Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 07:53

Når man kan få mig til frivilligt at stå op kl 7 efter tre timers søvn for at lave kaffe og morgenmad (hvilket jeg ellers ALDRIG gør), kan man noget :lol:
Senest rettet af Krølle 13. dec 2018, 08:23, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 13. dec 2018, 08:15

IrmaPigen skrev:Synes britisk accent er fantastisk.

Af samme årsag så jeg The Holiday i søndags - igen - selvom jeg har set den 10 gange midst.

Jude Law og lækker accent i perfekt harmoni :love:


Åh ja :lun:

Også derfor jeg har set serien "bodygard". De taler så pænt.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. dec 2018, 08:24

"The Holiday" er uden tvivl en af mine yndlings-julefilm :love:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 08:37

Måske skulle jeg finde den frem til juledagene, hvor britisk accent befinder sig i - sjovt nok - UK :lol:
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 13. dec 2018, 09:09

Jeg har aldrig set The Holiday. Det lyder til at jeg skal prøve at få den set :)
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 10:07

Nu jeg tænker over det, har jeg aldrig tænkt på amerikansk engelsk som sexet. At all. Det er bare, hvad jeg er vant til, og derfor hvad jeg selv taler. Kommer det til sexyness foretrækker jeg klart britisk engelsk, hvis det altså ikke er i preppy-posh-udgaven.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. dec 2018, 10:10

Krølle skrev:Nu jeg tænker over det, har jeg aldrig tænkt på amerikansk engelsk som sexet. At all. Det er bare, hvad jeg er vant til, og derfor hvad jeg selv taler. Kommer det til sexyness foretrækker jeg klart britisk engelsk, hvis det altså ikke er i preppy-posh-udgaven.

I can relate - og som engelsklærer taler jeg også amerikansk-engelsk, men når det kommer til sexyness foretrækker jeg irsk og skotsk :dåne:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 10:58

Grissebassen skrev:
Krølle skrev:
Grissebassen skrev:Jeg var på date i weekenden med ham, der inviterede mig ud for nylig, hvor jeg ikke var klar pga spassernarren.
Ville egentlig have ventet lidt længere, men det var umuligt at finde en anden dag, der passede os begge før en gang i januar.
Daten endte meget godt. I hans seng :slem: Vi skal ses igen i morgen, og han er godt nok sød og virker som en, jeg godt kunne gå hen og blive glad for :lun:
Det er dejligt at have sommerfugle i maven, men jeg har godt nok aldrig før prøvet at få følelser så hurtigt efter et brud. Og jeg er næsten helt i panik over, at det går stærkt og at det er så ulig mig at komme videre så hurtigt :panik: . Så det er nok meget godt at vi begge har så travlt i julen. Men jeg håber da at vi når at klemme endnu en date ind mellem jul og nytår.


Hvor dejligt!

Kan det måske have noget at gøre med, at du ubevidst ikke gik all in på spassernar i anden omgang pga hans historik?

Uanset årsagen lyder det skønt. Enjoy! :lun:

Ja, måske. Eller også bare fordi han var så stor en spassenar, at jeg var ovre ham, da chokket havde lagt sig.


Det lyder plausibelt. Jeg gik fra “det stinker, men det er nødt til at være sådan” til “screw you, mr. Issue, jeg er ude - også mentalt”, da en eks (ikke eksmand forstås) gik i børnehavemode. Set i det lys er jeg virkelig taknemmelig for den del; det kurerede mig på et splitsekund for nogen tanke om, hvorvidt det var det rigtige.

...og hey, det er lækkert. Ellers havde jeg ikke siddet og savlet over UK accent og tænkt “Wtf?! Kan det være så nemt? Der må stikke noget under!” :-D

Men altså. Alt er jo relativt, og de sidste mange år har min norm ift både eks, eks’ish guy og senest cute men ulykkeligt forelsket’ish date været ret langt fra det, der nok ER normalt.
1
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 13. dec 2018, 12:57

Krølle skrev:
avdotja skrev:
Krølle skrev:Nå men hej. Jeg er sådan en simpel type, der bare vil sige, at jeg har været på en fremragende date - med en mand, der er lavere end mig og tjener mindre. Til gengæld er han brainy, emotionelt moden og skidesød! :-D

Krølle skrev:...og sexet og glad for katte. Så er det ret ligegyldigt, at han pt ikke bruger den der fancy universitetsuddannelse til noget. Faktisk foretrækker jeg det arbejdsliv, han har valgt i stedet, fordi det tilsyneladende gør ham glad og passioneret.

Krølle skrev:Der var for øvrigt godt nogen, der kunne have fortalt mig, at jævnaldrende/lidt yngre fyre er the shit - post 30 er de jo rent faktisk blevet voksne men ikke kedelige :-D Jeg er fan!

Vil du så holde op med det pjat - du trækker trådens niveau ned :sur:


....men jeg fik BÅDE sex og nørdet intellektuel snak ud af det. Slå den!

Jeg har 4 (5 hvis vi tæller den med som egentlig er tænk som en gave) forskellige pakker chokolade liggende foran mig, så tænker det er uafgjort :-p
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 14:37

avdotja skrev:
Krølle skrev:
avdotja skrev:
Krølle skrev:Nå men hej. Jeg er sådan en simpel type, der bare vil sige, at jeg har været på en fremragende date - med en mand, der er lavere end mig og tjener mindre. Til gengæld er han brainy, emotionelt moden og skidesød! :-D

Krølle skrev:...og sexet og glad for katte. Så er det ret ligegyldigt, at han pt ikke bruger den der fancy universitetsuddannelse til noget. Faktisk foretrækker jeg det arbejdsliv, han har valgt i stedet, fordi det tilsyneladende gør ham glad og passioneret.

Krølle skrev:Der var for øvrigt godt nogen, der kunne have fortalt mig, at jævnaldrende/lidt yngre fyre er the shit - post 30 er de jo rent faktisk blevet voksne men ikke kedelige :-D Jeg er fan!

Vil du så holde op med det pjat - du trækker trådens niveau ned :sur:


....men jeg fik BÅDE sex og nørdet intellektuel snak ud af det. Slå den!

Jeg har 4 (5 hvis vi tæller den med som egentlig er tænk som en gave) forskellige pakker chokolade liggende foran mig, så tænker det er uafgjort :-p


Endnu en date og den her senere: I beg to differ! :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 14:40

Altså - chokoladen er fra min mor. Heldigvis. Hjertechokolader i rå mængder ville være lige cheeky nok for mig :tie:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46289

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 13. dec 2018, 15:17

Ally skrev:
Krølle skrev:Nu jeg tænker over det, har jeg aldrig tænkt på amerikansk engelsk som sexet. At all. Det er bare, hvad jeg er vant til, og derfor hvad jeg selv taler. Kommer det til sexyness foretrækker jeg klart britisk engelsk, hvis det altså ikke er i preppy-posh-udgaven.

I can relate - og som engelsklærer taler jeg også amerikansk-engelsk, men når det kommer til sexyness foretrækker jeg irsk og skotsk :dåne:

Irsk og skotsk er himmelsk :love:
4
...
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 13. dec 2018, 15:20

Krølle skrev:Altså - chokoladen er fra min mor. Heldigvis. Hjertechokolader i rå mængder ville være lige cheeky nok for mig :tie:

Se det havde jeg været kold over for. Chokolade er chokolade :-D

Er det lyserøde, rubychokolade eller er det “bare” hvid chokalde med smag?
3
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. dec 2018, 15:53

LadyFox skrev:Irsk og skotsk er himmelsk :love:

Helt enig - jeg var i Nordirland for et par år siden og vil så gerne derover igen. Og til Skotland. Jeg overvejer om jeg skal tage af sted i foråret, men af sted skal jeg :lol:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. dec 2018, 18:05

Er så glad og tilpas at det er svært at forstå... Sommerfuglene flasker lige så stille og roligt rundt i maven :lun:

Lige ud over weekendens usikkerhed, så har det her bare været godt-godt-godt.
Jeg har haft en alvorsnak med mig selv :genert: hverken den søde og dejlige mand, og det der er ved at opstå imellem os, skal lide under at min hjerne lige går i selv sving - så nu må den godt tage sig sammen, og slappe lidt af :fløjt:

Han lød faktisk ret skuffet da han sagde at han desværre ikke kunne ses fredag i denne uge, da han var nødt til at arbejde.
Og han blev rigtig glad da jeg sagde at jeg sådan set havde børnefri om aftenen, og hele weekenden for den sags skyld, og ikke har andre planer.
Så det blev hurtigt aftalt at vi skulle ses fredag aften :love: - og jeg håber det bliver til mere end bare fredag.
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"