint, men kunne de ikke lige have beholdt en 3-5 stykker af de dér minusgrader, sådan at det flotte, klare vejr med masser af vintersolskin kunne have varet ved? HADER tåge og synes, at lidt kulde er en ringe pris at betale for klart, solrigt vejr!

Overvejer, om jeg skulle hoppe i bad og så få handlet. Jeg forsøger mig - foreløbigt med stort held - med en sundere kost og tænker, at det kunne være cool at koge en kraftig blendet suppe på en masse vintergrøntsager og stærke krydderier (måske med noget kylling i også) og så fryse noget af den. Jeg kunne også godt være fristet af at bage nogle af mine fantastiske grov-/müsliboller - så skal jeg bare have styrken til ikke at LÆSSE dem med smør, når jeg spiser dem ... :fløjt:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 12:19

honeybee skrev:Jojo, jeg har også alle de mærkelige dage.. Ikke at jeg kan hitte rundt i dem, men de er da altsammen ret gode i sidste ende :lol:
Lyder skisme lækkert med ferie! Det må du nyde til den tid :banan:


Ja, gik også ud fra, du kendte til alle de dér mææærkelige benævnelser :) Jeg ved bare, at vores overenskomstforhandler lykkedes med at forhandle flere igennem, end de har så mange andre steder ...

Anyway - tusind tak! Og ja, jeg skal virkelig nyde det! :dance:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 24. jan 2016, 12:53

Jeg skal gerne bruge søndagen på at lave alt det, jeg ikke har lavet fredag og lørdag. Jeg har ligget syg, nu er det heldigvis "bare" enorme mængder snot, der generer mig, så jeg skal gerne nå lidt i dag.
Indtil videre har jeg spist morgenmad og tømt opvaskemaskinen. Jeg har stadig nattøj på :fløjt:
Jeg har fri i 3 uger endnu :D
1
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Singletråden

Indlægaf Sukisaki » 24. jan 2016, 15:22

Jeg vågnede med migræne, og selvom pillen heldigvis har virket, er jeg stadig noget tung i kroppen. Så jeg har sovet, set noget netflix og fået sendt en enkelt jobansøgning..
Skulle have været ude at gå tur med en veninde, men måtte jo så aflyse :( Vi har aftalt at hvis vi når at gå 100 km i Januar (eller taber 2 kg - og det kommer ikke til at ske for mit vedkommende), skal vi en tur på La Glace og spise lagkage :D Vi mangler ca. 30 km, så vi kan stadig nå det hvis vi slipper for mere sygdom.
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. jan 2016, 16:01

Jeg tror, jeg er defekt..
Følte ingen nævneværdig kemi med manden, og havde svært ved at finde på noget at snakke med ham om.
0

Tilbage til "Forhold og sex"