Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. nov 2016, 08:05

ManicNinja skrev:
malou_43 skrev:Jeg har den her fyr, som jeg bare knalder. Han er et godt knald, og vi har en fin kemi.

Men jeg keder mig lidt, når det bare er sex. Og han har tidligere spurgt, om vi skulle finde ud af mere. Jeg freakede ud, pludselig kom han for tæt, jeg fucked det lidt op og skubbede ham derud, hvor jeg lige blev tryg igen. Og nu kontakter han mig kun med seksuelle henvendelser - og det er røvkedeligt. Jeg elsker sådan noget, hvis der er følelser i det.

Hvor er det bare nedern - og jeg burde bare være tilfreds, men jeg vil have mere :D


Du vil ha' mere, men omvendt tør du ikke det dér "mere" ...

Tjo ... :P


Spot on!
Han er også den første, der eksplicit har sagt "du er fandme en af dem, der render skrigende bort" :lol: Jeg drømmer om forholdet med hus, børn, have, Volvo og alt det shit - men jeg er hunderæd for det, og så snart det ligner forhold - så snart han bad mig lade tandbørsten blive og overnatte ved ham, så han kun :panik: og en røv på vej ud af døren :lol:

Og så har jeg bare kun haft det trygt og rart i et forhold én gang - og det fik jeg også smidt væk - og fik det fucket så godt op, at jeg for evigt spildte min chance med ham - jeg får nogle gange tanken, at jeg bare skal være evigt single :nerve: :gisp:
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 1. nov 2016, 16:23

Apropos det der med at være 14 år, så fik jeg skrevet til crushet fra vennekredsen på tinder idag og i panik slettet ham som match et par timer senere :fløjt:
5
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 1. nov 2016, 16:27

Sød samarbejdspartner har inviteret på kaffe næste gang jeg er i KBH, så det er muligvis allerede fredag og ellers fredag om 3 uger :lun:

*FrøkenM 14 år :blush2:
6
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 1. nov 2016, 18:20

Hmm. Min veninde har også mødt en sød en i weekenden. Måske er folk begyndt at finde nogen at gå i vinterhi med? :D
3
All Adventurous women do
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 1. nov 2016, 18:28

Jeg skal på date på lørdag med en kammerat, som min veninde og min lillebror (!!) har prøvet at sætte mig op med i evigheder. Nu er jeg endelig blevet mør :lol:

Han er så sød, sådan en rigtig bamse, der er den fineste fyr, men som bliver noget så genert når det er mere end bare samtale - og det har været mit forbehold. Om han er FOR sød og FOR genert. Jeg skal vist styres lidt, så jeg ikke går i selvsving over detaljer og altid får min vilje :genert: Men nu stopper jeg mit pjat og laver mad til ham på lørdag.
Det gjorde jeg også i lørdags :-D Min veninde og jeg tog ud til ham, en anden kammerat kom også, og så lavede jeg karbonader og stuvede ærter og gulerødder til de to stakkels singlemænd, der ikke selv er ørne i et køkken. Hans komfur har ikke arbejdet så hårdt siden hans mor lavede mad til hans fødselsdag for to år siden :lol2: Senere stødte min lillebror til og så tog vi i byen alle fem.

Jeg ville SÅ meget gerne have været der, da min lillebror og ham sad og snakkede om mig :lol: men jeg var inde ved jukeboxen og da jeg så kom tilbage sagde min lillebror "nu tager du min søster på låret, ellers gør jeg det" :lol: Jeg knækkede næsten helt sammen :lol:
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 1. nov 2016, 19:42

Animi skrev:Debatten må være magisk, for nu har han lige skrevet :klap: :sol: :pompom: :preggo1:


Fedt! :) Nu ved jeg ikke, hvad status er p.t., men jeg vil gerne kommentere på emnet som sådan. Hvis du har et problem med, at han ikke er mere initiativrig og søger mere kontakt, så er det jo et issue for dig, og det vil det sandsynligvis altid være, uanset hvad hans årsag til det er. Derfor synes jeg virkeligt, du skal konfrontere ham med det - ikke på en kritiserende måde, men med formålet om at fortælle ham, at DU har behov for mere kontakt, når du ser én og høre, om det er noget, han kan give dig :)
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. nov 2016, 04:49

Jeg er nysgerrig - hvordan har I det med, at den I ser, er andre? Og dater I flere på en gang? Her tænker jeg i starten af en datingperiode.
Spørgsmålet er ikke affødt af egen erfaring, men ren nysgerrighed.

Jeg kan ikke selv se flere på en gang. Så går jeg kun overfladisk ind i relationen.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 2. nov 2016, 06:33

Planten skrev:Jeg er nysgerrig - hvordan har I det med, at den I ser, er andre? Og dater I flere på en gang? Her tænker jeg i starten af en datingperiode.
Spørgsmålet er ikke affødt af egen erfaring, men ren nysgerrighed.

Jeg kan ikke selv se flere på en gang. Så går jeg kun overfladisk ind i relationen.


Med mindre man har lovet hinanden eksklusivitet, kan jeg ikke se problemet.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 2. nov 2016, 06:36

canoodle skrev:Hmm. Min veninde har også mødt en sød en i weekenden. Måske er folk begyndt at finde nogen at gå i vinterhi med? :D

Man kunne håbe :D
Det er knapt så sjovt at gå i vinterhi alene :genert:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 2. nov 2016, 09:57

Planten skrev:Jeg er nysgerrig - hvordan har I det med, at den I ser, er andre? Og dater I flere på en gang? Her tænker jeg i starten af en datingperiode.
Spørgsmålet er ikke affødt af egen erfaring, men ren nysgerrighed.

Jeg kan ikke selv se flere på en gang. Så går jeg kun overfladisk ind i relationen.


Jeg har jo kun meget lidt praktisk erfaring med dating, men jeg foretrækker helt sikkert muligheden for at date flere ad gangen i starten.

For mig handler det om, at jeg ret let knytter mig til folk.

Hvis jeg, allerede efter 1 - 2 møder, skal beslutte at dén her relation er stærk nok til at udelukke alle andre, så skaber det (jeg) en ret tæt tilknytning meget tidligt i forløbet (og til et forholdsvis fremmed menneske) og det er simpelthen for risikabelt, synes jeg.

Jeg er helt med på at date eksklusivt når man har set hinanden an længe nok til at der er opstået en eller anden gensidig tilknytning og nogle følelser, men i den der "lad os lære hinanden at kende og se om der opstår følelser" fase, da giver eksklusivitet ikke ret god mening for mig.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 2. nov 2016, 10:14

FrøkenM skrev:Sød samarbejdspartner har inviteret på kaffe næste gang jeg er i KBH, så det er muligvis allerede fredag og ellers fredag om 3 uger :lun:

*FrøkenM 14 år :blush2:

Og idag fulgte han så op. Vi skal drikke kaffe om tre uger, på et eller andet tidspunkt når vi begge ved hvordan den fredag ser ud. Der er sikkert ikke noget i det overhovede, men det gør mig helt glad og jeg glæder mig :lun:

Om ikke andet så til det i hvert fald gode selskab.
6
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 2. nov 2016, 10:30

Dikus skrev:
FrøkenM skrev:
FrøkenM skrev:Sød samarbejdspartner har inviteret på kaffe næste gang jeg er i KBH, så det er muligvis allerede fredag og ellers fredag om 3 uger :lun:

*FrøkenM 14 år :blush2:

Og idag fulgte han så op. Vi skal drikke kaffe om tre uger, på et eller andet tidspunkt når vi begge ved hvordan den fredag ser ud. Der er sikkert ikke noget i det overhovede, men det gør mig helt glad og jeg glæder mig :lun:

Om ikke andet så til det i hvert fald gode selskab.


Den der forventningens glæde... Den er altså fantastisk. Nyd det - uannset, hvad der sker, så får du lov til at føle dig som et lille barn før juleaften. Det er da lidt en gave!

Det har du helt ret i - og det har jeg også tænkt mig :lun:

Og han mener så stadig at jeg bør komme til julefrokost, så det er i hvert fald med intentionen om at vi skal se mere til hinanden selvom vores samarbejde er slut for denne gang. Det er altså dejligt :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. nov 2016, 14:40

Ift at date eksklusivt - jeg har fx ikke noget imod at have 2 kaffedates på en uge. Men er forholdet blevet fysisk, holder jeg mig til en. Og jeg vil rigtig gerne vide det, hvis dem jeg ser også ser andre.

(Især hvis det er som min ex, der så en anden end mig igennem 1,5 år :rulle: )
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 2. nov 2016, 17:19

Jeg har prøvet begge ting, senest at vi begge datede andre (inkl. det fysiske element) i en periode, inden vi blev eksklusive.

Mens det stod på, var det semi-ok, men det blev meget svært da jeg tidligere end ham blev klar til at være eksklusiv. Og her efterfølgende kan jeg mærke på mig selv, at jeg retrospektivt ikke er helt okay med det - heller ikke min egen part.

Jeg fortryder intet og holder intet imod ham jeg ser, men en anden gang vil jeg ikke blive fysisk med en fyr, før jeg har afklaret med ham, at det vil medføre eksklusivitet. Jeg kan godt lide at hore rundt, men så snart der er følelser inde over, så er det slet ikke sjovt for mig mere at være en skank. I et forhold med dybde, er jeg temmelig monogam anlagt.

Så fandt jeg da også ud af dét. :)
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 2. nov 2016, 17:45

Dikus skrev:
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener.

På mig lyder det til, du forsøger ikke at knytte dig til den anden ved at date andre? Leder du ikke efter en kæreste?


Altså... du har sådan set ret, i begge dele :lol:

Jeg håber, på sigt, at finde en kæreste men jeg forsøger at udskyde det der med at knytte mig til én person, indtil lidt senere i datingprocessen hvor vi kender hinanden bedre og jeg (forhåbentlig) er mere sikker på hvem han, og vi, er.
Hvis jeg knytter mig til en date allerede efter 2 møder, så kender vi jo reelt ikke hinanden og jeg bilder mig ind at risikoen for at blive brændt af er større i starten.

Jeg har ikke lyst til at binde mig til en person fordi "det aftaler vi lige at vi gør mens vi prøver til og ser hvad der sker"
Jeg har lyst til at binde mig til en person når jeg står i en relation hvor jeg ikke kan lade være :)
(og dér ender jeg ikke efter hverken 1. eller 2. date, det kræver tid og tillid for mig)
3

Tilbage til "Forhold og sex"