Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. sep 2017, 06:16

Animi skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har nogle fribilletter til en teaterforestilling senere på denne måned.

Date har børn i den uge. Men jeg kunne alligevel ikke lade være med at spørge ham om han ville med. Så nu har han vist nok fået hans mor til at passe børn den aften. Han har i hvert fald meldt ud, at han gerne vil med.


Jeg er lidt nysgerrig - er I ikke kærester nu? Eller er det kun ham der synes det? :-D


Vi har ikke lige officielt kaldt det for det.

Men vi ses da jævnligt (når han ikke har børn). Og ser ikke andre.
Senest rettet af IrmaPigen 9. sep 2017, 06:52, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19607

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 9. sep 2017, 06:31

IrmaPigen skrev:
Animi skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har nogle fribilletter til en teaterforestilling senere på denne måned.

Date har børn i den uge. Men jeg kunne alligevel ikke lade være med at spørge ham om han ville med. Så nu har han vist nok fået hans mor til at passe børn den aften. Han har i hvert fald meldt ud, at han gerne vil med.


Jeg er lidt nysgerrig - er I ikke kærester nu? Eller er det kun ham der synes det? :-D


Vi har ikke lige officielt kaldt det for det.

Men vi ses da jævnligt. Og ser ikke andre.


Okay. Jeg synes ellers det at han har sagt til sin datter at I er kærester, lyder ret officielt fra hans side :P
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. sep 2017, 06:56

Animi skrev:
IrmaPigen skrev:
Animi skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har nogle fribilletter til en teaterforestilling senere på denne måned.

Date har børn i den uge. Men jeg kunne alligevel ikke lade være med at spørge ham om han ville med. Så nu har han vist nok fået hans mor til at passe børn den aften. Han har i hvert fald meldt ud, at han gerne vil med.


Jeg er lidt nysgerrig - er I ikke kærester nu? Eller er det kun ham der synes det? :-D


Vi har ikke lige officielt kaldt det for det.

Men vi ses da jævnligt. Og ser ikke andre.


Okay. Jeg synes ellers det at han har sagt til sin datter at I er kærester, lyder ret officielt fra hans side :P


Jeg tror hun spurgte direkte :-D

Forleden morgen kom hun cyklende forbi mens vi stod i carporten, fordi hun skulle følges i skole med genboens børn. Jeg hørte så ikke hun råbte "Hej far". Det var først adskillige dage efter det gik op for mig :genert:

Jeg er ikke altid så vågen om morgenen.

Men jeg har ikke sådan officielt mødt dem.
2
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19607

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 9. sep 2017, 06:58

IrmaPigen skrev:
Animi skrev:
IrmaPigen skrev:
Animi skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har nogle fribilletter til en teaterforestilling senere på denne måned.

Date har børn i den uge. Men jeg kunne alligevel ikke lade være med at spørge ham om han ville med. Så nu har han vist nok fået hans mor til at passe børn den aften. Han har i hvert fald meldt ud, at han gerne vil med.


Jeg er lidt nysgerrig - er I ikke kærester nu? Eller er det kun ham der synes det? :-D


Vi har ikke lige officielt kaldt det for det.

Men vi ses da jævnligt. Og ser ikke andre.


Okay. Jeg synes ellers det at han har sagt til sin datter at I er kærester, lyder ret officielt fra hans side :P


Jeg tror hun spurgte direkte :-D

Forleden morgen kom hun cyklende forbi mens vi stod i carporten, fordi hun skulle følges i skole med genboens børn. Jeg hørte så ikke hun råbte "Hej far". Det var først adskillige dage efter det gik op for mig :genert:

Jeg er ikke altid så vågen om morgenen.

Men jeg har ikke sådan officielt mødt dem.



Men det lyder da som om I så er det - officielt - lige om lidt :fløjt: :klap:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 9. sep 2017, 11:53

Marioneta skrev:...

Jeg vil give dig ret i at det er nogle ret voldsomme ord at komme med uopfordret. Men jeg tror også du har fuldstændig ret, når du sammenligner med de kommentarer du nogen gange får herinde. Selv når du ikke skriver det direkte (og nogen gange tilsyneladende prøver at få det stik modsatte budskab frem), er der tit sådan en helt opgivende holdning over dine indlæg, som giver en lyst til, bogstavlig talt, at tage fat i kraven på dig og ruske dig indtil det går op for dig at du ER god nok.

Selvom du ikke mener du har signaleret noget i den stil i løbet af aftenen, formoder jeg at det ikke desto mindre er hvad han har opfanget, hvorefter alkoholen har gjort at han har udtrykt sig (meget!) klodset.

Jeg kan godt forstå du bare ville hjem derefter, håber du får det bedre når episoden er kommet lidt på afstand :ae: og dejligt at høre at du trods alt havde en god aften og hyggede dig med dine medstuderende :)
8
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 9. sep 2017, 12:07

Jeg har fødselsdag i dag. Det er godt nok kedeligt, når det er i weekenden, og ens barn er hjemme :genert:
Jeg er normalt ret pjattet med at have fødselsdag, men jeg er lidt trist i dag. Jeg har indtil videre ikke set andre end mit barn, og i aften får jeg "bare" et vennepar på besøg, og de tager hjem efter maden, fordi de har børn med. Når mit eget barn sover, skal jeg være helt alene, og det kan jeg ikke helt overskue :genert:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 9. sep 2017, 12:12

Pyjamas skrev:Jeg har fødselsdag i dag. Det er godt nok kedeligt, når det er i weekenden, og ens barn er hjemme :genert:
Jeg er normalt ret pjattet med at have fødselsdag, men jeg er lidt trist i dag. Jeg har indtil videre ikke set andre end mit barn, og i aften får jeg "bare" et vennepar på besøg, og de tager hjem efter maden, fordi de har børn med. Når mit eget barn sover, skal jeg være helt alene, og det kan jeg ikke helt overskue :genert:

Tillykke med fødselsdagen :)
Mon ikke at du finder noget hyggeligt at bruge resten af aftnen på.
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 9. sep 2017, 12:14

Pyjamas skrev:Jeg har fødselsdag i dag. Det er godt nok kedeligt, når det er i weekenden, og ens barn er hjemme :genert:
Jeg er normalt ret pjattet med at have fødselsdag, men jeg er lidt trist i dag. Jeg har indtil videre ikke set andre end mit barn, og i aften får jeg "bare" et vennepar på besøg, og de tager hjem efter maden, fordi de har børn med. Når mit eget barn sover, skal jeg være helt alene, og det kan jeg ikke helt overskue :genert:

Tillykke. Håber du får en god dag trods alt :kys:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 9. sep 2017, 12:36

I øvrigt har jeg selv valgt, at min fødselsdag er stille og rimelig meget som en normal dag. Jeg kunne nemt have fundet pasning til mit barn og inviteret flere mennesker, mit overskud og humør har bare ikke været til det. Plus jeg skulle planlægge min søns fødselsdag i sidste uge, så min egen har ikke været førsteprioritet. Så det er egentlig okay :lol2:
Men en dag som i dag kan jeg godt mærke, at jeg savner en at være i et forhold med, som evt kunne have dækket et morgenbord og givet mig en gave :genert: Og ikke selv dække bord til morgenmad og halv-tvinge en 5-årig til at sige tillykke :lol:
0
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 9. sep 2017, 13:40

Pyjamas skrev:I øvrigt har jeg selv valgt, at min fødselsdag er stille og rimelig meget som en normal dag. Jeg kunne nemt have fundet pasning til mit barn og inviteret flere mennesker, mit overskud og humør har bare ikke været til det. Plus jeg skulle planlægge min søns fødselsdag i sidste uge, så min egen har ikke været førsteprioritet. Så det er egentlig okay :lol2:
Men en dag som i dag kan jeg godt mærke, at jeg savner en at være i et forhold med, som evt kunne have dækket et morgenbord og givet mig en gave :genert: Og ikke selv dække bord til morgenmad og halv-tvinge en 5-årig til at sige tillykke :lol:


Ej men tillykke :pompom: kan godt følge dig men du må sætte en god film på og tage et glas rødvin med ind i sofaen og nude at det øser ned og man derfor slet ikke behøver gøre andet end nyde freden og roen og din fødseldag :kys:

Håber du får en skøn aften selv
0
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 9. sep 2017, 13:40

Marioneta skrev:
avdotja skrev:
Marioneta skrev:...

Jeg vil give dig ret i at det er nogle ret voldsomme ord at komme med uopfordret. Men jeg tror også du har fuldstændig ret, når du sammenligner med de kommentarer du nogen gange får herinde. Selv når du ikke skriver det direkte (og nogen gange tilsyneladende prøver at få det stik modsatte budskab frem), er der tit sådan en helt opgivende holdning over dine indlæg, som giver en lyst til, bogstavlig talt, at tage fat i kraven på dig og ruske dig indtil det går op for dig at du ER god nok.

Selvom du ikke mener du har signaleret noget i den stil i løbet af aftenen, formoder jeg at det ikke desto mindre er hvad han har opfanget, hvorefter alkoholen har gjort at han har udtrykt sig (meget!) klodset.

Jeg kan godt forstå du bare ville hjem derefter, håber du får det bedre når episoden er kommet lidt på afstand :ae: og dejligt at høre at du trods alt havde en god aften og hyggede dig med dine medstuderende :)


Min fornuft siger mig, at det er sådan noget. Til pub crawl sidste fredag stod hende på 32 og jeg og snakkede lidt om hvor svært det var med dating og om det var sværere eller lettere om man blev ældre og jeg kom med en typisk opgivende kommentar om at jeg ikke troede det var alderen, men bare mig. Han stod ved siden af og havde åbenbart lyttet med, for han udbrød "neeej", da jeg sagde dét med at det bare var mig. Om der har været andet, kan jeg ikke udelukke.

Det var bare ret voldsomt, dét som han sagde og jeg havde slet ikke lige tænkt de tanker på dét tidspunkt. Jeg tænkte mere at det ikke er så realistisk at jeg kan nå at finde en mand at få børn med. Jeg har tiden imod mig, det er fakta og mine tanker var bare lige på dét sted, da jeg tøvede og så begyndte han at snakke om det andet og jeg synes faktisk det var ret modbydeligt. Jeg har slet ikke lyst til at skrive eller snakke med ham nu pga. det.


Jeg kan sørme godt forstå, at det gjorde dig ked af det. Men hvis jeg var dig ville jeg prøve alt hvad jeg kunne at lægge det bag mig. Det VAR jo afsendt i god mening. Og nogle er bare mere klodsede med ord end andre.
Du har fundet en person, der kan blive en god ven tidligt i dit nye studie. Det er simpelthen værd at holde fast i.

Hvis han er lidt en nørd, som du beskriver, er han måske heller ikke så vant til at snakke om følelser, og med alkohol indenbords, så kan vi alle træde ved siden af.

Kram til dig.
1
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 9. sep 2017, 16:07

Muspel skrev:
Marioneta skrev:
avdotja skrev:
Marioneta skrev:...

Jeg vil give dig ret i at det er nogle ret voldsomme ord at komme med uopfordret. Men jeg tror også du har fuldstændig ret, når du sammenligner med de kommentarer du nogen gange får herinde. Selv når du ikke skriver det direkte (og nogen gange tilsyneladende prøver at få det stik modsatte budskab frem), er der tit sådan en helt opgivende holdning over dine indlæg, som giver en lyst til, bogstavlig talt, at tage fat i kraven på dig og ruske dig indtil det går op for dig at du ER god nok.

Selvom du ikke mener du har signaleret noget i den stil i løbet af aftenen, formoder jeg at det ikke desto mindre er hvad han har opfanget, hvorefter alkoholen har gjort at han har udtrykt sig (meget!) klodset.

Jeg kan godt forstå du bare ville hjem derefter, håber du får det bedre når episoden er kommet lidt på afstand :ae: og dejligt at høre at du trods alt havde en god aften og hyggede dig med dine medstuderende :)


Min fornuft siger mig, at det er sådan noget. Til pub crawl sidste fredag stod hende på 32 og jeg og snakkede lidt om hvor svært det var med dating og om det var sværere eller lettere om man blev ældre og jeg kom med en typisk opgivende kommentar om at jeg ikke troede det var alderen, men bare mig. Han stod ved siden af og havde åbenbart lyttet med, for han udbrød "neeej", da jeg sagde dét med at det bare var mig. Om der har været andet, kan jeg ikke udelukke.

Det var bare ret voldsomt, dét som han sagde og jeg havde slet ikke lige tænkt de tanker på dét tidspunkt. Jeg tænkte mere at det ikke er så realistisk at jeg kan nå at finde en mand at få børn med. Jeg har tiden imod mig, det er fakta og mine tanker var bare lige på dét sted, da jeg tøvede og så begyndte han at snakke om det andet og jeg synes faktisk det var ret modbydeligt. Jeg har slet ikke lyst til at skrive eller snakke med ham nu pga. det.


Jeg kan sørme godt forstå, at det gjorde dig ked af det. Men hvis jeg var dig ville jeg prøve alt hvad jeg kunne at lægge det bag mig. Det VAR jo afsendt i god mening. Og nogle er bare mere klodsede med ord end andre.
Du har fundet en person, der kan blive en god ven tidligt i dit nye studie. Det er simpelthen værd at holde fast i.

Hvis han er lidt en nørd, som du beskriver, er han måske heller ikke så vant til at snakke om følelser, og med alkohol indenbords, så kan vi alle træde ved siden af.

Kram til dig.


Jeg tror omvendt ikke det er godt at prøve at etablere et venskab med ham, da det er tydeligt at Marioneta ønsker mere end dét.
Hvis man er let sårbar, så tror jeg ikke det er den rigtige vej at gå. Jeg ville personligt ikke udsætte mig selv for noget lignende.
1
27102021
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 9. sep 2017, 19:17

Marioneta skrev:Tak til dem, som kommenterer på mine indlæg.

Han er lidt en nørd, men ikke en typisk nørd. Han er ret filosofisk af natur og meget veltalende. Han tager sig tid til at sige ting på rette måde og derfor var det nok ekstra overraskende, at det kom fra ham, for havde ikke forventet sådanne ord fra ham.

Mht hvad Nomine skriver, så kan det ikke udelukkes. Det han sagde var ikke "du skal nok finde en fyr, men bare ikke mig"-agtigt. Det var bare at det kunne ske før jeg vidste det, hvis jeg fandt en, som var klar. Og så var det, at jeg tøvede og han begyndte på det andet. Det var ikke noget afvisende fra hans side.

Jeg tror ikke, at han mistænker, at jeg er interesseret i ham og jeg udviser jo netop kun opgivenhed og afvisning, generelt og når han hentyder til, at jeg ikke burde være opgivende. Lidt før den snak, snakkede vi om hvad han skulle i weekenden og han sagde han skulle rydde op. Jeg jokede med at han kunne fortsætte hjemme hos mig og han jokede med, at det kun ville fungere, hvis jeg ville af med nogle ting, hvorefter han sagde, at han jo ikke rydede op gratis, men hvis jeg gav noget mad, så var det jo noget andet. Igen sagde jeg ikke rigtigt noget, for ved ikke om han mener noget med det.


Vi kvinder har det ofte med at overtænke. Det er jeg selv totalt skyldig i. Måske næste gang du bare skulle "take him up on his offer", selv om du ikke ved, om han mener noget med dig. Som oprydningseksemplet - gribe den og sige, "jamen jeg kan da godt bikse et måltid sammen på lørdag, hvis du ikke har andet for" og så se hvad der sker. Hvis han i værste fald sagde nej til det, synes jeg godt I ville kunne fortsætte med jeres nye venskab, uden det behøvedes at blive akavet.

Og så tror jeg måske også, at hans mindre pæne ord kunne komme af, at han havde drukket og blev ramt lidt af det der fra dig kunne tolkes som en afvisning - så var det måske lidt mindre tænke-filter på ham, end hvad du normalt oplever.
5
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 9. sep 2017, 19:24

Tak for jeres tillykker og søde beskeder :)
Jeg har haft besøg af mit vennepar og deres søde børn, det var rigtig hyggeligt. Nu har jeg ladet opvask være opvask, smidt mig på sofaen og ser en dokumentar om at være i et forhold med en indsat. En kvinde går bevidst efter at date en indsat, fordi det er lige hendes type. Jeg vil hellere være single end at være sådan :genert:
8
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 9. sep 2017, 19:42

Det ser jeg også det program....de er rimelig fucked up, nogle af dem :s
2

Tilbage til "Forhold og sex"