Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 28. okt 2017, 10:35

Juki skrev:
LadyFox skrev:
Juki skrev:
LadyFox skrev:Jeg tror det er slut mellem mig og min venne-flirt. Og det er jeg temmelig ked af. Jeg føler stadig han ikke kan give mig hvad jeg har behov for, og jeg føler heller ikke han prøver. Jeg havde håbet at selv hvis det ikke skulle være os at jeg måske kunne få en ordentlig afslutning. Men det tror jeg at jeg kan skyde en hvid pil efter.

Hvad er der sket? Især det med en ordentlig afslutning.

For mange år siden, som teenagers, var vi bedste venner indtil der kom følelser i mellem og vi var milimeters fra at blive kærester, han var den første jeg virkelig følte noget for. Den gang gav han mig et ultimatum dengang omkring nogle ting jeg den gang ikke kunne gå med til - og jeg mistede både min ven og ham jeg var ved at blive kærester med. Jeg var ulykkelig. Og et eller andet sted kom jeg aldrig helt videre fordi vi aldrig fik snakket tingene ud.

Da jeg slog op med min sidste eks, en 10 år efter startede vi igen. Og i starten var det ham der var vildt på. Men.. ja. Det føler jeg ikke er mere, og for en to ugers tid siden konfronteret jeg ham med at jeg følte han ikke længere var særlig engageret længere, og nogle dage efter havde vi en snak face 2 face om hvor meget det vi havde betød for ham osv. Og så skete der bare ikke en skid mere.

Jeg havde ikke troet vi blev gift og alt det der. Men.. jeg troede nok at enten så endte det relativt godt, eller også kunne vi i det mindste få slået rigtigt op denne gang. Jeg har bare nok indset jeg ikke får nogle af de ting.

Jeg håber det løser sig :kram:


Uanset hvad så går det jo nok :)
0
...
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 28. okt 2017, 11:01

DenBlødeJyde skrev:Ja, jeg har også postet i WTF tråden, fordi det er sådan jeg sidder og har det lige nu.

Min mandlige nabo, der er ca jævnaldrende og bor sammen med sin kæreste, hendes søn og deres fælles søn har i nat kl. 2.37 sendt denne besked til mig:
"goddag Marianne mit navn er Dan og je0g er din nabo lidt i nu jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sige det så vil høre om du måske har lyst til at give en kop kaffe en dag så jeg kan få sagt det =)"


Altså hvad? Hvad er det du vil sige, og hvorfor kræver det kaffe? :gruble: Er ikke ligefrem interesseret i at drikke kaffe, hvis det handler om at jeg dyrker højlydt sex, synger falsk eller snorker.........

Ej, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal svare... :forvirret2: :forvirret:


Ej hvor er det sjovt, lov os du svarer så vi kan få løst mysteriet :lol: synes dog også det lyder lidt som om han er interesseret i dig
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 28. okt 2017, 12:08

LadyFox skrev:
Petrix skrev:
DenBlødeJyde skrev:Ja, jeg har også postet i WTF tråden, fordi det er sådan jeg sidder og har det lige nu.

Min mandlige nabo, der er ca jævnaldrende og bor sammen med sin kæreste, hendes søn og deres fælles søn har i nat kl. 2.37 sendt denne besked til mig:
"goddag Marianne mit navn er Dan og je0g er din nabo lidt i nu jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sige det så vil høre om du måske har lyst til at give en kop kaffe en dag så jeg kan få sagt det =)"


Altså hvad? Hvad er det du vil sige, og hvorfor kræver det kaffe? :gruble: Er ikke ligefrem interesseret i at drikke kaffe, hvis det handler om at jeg dyrker højlydt sex, synger falsk eller snorker.........

Ej, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal svare... :forvirret2: :forvirret:



Hahaha nabo lidt endnu!!

Lyder lidt som om dine naboer er ved at gå fra hinanden, og så har han måske et crush på dig??

Det var også min tanke.


Jeg er 100 på at det er dét, han mener.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 88
Likede indlæg: 901

Re: Singletråden

Indlægaf Jydepigen » 28. okt 2017, 12:21

Skal højest sandsynligt i by i aften med en flok skønne veninder.. Ku virkelig være skønt at rende ind i en sød fyr i byen i aften.. Kysse lidt og ikke mere end det. Kender I det, når der bare ikke har været kontakt med mænd i en million år?!
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. okt 2017, 15:02

Jeg er mulden i dag og bliver tænksom. Men kender I den der følelse af aldrig at finde den der plus-version til ens ellers ret så gode liv?
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. okt 2017, 15:03

Jydepigen skrev:Skal højest sandsynligt i by i aften med en flok skønne veninder.. Ku virkelig være skønt at rende ind i en sød fyr i byen i aften.. Kysse lidt og ikke mere end det. Kender I det, når der bare ikke har været kontakt med mænd i en million år?!

I hvert fald kender jeg følelsen af gerne at ville lægges lidt mærke til :) håber du får en dejlig tur!
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 28. okt 2017, 15:43

Jydepigen skrev:Skal højest sandsynligt i by i aften med en flok skønne veninder.. Ku virkelig være skønt at rende ind i en sød fyr i byen i aften.. Kysse lidt og ikke mere end det. Kender I det, når der bare ikke har været kontakt med mænd i en million år?!

Ja :genert:

God bytur! :pompom:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 28. okt 2017, 15:44

Planten skrev:Jeg er mulden i dag og bliver tænksom. Men kender I den der følelse af aldrig at finde den der plus-version til ens ellers ret så gode liv?

Også ja her :genert:

Jeg tænker nogle gange på om jeg er blevet for selvstændig og om jeg overhovedet vil kunne finde ud af at bo med en fyr..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. okt 2017, 15:51

Juki skrev:
Planten skrev:Jeg er mulden i dag og bliver tænksom. Men kender I den der følelse af aldrig at finde den der plus-version til ens ellers ret så gode liv?

Også ja her :genert:

Jeg tænker nogle gange på om jeg er blevet for selvstændig og om jeg overhovedet vil kunne finde ud af at bo med en fyr..

Jeg bliver så "nervøs" for at lukke nogen ind. Det kræver virkelig bevidste handlinger og alt for meget mod :)
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 28. okt 2017, 20:33

Planten skrev:Jeg er mulden i dag og bliver tænksom. Men kender I den der følelse af aldrig at finde den der plus-version til ens ellers ret så gode liv?


Absolut... Man er jo ret så glad for det liv man har (eller jeg er i hvert fald) så på en måde skal der noget helt specielt til for at man føler det reelt er en opgradering. Men jeg prøver at være åben og den relation jeg er i nu, får mig også til at tænke at det jo faktisk er muligt... jeg er bare ikke helt så fleksibel og "bøjelig" som jeg var i start tyverne :lol: Men indtil videre tager han det heldigvis i strakt arm, og det hele har været ret nemt.

Jeg tror nu nok du skal finde en plus version af den ene eller anden slags
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 28. okt 2017, 21:43

Nå men hjulpet lidt på vej af alkohol fik jeg svaret, at jeg var lidt forvirret..... Og hvad det var han ville sige... Og ganske rigtigt, så er han lige blevet single og synes "at jeg er fræk"..... Wtf....
8
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 28. okt 2017, 21:57

DenBlødeJyde skrev:Nå men hjulpet lidt på vej af alkohol fik jeg svaret, at jeg var lidt forvirret..... Og hvad det var han ville sige... Og ganske rigtigt, så er han lige blevet single og synes "at jeg er fræk"..... Wtf....

:mellow:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 29. okt 2017, 09:03

DenBlødeJyde skrev:Nå men hjulpet lidt på vej af alkohol fik jeg svaret, at jeg var lidt forvirret..... Og hvad det var han ville sige... Og ganske rigtigt, så er han lige blevet single og synes "at jeg er fræk"..... Wtf....


Øv, hvor ville jeg ikke gide være hans rebound ...

Men jeg er også generelt noget forbeholden over for kulrede nysingler. :genert:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. okt 2017, 09:13

ManicNinja skrev:Øv, hvor ville jeg ikke gide være hans rebound ...

Men jeg er også generelt noget forbeholden over for kulrede nysingler. :genert:


Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene om formuleringen.
På den ene side finder jeg den (og tilbuddet) temmelig nedladende; på den anden side er det praktisk, at han er så ærlig, at konceptet er kridtet op fra start af.
4
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 29. okt 2017, 09:25

Juki skrev:
Planten skrev:Jeg er mulden i dag og bliver tænksom. Men kender I den der følelse af aldrig at finde den der plus-version til ens ellers ret så gode liv?

Også ja her :genert:

Jeg tænker nogle gange på om jeg er blevet for selvstændig og om jeg overhovedet vil kunne finde ud af at bo med en fyr..


Jeg er ikke sikker på jeg egner mig til det.

Date jokede i går med at jeg kan flytte ind medio 2019 for der slipper han afdragsfrihed op :lol:

Som sådan kunne jeg godt forestille mig vi mere eller mindre boede sammen. Men jeg tror altid jeg vil have brug for at have min egen bolig stående, som jeg kan trække mig tilbage til måske et par gange om ugen i hans børn uger og når han ellers skal noget.
1

Tilbage til "Forhold og sex"