Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 27. aug 2018, 11:00

Ally skrev:Jeg har fået en besked på Messenger fra en ukendt mand, der skriver, at jeg ser sød ud og om jeg har lyst til en kop kaffe. Jeg har ingen anelse om, hvor han har set mig, men jeg ved, at jeg ikke swipet til højre ved ham på Tinder og vi har ej heller TInder-match.


Det med at lave en kaffe-aftale (coffee-date) - kan have en lidt anden betydning end bare en kop kaffe.....
1
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 27. aug 2018, 12:06

Smiling_Goat skrev:Jeg er i den lidt syrede situation, at jeg og en gut er enige om, at vi skal ud sammen (og har været det et par uger efterhånden,) men det er bare ikke lykkedes os at finde en dato :stoned:

De dage jeg kan, kan han ikke - og omvendt.

Det er lykkedes os at finde en dato (et par uger ude i fremtiden,) som vi håber på, men vi skal begge lige afklare med andre, om vi skal være andre steder. Hvad sker der lige for det?

Det har jeg godt nok aldrig oplevet før. Altså mit skema har ofte voldt mig problemer, men jeg aldrig oplevet, at andres skemaer også var på tværs på samme måde


Det oplever jeg desværre tit - også en af grundene til, at jeg har været single så længe. The joy of being deleforælder der dater deleforældre ;-)
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 27. aug 2018, 12:39

Tricolette skrev:Det med at lave en kaffe-aftale (coffee-date) - kan have en lidt anden betydning end bare en kop kaffe.....

Jeg overvejede at skrive til ham; for at finde ud af, hvordan han havde fundet frem til mig, men jeg endte med at slette beskeden.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 27. aug 2018, 12:42

Smiling_Goat skrev:
Freya skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er i den lidt syrede situation, at jeg og en gut er enige om, at vi skal ud sammen (og har været det et par uger efterhånden,) men det er bare ikke lykkedes os at finde en dato :stoned:

De dage jeg kan, kan han ikke - og omvendt.

Det er lykkedes os at finde en dato (et par uger ude i fremtiden,) som vi håber på, men vi skal begge lige afklare med andre, om vi skal være andre steder. Hvad sker der lige for det?

Det har jeg godt nok aldrig oplevet før. Altså mit skema har ofte voldt mig problemer, men jeg aldrig oplevet, at andres skemaer også var på tværs på samme måde


Det oplever jeg desværre tit - også en af grundene til, at jeg har været single så længe. The joy of being deleforælder der dater deleforældre ;-)


Men det er vi ikke :genert:

Men jeg kan godt se, det må være frustrerende, hvis man oplever det tit. Jeg har da i det mindste kun oplevet det med ham her.


Jeg har også en til tider presset kalender, men jeg finder tiden. Synes ikke jeg rigtig kan læse nogen af jer er fleksible. Fastlagte kurser, arrangementer som forestillinger og koncerter og mormor olgas fødselsdag, er selfli undtaget. Men har mere end 1 gang sagt til veninder om vi kunne lave en reincheck, for så ville jeg gerne på date. Det plejer der at være forståelse for.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 27. aug 2018, 12:49

Ally skrev:
Tricolette skrev:Det med at lave en kaffe-aftale (coffee-date) - kan have en lidt anden betydning end bare en kop kaffe.....

Jeg overvejede at skrive til ham; for at finde ud af, hvordan han havde fundet frem til mig, men jeg endte med at slette beskeden.


Jeg ville formentlig kun skrive tilbage og få opklaret mysteriet, hvis han på sine billeder og offentlige profil ligner en du kunne have lyst til at tale mere med og evt tage på en date med. Hvis han ser helt forkert ud, eller liker sindsyge ting på fb, så ville jeg bare slette og ignorere sådan en henvendelse. Måske endda blokere personen.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 27. aug 2018, 14:13

Smiling_Goat skrev:
Freya skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er i den lidt syrede situation, at jeg og en gut er enige om, at vi skal ud sammen (og har været det et par uger efterhånden,) men det er bare ikke lykkedes os at finde en dato :stoned:

De dage jeg kan, kan han ikke - og omvendt.

Det er lykkedes os at finde en dato (et par uger ude i fremtiden,) som vi håber på, men vi skal begge lige afklare med andre, om vi skal være andre steder. Hvad sker der lige for det?

Det har jeg godt nok aldrig oplevet før. Altså mit skema har ofte voldt mig problemer, men jeg aldrig oplevet, at andres skemaer også var på tværs på samme måde


Det oplever jeg desværre tit - også en af grundene til, at jeg har været single så længe. The joy of being deleforælder der dater deleforældre ;-)


Men det er vi ikke :genert:

Men jeg kan godt se, det må være frustrerende, hvis man oplever det tit. Jeg har da i det mindste kun oplevet det med ham her.


Ja okay, så synes jeg det er lidt vildt, at I ikke har kunnet koordinere en time eller to:)
0
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 27. aug 2018, 15:06

Petrix skrev:
Thestral skrev:
RavenClaw skrev:Her i sidste weekend faldt jeg i snak med en rigtig sød mand, som selv foreslog, at vi skulle tage sammen på et museum, jeg gerne vil besøge - endda over to dage, hvor vi sad og snakkede sammen. Jeg skrev til ham i fredags, om han stadig var interesseret i det. Han har set beskeden, men ikke svaret her flere timer efter, hvor han har været online flere gange.. Er der nogen, der vil med i kloster?

Jeg vil gerne med :genert:


Så er jeg munken det “passer på” Jer

Hvorfor får jeg billeder af nogle høns og en ræv på nethinden :gruble:
8
:pompom:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 27. aug 2018, 16:15

In_your_eyes skrev:
Petrix skrev:
Thestral skrev:
RavenClaw skrev:Her i sidste weekend faldt jeg i snak med en rigtig sød mand, som selv foreslog, at vi skulle tage sammen på et museum, jeg gerne vil besøge - endda over to dage, hvor vi sad og snakkede sammen. Jeg skrev til ham i fredags, om han stadig var interesseret i det. Han har set beskeden, men ikke svaret her flere timer efter, hvor han har været online flere gange.. Er der nogen, der vil med i kloster?

Jeg vil gerne med :genert:


Så er jeg munken det “passer på” Jer

Hvorfor får jeg billeder af nogle høns og en ræv på nethinden :gruble:


Du fik mig til at tænke på den der børneleg 'alle mine kyllinger kom hjem'
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 27. aug 2018, 16:52

Tricolette skrev:Det med at lave en kaffe-aftale (coffee-date) - kan have en lidt anden betydning end bare en kop kaffe.....

:lol: :lol: :lol:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 27. aug 2018, 21:03

Jeg vil absolut heller ikke med i kloster. Jeg skal nemlig endelig se den søde politimand igen :banan:
5
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 27. aug 2018, 21:11

Jeg skal dæleme heller ikke med!
3
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 28. aug 2018, 04:09

Ingen kloster her :-D

Jeg havde 4. date med en virkelig sød fyr. Jeg ved ikke helt om vi matcher hinandens seksuelle præferencer - men det er der jo kun én måde, at finde ud af det på.
Han lurer også på tanken om solo poly, så lige der passer vi ret godt sammen.

Søndag havde jeg 3. date med naboen - han kunne blive en rigtig god ven, men jeg ser ikke rigtig mere der. Jeg tror dog at han gerne vil mere, så jeg skal have meldt ud til ham. Han har kun indikeret, sådan med “tilfældige” berøring, at han gerne vil mere. Og så det faktum at han bagte boller og stillede 2 på min altan (som man kan nå fra gaden) da jeg vågnede med stygge tømmermænd søndag.

Så. Ingen sex på de konti endnu - men heller ikke noget kloster :lol:
5
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 28. aug 2018, 07:21

Annione skrev:Og så det faktum at han bagte boller og stillede 2 på min altan (som man kan nå fra gaden) da jeg vågnede med stygge tømmermænd søndag.

:lun: :lun:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 28. aug 2018, 12:38

Trænger bare så meget til en, som bare vil holde om mig og kramme mig i de her dage :trist:
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 28. aug 2018, 13:01

Hold kæft hvor er det røv og nøgler igen igen igen at være single når man har fødselsdag. Fandme godt man har venner der er guld værd! De hjælper. Men det er squ ikke det samme....
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Forhold og sex"