Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 25. nov 2016, 16:17

Rikke skrev:
LadyFox skrev:
IrmaPigen skrev:
Rikke skrev:
JessicaD skrev:Han er i tvivl og synes, at det går for stærkt, men vil gerne komme alligevel? Hmm. Og så har I en dejlig aften, og du sender ham hjem? Og I skal ikke ses igen? Jeg forstår ingenting. :D

Han parkerede sig selv rigtig fint i vennezonen med den tvivl, selvom han greb bolden igen og kom alligevel.


Ejmen nogle gange forstår jeg ikke behovet for at definere alt med det samme...

Ting tager tid. Hvordan skulle nogen kunne være sikker på noget efter ganske kort bekendtskab.

Ej, men hvis man synes noget går for stærkt fordi man har hygget sig en gang i en brandert, snakket telefon og så i løbet af ugen har en aftale om at spise noget mad - så kommer man da alligevel aldrig nogle vegne - hvor langsomt skal det da gå? Altså, det er jo ikke fordi at en omgang Chili Con Carne er skridtet før ægteskab eller ligene.

Præcist!! Jeg har ikke noget som helst behov for at definere noget som helst, men "tvivl" og "for stærkt" efter halvanden gang, så står jeg altså af og investerer ikke noget der, hvor jeg med stor sandsynlighed ville få brændt nallerne på et tidspunkt.

Det forstår jeg godt. Altså i er på et stadie hvor det bare handler om at lære hinanden at kende, så jeg har svært ved at se hvad der er at være i tvivl om, på det tidspunkt i en relation burde der jo ikke være andet at tage stilling til end om man har lyst til at ses igen, alt det andet kommer jo først senere - og selvfølgelig går det da ikke for stærkt.
Jeg synes det lyder til at hand i bund og grund slet ikke er klar til noget som helst, og det forstår jeg godt du ikke gider at udsætte dig selv for især ikke når det er så nyt.
Jeg ville i hvert fald ikke selv risikerer lige pludselig at være forelsket i en der allerede fra start er så usikker. Altså, hvordan vil han ikke reagere hvis i nåede til det sted hvor det ligepludselig er helt naturligt at forvente noget af hinanden.
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. nov 2016, 18:08

Rikke, du skrev nogle meget søde ting tidligere om at det kun var få mænd som fik lov at komme ind i dit slot. Hvis du har sagt det samme til ham, har han måske fået lidt præstationsangst eller følt sig som lidt mere "særlig og specielt udvalgt" end han selv har tænkt at han kunne leve op til. I stedet for at se det som et sødt kompliment har han måske bare tænkt wow gik det ikke lige stærkt nok med at give mig dette særlige udmærkelsesstempel?
Det er da det eneste jeg kan få til at give nogen mening.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 26. nov 2016, 01:57

Nå, det er bekendelsens time....

Jeg mødte gutten fra forleden, som jeg troede var fuld af crap. Jeg kunne dog stadig ikke direkte se det var et minde han havde delt, men jeg kunne jo så se at han havde skrevet som en kommentar oppe over at de Nu havde været gift i 8 år.

Nå summasummarum. Vi mødtes. Og han er helt vildt godt selskab. Han ser rigtig godt ud. Og nåja, han kysser virkelig dejligt.

Vi spiste lidt mad på Sokkelund. Mens vi sad ved bordet tog han fat i mine hænder og rørte dem. Det har jeg oplevet to gange før (altså på to andre dates), men de andre to gange føltedes det anmassende og ubehageligt. Med ham her i dag føltes det helt vildt rart og mine hænder blev hvor de var og vi sad og nussede hinanden lidt.

Det første han gjorde da vi trådte ud af Sokkelund var at kysse mig - forsigtigt og søgende - for at mærke om jeg var samme sted som ham.

Det var jeg bestemt, så det blev til flere kys og meget mere dybe kys. Fuck, det var nice. Vi tog ud og tog en enkelt er øl, og hyggede maks mens vi kyssede lidenskabeligt ind imellem.

Han fortalte mig ting om hans barndom, som han har betroet ikke alle og enhver.

Jeg har et lille hjerter min brystkasse. Og det har overgivet sig ret så meget her til aften.

Han vil gerne ses i morgen. Så jeg skal finde på noget. Der er total impulsivt, men jeg vil rigtig gerne.

Jeg tror måske det ender med sex i morgen. Kan godt mærke lysten til ham på den måde er der.

Han er stadig ikke skilt, og det lægger han ikke skjul på. Han har åbenhjertigt fortalt mig hvorfor hun ikke har skrevet under og hvordan det overhovedet kom til en skilsmisse mellem dem. Det er jo lort han ikke er sådan rigtig skilt, men jeg har lyster og han virker ret afklaret.

Anyway, har bare pisse meget lyst til at se ham igen i morgen
Senest rettet af IrmaPigen 26. nov 2016, 13:53, rettet i alt 2 gange.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 26. nov 2016, 02:00

Er ikke helt med, Irma: Er han gift eller ej?
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 26. nov 2016, 02:11

ManicNinja skrev:Er ikke helt med, Irma: Er han gift eller ej?


De er ikke juridisk skilt endnu.

Der er noget noget bodeling de skal blive enige om.

Men anyway, han virker ret åben om det hele,og det gør jeg nærer tillid til det han siger.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 26. nov 2016, 02:15

IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:Er ikke helt med, Irma: Er han gift eller ej?


De er ikke juridisk skilt endnu.

Der er noget noget bodeling de skal blive enige om.

Men anyway, han virker ret åben om det hele,og det gør jeg nærer tillid til det han siger.


Aha. Tja. Du ved jo, hvad jeg mener om de dér "halvskilte" mænd, så jeg tror bare, jeg klapper i her. :)
Håber ikke, du brænder dig.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 26. nov 2016, 02:17

Ved godt det lyder crazy. Men jeg ligger sq lidt og håber på vi bliver kærester en dag.

For nui, han virker rigtig dejlig.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 26. nov 2016, 02:19

ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:Er ikke helt med, Irma: Er han gift eller ej?


De er ikke juridisk skilt endnu.

Der er noget noget bodeling de skal blive enige om.

Men anyway, han virker ret åben om det hele,og det gør jeg nærer tillid til det han siger.


Aha. Tja. Du ved jo, hvad jeg mener om de dér "halvskilte" mænd, så jeg tror bare, jeg klapper i her. :)
Håber ikke, du brænder dig.


I hear you. Og jeg har idag forklaret guttenpræcis hvorfor jeg har det stramt med mænd, der er lige præcis hvor han er.
0
Petrix
Indlæg: 3751
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 26. nov 2016, 03:55

IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:Er ikke helt med, Irma: Er han gift eller ej?


De er ikke juridisk skilt endnu.

Der er noget noget bodeling de skal blive enige om.

Men anyway, han virker ret åben om det hele,og det gør jeg nærer tillid til det han siger.


Aha. Tja. Du ved jo, hvad jeg mener om de dér "halvskilte" mænd, så jeg tror bare, jeg klapper i her. :)
Håber ikke, du brænder dig.


I hear you. Og jeg har idag forklaret guttenpræcis hvorfor jeg har det stramt med mænd, der er lige præcis hvor han er.


Nyd momentet og lad være med at tænke for meget på fremtiden. Hvis det ender med at I begge bliver forelskede, så får i hinanden. Hvis ikke, så har I forhåbenligt haft en god tid sammen :gogo:
0
27102021
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 26. nov 2016, 10:27

Petrix skrev:Nyd momentet og lad være med at tænke for meget på fremtiden. Hvis det ender med at I begge bliver forelskede, så får i hinanden. Hvis ikke, så har I forhåbenligt haft en god tid sammen :gogo:


Ja det er nok den tilgang jeg må vælge.

Jeg er klar over jeg løber en kæmpe risiko her, og jeg såmænd nok kommer til at stå med håret i postkassen på et tidpunkt.

Der er masser af udfordringer, kan jeg allerede nu se.

Men hey, det gider jeg ikke tænke på nu. Det må komme hvis vi når så langt.

Lige i dag vil jeg teste hvordan han er til sex. Jeg kan jo håbe på den falder på vi ikke er seksuelt kompatible :-D

Han virker nu stadig meget sød. Han sendte en SMS i morges som han startede med "Godmorgen smukke". Men er spændt på at se ham senere i dag og se om det bare var en halv flaske vin og en øl, der forårsagede min begejstring for ham. Eller om min store begejstring skyldtes det faktum, at jeg var stødt på en normal mand på Tinder.
4
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 27. nov 2016, 14:46

Åh, jeg er ved at blive bange for at det her ender på en måde der gør mig ked af det :genert: .

Vi mødtes igen i går og selvom planen var at jeg skulle hjem til ham og spise og sove, så ændrede det sig, da han hentede mig. Han undskyldte med at hans roommate ikke havde overholdt sin rengøringsaftale og at han ikke ville invitere mig hjem i et hjem der lignede lort, nu det var første gang. Til gengæld havde han bestilt bord på en restaurant og inviterede på en pre-dinner drink på Frederiksberg. Han er så sød, altså. Åbnede døren for mig, både i bilen og på de steder vi trakterede. Holdt om mig, flettede fingre imens vi gik, betalte for hele gildet, flirtede, kyssede mig og flettede fingre over bordet. Det endte med at vi tog hjem til mig og nørdede musik, røg cigaretter, så lidt SKAM, drak te, havde sex (Det vender jeg lige tilbage til) kiggede hinanden dybt i øjnene, snakkede om drømme og fortid, puttede og kyssede, slåssede og alt det der.

Da han så skulle til at tage hjem (han havde glemt laderen til sin arbejdsmobil og havde døgnvagt.) blev han lidt stille. Han sagde, at han nød vores tid sammen og var lidt ked af at vi ikke kunne se hinanden før onsdag. At december bliver dum pga. jul, familiebesøg osv. Og at han gerne ville se mig mere end det nok kunne blive til. Vi talte frem og tilbage med hvordan vi kan løse det, nu jeg er enlig mor og ret bundet. Men han slås lidt med det med at mit barn kommer ind i ligningen, hvis han sover her. Fordi vi jo ikke er etablerede osv. Og jeg kan både forstå det, og så ikke. Men det er nok fordi jeg er så tryg og glad og rolig, når vi er sammen, at jeg måske glemmer at det kan være mærkeligt for en to-årig at mors ven overnatter her.

Jeg kan mærke, at jeg ligger lige på grænsen til at blive forelsket. Men måske af de forkerte årsager. For han gør jo alting "rigtigt". Men er ikke sikker på at vores timing, intentioner og livsstil passer overens. Han bliver ved med at holde fast i at han ikke skal have en kæreste, men opfører sig meget på og nyforelsket. Der er ingen fuck-boi-ting her mere. Det gør mig skrup-forvirret :mellow: Den voksne del af mig holder mig i tøjlerne, fordi der er nogle forhindringer, men når tingene er som de er imellem os, så er det svært at ikke ride med på bølgen.

Og så til sexen. Den har aldrig været dårlig, og han har nogle præferencer der ikke ligger inde for vanilje-spektret, men som jeg har det helt fint med, også selvom jeg ikke selv tænder på det. Og så han vil meget gerne bestemme slagets gang. Den del af det kan jeg godt lide. Det jeg ikke så godt kan lide, er at han ikke rigtig ser ud til at læse mine signaler, og kommer til at virke en smule egoistisk. Jeg kan godt lide det, men kunne også godt tænke mig at "get- off"- som man siger :lol2: Normalt ville jeg ikke have svært ved at sige:" Du Karl-Egon, jeg vil gerne have at du gør sådan og sådan," men han sagde nærmest direkte, at hvis han ikke bestemmer, så mister det meget for ham. Såeeee, hvordan kringler man lige den? Det har potentiale, men er der bestemt ikke endnu.
0
All Adventurous women do
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 27. nov 2016, 15:09

canoodle skrev:Og så til sexen. Den har aldrig været dårlig, og han har nogle præferencer der ikke ligger inde for vanilje-spektret, men som jeg har det helt fint med, også selvom jeg ikke selv tænder på det. Og så han vil meget gerne bestemme slagets gang. Den del af det kan jeg godt lide. Det jeg ikke så godt kan lide, er at han ikke rigtig ser ud til at læse mine signaler, og kommer til at virke en smule egoistisk. Jeg kan godt lide det, men kunne også godt tænke mig at "get- off"- som man siger :lol2: Normalt ville jeg ikke have svært ved at sige:" Du Karl-Egon, jeg vil gerne have at du gør sådan og sådan," men han sagde nærmest direkte, at hvis han ikke bestemmer, så mister det meget for ham. Såeeee, hvordan kringler man lige den? Det har potentiale, men er der bestemt ikke endnu.


Jeg ligger ikke selv i vanilje-spektret og jeg ville aldrig dyrke andet end vaniljesex med en, der ikke kunne læse mig. Egoisme i sengen har jeg det fint med, en dominerende mand ja tak. Men en der ikke kan læse mig eller som jeg ikke kunne snakke med om det, nej tak. Nu ved jeg jo ikke, hvad I gør helt præcist, men der er ting jeg gør (eller kan lide der blive gjort), som kan blive små farligt, hvis han ikke kan læse mig. Så det er et absolut krav at han kan læse mig. :)
6
IrmaPigen
Indlæg: 7795
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12458

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. nov 2016, 15:31

Jeg har spist frokost med date i dag.

Kort efter vi havde sagt farvel tikkede en SMS ind, der startede med "For dælen, du er dejlig Irma".

Næste weekend blir en udfordring. Han har børn. Vores eneste mulighed for at ses er fredag, hvor jeg skal til julefrokost.

Derfor overvejer jeg at gå meget tidligt fra julefrokosten. Eller helt at melde afbud.
1
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Singletråden

Indlægaf Daflo » 27. nov 2016, 18:30

Dikus skrev:Ej undskyld. Jeg ved godt, jeg sagde, jeg forlod jer :genert: Men jeg har et dilemma - som jeg ikke rigtigt kan finde ud af. Og jeg tør ikke oprette en selvstændig tråd :blush:

Det er jo HELT nyt med min kæreste og mig - og vi holder det lige for os selv her i opstartsfasen. Men vi har kendt hinanden et år, været gode venner et halvt år - og jeg var med til hans fødselsdag, ligesom han deltog i min datters fødselsdag. Da vi var venner.

Nu er jeg så inviteret til hans datters fødselsdag. Som holdes i morens lejlighed. Moren, som ikke ved, vi er kærester.

Hvis vi bare var venner, ville jeg helt sikkert deltage sammen med min datter. (Det er kaffemik, en slags åbent hus - der kommer mange og man er der i forholdsvis kort tid). Men nu? Er det ikke groft overfor moren? Eller er det ligegyldigt, når vi bare opfører os som alle mulige andre venner?


Om det er groft overfor moren kommer mest an på hvordan deres forhold ellers er. Hvis hun ikke er ovre ham endnu er det måske ikke rart for hende, men hvis de er på venneplan synes jeg ikke det er groft.
Min erfaring med kaffemik er at alle dukker op, så ville det ikke være mere mærkeligt hvis I ikke kom?
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 27. nov 2016, 18:30

Dikus skrev:Ej undskyld. Jeg ved godt, jeg sagde, jeg forlod jer :genert: Men jeg har et dilemma - som jeg ikke rigtigt kan finde ud af. Og jeg tør ikke oprette en selvstændig tråd :blush:

Det er jo HELT nyt med min kæreste og mig - og vi holder det lige for os selv her i opstartsfasen. Men vi har kendt hinanden et år, været gode venner et halvt år - og jeg var med til hans fødselsdag, ligesom han deltog i min datters fødselsdag. Da vi var venner.

Nu er jeg så inviteret til hans datters fødselsdag. Som holdes i morens lejlighed. Moren, som ikke ved, vi er kærester.

Hvis vi bare var venner, ville jeg helt sikkert deltage sammen med min datter. (Det er kaffemik, en slags åbent hus - der kommer mange og man er der i forholdsvis kort tid). Men nu? Er det ikke groft overfor moren? Eller er det ligegyldigt, når vi bare opfører os som alle mulige andre venner?


Det ville nok for mig afhænge rigtigt meget af deres indbyrdes forhold. Hvis det kunne give anledning til det mindste halløj med hende, at du deltog og hun så senere fandt ud af, at I havde været mere end venner på dagen, så ville jeg lade være at komme, fordi der er børn involveret.

Hvis hun er typen, der - når hun om 2-3 måneder fandt ud af sandheden om jeres relation - ville grine og sige: "jeg synes nok, at der var noget", så ville det være fint nok.

Er det ikke en mulighed at fortælle hende det i fortrolighed? Igen fordi der er børn involveret, er det vel fair nok at hun involveres tidligt?
2

Tilbage til "Forhold og sex"