Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. mar 2016, 16:44

Gode dates til jer!

Jeg skulle egentlig have mødt en i fredsgs, men det viste sig, at han var fuld af løgn.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 16:49

Planten skrev:Gode dates til jer!

Jeg skulle egentlig have mødt en i fredsgs, men det viste sig, at han var fuld af løgn.



Ej, hvad så?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. mar 2016, 16:57

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Gode dates til jer!

Jeg skulle egentlig have mødt en i fredsgs, men det viste sig, at han var fuld af løgn.



Ej, hvad så?

Har den sidste uge følt, at der var noget lusk ved ham, men det var svært at sige hvad, for vi skrev meget lidt. Han skulle så i weekenden på tur langt væk, og tinder er jo så så flink at fortælle, hvor langt væk folk er. Og han så ud til at være, hvor han hele tiden var. Konfronterede ham med det, på en sådan let måde. Og havde i det hele taget spurgt ind til nogle fakta. Det svarede han ikke på, så jeg ville gå ind og slette matchet. Der havde han så slettet mig, hvilket er en ret tydelig bekræftelse for mig i min fornemmelse om lusk.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 16:59

Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Gode dates til jer!

Jeg skulle egentlig have mødt en i fredsgs, men det viste sig, at han var fuld af løgn.



Ej, hvad så?

Har den sidste uge følt, at der var noget lusk ved ham, men det var svært at sige hvad, for vi skrev meget lidt. Han skulle så i weekenden på tur langt væk, og tinder er jo så så flink at fortælle, hvor langt væk folk er. Og han så ud til at være, hvor han hele tiden var. Konfronterede ham med det, på en sådan let måde. Og havde i det hele taget spurgt ind til nogle fakta. Det svarede han ikke på, så jeg ville gå ind og slette matchet. Der havde han så slettet mig, hvilket er en ret tydelig bekræftelse for mig i min fornemmelse om lusk.


Ej, hvor råddent. Så bare fordi du spørger ind til det, så sletter han dig? Wow.
Hvordan har du det?
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. mar 2016, 17:23

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Gode dates til jer!

Jeg skulle egentlig have mødt en i fredsgs, men det viste sig, at han var fuld af løgn.



Ej, hvad så?

Har den sidste uge følt, at der var noget lusk ved ham, men det var svært at sige hvad, for vi skrev meget lidt. Han skulle så i weekenden på tur langt væk, og tinder er jo så så flink at fortælle, hvor langt væk folk er. Og han så ud til at være, hvor han hele tiden var. Konfronterede ham med det, på en sådan let måde. Og havde i det hele taget spurgt ind til nogle fakta. Det svarede han ikke på, så jeg ville gå ind og slette matchet. Der havde han så slettet mig, hvilket er en ret tydelig bekræftelse for mig i min fornemmelse om lusk.


Ej, hvor råddent. Så bare fordi du spørger ind til det, så sletter han dig? Wow.
Hvordan har du det?



Jeg har det faktisk rigtig godt :) bortset fra at jeg virkelig trænger til at tvinge mig selv til en datingpause. Men har da slettet tinder.

Og mange tak for søde kort!
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 27. mar 2016, 22:22

Jeg glæder mig altså til at høre om dates! :banan:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:16

Nå, jeg tror ikke, han var noget for mig :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:17

Planten skrev:

Jeg har det faktisk rigtig godt :) bortset fra at jeg virkelig trænger til at tvinge mig selv til en datingpause. Men har da slettet tinder.

Og mange tak for søde kort!


Hvor er det dejligt, at du kan sige det. Altså at du har det rigtig godt trods sådan en fusker :)
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 27. mar 2016, 23:18

Viskelæder skrev:Nå, jeg tror ikke, han var noget for mig :)



Øv, hvad da? :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:22

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Nå, jeg tror ikke, han var noget for mig :)



Øv, hvad da? :)


Jamen det er lidt svært at forklare, men jeg synes bare, han var meget kliché-agtig. Det var lidt som at være med i Den første date på TV2, hvor der bliver sagt sådan nogle typiske sætninger som "jeg søger en at dele mit liv med" og "jeg er en blød mand, er du en hård kvinde?" og sådan noget. Jeg havde det lidt som om, han var på date for at møde en kvinde, der kan passe ind i et liv, han allerede havde sat op for hende. Ikke for at møde MIG og lære MIG at kende og bare tage det, som det kom.
Det blev sådan meget opstillet i det, og jeg tænder bare af på sådan nogle floskler.

Giver det mening?
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:27

Og så ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal forholde mig til, at han får notifikationer fra Tinder, mens han er på date med mig. Altså det er jo helt fair, han er på tinder, men måske lige hold det væk fra vores date :lol:
0
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 27. mar 2016, 23:33

Viskelæder skrev:Og så ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal forholde mig til, at han får notifikationer fra Tinder, mens han er på date med mig. Altså det er jo helt fair, han er på tinder, men måske lige hold det væk fra vores date :lol:


Ja det er virkelig no-go.
Om man vil det eller ej, så sender det bare et dårligt signal :boo:
2
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 27. mar 2016, 23:37

Mumifar skrev:
Viskelæder skrev:Og så ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal forholde mig til, at han får notifikationer fra Tinder, mens han er på date med mig. Altså det er jo helt fair, han er på tinder, men måske lige hold det væk fra vores date :lol:


Ja det er virkelig no-go.
Om man vil det eller ej, så sender det bare et dårligt signal :boo:


Det var nemlig også det, jeg følte. Jeg har intet imod Tinder, men når man lige ser det på hans mobil, så kan man komme til at føle sig lidt mindre speciel.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. mar 2016, 23:48

Viskelæder skrev:Jamen det er lidt svært at forklare, men jeg synes bare, han var meget kliché-agtig. Det var lidt som at være med i Den første date på TV2, hvor der bliver sagt sådan nogle typiske sætninger som "jeg søger en at dele mit liv med" og "jeg er en blød mand, er du en hård kvinde?" og sådan noget. Jeg havde det lidt som om, han var på date for at møde en kvinde, der kan passe ind i et liv, han allerede havde sat op for hende. Ikke for at møde MIG og lære MIG at kende og bare tage det, som det kom.
Det blev sådan meget opstillet i det, og jeg tænder bare af på sådan nogle floskler.

Giver det mening?


Ja, for når I netop mødes igen, fordi I talte så godt sammen, virker det godt nok underligt at begynde på sådan noget fis der.
0
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 27. mar 2016, 23:51

Viskelæder skrev:
Mumifar skrev:
Viskelæder skrev:Og så ved jeg ikke lige, hvordan jeg skal forholde mig til, at han får notifikationer fra Tinder, mens han er på date med mig. Altså det er jo helt fair, han er på tinder, men måske lige hold det væk fra vores date :lol:


Ja det er virkelig no-go.
Om man vil det eller ej, så sender det bare et dårligt signal :boo:


Det var nemlig også det, jeg følte. Jeg har intet imod Tinder, men når man lige ser det på hans mobil, så kan man komme til at føle sig lidt mindre speciel.


Det tror jeg de fleste godt kan sætte sig ind i :)
Så opfordringen må lyde: Behold den telefon i lommen eller tasken når du er på date.
1
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.

Tilbage til "Forhold og sex"