Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. sep 2016, 11:17

Skovtrold skrev:
Animi skrev:Jeg har også før prøvet at en person havde sendt mig nogen beskeder som stod som læst (jeg så det selv) men som jeg alligevel ikke havde modtaget. Så det kan sagtens ske, så dejligt at det får en chance til :D


De har stod som leveret, men ulæst :gruble:
Den første havde stået sådan i halvanden uge.

Men hvis man sætte telefonen på flytilstand og åbner beskeden, for derefter at sætte telefonen på normal, så står beskeden stadig som ulæst :D
:ivrig:


Haha ja, det lille trick fandt jeg også for nylig ud af, det er ret nice :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 2. sep 2016, 14:46

Altså facebooks Messenger? Jeg swiper da bare beskeden i indbakken til venstre, trykker på "mere" og "Marker som ulæst" :D
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. sep 2016, 14:50

malou_43 skrev:Altså facebooks Messenger? Jeg swiper da bare beskeden i indbakken til venstre, trykker på "mere" og "Marker som ulæst" :D


Men står den så igen som ulæst hos personen der har sendt den?
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 2. sep 2016, 14:58

Animi skrev:
malou_43 skrev:Altså facebooks Messenger? Jeg swiper da bare beskeden i indbakken til venstre, trykker på "mere" og "Marker som ulæst" :D


Men står den så igen som ulæst hos personen der har sendt den?


ja så ligner det en, der ikke er læst - den er markeret med fed skrift ;)
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. sep 2016, 14:59

Men altså; connecter I på Facebook med alle mulige random dates og (gode) Tinder-typer eller hvordan? Siden I skriver over Messenger? Det er måske bare mig, der er gammeldags, men jeg gider ikke give dem adgang til alle mulige billeder og vennelister mv på Facebook før jeg ligesom ved om de er noget?

Jeg har oplevet en enkelt mand, der fandt det megasært, at jeg hellere ville give ham mit nr, så vi kunne sende old school sms'er, hvis han fandt Tinder for bøvlet, end jeg ville connecte på Facebook. Men han var selvfølgelig også nogle år yngre end mig :lol:
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. sep 2016, 14:59

malou_43 skrev:
Animi skrev:
malou_43 skrev:Altså facebooks Messenger? Jeg swiper da bare beskeden i indbakken til venstre, trykker på "mere" og "Marker som ulæst" :D


Men står den så igen som ulæst hos personen der har sendt den?


ja så ligner det en, der ikke er læst - den er markeret med fed skrift ;)


Okay, jeg troede kun det var hos mig selv den stod som ulæst igen så :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 2. sep 2016, 15:02

Lys skrev:Men altså; connecter I på Facebook med alle mulige random dates og (gode) Tinder-typer eller hvordan? Siden I skriver over Messenger? Det er måske bare mig, der er gammeldags, men jeg gider ikke give dem adgang til alle mulige billeder og vennelister mv på Facebook før jeg ligesom ved om de er noget?

Jeg har oplevet en enkelt mand, der fandt det megasært, at jeg hellere ville give ham mit nr, så vi kunne sende old school sms'er, hvis han fandt Tinder for bøvlet, end jeg ville connecte på Facebook. Men han var selvfølgelig også nogle år yngre end mig :lol:


jeg har ofte skrevet over messenger, og man behøver ikke være venner for at gøre det. Hvis snakken går godt og man aftaler møde, så addes der tit :) synes det giver lidt mere indblik i personen og man kan se billeder.

Eller nogle gange - den sidste jeg datede var pæn på billeder, men lignede Grev Ingolf lidt i virkeligheden :lol:
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. sep 2016, 15:03

Næh, prøvede lige med min mor. Selvom jeg satte den som ulæst, kan hun stadigvæk godt se at jeg har læst den. Så fortsætter med flytilstand tricket :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 2. sep 2016, 15:04

Animi skrev:Næh, prøvede lige med min mor. Selvom jeg satte den som ulæst, kan hun stadigvæk godt se at jeg har læst den. Så fortsætter med flytilstand tricket :D


Hvor underligt - det gør den ikke her :gogo:
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. sep 2016, 15:08

malou_43 skrev:
Lys skrev:Men altså; connecter I på Facebook med alle mulige random dates og (gode) Tinder-typer eller hvordan? Siden I skriver over Messenger? Det er måske bare mig, der er gammeldags, men jeg gider ikke give dem adgang til alle mulige billeder og vennelister mv på Facebook før jeg ligesom ved om de er noget?

Jeg har oplevet en enkelt mand, der fandt det megasært, at jeg hellere ville give ham mit nr, så vi kunne sende old school sms'er, hvis han fandt Tinder for bøvlet, end jeg ville connecte på Facebook. Men han var selvfølgelig også nogle år yngre end mig :lol:


jeg har ofte skrevet over messenger, og man behøver ikke være venner for at gøre det. Hvis snakken går godt og man aftaler møde, så addes der tit :) synes det giver lidt mere indblik i personen og man kan se billeder.

Eller nogle gange - den sidste jeg datede var pæn på billeder, men lignede Grev Ingolf lidt i virkeligheden :lol:


Der kan man bare se - troede egentlig at man skulle være FB-venner for at skrive over messenger. Så forstår jeg bedre. Selvom jeg nu egentlig ikke synes, at det er så meget anderledes end Tinders beskedfunktion.

Hmm... Jeg har en række forskellige billeder på Tinder og jeg skriver sjældent særligt længe med mænd, inden jeg møder dem. Måske er det derfor, jeg ikke rigtigt ser behovet. Og hvis jeg kan undgå at give dem mit efternavn på forhånd, så vil jeg egentlig også gerne det - det er ret specielt og jeg er den eneste, der har det, og det passer mig fint, at de ikke kan finde fx min adresse før jeg har mødt dem.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. sep 2016, 16:47

De fleste mænd på Tinder, som jeg liker, er svenskere.... :8:
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. sep 2016, 17:28

IrmaPigen skrev:De fleste mænd på Tinder, som jeg liker, er svenskere.... :8:


Well, vi har alle vores kinks :P

Jeg kan anbefale englændere. I hvert fald, som finder på at tage til Danmark. De kan altså noget med dating, som danske mænd aldrig har lært.
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Singletråden

Indlægaf Ladysparrow » 2. sep 2016, 19:10

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:De fleste mænd på Tinder, som jeg liker, er svenskere.... :8:


Well, vi har alle vores kinks :P

Jeg kan anbefale englændere. I hvert fald, som finder på at tage til Danmark. De kan altså noget med dating, som danske mænd aldrig har lært.


Mødte min englænder på Tinder. Der er bare noget med de briter... :blush2:
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 2. sep 2016, 20:03

IrmaPigen skrev:De fleste mænd på Tinder, som jeg liker, er svenskere.... :8:


"Glæden" ved at bo i København/Nordsjælland...

Dem, som hedder Pontus og Fredrik afslører dog sig selv på forhånd.
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 3. sep 2016, 23:51

Jeg er ved at aftale første date med umiddelbart lovende Tindertype (holder dog forventningerne nede). Vi er ude i noget hverdagsaften efter arbejde. Min erfaring siger mig, at en øl eller et glas vin på en bar fungerer bedst og at gåture fungerer dårligst som første date.

Nu har han så foreslået en gåtur - "medmindre det er for ordinært" (hvad end den tilføjelse skal betyde?).

Jeg er ikke ude på at komplicere det unødigt eller skubbe forventningerne i vejret, og jeg har heller ikke lyst til at fremhæve min erfaring med Tinderdates (det er ikke hemmeligt, men må gerne komme lidt mere naturligt på banen), men jeg har faktisk ikke lyst til en gåtur. Jeg har så svært ved at få kontakt med en fremmed mand, når han går ved siden af mig og jeg derfor ikke får øjenkontakt med ham. Det bliver for venskabeligt og platonisk - eller sådan har jeg oplevet det tidligere.

Skal jeg bare "ignorere" hans forslag og i stedet foreslå at mødes på en vinbar? Eller skal jeg forklare, hvorfor jeg ikke er så begejstret for hans forslag? Eller skal jeg bare tage mig sammen og sige ja til hans forslag og håbe det bedste, fordi det i virkeligheden bare handler om at møde den rette, og så er gåture fantastiske?

Er der nogen af jer, der faktisk har haft held med gåture på første date? Hvad er i så fald tricket?
0

Tilbage til "Forhold og sex"