Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 22. maj 2016, 10:40

Elvispop skrev:Som nævnt i går til debat-komsammen, så er jeg hoppet af single-holdet.
Jeg har altid haft nemt ved at blive forelsket, og derfor tit følt at mine date (og kærester) har være lidt langsomme til det.
Jeg har lidt følt, at jeg skulle kæmpe for deres forelskelse i mig.

Nu er der så en der er faldet pladask for mig, er li'så tosset som mig, og som jeg osse er ret vild med.


Fantastisk, tillykke med det :lun:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. maj 2016, 11:00

Elvispop skrev:Som nævnt i går til debat-komsammen, så er jeg hoppet af single-holdet.
Jeg har altid haft nemt ved at blive forelsket, og derfor tit følt at mine date (og kærester) har være lidt langsomme til det.
Jeg har lidt følt, at jeg skulle kæmpe for deres forelskelse i mig.

Nu er der så en der er faldet pladask for mig, er li'så tosset som mig, og som jeg osse er ret vild med.


Smukt! Orden i kærlighedsbalancen og det dér ... :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 22. maj 2016, 13:40

Elvispop skrev:Som nævnt i går til debat-komsammen, så er jeg hoppet af single-holdet.
Jeg har altid haft nemt ved at blive forelsket, og derfor tit følt at mine date (og kærester) har være lidt langsomme til det.
Jeg har lidt følt, at jeg skulle kæmpe for deres forelskelse i mig.

Nu er der så en der er faldet pladask for mig, er li'så tosset som mig, og som jeg osse er ret vild med.

Yay! :pompom:

Hvor dejligt! Er det hende fra Lolland?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 22. maj 2016, 13:49

Jeg har brugt søndag på at lave litteraturliste til projekt, forberede mig på samtale med min læge i morgen, så jeg kan få den erklæring der bl.a. skal bruges til dispensationsansøgningen.

Nu har jeg stenet "Never Been Kissed" på Viaplay. Den er sød :lun: men det havde været lidt hyggeligere med en at putte ved siden af.
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 22. maj 2016, 14:43

Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 22. maj 2016, 14:44

dagge30 skrev:Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!

Øv, den er aldrig sjov :kram:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 22. maj 2016, 14:46

dagge30 skrev:Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!

Det er bare ikke sjovt når det sker :ae:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 22. maj 2016, 14:47

dagge30 skrev:Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!

Ja, der skal man lige have en dyb vejrtrækning. Pyh.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. maj 2016, 14:50

dagge30 skrev:Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!


Ja, den kræver altid tid at kapere. Har I fælles venner eller sådan noget, siden du er blevet klar over det?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7460
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 22. maj 2016, 14:53

dagge30 skrev:Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!


:ae:


Jeg holdt fødselsdag i går, og hold nu kæft hvor er jeg smadret i dag! Heldigvis ikke så mange tømmermænd, kun en lille hovedpine som er gået væk nu. Men det var virkelig hyggeligt i går, og virkelig dejligt at stort set alle kunne komme. Nu venter der så bare en kæmpe oprydning, men den må vente til i morgen, for i dag vil jeg bare flade ud på sofaen og binge-watche Gossip Girl :dance:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 22. maj 2016, 15:05

dagge30 skrev:Jeg har læst med siden jeg blev single for Ca 2 måneder siden efter knap 4 år...
I dag har jeg så opdaget at min eks har fundet en ny.. puha en mavepuster altså!!


Øv, hvor jeg føler med dig :kram: Det gør røvondt, skete også for mig. Lå i fosterstilling i min mors favn som 28årig halvdelen af juleferien :genert: :nerve:

Store kram til dig :kram:
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2405
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 22. maj 2016, 15:36

Juki skrev:Yay! :pompom:

Hvor dejligt! Er det hende fra Lolland?

Yep..
122 km imellem os..
Så kommer hun ikke rendende hele tiden. :D
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
dagge30
Indlæg: 38
Tilmeldt: 1. mar 2016, 11:30
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Re: Singletråden

Indlægaf dagge30 » 22. maj 2016, 16:02

Hvor er i alle søde - sikke en velkomst! Jeg er 30 og ligger i fosterstilling ved mine forældre - kunne slet ikke overskue at være ved mig selv..

Det er via Facebook (dumme fb!) Men altså.. Det skulle jo nok ske engang.. Synes bare det er hurtigt han fandt noget bedre.. Kan ikke lade være med at tænke at de sidder og fletter fingre i mit (tidligere) hjem!!

Men det er sq nok den mavepuster der skal til for at jeg kommer helt videre.. Jeg har ikke lyst til at finde sammen med ham igen (han tog med en anden hjem under en bytur) men han var min tryghed jo!
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. maj 2016, 16:17

dagge30 skrev:Hvor er i alle søde - sikke en velkomst! Jeg er 30 og ligger i fosterstilling ved mine forældre - kunne slet ikke overskue at være ved mig selv..

Det er via Facebook (dumme fb!) Men altså.. Det skulle jo nok ske engang.. Synes bare det er hurtigt han fandt noget bedre.. Kan ikke lade være med at tænke at de sidder og fletter fingre i mit (tidligere) hjem!!

Men det er sq nok den mavepuster der skal til for at jeg kommer helt videre.. Jeg har ikke lyst til at finde sammen med ham igen (han tog med en anden hjem under en bytur) men han var min tryghed jo!


Om man så er 65, tror jeg sgu, den dér er lidt hård at kapere for de fleste. Også selv om man i mange tilfælde ikke ønsker eks'en tilbage. Eller måske snarere ønsker ham hen, hvor peberet gror ... ;) Det kræver da noget lige at "sluge den dér kamel", at "okay, nu er det dér brud altså ikke længere bare nogle ord, der blev sagt eller en dør, der blev smækket eller nogle uger hver for sig. Hans liv GÅR videre. Uden mig." Der går somme tider lidt, før man opdager, at det gør éns eget altså heldigvis også. Og det er også okay - altså, at der går noget tid, hvor det føles sært og uvant, og før man begynder at trives med det.

Forhåbentlig skal du snart i gang med at finde trygheden mere indeni dig selv. Ikke at man ikke skal finde tryghed i parforhold (det skal der da helst være! :) ) Men det er en rigtig rar (og tryg) følelse også at kunne etablere sådan en lille, rar krog indeni sig selv, hvor man er safe. Bare at vide at man kan uden andre er vigtigt, tænker jeg.

Jeg håber, dine forældre tager sig godt af deres datter, til hun er lidt mere på højkant. :ae:

P.s. Kan du ikke blokere ham på Facebook? Det lyder ikke, som om du har brug for at få slynget nyheder om hans gøren og laden i hovedet lige nu ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 22. maj 2016, 16:20

dagge30 skrev:Hvor er i alle søde - sikke en velkomst! Jeg er 30 og ligger i fosterstilling ved mine forældre - kunne slet ikke overskue at være ved mig selv..

Det er via Facebook (dumme fb!) Men altså.. Det skulle jo nok ske engang.. Synes bare det er hurtigt han fandt noget bedre.. Kan ikke lade være med at tænke at de sidder og fletter fingre i mit (tidligere) hjem!!

Men det er sq nok den mavepuster der skal til for at jeg kommer helt videre.. Jeg har ikke lyst til at finde sammen med ham igen (han tog med en anden hjem under en bytur) men han var min tryghed jo!


Jeg synes det er et godt tegn, at du allerede godt ved, at det er et puf på vejen til at komme videre. Det gør drønondt lige i situationen, men hjælper på den lange bane. :ae:
1

Tilbage til "Forhold og sex"