Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 27. nov 2016, 22:29

Tak for alle jeres indlæg og grønne kort. Der varmer! Jeg sidder her og har ondt i maven og er trist. Ved godt at det var det rette at gøre, men er også så bange for at jeg på en eller anden måde tager fejl. Skal lige over den her følelse af at det aldrig sker igen, at jeg aldrig finder en jeg gider, som gider mig igen, at jeg er damaged goods pga. min situation osv. Vil forsøge at være god ved mig selv, og ja. Hvis det ikke lykkes, så bare tude og have ondt af mig selv. Synes dæleme det var på tide med lidt opsving i mit liv, og i form af kærlighed, ville det have været rigtig godt.
6
All Adventurous women do
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 27. nov 2016, 22:37

canoodle skrev:Tak for alle jeres indlæg og grønne kort. Der varmer! Jeg sidder her og har ondt i maven og er trist. Ved godt at det var det rette at gøre, men er også så bange for at jeg på en eller anden måde tager fejl. Skal lige over den her følelse af at det aldrig sker igen, at jeg aldrig finder en jeg gider, som gider mig igen, at jeg er damaged goods pga. min situation osv. Vil forsøge at være god ved mig selv, og ja. Hvis det ikke lykkes, så bare tude og have ondt af mig selv. Synes dæleme det var på tide med lidt opsving i mit liv, og i form af kærlighed, ville det have været rigtig godt.


Du har ikke taget fejl - det tør jeg godt sige! Men jeg forstår godt følelsen af, at det sgu da snart må være din tur! Sådan har jeg det også :ae: Og det er bare en ufed følelse, når man lige har været "nærved og næsten" - eller troet at man var der... Men jeg vælger at tro på, at der også er en til dig og mig og alle de andre her i tråden... omend min tro nu også vakler fra tid til anden (dog primært på egne vegne...)
4
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. nov 2016, 04:06

Jeg har været single i næsten 6 år, så der må edderrådme også snart komme noget godt til mig.

Altså ikke for at undervurdere jeres andres situationer :genert:
2
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 28. nov 2016, 05:48

IrmaPigen skrev:Jeg har været single i næsten 6 år, så der må edderrådme også snart komme noget godt til mig.

Altså ikke for at undervurdere jeres andres situationer :genert:


Jeg topper med godt 13 år... :cool:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. nov 2016, 05:54

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har været single i næsten 6 år, så der må edderrådme også snart komme noget godt til mig.

Altså ikke for at undervurdere jeres andres situationer :genert:


Jeg topper med godt 13 år... :cool:


Okay. Jeg bøjer mig i støvet. Du vinder småkagen.
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 28. nov 2016, 05:58

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har været single i næsten 6 år, så der må edderrådme også snart komme noget godt til mig.

Altså ikke for at undervurdere jeres andres situationer :genert:


Jeg topper med godt 13 år... :cool:


Okay. Jeg bøjer mig i støvet. Du vinder småkagen.


Takker... eller... Ikke ligefrem den konkurrence, jeg helst ville vinde...
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. nov 2016, 06:01

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg har været single i næsten 6 år, så der må edderrådme også snart komme noget godt til mig.

Altså ikke for at undervurdere jeres andres situationer :genert:


Jeg topper med godt 13 år... :cool:


Okay. Jeg bøjer mig i støvet. Du vinder småkagen.


Takker... eller... Ikke ligefrem den konkurrence, jeg helst ville vinde...


Forståeligt nok. Men nu vandt du den så alligevel :lol: :clap:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. nov 2016, 08:05

Den lille djævel har i øvrigt stukket sit grimme fjæs frem. Lå vågen fra tidligt i morges, og den hviskede til mig, at det er sindssygt, det jeg har gang i med ham gutten. At han nok ikke er ude efter andet end lidt hurtig bekræftelse, efter den mavepuster han har fået ifbm. hans ægteskab gik itu.

Det er trælst. Min fornuft siger mig at der er så mange ulemper forbundet med hans situation, at jeg bør holde mig væk.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 28. nov 2016, 11:29

Jeg havde anden date i weekenden med ham fra Tinder. Det står stadig sløvt til over skrift, men han er dælme sød og dejlig i virkeligheden. Det føles meget naturligt og allerede temmelig kæresteagtigt at være sammen med ham, og jeg har aldrig prøvet at være så afslappet med nogen så hurtigt. Jeg panikker lidt inden i over forskellige ting, som fx at han ikke har været single så længe, og at jeg er bange for at forelske mig sådan rigtigt i ham, og så finde ud af, at selvom han er en gennemført good guy, så er følelserne der bare ikke helt fra hans side, og grunden til at det føles så rigtigt og naturligt for mig, er fordi det er det for ham, i og med han lige har været i et forhold og er vant til det så at sige. Jeg er ikke vant til en mand, der er så gennemført sød og opmærksom, og som bare går mig direkte i møde uden at holde tilbage, som om det var det naturligste i verden. Jeg frygter, at det kommer til at gøre endnu mere naller at blive droppet af sådan en, end af et røvhul. Og så passer en kæreste/seriøs fling bare slet ikke ind i mit liv lige nu, da jeg skal skifte job lige straks og kommer til at pendle langt og arbejde helt vildt meget. Jeg prøver at stoppe tankespindet og i stedet fokusere på, hvor fantastisk det er at møde en, man bare passer sammen med så godt, og bare nyde det i nu'et og acceptere usikkerheden og uvisheden. Men hvor er det dog skræmmende at være føle sig så kompatibel med et andet menneske så hurtigt.
2
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 28. nov 2016, 16:02

Dage som i dag, der tænker jeg, at den eneste grund til at jeg ikke bare drikker mig i hegnet og går i havet, er pga. min hund.

Til gengæld kan I bide spids på, at jeg aldrig ville forlade hende. Jeg vil hellere være ulykkelig, elendig og alene for evigt end svigte hende.

Det er i perioder som denne, at pointen i at jeg har hund, virkelig giver sig til kende. De gode tider og glade dage er én del af det. Men intet, absolut intet redder mig op af denne her sump som hun kan.

Jeg har det som om, jeg skal dø af sorg. Det er latterligt.
Det hårde er at svinge så meget. Var jeg bare nede, så fuck it - har jeg været før. Men op og ned, hele tiden. Det er fucking hårdt.

Jeg håber bare, jeg ikke ender med et hjerte af sten efter denne tur... Har ikke brug for klichéer, men det er SÅ rart at have denne tråd, og I er her, og jeg ved bare at I forstår det. Og hvis I har overlevet sådan noget her, så gør jeg også. :)

Tak for jer. Det er helt vildt.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 28. nov 2016, 16:10

This too shall pass. Vi er lavet af stjernestøv og atomer fra længst døde solsystemer. Vi kan klare hjertesorg. Selvom det gør pikkefuckingnaller i lang tid.
13
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 28. nov 2016, 16:11

Jeg savner at være en solid støtte for en partner. Jeg føler at jeg har en masse at give. Jeg savner den der fornemmelse af at være os, to mod verden-agtig.
5
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 28. nov 2016, 16:16

Mulan skrev:Jeg savner at være en solid støtte for en partner. Jeg føler at jeg har en masse at give. Jeg savner den der fornemmelse af at være os, to mod verden-agtig.


Jeg savner bare *ham*.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 28. nov 2016, 16:26

Zombie skrev:
Mulan skrev:Jeg savner at være en solid støtte for en partner. Jeg føler at jeg har en masse at give. Jeg savner den der fornemmelse af at være os, to mod verden-agtig.


Jeg savner bare *ham*.

Det er også bare så nederen at have hjertesorg. Hader det som pesten. Det eneste positive er, at man ved at der er lys på den anden side.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 28. nov 2016, 16:39

Amen, Sistas.

Jeg har seriøst siddet og småtudet i bussen, hørt Lykke Li på repeat og inhaleret en halv liter is. Har SÅ svært ved ikke at skrive: "Jeg mente det ikke, jeg kommer ned til dig på onsdag."
3
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"