Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 25. maj 2016, 08:25

Så fik jeg lige en total standard "Tillykke med fødselsdagen" besked af min eks. Så ville jeg ærligt talt hellere have været fri, hvis det alligevel skal være så upersonligt...
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. maj 2016, 08:41

Animi skrev:Så fik jeg lige en total standard "Tillykke med fødselsdagen" besked af min eks. Så ville jeg ærligt talt hellere have været fri, hvis det alligevel skal være så upersonligt...

Men hvad ville du hellere have haft, at han skrev?

Stort tillykke fra mig :banan:
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 25. maj 2016, 08:56

Planten skrev:
Animi skrev:Så fik jeg lige en total standard "Tillykke med fødselsdagen" besked af min eks. Så ville jeg ærligt talt hellere have været fri, hvis det alligevel skal være så upersonligt...

Men hvad ville du hellere have haft, at han skrev?

Stort tillykke fra mig :banan:


Tak :kys:
Jamen, jeg synes egentlig bare at når man kender hinanden godt, så må en fødselsdagshilsen godt være lidt mere personlig. For mig virker sådan en "Tillykke med fødselsdagen" lidt autogenereret som man skriver til hvem som helst, bare fordi. Når jeg kender nogen godt, så skriver jeg da i hvert fald lidt mere, end bare "Tillykke"
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. maj 2016, 09:02

Animi skrev:
Planten skrev:
Animi skrev:Så fik jeg lige en total standard "Tillykke med fødselsdagen" besked af min eks. Så ville jeg ærligt talt hellere have været fri, hvis det alligevel skal være så upersonligt...

Men hvad ville du hellere have haft, at han skrev?

Stort tillykke fra mig :banan:


Tak :kys:
Jamen, jeg synes egentlig bare at når man kender hinanden godt, så må en fødselsdagshilsen godt være lidt mere personlig. For mig virker sådan en "Tillykke med fødselsdagen" lidt autogenereret som man skriver til hvem som helst, bare fordi. Når jeg kender nogen godt, så skriver jeg da i hvert fald lidt mere, end bare "Tillykke"

Altså sådan "jeg håber du får en rigtig god dag"?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 25. maj 2016, 09:14

Planten skrev:
Animi skrev:
Planten skrev:
Animi skrev:Så fik jeg lige en total standard "Tillykke med fødselsdagen" besked af min eks. Så ville jeg ærligt talt hellere have været fri, hvis det alligevel skal være så upersonligt...

Men hvad ville du hellere have haft, at han skrev?

Stort tillykke fra mig :banan:


Tak :kys:
Jamen, jeg synes egentlig bare at når man kender hinanden godt, så må en fødselsdagshilsen godt være lidt mere personlig. For mig virker sådan en "Tillykke med fødselsdagen" lidt autogenereret som man skriver til hvem som helst, bare fordi. Når jeg kender nogen godt, så skriver jeg da i hvert fald lidt mere, end bare "Tillykke"

Altså sådan "jeg håber du får en rigtig god dag"?


Altså, det er lidt svært at sige præcis hvad jeg synes han skulle skrive. Jeg synes bare at en en-linje besked virker upersonlig og "koldt" ift hvad han fx skrev til mig sidste år. Og selvom situationen er lidt anderledes, behøver det jo ikke at gå fra den ene yderlighed til den anden. Det virker bare som om at han i år skrev fordi han skal, og ikke fordi han har haft lyst.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 25. maj 2016, 10:06

Animi skrev:
Planten skrev:
Animi skrev:
Planten skrev:
Animi skrev:Så fik jeg lige en total standard "Tillykke med fødselsdagen" besked af min eks. Så ville jeg ærligt talt hellere have været fri, hvis det alligevel skal være så upersonligt...

Men hvad ville du hellere have haft, at han skrev?

Stort tillykke fra mig :banan:


Tak :kys:
Jamen, jeg synes egentlig bare at når man kender hinanden godt, så må en fødselsdagshilsen godt være lidt mere personlig. For mig virker sådan en "Tillykke med fødselsdagen" lidt autogenereret som man skriver til hvem som helst, bare fordi. Når jeg kender nogen godt, så skriver jeg da i hvert fald lidt mere, end bare "Tillykke"

Altså sådan "jeg håber du får en rigtig god dag"?


Altså, det er lidt svært at sige præcis hvad jeg synes han skulle skrive. Jeg synes bare at en en-linje besked virker upersonlig og "koldt" ift hvad han fx skrev til mig sidste år. Og selvom situationen er lidt anderledes, behøver det jo ikke at gå fra den ene yderlighed til den anden. Det virker bare som om at han i år skrev fordi han skal, og ikke fordi han har haft lyst.

Nåh, jamen jeg ser det som om han har tænkt på dig. Beskeden er ikke meget anderledes end det, jeg og nogle venner kunne finde på at sende til hinanden :)
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 25. maj 2016, 10:14

Planten skrev: Nåh, jamen jeg ser det som om han har tænkt på dig. Beskeden er ikke meget anderledes end det, jeg og nogle venner kunne finde på at sende til hinanden :)


Jamen, hvis det er sådan vi normalt havde skrevet til hinanden, havde jeg heller ikke tænkt over det. Det er mere fordi det er fuldkommen det modsatte af hvordan vi normalt har skrevet sammen, så det virker på mig bare ret upersonligt som om jeg er hvem som helst, og ikke en han var sammen med.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. maj 2016, 17:30

Animi: Det kommer selvfølgelig helt an på relationens karakter, hvordan man skiltes, om bruddet er længe siden osv. Men i udgangspunktet ville jeg virkelig ikke forvente noget som helst af en eks på min fødselsdag. Og fik jeg sådan en besked, så ville jeg, hvis bruddet var meget nyt, nok mest finde det upassende, han kontaktede mig. Var det af ældre dato, ville jeg finde det hyggeligt. Standardordlyd eller ej. De par stykker af mine eks'er, som gør det, har jeg det rigtigt rart og hyggeligt med. Så det er kun fint. Omvendt er det ingen skuffelse, hvis det smutter et år. Og jeg er ellers virkelig et primadonna-agtigt fødselsdagsmenneske ... :lun:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 25. maj 2016, 17:43

Animi, hvor længe har I været fra hinanden? Kan også være han har haft 1000 kladder liggende, fordi han var i tvivl om, hvordan faen man nu skriver sådan noget, når man ikke længere er sammen. Og så har dette været det sikreste valg? :)
Senest rettet af malou_43 25. maj 2016, 20:27, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 25. maj 2016, 17:44

Jeg synes, noget af det, som er sværest ved et brud, er den afstand, der pludselig opstår. Med min eks holdt vi kontakten en tid, men jeg var ved at blive sindssyg af, at det med ét blev meget høfligt. Hallo, mand, jeg er det menneske i verden, der kender dig allerbedst. Lad nu være. Men lynhurtigt er man jo ikke dem, der kender hinanden bedst, og sådan noget kommer meget nemt til udtryk i sådan nogle fødselsdagsbeskeder.

Tillykke, i øvrigt :) Jeg håber, du havde en dejlig dag med de nærmeste :)
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
SoMaPe
Indlæg: 50
Tilmeldt: 8. maj 2016, 19:57
Kort karma: 2
Likede indlæg: 55

Re: Singletråden

Indlægaf SoMaPe » 25. maj 2016, 19:18

Den date jeg var på hvor vi skulle gå tur blev den mærkeligste date.

Vi snakkede ikke ret meget sammen og jeg tog ham ofte i at bare glo på mig. Når jeg så kiggede tilbage og smilede til ham kiggede han væk og kom med et akavet smil.

Han ville gerne på date igen og jeg har sagt ja i håb om at der kommer samtale ud af det, hvis ikke så bliver han altså skippet :lol:
2
Kinda Pissed About Not Being A Mermaid
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. maj 2016, 19:46

SoMaPe skrev:Den date jeg var på hvor vi skulle gå tur blev den mærkeligste date.

Vi snakkede ikke ret meget sammen og jeg tog ham ofte i at bare glo på mig. Når jeg så kiggede tilbage og smilede til ham kiggede han væk og kom med et akavet smil.

Han ville gerne på date igen og jeg har sagt ja i håb om at der kommer samtale ud af det, hvis ikke så bliver han altså skippet :lol:


Haha! Mon ikke han bare vil knalde?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. maj 2016, 19:53

Jeg ser et program om nogle teenagepiger der er vilde med et eller andet dansk boyband :lol:

Sidder og venter på at kl. bliver 22 for der kommer den ultimative bedste, svenske teenagefilm! Nemlig Fucking Åmål :-D :banan:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 25. maj 2016, 20:01

Juki skrev:Jeg ser et program om nogle teenagepiger der er vilde med et eller andet dansk boyband :lol:

Sidder og venter på at kl. bliver 22 for der kommer den ultimative bedste, svenske teenagefilm! Nemlig Fucking Åmål :-D :banan:

Den er SÅ fed. Jeg har ikke set den, siden min VHS-maskine døde.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 25. maj 2016, 20:24

Rapfisk skrev:
Juki skrev:Jeg ser et program om nogle teenagepiger der er vilde med et eller andet dansk boyband :lol:

Sidder og venter på at kl. bliver 22 for der kommer den ultimative bedste, svenske teenagefilm! Nemlig Fucking Åmål :-D :banan:

Den er SÅ fed. Jeg har ikke set den, siden min VHS-maskine døde.

Præcis :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"