Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. jun 2016, 14:43

Planten skrev:
Rapfisk skrev:
Planten skrev:Vupti! Så var fascinationen ovre. Jeg har lige fået et lidt for grundigt vue ned mellem hans baller.... Hvad er problemet ved at trække bukserne op? :whine:

Det er derfor, unge mænd bedst nydes på afstand.

Ja, kan det være et wakeup call?? Men han havde så pænt et ansigt :lun:


Det pudsige er, at en pæn røv bare ikke opvejer de dér røvsprække-views ... Men det gør den bare ikke.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3431

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 5. jun 2016, 14:44

Er jeg den eneste, der føler singletilværelsen lidt mere her i sommervarmen? Jeg forbinder bare på en eller anden måde sommer med forelskelse, men det har der intet været af denne sommer. Der kunne da godt lige komme et styks mand min vej - i hvert fald mens man alligevel bare ligger og steger i heden og ikke kan samle sig sammen til at lave noget fornuftigt.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. jun 2016, 14:45

ManicNinja skrev:
Planten skrev:
Rapfisk skrev:
Planten skrev:Vupti! Så var fascinationen ovre. Jeg har lige fået et lidt for grundigt vue ned mellem hans baller.... Hvad er problemet ved at trække bukserne op? :whine:

Det er derfor, unge mænd bedst nydes på afstand.

Ja, kan det være et wakeup call?? Men han havde så pænt et ansigt :lun:


Det pudsige er, at en pæn røv bare ikke opvejer de dér røvsprække-views ... Men det gør den bare ikke.

Enig!
Ham her havde dog ikke en specielt pæn røv. Heller ikke med bukserne på :lol: han var tyk og så skide sød ud.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13311

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 14:50

Grissebassen skrev:Er jeg den eneste, der føler singletilværelsen lidt mere her i sommervarmen? Jeg forbinder bare på en eller anden måde sommer med forelskelse, men det har der intet været af denne sommer. Der kunne da godt lige komme et styks mand min vej - i hvert fald mens man alligevel bare ligger og steger i heden og ikke kan samle sig sammen til at lave noget fornuftigt.

Jeg har det helt klart på samme måde. Jeg gør mere ud af mig selv om sommeren og mærker min krop mere, er mere udadvendt og (alt andet lige) gladere, så jeg føler bestemt, at det brude give anledning til en sommerforelskelse.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13311

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 16:05

Rapfisk skrev:
Grissebassen skrev:Er jeg den eneste, der føler singletilværelsen lidt mere her i sommervarmen? Jeg forbinder bare på en eller anden måde sommer med forelskelse, men det har der intet været af denne sommer. Der kunne da godt lige komme et styks mand min vej - i hvert fald mens man alligevel bare ligger og steger i heden og ikke kan samle sig sammen til at lave noget fornuftigt.

Jeg har det helt klart på samme måde. Jeg gør mere ud af mig selv om sommeren og mærker min krop mere, er mere udadvendt og (alt andet lige) gladere, så jeg føler bestemt, at det brude give anledning til en sommerforelskelse.

Jeg går også og dagdrømmer om gamle forelskelser i mangel på nye :rulle:
1
Livslinjen: 70 201 201
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3431

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 5. jun 2016, 16:07

Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:
Grissebassen skrev:Er jeg den eneste, der føler singletilværelsen lidt mere her i sommervarmen? Jeg forbinder bare på en eller anden måde sommer med forelskelse, men det har der intet været af denne sommer. Der kunne da godt lige komme et styks mand min vej - i hvert fald mens man alligevel bare ligger og steger i heden og ikke kan samle sig sammen til at lave noget fornuftigt.

Jeg har det helt klart på samme måde. Jeg gør mere ud af mig selv om sommeren og mærker min krop mere, er mere udadvendt og (alt andet lige) gladere, så jeg føler bestemt, at det brude give anledning til en sommerforelskelse.

Jeg går også og dagdrømmer om gamle forelskelser i mangel på nye :rulle:

Jeg gør det samme, hvilket jeg bebrejder vejret for. Men det er sjældent konstruktivt, når man forsøger at komme over dem :genert:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13311

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 16:59

Grissebassen skrev:
Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:
Grissebassen skrev:Er jeg den eneste, der føler singletilværelsen lidt mere her i sommervarmen? Jeg forbinder bare på en eller anden måde sommer med forelskelse, men det har der intet været af denne sommer. Der kunne da godt lige komme et styks mand min vej - i hvert fald mens man alligevel bare ligger og steger i heden og ikke kan samle sig sammen til at lave noget fornuftigt.

Jeg har det helt klart på samme måde. Jeg gør mere ud af mig selv om sommeren og mærker min krop mere, er mere udadvendt og (alt andet lige) gladere, så jeg føler bestemt, at det brude give anledning til en sommerforelskelse.

Jeg går også og dagdrømmer om gamle forelskelser i mangel på nye :rulle:

Jeg gør det samme, hvilket jeg bebrejder vejret for. Men det er sjældent konstruktivt, når man forsøger at komme over dem :genert:

Ham, jeg har i tankerne i dag, er 10+ år siden. Han var bare virkelig skøn, men jeg er kommet over ham. Det hjælper vejret også med, synes jeg. Jeg har p.t. (heldigvis) ikke nogen, jeg ikke er kommet over.

Edit: 11 år i disse dage, nu jeg tæller efter :nerve: :lun: :genert:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9840
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9575

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 5. jun 2016, 17:23

Mine mange udbrud den seneste tid om folk burde finde et værelse etc. er 100% fordi jeg er herre misundelig.

Nøj jeg savner en at kysse på, gå tur med og være sommerfjollet med!

Men seriøst magter ikke flere mænd med dårlig pli. Og synes squ ikke der er andet på dating ting!
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6702
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9667

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 5. jun 2016, 17:33

Enig med Spjaerten - også selvom jeg er meget nyslået (og selvvalgt) single.

Var på Skive Festival i går, sammen med min ekskæreste, og flere andre. Det gik fint, og det var faktisk hyggeligt.. Men nøj hvor jeg blev misundelig da jeg stod sammen med alle kæresteparrene og hørte Seebach....
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2972
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6629

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 5. jun 2016, 19:05

Jeg har alt for travlt med eksamen og boligkøb til at ville have en kæreste lige nu :lol:
Og så sprang den anden køber jo fra i dag, så nu skal der bare sættes to underskrifter, så er jeg boligejer :lun: jeg sætter min i morgen, og så regner jeg med at sælger skriver under i morgen eller tirsdag.
9
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3431

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 5. jun 2016, 19:56

Rapfisk skrev:
Grissebassen skrev:
Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:
Grissebassen skrev:Er jeg den eneste, der føler singletilværelsen lidt mere her i sommervarmen? Jeg forbinder bare på en eller anden måde sommer med forelskelse, men det har der intet været af denne sommer. Der kunne da godt lige komme et styks mand min vej - i hvert fald mens man alligevel bare ligger og steger i heden og ikke kan samle sig sammen til at lave noget fornuftigt.

Jeg har det helt klart på samme måde. Jeg gør mere ud af mig selv om sommeren og mærker min krop mere, er mere udadvendt og (alt andet lige) gladere, så jeg føler bestemt, at det brude give anledning til en sommerforelskelse.

Jeg går også og dagdrømmer om gamle forelskelser i mangel på nye :rulle:

Jeg gør det samme, hvilket jeg bebrejder vejret for. Men det er sjældent konstruktivt, når man forsøger at komme over dem :genert:

Ham, jeg har i tankerne i dag, er 10+ år siden. Han var bare virkelig skøn, men jeg er kommet over ham. Det hjælper vejret også med, synes jeg. Jeg har p.t. (heldigvis) ikke nogen, jeg ikke er kommet over.

Edit: 11 år i disse dage, nu jeg tæller efter :nerve: :lun: :genert:

Så er han vel også god at tænke tilbage på :slem:
Min er kun et par år tilbage. Men han spøger stadig fra tid til anden, hvilket hænger sammen med at jeg desværre stadig er dum nok til at falde i med nogle måneders mellemrum og komme til at lade ham kysse lidt på mig :naughty: Det selvom han er lidt af et fjols. Alligevel vil hjertet desværre ikke helt affinde sig med at det aldrig blev til noget seriøst imellem os. Og det hjælper heller ikke så meget, at jeg aldrig har fundet ud af, om han bare ikke er klogere og derfor opfører sig derefter, eller om han reelt er et gennemført fjols, fordi han kan og også selv er klar over det. Så jeg forsøger at holde mig fra mænd, indtil hovede og hjerte begynder at tale samme sprog igen - hvilket de heldigvis som regel gør, når jeg har holdt mig på den rene sti i en periode.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13311

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 20:41

Grissebassen skrev:Så er han vel også god at tænke tilbage på :slem:
Min er kun et par år tilbage. Men han spøger stadig fra tid til anden, hvilket hænger sammen med at jeg desværre stadig er dum nok til at falde i med nogle måneders mellemrum og komme til at lade ham kysse lidt på mig :naughty: Det selvom han er lidt af et fjols. Alligevel vil hjertet desværre ikke helt affinde sig med at det aldrig blev til noget seriøst imellem os. Og det hjælper heller ikke så meget, at jeg aldrig har fundet ud af, om han bare ikke er klogere og derfor opfører sig derefter, eller om han reelt er et gennemført fjols, fordi han kan og også selv er klar over det. Så jeg forsøger at holde mig fra mænd, indtil hovede og hjerte begynder at tale samme sprog igen - hvilket de heldigvis som regel gør, når jeg har holdt mig på den rene sti i en periode.

Åh, ja :slem: :fløjt:

Jeg er glad for, at jeg ikke har et fjols i mit liv. Hvis jeg kender mig selv ret, kunne jeg heller ikke holde nallerne væk. Så rationel og fornuftig jeg ellers normalt er, gør jeg virkelig mange dumme ting, når det gælder mænd.

Jeg håber, der snart kommer én, der endelig kan feje fjolset af banen.

Edit: Nallerne, ikke nælderne. Dumme pølsefingre.
Senest rettet af Rapfisk 5. jun 2016, 20:58, rettet i alt 1 gang.
1
Livslinjen: 70 201 201
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3431

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 5. jun 2016, 20:46

Rapfisk skrev:
Grissebassen skrev:Så er han vel også god at tænke tilbage på :slem:
Min er kun et par år tilbage. Men han spøger stadig fra tid til anden, hvilket hænger sammen med at jeg desværre stadig er dum nok til at falde i med nogle måneders mellemrum og komme til at lade ham kysse lidt på mig :naughty: Det selvom han er lidt af et fjols. Alligevel vil hjertet desværre ikke helt affinde sig med at det aldrig blev til noget seriøst imellem os. Og det hjælper heller ikke så meget, at jeg aldrig har fundet ud af, om han bare ikke er klogere og derfor opfører sig derefter, eller om han reelt er et gennemført fjols, fordi han kan og også selv er klar over det. Så jeg forsøger at holde mig fra mænd, indtil hovede og hjerte begynder at tale samme sprog igen - hvilket de heldigvis som regel gør, når jeg har holdt mig på den rene sti i en periode.

Åh, ja :slem: :fløjt:

Jeg er glad for, at jeg ikke har et fjols i mit liv. Hvis jeg kender mig selv ret, kunne jeg heller ikke holde nælderne væk. Så rationel og fornuftig jeg ellers normalt er, gør jeg virkelig mange dumme ting, når det gælder mænd.

Jeg håber, der snart kommer én, der endelig kan feje fjolset af banen.

Jep. Al fornuft ryger ud af vinduet. Til mit forsvar har der været en del alkohol indblandet, de gange jeg er faldet i. Jeg kan godt selv holde snitterne for mig selv. Men når han starter, er det altså ikke fair odds :genert:
Det håber jeg også, der gør på et tidspunkt. Men no rush :) Jeg nyder nu også min alenetid.
Jeg håber du finder dig en sommerforelskelse. Der er jo et par måneder at løbe på endnu ;)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. jun 2016, 09:54

Fuck, hvor er jeg ved at være godt spændt/nervøs! :panik:

Der er heldigvis en del timer at løbe på endnu. Håber bare ikke mine nerver får taget over.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 6. jun 2016, 10:20

Rapfisk skrev:
Planten skrev:Jeg har inviteret mit single jeg på lækkert hotel. Og så skal jeg drikke kaffe med æske senere - det bliver en gooood dag :lun:

Ååååååååååååååårh!


Det var pis'hyggeligt :love:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Forhold og sex"