Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Singletråden

Indlægaf Contrast » 14. feb 2019, 20:49

Animi skrev:Jeg har lige brug for lidt inputs til det her.
Jeg skriver jo med ham her fyren, som jeg er ret vild med. Før han begyndte at skrive til mig, havde vi da snakket sammen nogle gange, men ikke ekstremt meget. Jeg synes i hvert fald, at det var ret ud af det blå, at han begyndte at skrive til mig så meget. Altså, vi taler om flere timer, hver eneste dag. Først var det meget på hans initiativ, men nu er det ret lige og jeg starter også ofte samtalen op.

Umiddelbart ville jeg jo tænke, at en mand der skriver SÅ meget til en, da må være interesseret i en. Men vi har et par gange været inde på emnet omkring dating og singleliv og han har to gange skrevet noget ala, at han havde det fint med at være single og ikke have for mange forpligtelser i øjeblikket. Så det ved jeg ikke helt, om jeg skal tage som et hint? At han ikke er interesseret?

Hvad tænker I umiddelbart? Jeg ved godt det ikke er så meget at gå ud fra, jeg synes bare, at det er lidt modstridende signaler. Selv hvis han bare gerne ville have et knald, synes jeg, han så lægger alt for meget arbejde i det, uden så at tage den bare lidt videre.


Det kommer meget an på præcis hvilken kontekst han har sagt det i. Jeg tror, de fleste ville sige sådan, hvis de blev spurgt direkte. Synes ikke det udelukker at det kan blive til noget, men han er nok ikke head over heels lige nu. Dog dermed ikke sagt at følelser ikke kan udvikle sig.
1
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. feb 2019, 20:53

Altså, hvis I tænker, at jeg måske overtænker tingene... så har I helt ret :ninja:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. feb 2019, 21:02

Smiling_Goat skrev:
Animi skrev:
Smiling_Goat skrev:
Animi skrev:Jeg har lige brug for lidt inputs til det her.
Jeg skriver jo med ham her fyren, som jeg er ret vild med. Før han begyndte at skrive til mig, havde vi da snakket sammen nogle gange, men ikke ekstremt meget. Jeg synes i hvert fald, at det var ret ud af det blå, at han begyndte at skrive til mig så meget. Altså, vi taler om flere timer, hver eneste dag. Først var det meget på hans initiativ, men nu er det ret lige og jeg starter også ofte samtalen op.

Umiddelbart ville jeg jo tænke, at en mand der skriver SÅ meget til en, da må være interesseret i en. Men vi har et par gange været inde på emnet omkring dating og singleliv og han har to gange skrevet noget ala, at han havde det fint med at være single og ikke have for mange forpligtelser i øjeblikket. Så det ved jeg ikke helt, om jeg skal tage som et hint? At han ikke er interesseret?

Hvad tænker I umiddelbart? Jeg ved godt det ikke er så meget at gå ud fra, jeg synes bare, at det er lidt modstridende signaler. Selv hvis han bare gerne ville have et knald, synes jeg, han så lægger alt for meget arbejde i det, uden så at tage den bare lidt videre.


Jeg tror ikke nødvendigvis, man tænker så langt, når man begynder at tale med folk - altså hvad man egentligt vil med kontakten. Så mit forslag er, at han godt kan lide at tale med dig og tager det som det kommer.

Måske det ender i uforpligtende sex. Måske det ender i et forhold. Måske det kun bliver ved snak.


Jeg kan godt se din pointen, og jeg kan egentlig også godt lide den tankegang. Jeg tænker bare, at det ville give mere mening, hvis vi havde kendte hinanden lidt bedre og talt lidt mere sammen, hvor de her samtaler så ville føles som en naturlig forlængelse af vores relation. Eller hvis det kun var få beskeder, hist og her, vi udvekslede.

Jeg synes bare, at det er gået lidt for meget fra 0 til 100 på utrolig kort tid, at jeg har svært ved at tro, at der ikke bare har været lidt tanker bag initiativet. Ikke at det nødvendigvis behøver at være sort/hvide "Jeg vil kun knalde" eller "Jeg vil kun have et forhold" tanker. Men altså, jeg tænker bare, at det er de færreste, der begynder at udveksle 150+ beskeder om dagen med semi-fremmede personer, man kun har talt med et par gange - uden at man har gjort sig bare lidt tanker om det.


Det ved jeg ikke, hvorfor det skulle være - altså være de færreste der udveksler 150+ beskeder om dagen med semi-fremmede personer. Hvis samtalen er hyggelig og ikke går i stå, hvorfor skulle man så ikke skrive 150+ beskeder?


Fordi jeg egentlig synes, det er ret meget at lægge 4+ timer samlet om dagen i en samtale med nogle, man ikke rigtig kender, hvis man ikke har tænkt videre over det. Det kender jeg ikke nogle der gør.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 21:02

Jeg fik fornyet min recept på smertestillende i morges. Men opdagede for sent at det er de forkerte piller (actavis i stedet for depot).
Så jeg har fejret Valentine's med en kæmpe lur og så resten af aftenen med hovedet nede i kummen.

Hvordan i alverden bliver folk afhængige af morfin?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 21:12

Animi skrev:Fordi jeg egentlig synes, det er ret meget at lægge 4+ timer samlet om dagen i en samtale med nogle, man ikke rigtig kender, hvis man ikke har tænkt videre over det. Det kender jeg ikke nogle der gør.


Det kunne jeg sagtens finde på. Hvis jeg synes at snakken var hyggelig/god og at det var nice at tale med den person. Så kunne jeg sagtens gøre det, uden at tænke alt for meget over hvorfor og hvorledes.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. feb 2019, 21:15

Animi skrev:
Fordi jeg egentlig synes, det er ret meget at lægge 4+ timer samlet om dagen i en samtale med nogle, man ikke rigtig kender, hvis man ikke har tænkt videre over det. Det kender jeg ikke nogle der gør.


Umiddelbart har manden jo også en eller anden form for interesse i dig, og i at være i dialog med dig...
Om det så er på et venskabeligt grundlag, om det er fordi han savner noget opmærksomhed i sin hverdag, om det er fordi han synes du er et interessant og spændende menneske, eller fordi ha har en interesse i at date dig på sigt, måske vil han bare gerne ha noget sex,det er jo rigtig svært at vide.

flirter du i jeres beskeder, og reagerer han på det?
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 14. feb 2019, 21:16

Jeg har været i Århus med mine piger i dag. Først en tur i IKEA, frokost på Burger Shack efterfulgt af en hyggetur i gågaderne :love: Jeg købte to buketter tulipaner hos en blomsterhandler - det er helt klart mine yndlingsblomster.

Her til aften talte jeg med Pandekagemanden. Han savnede mig :dåne:
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 21:17

Jeg blev forresten ringet op i dag af en fyr, jeg ikke har talt med længe.

Vi mødte hinanden til et sportsevent i Amsterdam for 2 år siden og klikkede helt vildt godt. Der skete ikke rigtig noget udover flirt og at han klart viste sin interesse. Men jeg er en sippe og gider ikke sådan noget onenighter noget, og slet ikke med en højtgradueret (de har et frygteligt ry de fleste af dem). Så det blev ved det. Efterfølgende sms'ede og ringede vi en del sammen, men han bor i Tyskland og det løb bare ud i sandet.

Han har åbenbart drømt om mig i nat og ringede derfor. Da jeg spurgte ind til drømmen, sagde han bare, "at han drømmer om de ting, han aldrig fik opfyldt". Han var meget sød og charmerende.
Nu var han ved at opfinde årsager til at komme til KBH, så vi kan quote: få en kop kaffe, unquote :lol2:

Ahh... det var godt for mit ego. Og blev glad af at tale med ham. Havde glemt, hvor charmerende han kunne være.
11
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 21:20

Udover det sker der intet i mit singleliv. Jeg orker ikke.

Blev kontaktet af en gammel tinderflirt, jeg aldrig fik mødt. Han vil gerne ses, men jeg er tøvende. Han bor tæt på min eks og har 2 børn. Det minder mig bare lidt for meget om det til at jeg kan det lige nu.

Blev også kontaktet af en gammel ven, som jeg ikke har set i flere år. Han har inviteret på date, for sæt nu "jeg var hende der slap væk". Jeg har dog sagt at pga krykker og hjertesorg så venter vi lige med den date.
Jeg kan dog ikke finde ud af med mig selv om jeg reelt vil, eller om jeg blot er smigret.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8189

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 14. feb 2019, 21:20

Stitch skrev:
Animi skrev:Fordi jeg egentlig synes, det er ret meget at lægge 4+ timer samlet om dagen i en samtale med nogle, man ikke rigtig kender, hvis man ikke har tænkt videre over det. Det kender jeg ikke nogle der gør.


Det kunne jeg sagtens finde på. Hvis jeg synes at snakken var hyggelig/god og at det var nice at tale med den person. Så kunne jeg sagtens gøre det, uden at tænke alt for meget over hvorfor og hvorledes.

Samme her.
Jeg skriver også med en i øjeblikket. Jeg har gjort klart at jeg ikke vil noget forholdsmæssigt, men synes relationen er hyggelig og han er interessant at tale med. Hvis han tænkte lige så meget over min handling som dig, animi, ville det derimod komme lidt bag på mig, efter min klare udmelding om mit ståsted. Jeg har meldt ud, så jeg ikke skuffer og så hans forventninger ikke er, at jeg vil alt muligt. Det har han sagt han respekterer, og så kører snakken bare helt casual. Dagligt og med en del beskeder.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. feb 2019, 21:21

Smiling_Goat skrev:Jeg tror da heller ikke nødvendigvis, at det er noget man gør, men jeg forstår ikke, hvorfor det ikke skulle være noget man gør.

Hvis han hygger sig med snakken og har tiden til det.. Hvorfor så lade være?

Jeg kører selv meget efter, hvad der føles rart lige nu, og jeg gør tingene så længe de giver mening for mig. Mødte jeg et menneske, jeg bare svingede helt vildt godt med (på enten skrift eller i virkeligheden) ville jeg da følge strømmen og se hvor det endte. Jeg ville vitterligt ikke gøre mig de store overvejelser om, hvor jeg syntes det skulle ende - for det er jo lige meget, indtil man lærer hinanden sådan rigtigt at kende alligevel.

Har I mødt hinanden endnu? For ellers synes jeg da, det er oplagt at lade et ord falde til ham om, at du er interesseret.


Stitch skrev:Det kunne jeg sagtens finde på. Hvis jeg synes at snakken var hyggelig/god og at det var nice at tale med den person. Så kunne jeg sagtens gøre det, uden at tænke alt for meget over hvorfor og hvorledes.


Okay, der kan jeg så godt høre, at jeg er anderledes. Overført til den "virkelige" verden, vil det for mig svare til, at man på arbejdet pludselig sætter sig og snakker 3 timer non-stop hver dag med en person, man måske har snakket med ti minutter ude i kantinen på et tidspunkt (lad os lige lege, at man rent faktisk må det). Og det er bare så langt væk fra min tankegang, bare at gøre det ud af det blå, før man har lidt mere grundlag for det.

Og jeg har mødt ham og også haft samtaler med ham før.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. feb 2019, 21:22

Anilara skrev:
Stitch skrev:
Animi skrev:Fordi jeg egentlig synes, det er ret meget at lægge 4+ timer samlet om dagen i en samtale med nogle, man ikke rigtig kender, hvis man ikke har tænkt videre over det. Det kender jeg ikke nogle der gør.


Det kunne jeg sagtens finde på. Hvis jeg synes at snakken var hyggelig/god og at det var nice at tale med den person. Så kunne jeg sagtens gøre det, uden at tænke alt for meget over hvorfor og hvorledes.

Samme her.
Jeg skriver også med en i øjeblikket. Jeg har gjort klart at jeg ikke vil noget forholdsmæssigt, men synes relationen er hyggelig og han er interessant at tale med. Hvis han tænkte lige så meget over min handling som dig, animi, ville det derimod komme lidt bag på mig, efter min klare udmelding om mit ståsted. Jeg har meldt ud, så jeg ikke skuffer og så hans forventninger ikke er, at jeg vil alt muligt. Det har han sagt han respekterer, og så kører snakken bare helt casual. Dagligt og med en del beskeder.


Det er da klart, at det ville komme bag på dig, hvis du direkte har sagt hvad dine intentioner er. Men det er jo ikke sket her. Det er jo derfor, at jeg (over)tænker det - fordi jeg ikke kan finde ud af, hvad intentionerne er.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. feb 2019, 21:24

Madam Pomfrey skrev:
Animi skrev:
Fordi jeg egentlig synes, det er ret meget at lægge 4+ timer samlet om dagen i en samtale med nogle, man ikke rigtig kender, hvis man ikke har tænkt videre over det. Det kender jeg ikke nogle der gør.


Umiddelbart har manden jo også en eller anden form for interesse i dig, og i at være i dialog med dig...
Om det så er på et venskabeligt grundlag, om det er fordi han savner noget opmærksomhed i sin hverdag, om det er fordi han synes du er et interessant og spændende menneske, eller fordi ha har en interesse i at date dig på sigt, måske vil han bare gerne ha noget sex,det er jo rigtig svært at vide.

flirter du i jeres beskeder, og reagerer han på det?


Altså ja, jeg synes jo, at der er en meget flirtende tone i vores beskeder - men igen, det kan jo sagtens være, at det bare er mig, der er af den mening :-D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 21:24

Animi skrev:Okay, der kan jeg så godt høre, at jeg er anderledes. Overført til den "virkelige" verden, vil det for mig svare til, at man på arbejdet pludselig sætter sig og snakker 3 timer non-stop hver dag med en person, man måske har snakket med ti minutter ude i kantinen på et tidspunkt (lad os lige lege, at man rent faktisk må det). Og det er bare så langt væk fra min tankegang, bare at gøre det ud af det blå, før man har lidt mere grundlag for det.

Og jeg har mødt ham og også haft samtaler med ham før.


For mig er der bare forskel på IRL og online. Det er bare lidt mere frit og nemt at bare snakke løs der og ikke tænke for meget over det. Udover bare konstatere at det føles rart.

Og hvis beskederne/samtalen bare flyder, så går der nemt bare mange timer med det.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. feb 2019, 21:27

Stitch skrev:
Animi skrev:Okay, der kan jeg så godt høre, at jeg er anderledes. Overført til den "virkelige" verden, vil det for mig svare til, at man på arbejdet pludselig sætter sig og snakker 3 timer non-stop hver dag med en person, man måske har snakket med ti minutter ude i kantinen på et tidspunkt (lad os lige lege, at man rent faktisk må det). Og det er bare så langt væk fra min tankegang, bare at gøre det ud af det blå, før man har lidt mere grundlag for det.

Og jeg har mødt ham og også haft samtaler med ham før.


For mig er der bare forskel på IRL og online. Det er bare lidt mere frit og nemt at bare snakke løs der og ikke tænke for meget over det. Udover bare konstatere at det føles rart.

Og hvis beskederne/samtalen bare flyder, så går der nemt bare mange timer med det.


Ja, det kan godt være, det bare er mig, der er lidt sjovt på det punkt. Det er egentlig lidt det samme for mig.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"