Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 10. dec 2016, 12:51

TwoFace skrev:
Buffy skrev:
TwoFace skrev:Nå, jeg er så lige blevet kaldt racist :lol: Man MÅ selvfølgelig også være racist, når man afviser en fra udlandet. Det er jo klart :stoned:

Det kan selvfølgelig ikke have noget at gøre med afstanden og at man generelt ikke var et godt match. Nej da :-D


Haha det har jeg også prøvet, for det kunne jo ikke have noget at gøre med at jeg er i 40'erne og han var i 20'erne...
Nej nej, du er selvfølgelig en kæmpe racist :lol:

Nogle mennesker, altså :rulle:


Jeg har også prøvet det, bare i byen. Fyren flippede helt ud og sparkede til stolen og kaldte min veninde og mig racister, fordi vi sagde at vi ikke gad at snakke fordi vi var i byen for at snakke med hinanden. Pænt underlig strategi, ikke? Ved ikke om det er sådan noget The Game negging bare med racisme, hvor det er meningen at man skal blive sådan helt "Åh gud nej, det må du ikke tro, så lad os da snakke ALENE fordi du er af anden etnisk herkomst end dansk og nu hvor du jo i øvrigt har vist dig fra din allerbedste, ikke -manipulerende side" :stoned:
6
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 10. dec 2016, 21:07

Jeg kan se at sød fyr har slettet sin Tinder. Eller også har han bare slettet mig som match :lol: Jeg tror jeg satser på det første, og det tager jeg egentlig som et godt tegn :D
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 11. dec 2016, 00:15

En mand jeg var på én date med i sommers og ikke har snakket med siden, er begyndt at kommentere mine instagram foto og alle kommentarer er skrevet ud i et og starter og slutter med hashtags :nerve:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 11. dec 2016, 07:55

Viskelæder skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen har valgt fra her til aften.

Jeg fornemmer ikke rigtigt hans liv rummer plads til en nyt kvindebendtskab.

Så det skrev jeg til ham her til aften. Der er ingen mening i vi bruger tid og penge til at spise middag sammen i morgen aften. For jeg kan sq ikke rigtig mærke han gider mig. Så cut. Måske på gensyn. Måske ikke.


Har han svaret?


Ja. Altså, vi kom stadig til at ses i går. Ups :blush:

Altså jeg ved fanme ikke hvad det er med mig. Jeg synes han er sååå skøn at det er svært at sige nej. Omvendt er jeg pisse ræd for at blive glad for ham.

Og selvfølgelig så han uforskammet godt ud i går :lun:
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 08:30

IrmaPigen skrev:
Viskelæder skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen har valgt fra her til aften.

Jeg fornemmer ikke rigtigt hans liv rummer plads til en nyt kvindebendtskab.

Så det skrev jeg til ham her til aften. Der er ingen mening i vi bruger tid og penge til at spise middag sammen i morgen aften. For jeg kan sq ikke rigtig mærke han gider mig. Så cut. Måske på gensyn. Måske ikke.


Har han svaret?


Ja. Altså, vi kom stadig til at ses i går. Ups :blush:

Altså jeg ved fanme ikke hvad det er med mig. Jeg synes han er sååå skøn at det er svært at sige nej. Omvendt er jeg pisse ræd for at blive glad for ham.

Og selvfølgelig så han uforskammet godt ud i går :lun:



Det er skidesvært at balancere på den der dating-knivsæg hvor man kaster sig ud i noget samtidig med at man passer på egne følelser... Hvis det "eneste" problem er at han er svær at lave aftaler med (og det er bestemt ikke uvæsentligt, slet ikke!), så tror jeg, at jeg ville prøve at tage emnet op med ham, for det ville da være træls at være nødt til at sende en så skøn mand videre.
3
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 08:33

Sjov Tinder-type knalder ret godt :slem: :genert:
9
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 11. dec 2016, 10:50

Santopia skrev:
IrmaPigen skrev:
Viskelæder skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen har valgt fra her til aften.

Jeg fornemmer ikke rigtigt hans liv rummer plads til en nyt kvindebendtskab.

Så det skrev jeg til ham her til aften. Der er ingen mening i vi bruger tid og penge til at spise middag sammen i morgen aften. For jeg kan sq ikke rigtig mærke han gider mig. Så cut. Måske på gensyn. Måske ikke.


Har han svaret?


Ja. Altså, vi kom stadig til at ses i går. Ups :blush:

Altså jeg ved fanme ikke hvad det er med mig. Jeg synes han er sååå skøn at det er svært at sige nej. Omvendt er jeg pisse ræd for at blive glad for ham.

Og selvfølgelig så han uforskammet godt ud i går :lun:


Åh klassisk dilemma. Har t-shirten (op til flere :D )
.. Men det sidste du skrev til ham var da, at du ikke følte, at han havde tid til at lære nogen at kende? :gruble: hvordan responderede han på det, siden I kom til at være sammen?


Jamen manden forstår godt, jeg synes jeg er dumpet ned i en dårlig periode af hans liv.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 11. dec 2016, 11:32

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Viskelæder skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen har valgt fra her til aften.

Jeg fornemmer ikke rigtigt hans liv rummer plads til en nyt kvindebendtskab.

Så det skrev jeg til ham her til aften. Der er ingen mening i vi bruger tid og penge til at spise middag sammen i morgen aften. For jeg kan sq ikke rigtig mærke han gider mig. Så cut. Måske på gensyn. Måske ikke.


Har han svaret?


Ja. Altså, vi kom stadig til at ses i går. Ups :blush:

Altså jeg ved fanme ikke hvad det er med mig. Jeg synes han er sååå skøn at det er svært at sige nej. Omvendt er jeg pisse ræd for at blive glad for ham.

Og selvfølgelig så han uforskammet godt ud i går :lun:



Det er skidesvært at balancere på den der dating-knivsæg hvor man kaster sig ud i noget samtidig med at man passer på egne følelser... Hvis det "eneste" problem er at han er svær at lave aftaler med (og det er bestemt ikke uvæsentligt, slet ikke!), så tror jeg, at jeg ville prøve at tage emnet op med ham, for det ville da være træls at være nødt til at sende en så skøn mand videre.


Ja det er skide svært. Men min alder taget i betragtning burde jeg satme have bedre styr på mig selv og mine tics.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 12:13

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Viskelæder skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen har valgt fra her til aften.

Jeg fornemmer ikke rigtigt hans liv rummer plads til en nyt kvindebendtskab.

Så det skrev jeg til ham her til aften. Der er ingen mening i vi bruger tid og penge til at spise middag sammen i morgen aften. For jeg kan sq ikke rigtig mærke han gider mig. Så cut. Måske på gensyn. Måske ikke.


Har han svaret?


Ja. Altså, vi kom stadig til at ses i går. Ups :blush:

Altså jeg ved fanme ikke hvad det er med mig. Jeg synes han er sååå skøn at det er svært at sige nej. Omvendt er jeg pisse ræd for at blive glad for ham.

Og selvfølgelig så han uforskammet godt ud i går :lun:



Det er skidesvært at balancere på den der dating-knivsæg hvor man kaster sig ud i noget samtidig med at man passer på egne følelser... Hvis det "eneste" problem er at han er svær at lave aftaler med (og det er bestemt ikke uvæsentligt, slet ikke!), så tror jeg, at jeg ville prøve at tage emnet op med ham, for det ville da være træls at være nødt til at sende en så skøn mand videre.


Ja det er skide svært. Men min alder taget i betragtning burde jeg satme have bedre styr på mig selv og mine tics.


På nogle områder af livet, bliver vi aldrig ældre end 14 ;)

Hvis han er opmærksom på, at det er et træls tidspunkt i hans liv og prøver at afbøde det lidt, og du er opmærksom på dig selv og dine følelser omkring det, tror du så, at du kan være i det?
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 11. dec 2016, 13:52

Santopia skrev:Jeg sov hjemme hos ham (eller en af dem) jeg synes er lidt sød efter julefesten i fredags. Men vi kyssede ikke engang. Vi puttede bare. Jeg var simpelthen for fuld og havde for mange tømmermænd.
Men han er simpelthen så kringlet, og jeg kan overhovedet ikke finde ud af, om han er interesseret eller ej. Da vi lå og puttede sagde han fx "Du vil mig, men du vil mig ikke", som om, at det er mig, der ikke vil noget? Og så siger han, at jeg sender miksede signaler (okay. Det gør jeg nok også, men når man ikke kender en bedre, så har man vel også kun miksede signaler at sende?), men omvendt så sender han også mig miksede signaler. Efter at jeg havde sovet hos ham skriver jeg, at han er dejlig at sove sammen med, og han har ikke svaret? Her synes jeg ellers, at jeg var pisse sød og ville vise interesse, og så får jeg bare larmende tavshed tilbage. Sgu da pisse mærkeligt!


Vi har haft præcis samme fredag, bortset fra at vi kyssede og jeg styrede mig på beskedfronten efterfølgende. Jeg synes du er sej, du skrev, og hvor er han vattet, at han ikke svarer. I det mindste er intet svar også et svar, og så er du da så klog. Jeg går bare og "venter" på, om her sker mere eller om det var det. Jeg ønsker mig mere åben-/ærlighed på datingmarkedet. I julegave. Tak.
2
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 14:33

DenSyngendeLussing skrev:Jeg er træt af mig selv.

Nogle af jer husker måske, at jeg gik rundt og var ulykkeligt forelsket i en mand i ret lang tid. Vi så lidt til hinanden på et tidspunkt, det var lidenskabeligt, men af forskellige grunde kan det aldrig blive til noget med denne her mand (den mest tungtvejende grund er en stor aldersforskel, at han har teenagebørn og at vi i det hele taget bare er på vidt forskellige stadier i vores liv).

Nå, men jeg tog mig sammen til sidst og begyndte at rykke videre. Det virkede. Han blev skubbet ud af mit hoved af andre mænd (blandt andet Hr. Afrika) og jeg har ikke tænkt på ham i efterhånden lang tid. Indtil i torsdags, hvor jeg vågnede til en besked fra ham på min telefon, som han havde skrevet klokken tre om natten. I beskeden gav han udtryk for, at han var småfuld, men at han var kommet til at tænke på mig, fordi en veninde havde bedt ham om at anbefale hende som radiovært på en landsdækkende kanal (han er sådan en slags "kulturpersonlighed" og kender nærmest alle, der er værd at kende, blandt andet folkene bag programmet). I beskeden skriver han så også, at han meget hellere ville anbefale mig til jobbet (jeg er færdiguddannet journalist lige om lidt), fordi jeg "havde mere brains end alle de andre tilsammen" og en noget andet om, hvor super jeg åbenbart er - og om han ikke bare skulle gøre det, hvis jeg altså havde lyst?

Nå. Det slog mig lidt ud af kurs, at der pludselig var en besked fra ham. Jeg vidste overhovedet heller ikke, hvad jeg skulle svare, så i første omgang lod jeg bare være. Op ad eftermiddagen fik jeg så en besked mere fra ham, hvor han skrev, "at nu var han blevet ædru, men tilbuddet stod stadig ved magt."

Så faldt jeg i og svarede, at jeg ikke lige havde overvejet en karriere som radiovært, men at jeg da ville tænke over det, og at det var sødt af ham at tænke på mig. I løbet af nul komma fem røg vi tilbage i vores gamle flirtemønster, og nu er jeg nærmest tilbage ved status quo, hvor jeg hele tiden tænker på ham og tjekker min telefon for at se, om der mon ligger en besked fra ham.

Hvorfor er jeg så svag? Øv, hvor er jeg træt af det.


Det er ikke svagt at have et svagt punkt for en mand. Slet ikke når han kontakter dig med en kæmpe kompliment.

Kan du selv se, om det reelt handler om, at du har uafklarede følelser for ham? Eller handler det ligeså meget om, at der ikke lige er en anden mand, der fylder din hjernes "mandecenter"* op lige nu?

*Mandecenteret er den afgrænsede del af hjernen, der er reserveret til at tænke på mænd. Der er kun en vis mængde plads og centeret vil helst være aktivt hele tiden, så hvis der ikke er en specifik flirt eller kæreste i ens liv, tænker hjernecenteret på gamle flirts.
6
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Singletråden

Indlægaf Guldfisk » 11. dec 2016, 15:41

Lys skrev:Det er ikke svagt at have et svagt punkt for en mand. Slet ikke når han kontakter dig med en kæmpe kompliment.

Kan du selv se, om det reelt handler om, at du har uafklarede følelser for ham? Eller handler det ligeså meget om, at der ikke lige er en anden mand, der fylder din hjernes "mandecenter"* op lige nu?

*Mandecenteret er den afgrænsede del af hjernen, der er reserveret til at tænke på mænd. Der er kun en vis mængde plads og centeret vil helst være aktivt hele tiden, så hvis der ikke er en specifik flirt eller kæreste i ens liv, tænker hjernecenteret på gamle flirts.


Tak for lige at forklare, hvorfor jeg crusher på flere af mine tidligere flirts for tiden - som nu er venner og ikke skal (eller har lyst til at) være andet. Jeg skal have mig et rigtigt crush.

Måske det skal være sød fyr fra scor, som er ved at love mig, at han vil lære mig et korttrick på første date/møde. Måske skal jeg dog lige finde ud af, om det er en date eller et "se hinanden an før eventuel sex"-møde, før jeg giver ham al for meget plads i mandecenteret.
2
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 11. dec 2016, 17:26

DenSyngendeLussing skrev:
Lys skrev:Det er ikke svagt at have et svagt punkt for en mand. Slet ikke når han kontakter dig med en kæmpe kompliment.

Kan du selv se, om det reelt handler om, at du har uafklarede følelser for ham? Eller handler det ligeså meget om, at der ikke lige er en anden mand, der fylder din hjernes "mandecenter"* op lige nu?

*Mandecenteret er den afgrænsede del af hjernen, der er reserveret til at tænke på mænd. Der er kun en vis mængde plads og centeret vil helst være aktivt hele tiden, så hvis der ikke er en specifik flirt eller kæreste i ens liv, tænker hjernecenteret på gamle flirts.


Begge dele, tror jeg. Det er bare monsterirriterende, hvis jeg igen skal til at gå og være all følebøsset og "hvad nu hvis" over noget, som alle dage har været dødfødt fra starten - og som jeg alle dage har VIDST var dødfødt fra starten.

Men det ville helt sikkert hjælpe på det, hvis jeg havde noget andet på bedding.


For mig hjælper det altid at jeg er bevidst om, hvorfor en eller anden tidligere flirt pludselig begynder at røre på sig. Så er det også nemmere at parkere.

Kan du ikke støve noget Tinder-halløj op som distraktion?
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 11. dec 2016, 18:30

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Lys skrev:
IrmaPigen skrev:
Viskelæder skrev:
IrmaPigen skrev:Nåmen har valgt fra her til aften.

Jeg fornemmer ikke rigtigt hans liv rummer plads til en nyt kvindebendtskab.

Så det skrev jeg til ham her til aften. Der er ingen mening i vi bruger tid og penge til at spise middag sammen i morgen aften. For jeg kan sq ikke rigtig mærke han gider mig. Så cut. Måske på gensyn. Måske ikke.


Har han svaret?


Ja. Altså, vi kom stadig til at ses i går. Ups :blush:

Altså jeg ved fanme ikke hvad det er med mig. Jeg synes han er sååå skøn at det er svært at sige nej. Omvendt er jeg pisse ræd for at blive glad for ham.

Og selvfølgelig så han uforskammet godt ud i går :lun:



Det er skidesvært at balancere på den der dating-knivsæg hvor man kaster sig ud i noget samtidig med at man passer på egne følelser... Hvis det "eneste" problem er at han er svær at lave aftaler med (og det er bestemt ikke uvæsentligt, slet ikke!), så tror jeg, at jeg ville prøve at tage emnet op med ham, for det ville da være træls at være nødt til at sende en så skøn mand videre.


Ja det er skide svært. Men min alder taget i betragtning burde jeg satme have bedre styr på mig selv og mine tics.


På nogle områder af livet, bliver vi aldrig ældre end 14 ;)

Hvis han er opmærksom på, at det er et træls tidspunkt i hans liv og prøver at afbøde det lidt, og du er opmærksom på dig selv og dine følelser omkring det, tror du så, at du kan være i det?


Jeg ved det ikke. Jeg er jo nok brændt lidt varm på manden. Jeg har i hvert fald lyst til at se manden hele tiden. Og tænker på ham 117 gange om dagen, eller mere.
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 11. dec 2016, 18:49

Jeg har gået og sukket lidt efter en fyr, der er på mit fodboldhold... Ikke fordi der er potentiale til noget overhovedet. Men han er en flink gut, og er tæske godt ud.. i ved.. skaldet, veltrænet, høj.... :dåne:

Og så kan han lide mine boller, som jeg havde bagt til bold en dag.. "Jeg spiser normalt ikke sådan noget her, Marianne. Men de er fandme gode" :genert:

Tror i så ikke han dukker op alle vegne på de datingsider jeg er på... Tinder, dating.dk... og nu også scor... Han må være lige så desperat som jeg... :-p
7

Tilbage til "Forhold og sex"