Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 1. dec 2018, 14:49

Jeg sidder på verdens mindste hotelværelse i København og drikker breezer og skråler med på diverse julesange, mens jeg forsøger at klemme min krop i noget shapewear inden aftenens julefrokost. Det er den årlige med mine samarbejdspartnere og jeg glæder mig helt vildt :banan:

Jeg glæder mig nok knapt så meget i morgen formiddag når turen går tilbage til det jyske men who cares? I aften skal jeg flirte, drikke drinks og have en fest :banan:
8
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 1. dec 2018, 15:51

En mand har for nogle uger tilbage stukket mig sit nummer. Jeg har kontaktet ham, og vi har skrevet lidt sammen. Ikke det vilde, da jeg fornemmer, det ikke er hans "ting". Vi havde en aftale i sidste uge, hvor han aflyste grundet sygdom. Så havde vi en aftale i eftermiddag, hvor han så også aftaler, da han efter sigende skulle have hans søn inden han skal på job her kl. 17. Han foreslår, om vi kan ses i morgen i stedet. Men jeg er i tvivl. Det kan selvfølgelig være uheldige omstændigheder, men det kan også være, at han er typen, der ikke lige ser det vigtige i at overholde en aftale, hvilket for mig som nærmest fuldtidsmor har brug for at kunne planlægge mine aftaler. Hvad ville I gøre? Give ham benefit of the doubt og en chance mere eller lukke den her?
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 1. dec 2018, 17:16

Jeg kan simpelthen ikke slippe min vrede!
Er så vred så vred, det er helt vildt! Føler mig så meget røvrendt og ført bag lyset.
En ting er hvad der er sket, en anden ting er nok jeg endelig, sænkede paraderne og troede på det mandlige køn var i stand til at være nogen ordentlige nogle, og sker det der!

:evil:
0
Tryk på * :slem:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 1. dec 2018, 19:06

SurSødSovs skrev:Freya: En chance til. Fordi det er jul. Med den besked :D

Spjaerten: der ER gode mænd derude. De gemmer sig bare. Og du har skal bare være vred. Det er sundt og viser, du stadig tror på det.


Hvad gør jeg så nu? Prøver at vride et forhold ud af ikke-eks (kan det overhovedet blive godt med vores historie og langdistance?) eller forsøger jeg at kaste mig ud i en ny? Eller holder jeg mig til at være singole af princip?


Det sidste. Og så kigger du lige her forbi inden du tager tilbage til Nuuk ;)
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 1. dec 2018, 19:29

SurSødSovs skrev:
bluetof1 skrev:
SurSødSovs skrev:Freya: En chance til. Fordi det er jul. Med den besked :D

Spjaerten: der ER gode mænd derude. De gemmer sig bare. Og du har skal bare være vred. Det er sundt og viser, du stadig tror på det.


Hvad gør jeg så nu? Prøver at vride et forhold ud af ikke-eks (kan det overhovedet blive godt med vores historie og langdistance?) eller forsøger jeg at kaste mig ud i en ny? Eller holder jeg mig til at være singole af princip?


Det sidste. Og så kigger du lige her forbi inden du tager tilbage til Nuuk ;)


Det kan jeg ikke nå :whine:

Det sidste :gruble: pokkers. Sjovere bud? :genert:


Scor.dk? Mødes på et hotel uden at udveksle navne og telefonnumre og med en maske på? Bare så der ikke er mulighed for bagefter at tro at man skal være kærester :-D
Ej, jeg ved det sgu ikke. Vær single og find ro i det på en eller anden måde.
Jeg har jo selv lavet samme nummer som dig og selvom det føles helt rigtigt, så må jeg indrømme at jeg ind i mellem overvejer om ikke det havde været sundt nok med en længere pause mellem de 11 år sammen med min eks og så et nyt alvorligt forhold. Det bliver endnu dummere af at Kokken nok havde ventet hvis jeg havde bedt ham om det.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. dec 2018, 19:39

Spjaerten skrev:Jeg kan simpelthen ikke slippe min vrede!
Er så vred så vred, det er helt vildt! Føler mig så meget røvrendt og ført bag lyset.
En ting er hvad der er sket, en anden ting er nok jeg endelig, sænkede paraderne og troede på det mandlige køn var i stand til at være nogen ordentlige nogle, og sker det der!

:evil:


Jeg tænker du har alle og rigeligt gode grunde til din vrede, for du er da netop blevet røvrendt på det Aller groveste!!!
Jeg tænker mere du skal finde ud af hvordan du får den ud, og føler at den kommer ud.
Skal du sætte eksen i stævne og blæse al din vrede ud over ham? Han bærer jo sådan set ansvaret for det...
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. dec 2018, 19:44

Freya skrev: Hvad ville I gøre? Give ham benefit of the doubt og en chance mere eller lukke den her?


Du kunne måske også vælge at være mere ligefrem, og lufte din bekymring for om der handler om prioritering fra hans side, og sige ligeud at du har behov for at en aftale er en aftale (self med forståelse for at lokummet kan brænde...)

Jeg duer virkelig heller ikke til aftaler der rokere på, eller følelsen af at blive med prioriterer. Men sådan har andre der hk ikke nødvendigvis...
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 1. dec 2018, 20:34

Jeg prøver virkelig bare at være i det her nye setup. De fleste dage går det mere end fint, men jeg kan godt mærke, at jeg er i underskud på fysisk kontakt og en-eller-anden-form-for-tosomhed, som jeg reelt aldrig har prøvet.

Jeg er glad for min lejlighed, glad for mit liv og yderst taknemmelig for mine skønne venner og familie. Alligevel begynder der at opstå en trang til at være en del af en enhed/team. Det er egentlig syret, eftersom jeg reelt ikke ved, hvad det indebærer, men det gør ikke følelsen af at ville det mindre.

Hbordan fanden kan man savne noget, man reelt ikke ved hvad er? Jeg har altid været enormt selvkørende og i sidste ende vidst, at der kun var mig selv at regne med. Pludselig tænker jeg, at det ville være cool at være to - sådan for alvor og med alt hvad det indebærer af sårbarhed og “put your heart and soul out there”. Wow. Gamle hunde KAN åbenbart lære nye tricks.
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. dec 2018, 21:00

Nå men er kommer lige sådan et opturs indlæg om alt og intet :D Jeg sidder her og hører "christmas crooners" - kalender lyset er tændt, og huset er pyntet op til jul :lun:

Jeg føler virkelig at jeg har det godt for tiden, og det er skønt! virkelig skønt...
Mine unger har det godt, og det er endnu mere fantastisk og skønt! Der er en rigtig god stemning i vores hjem, vi er glade og tilfredse alle sammen, og det nyder jeg virkeligt.

Jeg skiftede job 1/9, og det har da krævet sit, der har været - og er fortsat - mange ting at lære. Men jeg føler jeg er ved at være landet godt og solidt, og ikke mindst mærker jeg at jeg faktisk ER dygtig til mit arbejde, og at jeg kan bidrage med noget, det er super dejligt.
Jeg var til julefrokost igår, og oplevede at jeg efterhånden har okay styr på en stor flok kollegaer, hvor de hører til i deres daglige arbejde.
Det var dog lidt overvældende også, jeg kom til at sidde til bords med folk jeg ikke har daglig omgang med, så det var svært at holde snak igang. Der var også mega meget larm i lokalet, også har jeg svært ved at fokusere på, og følge med i, samtaler.
Det var en god blanding af folk der gav den mega gas, og smed nogle hæmninger, til dem der sad og rynkede øjenbryn over opførslen, fra helt og aldeles ædru til stang bacardi. Det er jo altid en oplevelse at se kollegaer i den form for kontekst :lol:

I dag har jeg været på juletur til tivoli med en stor flok unge mennesker og 3 kollegaer, og det var bare virkelig hyggeligt.
Og jeg glæder mig til de kommende arbejdsdage hvor vi skal julehygge.

Jeg har funderet lidt over de der dates jeg har forsøgt mig med, og sådan set i bakspejler, så har det trods nogle skuffelser og frustrationer sgu egentligt nok være meget sundt. Jeg er så meget mere bevidst om mine mønstre og issues, og bliver det især med kærlige spark herinde i tråden.
Og selvom jeg dumper i hullet, så er det hul slet ikke så dybt mere.
Der er bare meget læring i at teste sig selv af i nogle egentlige ufarlige relationer, på den måde at det ikke har nogen større konsekvens end "her og nu" følelserne, og de har bestemt været til at være i. Jeg synes ihvertfald jeg har rykket mig langt, og nok en del længere end hvis jeg IKKE havde kastet mig ud i at date.

Men jeg gider stadig, virkeligt godt, at ha sådan en rigtig ægte kæreste :lun: Og alt hvad sådan en relation indebærer, for det savner jeg nu stadig ret så meget. Og at jeg så er blevet (en del) klogere på hvad der fungerer, og ikke fungerer, for mig - det er jo nok ikke helt så dumt :)

Så nu, ja nu skal jeg bare - som den glade julenisse jeg er - virkelig nyde december og al dens skønne magi :lun:
Jeg skal være nysgerrig, og se og mærke efter, om "far til 4" er noget for mig - og omvendt.
Jeg skal nyde mine lækre unger, og alt det skønne de indeholder.
Jeg skal nyde at bruge en masse tid med alle de dejlige og skønne mennesker der er i mit liv.
10
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. dec 2018, 21:12

Krølle skrev:Hbordan fanden kan man savne noget, man reelt ikke ved hvad er? Jeg har altid været enormt selvkørende og i sidste ende vidst, at der kun var mig selv at regne med. Pludselig tænker jeg, at det ville være cool at være to - sådan for alvor og med alt hvad det indebærer af sårbarhed og “put your heart and soul out there”. Wow. Gamle hunde KAN åbenbart lære nye tricks.


Du beskriver virkeligt godt det jeg savner og gerne vil...
Jeg har helt sikkert været lige så meget solist i et fællesskab, som du har - og mærket ensomheden i dét, og det er hårdt og opslidende, æder af selvværdet og selvtilliden, sætter barren lavere og lavere.

Selvfølgelig kan vi lære nye tricks! :love2:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. dec 2018, 21:33

SurSødSovs skrev:Freya: En chance til. Fordi det er jul. Med den besked :D

Spjaerten: der ER gode mænd derude. De gemmer sig bare. Og du har skal bare være vred. Det er sundt og viser, du stadig tror på det.


Hvad gør jeg så nu? Prøver at vride et forhold ud af ikke-eks (kan det overhovedet blive godt med vores historie og langdistance?) eller forsøger jeg at kaste mig ud i en ny? Eller holder jeg mig til at være singole af princip?


Der er gode mænd derude.

Min kæreste er en af dem. Han er sød, dejlig, hjælpsom, betænksom og bundhæderlig og altid ærlig. Ikke sådan en der lyver og bedrager.

Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.
1
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 1. dec 2018, 21:45

IrmaPigen skrev:
SurSødSovs skrev:Freya: En chance til. Fordi det er jul. Med den besked :D

Spjaerten: der ER gode mænd derude. De gemmer sig bare. Og du har skal bare være vred. Det er sundt og viser, du stadig tror på det.


Hvad gør jeg så nu? Prøver at vride et forhold ud af ikke-eks (kan det overhovedet blive godt med vores historie og langdistance?) eller forsøger jeg at kaste mig ud i en ny? Eller holder jeg mig til at være singole af princip?


Der er gode mænd derude.

Min kæreste er en af dem. Han er sød, dejlig, hjælpsom, betænksom og bundhæderlig og altid ærlig. Ikke sådan en der lyver og bedrager.

Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.


Jeg har lige aftalt date nummer tre med sød mand på ca 1,75 som er skaldet. Han er sød, dejlig, hjælpsom og betænksom ved første øjekast.

Jeg ser dit indlæg som et tegn. Min date må være helt fantastisk! Og også bundhæderlig og altid ærlig som din. Og kommer ikke til at lyve eller bedrage. Sådan bliver det :D
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 1. dec 2018, 22:19

SurSødSovs skrev:
Muspel skrev:
IrmaPigen skrev:
SurSødSovs skrev:Freya: En chance til. Fordi det er jul. Med den besked :D

Spjaerten: der ER gode mænd derude. De gemmer sig bare. Og du har skal bare være vred. Det er sundt og viser, du stadig tror på det.


Hvad gør jeg så nu? Prøver at vride et forhold ud af ikke-eks (kan det overhovedet blive godt med vores historie og langdistance?) eller forsøger jeg at kaste mig ud i en ny? Eller holder jeg mig til at være singole af princip?


Der er gode mænd derude.

Min kæreste er en af dem. Han er sød, dejlig, hjælpsom, betænksom og bundhæderlig og altid ærlig. Ikke sådan en der lyver og bedrager.

Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.


Jeg har lige aftalt date nummer tre med sød mand på ca 1,75 som er skaldet. Han er sød, dejlig, hjælpsom og betænksom ved første øjekast.

Jeg ser dit indlæg som et tegn. Min date må være helt fantastisk! Og også bundhæderlig og altid ærlig som din. Og kommer ikke til at lyve eller bedrage. Sådan bliver det :D


Min eksmand var høj og mørkhåret, da jeg mødte ham. Og lettere useriøs. Så blev han skaldet. Og han er også alle de fine ting. Måske vi skal gå efter skaldet?



DET er en god pointe :jule:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 1. dec 2018, 22:56

I må godt få de ikke-så-høje-og-skaldede. Dem har jeg ikke haft videre succes med, så nu går jeg efter fuld hårpragt og højde - time for at change!
3
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. dec 2018, 06:23

Muspel skrev:
IrmaPigen skrev:
SurSødSovs skrev:Freya: En chance til. Fordi det er jul. Med den besked :D

Spjaerten: der ER gode mænd derude. De gemmer sig bare. Og du har skal bare være vred. Det er sundt og viser, du stadig tror på det.


Hvad gør jeg så nu? Prøver at vride et forhold ud af ikke-eks (kan det overhovedet blive godt med vores historie og langdistance?) eller forsøger jeg at kaste mig ud i en ny? Eller holder jeg mig til at være singole af princip?


Der er gode mænd derude.

Min kæreste er en af dem. Han er sød, dejlig, hjælpsom, betænksom og bundhæderlig og altid ærlig. Ikke sådan en der lyver og bedrager.

Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.


Jeg har lige aftalt date nummer tre med sød mand på ca 1,75 som er skaldet. Han er sød, dejlig, hjælpsom og betænksom ved første øjekast.

Jeg ser dit indlæg som et tegn. Min date må være helt fantastisk! Og også bundhæderlig og altid ærlig som din. Og kommer ikke til at lyve eller bedrage. Sådan bliver det :D


Min pointe har en lidt anden vinkel.

Det var egentlig at han ikke er er høj, mørkhåret, bredskuldret og med et actionpræget job.

Der kunne ligeså have stået at han havde skæve tænder og gik i sin mors hjemmstrikkede sweatre. Pointen er blot han ikke lever op til det fremherskende ideal hos kvinder i dag.
Senest rettet af IrmaPigen 2. dec 2018, 13:01, rettet i alt 3 gange.
1

Tilbage til "Forhold og sex"