Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 26. maj 2017, 04:58

IrmaPigen skrev:
Lalana skrev:
Animi skrev:Hvor er jeg dog glad for jeres respons og at jeg ikke er den eneste der har det på den måde :-D :blomst:


Jeg har (heldigvis) ikke prøvet det, tilgengæld har jeg været på date med en som helt klart var meget pænere i virkeligheden, det var også lidt overraskende.. men selvfølgelig på en god måde :D Han havde bl.a. sådan et meget uflatterende billede af sig selv i en ekstrem stram cykeldragt som fik ham til at ligne en lille fugleunge, men i virkeligheden var han ret muskuløs - og bare virkelig pæn.. det måtte godt ske noget oftere :lun:


:lol: en lille fugleunge, åh Gud :-D


Ja han var en dejlig overraskelse, fugleunger er trods alt ikke lige mig :lol:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 26. maj 2017, 16:33

Jeg håber, det er ok at jeg lige låner tråden, for jeg føler det er mest relevant her.

Fyren jeg datede inden min kæreste, ham som var en kammerat og som endte med at såre mig meget, har fået en kæreste. Og det er ingen mindre end en pige, han inden mig sås med kun for sex, og som han var sammen med bag min ryg og løj om det, i slutningen af vores dating hvor vi har eksklusive.

Jeg synes, det er rigtig rart at mærke, at det slet ikke rører mig. Det troede jeg faktisk det kunne, selv så længe efter, og jeg havde lige brug for at dele "sejren" med nogen. Jeg håber bare, de bliver glade og at de behandler hinanden bedre end de behandlede mig. Yay, en fed følelse!! :D
11
aka Forbies

:gammel:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. maj 2017, 07:38

Jeg er på vej hjem fra en overnatning hos date. Han er altså virkelig skøn.

Edit: Som i virkelig, virkelig skøn. Forstår faktisk ikke helt han har fået lov til at gå rundt og være single. Men tiden er helt klart stadig en udfordring for os.

En anden god ting er at vi vist er nogenlunde samme sted sådan rent følelsesmæssigt.
14
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 28. maj 2017, 14:53

Urgh, nu laver min Tinder det der irriterende noget, hvor folk der er uden for min radius alligeve popper op.
Medmindre de alle har købt premium og er tjekket ind i KBH. Men tvivler...
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: Singletråden

Indlægaf Utilregnelig » 29. maj 2017, 10:33

Jeg er for tiden single for første gang i otte år, og det er godt nok mærkeligt og spændende på samme tid. Jeg har aldrig rigtig prøvet at gå på dates før - tidligere har jeg bare pludselig befundet mig i forhold med folk, jeg har kendt på forhånd - så det er noget af en omvæltning. Her i weekenden har jeg både været på date fredag og søndag. Med to forskellige mænd altså. Det var måske lige i overkanten :lol: Men de var begge rigtig søde, og jeg hyggede mig meget.
Den første var en, jeg kender igennem en vennegruppe, og som jeg havde mødt én gang før, men der snakkede vi sammen hele aftenen. Han var det meste af tiden enormt galant, men kom også med små perverse bemærkninger, haha! Han bor lige nu i den anden ende af landet, men flytter nok hertil, hvor jeg bor, om et års tid.
Min anden date var lidt mere akavet, da han er meget ung (syv år yngre end mig faktisk... Hvem sagde gammel gris?). Jeg har kun mødt ham to gange før (til hobbyarrangementer), hvor jeg har snakket minimalt med ham. Det er første gang, jeg har været på date med en, jeg vidste så lidt om, og det er altså lidt sært sådan at sidde og lære hinanden at kende på den der opstillede date-måde. Jeg er imponeret over, at nogle af jer andre er kommet igennem så mange af den slags dates :P
3
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 29. maj 2017, 16:15

Jeg har været på date med den falske islænding igen. Han kom hjem til mig i går, nærmest lige så snart sønnens mor hentede sønnen. Det var bare så hyggeligt. Vi snakkede og kyssede og drak g&t.. :fløjt:
Og viste sig at være handy, så han blev også lige sat i arbejde mens undertegnede kiggede på :popkorn:
Og så blev han og overnattede :fløjt: Og der var sørme også kemi på lagenerne! 3 gange :rock: i aftes inden vi faldt i søvn lå jeg i hans arme, og vi drak te og så et afsnit af Matador på computeren. Vildt hyggeligt :pompom:

Såeeh. Det er jo meget godt...
19
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Lortebodil
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. apr 2016, 11:46
Kort karma: 7
Likede indlæg: 11

Re: Singletråden

Indlægaf Lortebodil » 29. maj 2017, 17:37

Jeg savner en at dele livet med.
Nu har jeg været single i 3 år.
Jeg har et lille barn, og føler ikke jeg har tid til at date.
Egentlige jeg heller ikke vild med at date.
Jeg ved bare ikke, hvor meget jeg har at byde på.

Jeg oplever (og måske er det bare noget jeg bilder mig ind) at jeg hurtigt bliver dømt på manglende uddannelse, og mit nuværende (gennem mange år) job, før folk egentlig ved hvorfor tingene er som de er. For det er jo ikke bare fordi jeg er doven.
Jeg har ikke den store venneflok.
Jeg føler mig godt tilpas i mit eget selskab, selvom jeg tit føler mig ensom.
Hele min identitet er efterhånden at være mor. Og jeg elsker at være mor. Men jeg er jo også andet end det.

Jeg knokler røven ud af bukserne i træningscentret, i håb om, at få mig selv lidt i form, så jeg kan se på mig selv med positive øjne.

Jeg har lige sagt farvel til min all time mr. big.
Det var rart med opmærksomheden, men den var uhensigtsmæssig. Og det ville aldrig blive til noget alligevel.
Og så hellere undvære. Det prøver jeg ihvertfald at overbevise mig selv om.
Det er ikke sjovt, for det var egentlig den eneste ping pong jeg havde med en af det modsatte køn.
1
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 29. maj 2017, 19:27

2. date var også hyggelig med manden jeg blev sat op med af en bekendt :blush2: Han er interesseret i mange ting, let at tale med, sød og smilende, venlig og meget opmærksom. Pæn og charmerende, på en rolig og lidt nørdet måde.

Vi drak vin, spiste sushi og nød sommeraftenen - og kyssede en lille smule godnat, da han cyklede hjem. Meget sødt og fint, alt sammen :blush2:
11
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 29. maj 2017, 19:29

Little_Woman skrev:2. date var også hyggelig med manden jeg blev sat op med af en bekendt :blush2: Han er interesseret i mange ting, let at tale med, sød og smilende, venlig og meget opmærksom. Pæn og charmerende, på en rolig og lidt nørdet måde.

Vi drak vin, spiste sushi og nød sommeraftenen - og kyssede en lille smule godnat, da han cyklede hjem. Meget sødt og fint, alt sammen :blush2:


Ihh hvor dejligt for dig. Håber tredje date bliver lige så skøn. Du lyder lidt mere 'på' end efter første?
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 29. maj 2017, 19:33

Muspel: ja, det er jeg også :) han var mere afslappet og vi kom dybere omkring i samtalen; og så var det bare rart at være sammen privat, det giver en anden intimitet at tale sammen under 4 øjne, synes jeg.

Og ja, så tog han initiativ til at kysse mig; det var dejligt, både med inititativet og nærheden :blush2:
3
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 29. maj 2017, 20:12

Little_Woman skrev:Muspel: ja, det er jeg også :) han var mere afslappet og vi kom dybere omkring i samtalen; og så var det bare rart at være sammen privat, det giver en anden intimitet at tale sammen under 4 øjne, synes jeg.

Og ja, så tog han initiativ til at kysse mig; det var dejligt, både med inititativet og nærheden :blush2:


Fedt fedt fedt :love:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 29. maj 2017, 20:20

Muspel skrev:
Little_Woman skrev:Muspel: ja, det er jeg også :) han var mere afslappet og vi kom dybere omkring i samtalen; og så var det bare rart at være sammen privat, det giver en anden intimitet at tale sammen under 4 øjne, synes jeg.

Og ja, så tog han initiativ til at kysse mig; det var dejligt, både med inititativet og nærheden :blush2:


Fedt fedt fedt :love:


Ja :) jeg er vældig meget ude af træning i det her dating, så det er SÅ fint at det går stille og roligt, hvor alt og alle kan følge med.

Jeg regner klart med at vi skal ses igen, han nævnte flere gange at jeg måtte komme og besøge ham, nu han havde været hos mig :)
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 30. maj 2017, 06:18

Jeg er - igen - på tre dages kursus i Køge.

Date bor på tæt herpå, så jeg sov hos ham i nat. Vi hyggede og spiste aftensmad sammen i går. Jeg er begyndt at plante krydderurter (vi har brugt til aftensmaden) ud i hans krydderurtebed, hvor det pt kun vokser ukrudt. Det er jo fjollet, at købe en ny potte hver gang, når han har et højbed til det samme. Nu skal jeg bare lige opdrage ham til at vande dem :-D

Vi skal sove sammen igen i aften.
9
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 30. maj 2017, 06:40

Jeg går stadig og savner min ekskæreste en smule.. Men har været på nogle gåture med mænd, og det har været fint. Sådan i forhold til at komme videre i hvert fald.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 30. maj 2017, 06:54

DenBlødeJyde skrev:Jeg går stadig og savner min ekskæreste en smule.. Men har været på nogle gåture med mænd, og det har været fint. Sådan i forhold til at komme videre i hvert fald.


Kender godt følelsen :kram:


Hmm. Jeg har matchet med fyr på Tinder, som jeg så rent faktisk svarede fordi han virker ret nice - især efter lidt stalkning på nettet :ninja: Men efter et par beskeder frem og tilbage, stoppede han pludselig med at svare :gruble: Jeg tænkte det nok var fordi det var blevet lidt sent, og så plejer de som regel at skrive igen dagen efter. Men over et døgn senere og stadigvæk intet. Irriterende.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"