Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 26. feb 2016, 21:18

Viskelæder skrev:Jeg har sådan en øv-dag, hvor jeg bare føler mig grim og ensom. Jeg har spist for usundt, jeg er bleg, mit hår er klippet så grimt, og jeg føler mig bare som en nitte i dag.
Kender I det?

Ja. Det suger røv - og du får lige en mental krammer herfra. Prøv at gøre noget lækkert for dig selv, en af de ritualer du plejer at bruge for at gøre dig lækker før en tur ude eller før en date - det synes jeg plejer at hjælpe gevaldigt på humøret. :kram:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:20

Mulan skrev:
Viskelæder skrev:Jeg har sådan en øv-dag, hvor jeg bare føler mig grim og ensom. Jeg har spist for usundt, jeg er bleg, mit hår er klippet så grimt, og jeg føler mig bare som en nitte i dag.
Kender I det?

Ja. Det suger røv - og du får lige en mental krammer herfra. Prøv at gøre noget lækkert for dig selv, en af de ritualer du plejer at bruge for at gøre dig lækker før en tur ude eller før en date - det synes jeg plejer at hjælpe gevaldigt på humøret. :kram:



Tak :kys: Det må jeg prøve, evt. ansigtsmaske eller noget. Og så har jeg også købt en selvbruner igen, så den får et skud i aften.
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 26. feb 2016, 21:21

Jeg føler mig også sådan semi-ensom. Måske fordi jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal lave nu. Jeg gider ikke rigtigt starte på en film eller sådan, men jeg gider heller ikke sove endnu. Min kat er desuden røvirriterende, fordi hun vælter ting ned og leger med dem.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 26. feb 2016, 21:21

Daine skrev:Jeg forsøger at gå i seng, men det går ikke så godt. Jeg er vant til at sove på ryggen, men jeg har et ømt baghovede efter at jeg har været oppe at 'slås', så jeg skal sove på siden i nat. Det funker ikke :rulle:

Hvem/hvad har du sloges med? :ae:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:23

Sophaya skrev:Jeg føler mig også sådan semi-ensom. Måske fordi jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal lave nu. Jeg gider ikke rigtigt starte på en film eller sådan, men jeg gider heller ikke sove endnu. Min kat er desuden røvirriterende, fordi hun vælter ting ned og leger med dem.


Sådan har jeg det også (udover katten, men Muppet er også lidt irriterende :D ), så nu har jeg sat mig til at se film på DR1.
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 26. feb 2016, 21:24

Sophaya skrev:Jeg føler mig også sådan semi-ensom. Måske fordi jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal lave nu. Jeg gider ikke rigtigt starte på en film eller sådan, men jeg gider heller ikke sove endnu. Min kat er desuden røvirriterende, fordi hun vælter ting ned og leger med dem.

:kram: Åhr der hvor man også bliver rastløs-ugidelig. Jeg gik en lang tur - på 2 timer næsten. Nu sidder jeg og stener debat med jer andre. :D
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 26. feb 2016, 21:25

Altså jeg har tv'et tændt på TV2 News, dog uden lyd, samtidig med at jeg spiser de der vaffelsticks, man normalt forbinder med is :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 26. feb 2016, 21:26

Juki skrev:
Daine skrev:Jeg forsøger at gå i seng, men det går ikke så godt. Jeg er vant til at sove på ryggen, men jeg har et ømt baghovede efter at jeg har været oppe at 'slås', så jeg skal sove på siden i nat. Det funker ikke :rulle:

Hvem/hvad har du sloges med? :ae:


Kanten af en vindueskarm. Den vandt :(
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 26. feb 2016, 21:28

Jeg har en tung kat der ligger på mig og snorker mens jeg ser noget på ID om at være undercover efterforsker i noget nynasistisk pis
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 26. feb 2016, 21:36

Når man stikker hånden i vaffelbøtten og finder ud af at den er tom :trist:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:36

Projekt: gøre noget godt for mig selv og dermed mindske nitte-følelsen er nu igangsat
Senest rettet af Viskelæder 6. mar 2016, 11:37, rettet i alt 1 gang.
11
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 26. feb 2016, 21:39

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg føler mig også sådan semi-ensom. Måske fordi jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal lave nu. Jeg gider ikke rigtigt starte på en film eller sådan, men jeg gider heller ikke sove endnu. Min kat er desuden røvirriterende, fordi hun vælter ting ned og leger med dem.


Sådan har jeg det også (udover katten, men Muppet er også lidt irriterende :D ), så nu har jeg sat mig til at se film på DR1.


Hahaha, Muppet og Alanna har lavet en sammensværgelse :lol:
Jeg snakker i telefon med min mor, hun ringede. Man skulle tro hun læste debatten!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. feb 2016, 21:43

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Jeg føler mig også sådan semi-ensom. Måske fordi jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal lave nu. Jeg gider ikke rigtigt starte på en film eller sådan, men jeg gider heller ikke sove endnu. Min kat er desuden røvirriterende, fordi hun vælter ting ned og leger med dem.


Sådan har jeg det også (udover katten, men Muppet er også lidt irriterende :D ), så nu har jeg sat mig til at se film på DR1.


Hahaha, Muppet og Alanna har lavet en sammensværgelse :lol:
Jeg snakker i telefon med min mor, hun ringede. Man skulle tro hun læste debatten!


Shit, hun har ikke læst X-faktor-tråden og mine kommentarer om Mads Christian, vel? :lol:

Håber det er godt for humøret at snakke med hende :kys:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 26. feb 2016, 21:43

Han er sq tung at have liggende i længden. Godt jeg ikke skal tisse... Endnu. Jeg kan ikke få mig til at flytte mig når han ligger så godt :blush2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 26. feb 2016, 22:02

Viskelæder skrev:
Shit, hun har ikke læst X-faktor-tråden og mine kommentarer om Mads Christian, vel? :lol:

Håber det er godt for humøret at snakke med hende :kys:


Hahaha, dog ikke - hun havde bare fri fra arbejde :lol:

Jeg synes det hjalp lidt :lun:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"