Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. nov 2016, 19:20

Grissebassen skrev:
Planten skrev:
Grissebassen skrev:
Planten skrev:
Grissebassen skrev:Jeg har stadig svært ved at få armene ned over ham min date, og vi har da også fået aftalt en næste date rimelig hurtigt. Til gengæld synes jeg, det står lidt sløvt til med skriveriet. Jeg forsøger at ping-ponge og vise interesse over skrift, men det føles liiiidt sløvt fra hans side. Det er også helt fair, hvis han ikke er skriver-typen - det kan jeg jo ikke vide endnu. Men jeg kan godt mærke panikken komme snigende og give mig bange anelser omkring, at det måske i virkeligheden kun er mig der er 100% på.

Jeg hader den periode, når usikkerheden får en til at vakle!

Ja, det er ikke særlig fedt. Især fordi man bliver så selvbevidst. Noget af det, jeg virkelig faldt for ved ham her, var at det hele føltes så naturligt og afslappet. Så det gør mig helt vildt usikker, at vi ikke kan have samme kemi over skrift, og jeg kommer til at tvivle på mig selv, ham, følelserne og det hele.

Helt forståeligt. Har I aftalt en bestemt dag?

Ja, vi har en næste date i hus. Jeg er heller ikke nødvendigvis selv hygge-skrive-typen. Men samtidig vil jeg også gerne holde lidt gang i flammen her i starten og vise, at jeg er interesseret. Jeg synes han var meget god til at hygge-skrive de første to dage. Og så har jeg haft en særlig begivenhed idag, som jo var oplagt for ham at spørge ind til, men det var ligesom om jeg bare slet ikke fik noget igen. Jeg følte også lidt, det var mig der diskret fik hintet en næste date, selvom det var ham der inviterede og gjorde sig umage med det. De to ting til sammen, gør mig temmelig usikker, kan jeg mærke. Men vii skal nok bare lige finde pejle os ind på hinanden og finde et passende kontaktniveau. Jeg føler mig ret overbevist om, at han ikke er en fuckboy, men en virkelig reel og sød fyr. Hvis ikke han er det, er han virkelig den dygtigste skuespiller, jeg nogensinde har mødt, og det kan jeg jo ikke rende rundt og gardere mig imod, når der i realiteten slet ingen faresignaler er - tværtimod. Shit, at være brændt barn...

Brændt barn er jo bare noget man har med - sådan er det nu engang. Men man man lære at håndtere det :)

Jeg har det sådan, at det der kontakt niveau kan man snakke om på anden date. Eller, det gør jeg, hvis jeg har brug for det.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 23. nov 2016, 20:45

DenSyngendeLussing skrev:Nå, nu har jeg brug for råd.

Jeg har fået en besked fra Mr. Africa. Igen. Denne gang var den dog mere seriøs end sidst. Kort fortalt har han sendt en halvlang besked, hvor han giver udtryk for, at han er ked af, at tingene gled ud. Han slutter af med at sige, at han godt kunne tænke sig, hvis vi forsøgte igen.

Hvad bør jeg gøre? Jeg kunne jo enormt godt lide ham, men der er gået så lang tid nu. Jeg ved slet ikke, om jeg overhovedet har lyst. Han giver heller ikke noget bud på, hvad der fik ham til at kyle det på gulvet sidst. Ville I svare ham?


Selv om noget i mig ville være nysgerrigt, så ville jeg ikke åbne den.
Jeg ville svare, men for at lukke den helt:
"Efter det forsvindingsnummer, du lavede på mig, ville jeg ikke kunne føle mig tryg og stole på dig. Så det giver ikke mening at prøve igen"-agtigt. (Altså måske ikke lige den formulering, men essensen ville være ovenstående).

Men den reaktion handler jo om, hvordan jeg er skruet sammen, så det råd kan du næppe bruge til meget. :)
Senest rettet af ManicNinja 23. nov 2016, 20:54, rettet i alt 1 gang.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 23. nov 2016, 20:53

Planten skrev:En lille sjov ting fra mig. Skriver med en på tinder. Kort fortalt er han far, kun på vej i skilsmisse, virker lidt "kedelig" på mig. Men pyt med det. Jeg har en livlig fantasi, og den anden dag drømte jeg, at vi mødtes og han var helt fantastisk. Nu tror min hjerne så, at det er sådan, han er - selvom jeg intet har at have det i (udover en drøm) :lol:


"På vej i skilsmisse"? Hm ... Hvad laver han så på Tinder , og gad vide, hvor længe han så har været "på vej" ...?

Aj, sorry. Nu lyder du heldigvis ikke særligt interesseret i ham. Men hvis du gjorde, ville mine alarmklokker bimle. Har været ude for et par stykker, hvor det ret hurtigt viste sig, at det dér med at snart at skulle skilles mest var noget de legede oppe i deres eget hoved ...

Folk må sgu lige sørge for at blive skilt, INDEN de begynder at drøne desperado-single-på-speed-lyv-og-løgne rundt henne i diverse datingportaler, altså! :stoned: :D
8
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. nov 2016, 20:56

ManicNinja skrev:
Planten skrev:En lille sjov ting fra mig. Skriver med en på tinder. Kort fortalt er han far, kun på vej i skilsmisse, virker lidt "kedelig" på mig. Men pyt med det. Jeg har en livlig fantasi, og den anden dag drømte jeg, at vi mødtes og han var helt fantastisk. Nu tror min hjerne så, at det er sådan, han er - selvom jeg intet har at have det i (udover en drøm) :lol:


"På vej i skilsmisse"? Hm ... Hvad laver han så på Tinder , og gad vide, hvor længe han så har været "på vej" ...?

Aj, sorry. Nu lyder du heldigvis ikke særligt interesseret i ham. Men hvis du gjorde, ville mine alarmklokker bimle. Har været ude for et par stykker, hvor det ret hurtigt viste sig, at det dér med at snart at skulle skilles mest var noget de legede oppe i deres eget hoved ...

Folk må sgu lige sørge for at blive skilt, INDEN de begynder at drøne desperado-single-på-speed-lyv-og-løgne rundt henne i diverse datingportaler, altså! :stoned: :D

Bare rolig, der er ingen falden i svime her ;) og det er blevet påtalt meget, at jeg ikke forstår, hvordan han allerede kan være klar til noget nyt.

Jeg har skrevet "på vej" da jeg ikke helt har noget idé om, hvor hurtigt man kan blive skilt?
0
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 23. nov 2016, 21:00

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:En lille sjov ting fra mig. Skriver med en på tinder. Kort fortalt er han far, kun på vej i skilsmisse, virker lidt "kedelig" på mig. Men pyt med det. Jeg har en livlig fantasi, og den anden dag drømte jeg, at vi mødtes og han var helt fantastisk. Nu tror min hjerne så, at det er sådan, han er - selvom jeg intet har at have det i (udover en drøm) :lol:


"På vej i skilsmisse"? Hm ... Hvad laver han så på Tinder , og gad vide, hvor længe han så har været "på vej" ...?

Aj, sorry. Nu lyder du heldigvis ikke særligt interesseret i ham. Men hvis du gjorde, ville mine alarmklokker bimle. Har været ude for et par stykker, hvor det ret hurtigt viste sig, at det dér med at snart at skulle skilles mest var noget de legede oppe i deres eget hoved ...

Folk må sgu lige sørge for at blive skilt, INDEN de begynder at drøne desperado-single-på-speed-lyv-og-løgne rundt henne i diverse datingportaler, altså! :stoned: :D

Bare rolig, der er ingen falden i svime her ;) og det er blevet påtalt meget, at jeg ikke forstår, hvordan han allerede kan være klar til noget nyt.

Jeg har skrevet "på vej" da jeg ikke helt har noget idé om, hvor hurtigt man kan blive skilt?


Det tager vist ca 5 min med NemID på borger.dk, hvis man er enige ;)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. nov 2016, 21:02

Lys skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:En lille sjov ting fra mig. Skriver med en på tinder. Kort fortalt er han far, kun på vej i skilsmisse, virker lidt "kedelig" på mig. Men pyt med det. Jeg har en livlig fantasi, og den anden dag drømte jeg, at vi mødtes og han var helt fantastisk. Nu tror min hjerne så, at det er sådan, han er - selvom jeg intet har at have det i (udover en drøm) :lol:


"På vej i skilsmisse"? Hm ... Hvad laver han så på Tinder , og gad vide, hvor længe han så har været "på vej" ...?

Aj, sorry. Nu lyder du heldigvis ikke særligt interesseret i ham. Men hvis du gjorde, ville mine alarmklokker bimle. Har været ude for et par stykker, hvor det ret hurtigt viste sig, at det dér med at snart at skulle skilles mest var noget de legede oppe i deres eget hoved ...

Folk må sgu lige sørge for at blive skilt, INDEN de begynder at drøne desperado-single-på-speed-lyv-og-løgne rundt henne i diverse datingportaler, altså! :stoned: :D

Bare rolig, der er ingen falden i svime her ;) og det er blevet påtalt meget, at jeg ikke forstår, hvordan han allerede kan være klar til noget nyt.

Jeg har skrevet "på vej" da jeg ikke helt har noget idé om, hvor hurtigt man kan blive skilt?


Det tager vist ca 5 min med NemID på borger.dk, hvis man er enige ;)

Skide smart :lol: kvikke nemID :-D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 23. nov 2016, 21:04

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:En lille sjov ting fra mig. Skriver med en på tinder. Kort fortalt er han far, kun på vej i skilsmisse, virker lidt "kedelig" på mig. Men pyt med det. Jeg har en livlig fantasi, og den anden dag drømte jeg, at vi mødtes og han var helt fantastisk. Nu tror min hjerne så, at det er sådan, han er - selvom jeg intet har at have det i (udover en drøm) :lol:


"På vej i skilsmisse"? Hm ... Hvad laver han så på Tinder , og gad vide, hvor længe han så har været "på vej" ...?

Aj, sorry. Nu lyder du heldigvis ikke særligt interesseret i ham. Men hvis du gjorde, ville mine alarmklokker bimle. Har været ude for et par stykker, hvor det ret hurtigt viste sig, at det dér med at snart at skulle skilles mest var noget de legede oppe i deres eget hoved ...

Folk må sgu lige sørge for at blive skilt, INDEN de begynder at drøne desperado-single-på-speed-lyv-og-løgne rundt henne i diverse datingportaler, altså! :stoned: :D

Bare rolig, der er ingen falden i svime her ;) og det er blevet påtalt meget, at jeg ikke forstår, hvordan han allerede kan være klar til noget nyt.

Jeg har skrevet "på vej" da jeg ikke helt har noget idé om, hvor hurtigt man kan blive skilt?


Du er et bedre (mere tålmodigt, mindre firkantet :) ) menneske end jeg, tror jeg. :) Jeg gider ikke datingsludre med dem dér, som viser sig stadig at bo med kone og børn og måske/måske ikke bare er hoppet på Tinder mellem to skænderier ... Hvorfor skal jeg rodes ind i dét lirumlarum?

Jeg har hørt, det kun er et par klik med en mus, og så er man skilt på NEM-ID-måden. Men for mig er det nu ikke væsentligt, hvor længe det tager: Jeg tænker ret simpelt, at en mand, der hopper på datingapp, allerede inden han er skilt, ikke er noget for mig.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 23. nov 2016, 21:06

Rikke, jeg tænker på om jeg har set ham du kysser på, jeg bor i jo i hans by :D

Udefinerbare og jeg sås i dag. Vi havde aftalt at ses og at han ville lave mad. Da han så skulle have været her, skrev han en sms og beklagede med noget job-halløj. Så skrev jeg en halvmuggen sms om at jeg synes det var urimeligt kort varsel, og at jeg var ærgerlig over at vi ikke kunne ses. Jeg HADER at sidde helt nyskrabet/parfumeret/dullet op og så blive brændt af. Så tikkede der en sms ind en halv time senere om at han havde fikset det og var på vej. Da han kom herhjem, kunne han godt mærke at jeg var blevet muggen, så vi tog lige en af de der trælse "Hvad er det egentlig vi er, hvad må vi osv."-snakke. Han hænger stadig MEGET fast i at han ikke skal have en kæreste og at han skubber mig lidt væk, fordi han fornemmer, at jeg godt vil have en. Ja, det vil jeg. Ja, jeg crusher lidt på ham, men holder stadig fast i at jeg skal lære min næste kæreste godt at kende, før jeg vil binde mig. Jeg hygger mig fint med at have ham som en slags elsker, for vi har det virkelig godt sammen, når vi er sammen. Hvis det begyndte at gøre ondt i maven at tænke på ham sammen med andre, ville jeg trække mig med det samme. Der er jeg heldigvis ikke endnu.

Så aftalte vi en slags spilleregler for relationen, og kravlede over i sengen for at putte et par timer. Så nu er jeg fyldt godt op på Oxytocin, og er inviteret hjem til ham og spise og sove på lørdag. Så må vi se om det skubber mig ud over kanten, eller bare fortsætter med at være hyggeligt.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. nov 2016, 21:07

ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:En lille sjov ting fra mig. Skriver med en på tinder. Kort fortalt er han far, kun på vej i skilsmisse, virker lidt "kedelig" på mig. Men pyt med det. Jeg har en livlig fantasi, og den anden dag drømte jeg, at vi mødtes og han var helt fantastisk. Nu tror min hjerne så, at det er sådan, han er - selvom jeg intet har at have det i (udover en drøm) :lol:


"På vej i skilsmisse"? Hm ... Hvad laver han så på Tinder , og gad vide, hvor længe han så har været "på vej" ...?

Aj, sorry. Nu lyder du heldigvis ikke særligt interesseret i ham. Men hvis du gjorde, ville mine alarmklokker bimle. Har været ude for et par stykker, hvor det ret hurtigt viste sig, at det dér med at snart at skulle skilles mest var noget de legede oppe i deres eget hoved ...

Folk må sgu lige sørge for at blive skilt, INDEN de begynder at drøne desperado-single-på-speed-lyv-og-løgne rundt henne i diverse datingportaler, altså! :stoned: :D

Bare rolig, der er ingen falden i svime her ;) og det er blevet påtalt meget, at jeg ikke forstår, hvordan han allerede kan være klar til noget nyt.

Jeg har skrevet "på vej" da jeg ikke helt har noget idé om, hvor hurtigt man kan blive skilt?


Du er et bedre (mere tålmodigt, mindre firkantet :) ) menneske end jeg, tror jeg. :) Jeg gider ikke datingsludre med dem dér, som viser sig stadig at bo med kone og børn og måske/måske ikke bare er hoppet på Tinder mellem to skænderier ... Hvorfor skal jeg rodes ind i dét lirumlarum?

Jeg har hørt, det kun er et par klik med en mus, og så er man skilt på NEM-ID-måden. Men for mig er det nu ikke væsentligt, hvor længe det tager: Jeg tænker ret simpelt, at en mand, der hopper på datingapp, allerede inden han er skilt, ikke er noget for mig.

Efter sigende bor han ikke med eksen. Jeg er yderst tålmodig og samtidig skeptisk. Jeg har ikke brug for noget, der går stærk, efter jeg brændte fingrene ved den sidste.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Singletråden

Indlægaf Lurende Peber » 23. nov 2016, 21:35

Dikus skrev:Er det lavet om? Separation bortfalder jo altid, når man flytter sammen?

Rikke skrev:Vi blev skilt uden forudgående seperation, fordi vi var enige - ved ikke om det gør en forskel?

Jeg mener, at man ikke kan blive/være separeret og dele adresse.
Men skilt .....jo.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 23. nov 2016, 21:40

Jeg er vild med, når folk, som ellers ikke huserer i tråden, lige kommer med indspark eller kort, så man ved, de læser med :lol:
6
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Singletråden

Indlægaf Lurende Peber » 23. nov 2016, 21:42

Planten skrev:Jeg er vild med, når folk, som ellers ikke huserer i tråden, lige kommer med indspark eller kort, så man ved, de læser med :lol:
Jeg er, hvad jeg er :lol:
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 23. nov 2016, 21:57

Så fik jeg skrevet til sød fyr - og som sædvanlig var jeg overanalyserende, uden der var grund til det :lol:
Han fik så også selv helt forslået at vi kunne ses i weekenden, så det var jo helt fantastisk :D
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. nov 2016, 22:01

Jeg skal afgjort på Tinderdate i weekenden.

Og jeg er spændt som en flitsbue. Han har mega-meget karisma, og ligner en der kan charme trusserne af mig hurtigere end mange andre (det siger i sig selv ikke så meget, for de sidder ret godt fast :lol:)
3
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 23. nov 2016, 22:11

Jeg var oppe at træne. Måtte tage hjem efter 3 øvelser, fordi jeg begyndte at græde.

Skrev til ham og spurgte om vi skulle spille Diablo 3. Gjorde vi. Det var beroligende at høre hans stemme og føle en form for nærvær.

Det føles absurd jeg ikke skal holde ham igen. Kysse og kramme ham.

Jeg ved godt, kontakten trækker det ud. Men det gør så ondt, jeg kan ikke magte det på én gang. Plastret må langsomt af.

Har mange ting i denne uge, med studie og arbejde, julefrokost og familie besøg. Holder mig travl, og når hjemme er jeg med hunden, skriver projekt, går tur eller ser netflix. Så det skal nok gå den rigtige vej.

S
2
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Forhold og sex"