Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 7. aug 2016, 09:10

IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:Nå. Han er så lagt på hylden. Eller rettere har han vel lagt mig på hylden. Hørte i hvert fald aldrig nogensinde mere. Lidt sært, når han nu var så begejstret for, at jeg "rakte ud" and what not.

Min første mavefornemmelse af, at han ikke rigtigt var på, men mest smigret over interessen, holdt altså glimrende stik. Jeg synes, den slags er irriterende: Hvorfor ikke bare lade være med at svare, da jeg tager den op igen for anden gang? Og hvorfor svare mig så begejstret og "jeg vender tilbage"-agtigt og så ingenting sige?

Det er det, jeg siger: Det duer ikke, når det er mig, der tager initiativet.

Nu er han så "holdt op med at svare" to gange. Efter begge gange uopfordret at have ytret stor intetesse, og at han gerne ville vende tilbage med ordentligt svar og blahblahblah. Første gang hev jeg forsigtigt fat i ham efter næsten tre uger. Nu er der så gået en uge.

Der døde dén. Og det mister jeg vist efter alt at dømme ikke noget ved :stoned: Videre!


Konfliktskyhed....


Ja. Muligvis. Det tænker jeg også. Eller en anden mere interessant kom ind over, efter at han havde skrevet sådan dér. Eller han havde travlt med at se noget maling tørre. Eller noget helt 27. Det er jo egentlig også fuldstændigt ligegyldigt. Nemmere blot at forholde mig til resultatet. :)
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. aug 2016, 09:27

:klap: :klap: :klap:

Jeg har lige fået dette brev på dating. Faldt særligt over den markerede sætning:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Jeg har ikke noget imod buttet piger de er os mennesker som os andre.
Vil gerne lærer dig bedre at kende os som kæreste.
Har ikke nogen børn.
Vil gerne lave nogen sammen med dig
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.


Jeg er på! Jeg er jo et menneske ligesom jer andre.. :lol: :love2:
21
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. aug 2016, 09:33

DenBlødeJyde skrev::klap: :klap: :klap:

Jeg har lige fået dette brev på dating. Faldt særligt over den markerede sætning:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Jeg har ikke noget imod buttet piger de er os mennesker som os andre.
Vil gerne lærer dig bedre at kende os som kæreste.
Har ikke nogen børn.
Vil gerne lave nogen sammen med dig
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.


Jeg er på! Jeg er jo et menneske ligesom jer andre.. :lol: :love2:


Bortset fra det - hvorfor pokker skriver man "os" i stedet for "også", når man faktisk er forholdsvis god til at stave :gruble:
Det gør ondt i øjnene at se på.
0
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 7. aug 2016, 10:19

DetSorteCirkus skrev:
DenBlødeJyde skrev::klap: :klap: :klap:

Jeg har lige fået dette brev på dating. Faldt særligt over den markerede sætning:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Jeg har ikke noget imod buttet piger de er os mennesker som os andre.
Vil gerne lærer dig bedre at kende os som kæreste.
Har ikke nogen børn.
Vil gerne lave nogen sammen med dig
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.


Jeg er på! Jeg er jo et menneske ligesom jer andre.. :lol: :love2:


Bortset fra det - hvorfor pokker skriver man "os" i stedet for "også", når man faktisk er forholdsvis god til at stave :gruble:
Det gør ondt i øjnene at se på.


Det er vidst en overdrivelse, at sige han er forholdsvis god til at stave.
Ja dét dér "os" brænder virkelig i øjnene :stoned:
0
27102021
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 10:32

Jeg bruger en del tid på FB på at lure på ham gutten, jeg skrev om forleden.

Sidste sommer (medio juni) lavede han den der "i forhold" opdatering. Nu står der ingen status på hans profil. Han laver usansynligt mange opdateringer på FB i øjeblikket, både selfies og ligegyldige ting (han er dog også på ferie pt.). Der har ikke været opslag i med kæresten siden medio juni måned i år. Og fra hans ferie er der opdateringer med alle andre end den dersens kæreste.

Uh, er nysgerrig og ved ikke helt om jeg skal lave et lille "uskyldigt" move.
Senest rettet af IrmaPigen 7. aug 2016, 10:33, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. aug 2016, 10:33

Petrix skrev:
DetSorteCirkus skrev:
DenBlødeJyde skrev::klap: :klap: :klap:

Jeg har lige fået dette brev på dating. Faldt særligt over den markerede sætning:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Jeg har ikke noget imod buttet piger de er os mennesker som os andre.
Vil gerne lærer dig bedre at kende os som kæreste.
Har ikke nogen børn.
Vil gerne lave nogen sammen med dig
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.


Jeg er på! Jeg er jo et menneske ligesom jer andre.. :lol: :love2:


Bortset fra det - hvorfor pokker skriver man "os" i stedet for "også", når man faktisk er forholdsvis god til at stave :gruble:
Det gør ondt i øjnene at se på.


Det er vidst en overdrivelse, at sige han er forholdsvis god til at stave.
Ja dét dér "os" brænder virkelig i øjnene :stoned:


Han er ikke god til at formulere sig, men stavningen fejler da ikke noget, synes jeg?
Ud over "buttet" og "lærer" kan jeg ikke se, hvad han gør galt sådan rent sprogligt, og det er grammatiske fejl.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 10:37

IrmaPigen skrev:Jeg bruger en del tid på FB på at lure på ham gutten, jeg skrev om forleden.

Sidste sommer (medio juni) lavede han den der "i forhold" opdatering. Nu står der ingen status på hans profil. Han laver usansynligt mange opdateringer på FB i øjeblikket, både selfies og ligegyldige ting (han er dog også på ferie pt.). Der har ikke været opslag i med kæresten siden medio juni måned i år. Og fra hans ferie er der opdateringer med alle andre end den dersens kæreste.

Uh, er nysgerrig og ved ikke helt om jeg skal lave et lille "uskyldigt" move.


Ej jeg er faktisk lidt skummel og stalkeragtig :lol:
4
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. aug 2016, 10:37

Han er ikke dansk, kan jeg så afsløre. Han er Libaneser.. :) Så synes han klare det udmærket..
2
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 7. aug 2016, 10:40

IrmaPigen skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg bruger en del tid på FB på at lure på ham gutten, jeg skrev om forleden.

Sidste sommer (medio juni) lavede han den der "i forhold" opdatering. Nu står der ingen status på hans profil. Han laver usansynligt mange opdateringer på FB i øjeblikket, både selfies og ligegyldige ting (han er dog også på ferie pt.). Der har ikke været opslag i med kæresten siden medio juni måned i år. Og fra hans ferie er der opdateringer med alle andre end den dersens kæreste.

Uh, er nysgerrig og ved ikke helt om jeg skal lave et lille "uskyldigt" move.


Ej jeg er faktisk lidt skummel og stalkeragtig :lol:

:lol:

Jeg synes du skal lave et move :gogo:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 11:12

Tror lige jeg venter lidt med move. Der kan jo være grunde til, man ikke ønsker at det fremgår på FB at man er på ferie. Men jeg følger ham nøje det næste stykke tid.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 7. aug 2016, 11:18

Dikus skrev:
FrøkenM skrev:
IrmaPigen skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg bruger en del tid på FB på at lure på ham gutten, jeg skrev om forleden.

Sidste sommer (medio juni) lavede han den der "i forhold" opdatering. Nu står der ingen status på hans profil. Han laver usansynligt mange opdateringer på FB i øjeblikket, både selfies og ligegyldige ting (han er dog også på ferie pt.). Der har ikke været opslag i med kæresten siden medio juni måned i år. Og fra hans ferie er der opdateringer med alle andre end den dersens kæreste.

Uh, er nysgerrig og ved ikke helt om jeg skal lave et lille "uskyldigt" move.


Ej jeg er faktisk lidt skummel og stalkeragtig :lol:

:lol:

Jeg synes du skal lave et move :gogo:


Et diskret og pænt move :gogo:

Altid diskret og pænt. Helt enig :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. aug 2016, 11:29

DenBlødeJyde skrev::klap: :klap: :klap:

Jeg har lige fået dette brev på dating. Faldt særligt over den markerede sætning:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Jeg har ikke noget imod buttet piger de er os mennesker som os andre.
Vil gerne lærer dig bedre at kende os som kæreste.
Har ikke nogen børn.
Vil gerne lave nogen sammen med dig
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.


Jeg er på! Jeg er jo et menneske ligesom jer andre.. :lol: :love2:


Sikke en charmetrold - han er både villig til at date dig på trods af din figur og ville allerede gerne lave børn :træt3: Jeg ved slet ikke hvad du venter på efter at have fået sådan en pænt indpakket fornærmelse ;)

Det kan selvfølgelig hænge sammen med hans baggrund og haltende danskkundskaber, at han formulerer sig sådan ("jeg har ikke noget imod buttede kvinder"), men udgangspunktet er vel, at de fleste mennesker ikke "har noget imod" folk alene på grund af deres udseende. Man kan selvfølgelig have præferencer for, hvad man tænder på (herunder også figur), og det er helt fair, men det betyder forhåbentlig ikke, at man har noget imod alle de andre??

Har du svaret ham?
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. aug 2016, 11:31

IrmaPigen skrev:Tror lige jeg venter lidt med move. Der kan jo være grunde til, man ikke ønsker at det fremgår på FB at man er på ferie. Men jeg følger ham nøje det næste stykke tid.


Lyder fornuftigt, men du skal klart rykke på det (medmindre du konstaterer, at hende kæresten stadig er i billedet).
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. aug 2016, 11:58

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Tror lige jeg venter lidt med move. Der kan jo være grunde til, man ikke ønsker at det fremgår på FB at man er på ferie. Men jeg følger ham nøje det næste stykke tid.


Lyder fornuftigt, men du skal klart rykke på det (medmindre du konstaterer, at hende kæresten stadig er i billedet).


Aner jo altså ikke, om han er noget for mig. Har kun talt i telefon med ham i arbejdsmæssige sammenhænge :genert: Men han ser meget sød ud og virker som et positivt menneske.
3
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. aug 2016, 12:43

Lys skrev:
DenBlødeJyde skrev::klap: :klap: :klap:

Jeg har lige fået dette brev på dating. Faldt særligt over den markerede sætning:

Hej
Du ser meget sød ud
Du ser meget kær ud
Du ser meget dejlig ud
Jeg har ikke noget imod buttet piger de er os mennesker som os andre.
Vil gerne lærer dig bedre at kende os som kæreste.
Har ikke nogen børn.
Vil gerne lave nogen sammen med dig
Jeg er 28 år
Jeg er fra Esbjerg.


Jeg er på! Jeg er jo et menneske ligesom jer andre.. :lol: :love2:


Sikke en charmetrold - han er både villig til at date dig på trods af din figur og ville allerede gerne lave børn :træt3: Jeg ved slet ikke hvad du venter på efter at have fået sådan en pænt indpakket fornærmelse ;)

Det kan selvfølgelig hænge sammen med hans baggrund og haltende danskkundskaber, at han formulerer sig sådan ("jeg har ikke noget imod buttede kvinder"), men udgangspunktet er vel, at de fleste mennesker ikke "har noget imod" folk alene på grund af deres udseende. Man kan selvfølgelig have præferencer for, hvad man tænder på (herunder også figur), og det er helt fair, men det betyder forhåbentlig ikke, at man har noget imod alle de andre??

Har du svaret ham?


Vi har skrevet lidt frem og tilbage.. Har givet mig selv en opgave, at være lidt mere åben overfor mænd, og ikke være så god til at fejlfinde.. :) Vældig flink, men meget "på".. :)
3

Tilbage til "Forhold og sex"