Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 25. maj 2016, 22:11

Var ude og drikker drinks dag.

Stødte på en svensker. Hm, jeg ved sq ikke helt om der er gensidig interesse. Han bor lidt rundt omkring og jobber Kbh., London og Beijing (tror jeg det var). Han talte Blekinge-svensk, og jeg fattede faktisk kun 50 %.

Han gav mig hans visitkort. Alligevel har jeg formået at smide det væk på 500 m. Typisk mig.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 26. maj 2016, 14:28

Jeg får nok besøg om 1½ uges tid.. :blush2:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. maj 2016, 17:00

Jeg har mødtes med en mand fra tinder i dag. Det var ingen succes. Er virkelig ikke fan af første dates...
2
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 26. maj 2016, 17:11

Planten skrev:Jeg har mødtes med en mand fra tinder i dag. Det var ingen succes. Er virkelig ikke fan af første dates...


Hvad gik der da galt? :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 26. maj 2016, 17:52

Jeg har endnu en hygge-vennedate på søndag med min kammerat. Vi skal lave burgere med hjemmebagte boller, bacon og ost + det sædvanlige.

Det er så rart med denne ordning, for det tager lige toppen af needyness ift. mandlig kontakt. Selvfølgelig ikke det seksuelle, men det har jeg heller ikke det store overskud til for tiden alligevel. Jeg dukker bare op i sweatpants og uglet hår, og så hygger vi os.
Det varer ikke ved, da han aktivt dater for at finde en kæreste, og jeg skal jo også selv ud af starthullerne på et tidspunkt, men lige nu slapper jeg bare af med det.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 26. maj 2016, 17:57

Zombie skrev:Jeg har endnu en hygge-vennedate på søndag med min kammerat. Vi skal lave burgere med hjemmebagte boller, bacon og ost + det sædvanlige.

Det er så rart med denne ordning, for det tager lige toppen af needyness ift. mandlig kontakt. Selvfølgelig ikke det seksuelle, men det har jeg heller ikke det store overskud til for tiden alligevel. Jeg dukker bare op i sweatpants og uglet hår, og så hygger vi os.
Det varer ikke ved, da han aktivt dater for at finde en kæreste, og jeg skal jo også selv ud af starthullerne på et tidspunkt, men lige nu slapper jeg bare af med det.


Nøj jeg ville elske at have sådan en kammerat!
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 26. maj 2016, 18:00

Jeg står overfor at skulle have et nyt køkken her i løbet af sommeren - det er selvfølgelig fedt, men også frygteligt voksent :genert: Der skal virkelig tages stilling til mange mærkelige ting og selv om jeg jo bare søger efter råd på nettet og fra mine forældre, så er det altså et ansvar og beslutninger jeg ville ønske at jeg tog sammen med en partner.
Senest rettet af Skralde 26. maj 2016, 18:17, rettet i alt 1 gang.
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 26. maj 2016, 18:06

Code71 skrev:
Planten skrev:Jeg har mødtes med en mand fra tinder i dag. Det var ingen succes. Er virkelig ikke fan af første dates...


Hvad gik der da galt? :)

Jeg ved ikke, om noget gik galt, men der var bare ikke kemi. Fair nok at det første "hej-kram" er stift, men det bør "farvel-krammet" ikke være...
2
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 26. maj 2016, 18:11

Skralde skrev:
Zombie skrev:Jeg har endnu en hygge-vennedate på søndag med min kammerat. Vi skal lave burgere med hjemmebagte boller, bacon og ost + det sædvanlige.

Det er så rart med denne ordning, for det tager lige toppen af needyness ift. mandlig kontakt. Selvfølgelig ikke det seksuelle, men det har jeg heller ikke det store overskud til for tiden alligevel. Jeg dukker bare op i sweatpants og uglet hår, og så hygger vi os.
Det varer ikke ved, da han aktivt dater for at finde en kæreste, og jeg skal jo også selv ud af starthullerne på et tidspunkt, men lige nu slapper jeg bare af med det.


Nøj jeg ville elske at have sådan en kammerat!


Du kan også tro, at jeg sætter pris på det. Og i dag var han til optagelsesprøve hos frømændene, så han er pæn at se på også. Det er bare forbandet, at vores gensidige seksuelle kemi er cirka lige så passioneret som gamle nullermænd. Ellers havde jeg klart forsøgt at hapse ham, evt. bare for en periode. :D
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1675
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 26. maj 2016, 18:22

Zombie skrev:
Skralde skrev:
Zombie skrev:Jeg har endnu en hygge-vennedate på søndag med min kammerat. Vi skal lave burgere med hjemmebagte boller, bacon og ost + det sædvanlige.

Det er så rart med denne ordning, for det tager lige toppen af needyness ift. mandlig kontakt. Selvfølgelig ikke det seksuelle, men det har jeg heller ikke det store overskud til for tiden alligevel. Jeg dukker bare op i sweatpants og uglet hår, og så hygger vi os.
Det varer ikke ved, da han aktivt dater for at finde en kæreste, og jeg skal jo også selv ud af starthullerne på et tidspunkt, men lige nu slapper jeg bare af med det.


Nøj jeg ville elske at have sådan en kammerat!


Du kan også tro, at jeg sætter pris på det. Og i dag var han til optagelsesprøve hos frømændene, så han er pæn at se på også. Det er bare forbandet, at vores gensidige seksuelle kemi er cirka lige så passioneret som gamle nullermænd. Ellers havde jeg klart forsøgt at hapse ham, evt. bare for en periode. :D


Har også en kammerat, vi er egentlig det perfekte match. Vi er desuden blevet kollegaer og både familiemedlemmer, fælles kollegaer, ja selv elever har undret sig over, at vi ikke bare finder sammen! Eller over at vi ikke er kærester, sådan som vi af og til opfører os overfor hinanden. Det kommer bare ikke til at ske. Jeg gad virkelig godt kunne forelske mig i ham, men når det ikke er sket i 5 år, så kommer det nok aldrig til at ske. Altså, indrømmet, jeg har da siddet gloende på ham og forstillet mig ham nøgen og i min seng, men forelsket, det bliver jeg aldrig - det er røvirriterende :lol:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 26. maj 2016, 18:33

malou_43 skrev:
Zombie skrev:
Skralde skrev:
Zombie skrev:Jeg har endnu en hygge-vennedate på søndag med min kammerat. Vi skal lave burgere med hjemmebagte boller, bacon og ost + det sædvanlige.

Det er så rart med denne ordning, for det tager lige toppen af needyness ift. mandlig kontakt. Selvfølgelig ikke det seksuelle, men det har jeg heller ikke det store overskud til for tiden alligevel. Jeg dukker bare op i sweatpants og uglet hår, og så hygger vi os.
Det varer ikke ved, da han aktivt dater for at finde en kæreste, og jeg skal jo også selv ud af starthullerne på et tidspunkt, men lige nu slapper jeg bare af med det.


Nøj jeg ville elske at have sådan en kammerat!


Du kan også tro, at jeg sætter pris på det. Og i dag var han til optagelsesprøve hos frømændene, så han er pæn at se på også. Det er bare forbandet, at vores gensidige seksuelle kemi er cirka lige så passioneret som gamle nullermænd. Ellers havde jeg klart forsøgt at hapse ham, evt. bare for en periode. :D


Har også en kammerat, vi er egentlig det perfekte match. Vi er desuden blevet kollegaer og både familiemedlemmer, fælles kollegaer, ja selv elever har undret sig over, at vi ikke bare finder sammen! Eller over at vi ikke er kærester, sådan som vi af og til opfører os overfor hinanden. Det kommer bare ikke til at ske. Jeg gad virkelig godt kunne forelske mig i ham, men når det ikke er sket i 5 år, så kommer det nok aldrig til at ske. Altså, indrømmet, jeg har da siddet gloende på ham og forstillet mig ham nøgen og i min seng, men forelsket, det bliver jeg aldrig - det er røvirriterende :lol:


Jeg kunne nok hoppe direkte til kærlighed og god sex, og droppe forelskelsen, med min kammerat. Han er super fantastisk. Men den seksuelle tiltrækning er der bare ikke. Jeg ser, at han objektivt set er både smuk og lækker, og han vader da også i damer. Men af en eller anden årsag, er jeg bare ikke tændt på ham.
Og så ved jeg godt, at jeg selv er lidt en enhjørning pga. mine hobbies (nørd med nørd på), så lige så snart jeg er klar til at date, kan jeg også bare vælge som jeg vil. Og det gør mig nok lidt kræsen.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1679
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 287
Likede indlæg: 3206

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 27. maj 2016, 19:00

Zombie skrev:...
Og så ved jeg godt, at jeg selv er lidt en enhjørning pga. mine hobbies (nørd med nørd på), så lige så snart jeg er klar til at date, kan jeg også bare vælge som jeg vil. Og det gør mig nok lidt kræsen.

En enhjørning?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 27. maj 2016, 19:11

Jeg er godt nok spændt på at skulle have besøg, men jeg glæder mig også!

Det hele føles pludselig så godt, rart og rigtigt. Jeg er fx slet ikke bange for at være til besvær eller for needy. Det er bare som om at vi matcher hinanden rigtig godt - umiddelbart :)

Jeg har også altid hadet forelskelser og den der usikkerhed der er i starten af et evt. forhold, men med ham her er det helt anderledes. Han er super god til at bekræfte mig og sige han er vild med mig, men uden at det bliver for kvalmende eller for meget for mig. Jeg er heller ikke bange for at han laver strudsen på mig, hvilket jeg ellers altid er usikker omkring, igen fordi de fyre jeg tidligere har været sammen med har fået mig til at føle mig til besvær og totalt needy.

Det kan selvfølgelig også være at det hele falder til jorden og han overrasker mig negativt, men jeg er ikke bange for det. Det er kæmpe stort for mig. Jeg har fx tidligere været vant til ikke at vise/fortælle om følelser og problemer, i de forhold jeg har været i.

Men ja.. Nu må vi se hvordan det kommer til at gå, om vi overhovedet kan sammen i længden :genert:
15
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 27. maj 2016, 19:36

Jeg flirtede for vildt med leverandør på arbejde i dag :-D Selv min kollega var sådan helt "wow". Det var ret herligt. Han rørte mig endda på skulderen :lol: Men han havde en ring på, så jeg tænker, at jeg bare lever lidt højt på suset.
5
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 28. maj 2016, 09:21

Marioneta skrev:
Marioneta skrev:Jeg dater slet ikke for tiden og skal heller ikke foreløbigt. Men der er altså den sødeste pædagog i min søns dus :D Jeg er bare alt for gammel til ham :wacko:


Og nu har jeg fundet ud af hvor ung han er. Jeg græmmer mig lidt :genert:

Men fin er han nu :slem:


Ej, det kan man da ikke sige uden at nævne hans alder! :genert:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"