Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. sep 2018, 12:13

Viskelæder skrev:Nogle gange kan jeg godt føle mig lidt malplaceret i den her tråd, fordi jeg har det anderledes end jer på mange punkter. Så kan jeg stoppe mig selv i at skrive et indlæg, fordi jeg er bange for at komme til at træde jer over tæerne med min single/alene-lykke og virke ufølsom.

Men det er dog stadig min yndlingstråd på debatten :)

Jeg synes, det skal være plads til alle. Jeg lærer så meget af at skrive med jer - eller læse om jer i de perioder, hvor jeg ikke rigtig føler, jeg har noget at bidrage med :)
4
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 8. sep 2018, 12:14

Viskelæder skrev:Nogle gange kan jeg godt føle mig lidt malplaceret i den her tråd, fordi jeg har det anderledes end jer på mange punkter. Så kan jeg stoppe mig selv i at skrive et indlæg, fordi jeg er bange for at komme til at træde jer over tæerne med min single/alene-lykke og virke ufølsom.

Men det er dog stadig min yndlingstråd på debatten :)


Hey - det er en single-tråd. Den er for alle!

Os lykkelige singler (sådan betragter jeg mig selv), de singler der gerne vil have en kæreste og de, som dater på livet løs og drømmer om 2somhed. Og dem, der ligger midt imellem.

Jeg tror faktisk det er ganske sundt at få nye perspektiver på ens single tilværelse.
6
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. sep 2018, 12:15

Planten skrev:
Viskelæder skrev:Nogle gange kan jeg godt føle mig lidt malplaceret i den her tråd, fordi jeg har det anderledes end jer på mange punkter. Så kan jeg stoppe mig selv i at skrive et indlæg, fordi jeg er bange for at komme til at træde jer over tæerne med min single/alene-lykke og virke ufølsom.

Men det er dog stadig min yndlingstråd på debatten :)

Jeg synes, det skal være plads til alle. Jeg lærer så meget af at skrive med jer - eller læse om jer i de perioder, hvor jeg ikke rigtig føler, jeg har noget at bidrage med :)



Det gør jeg også, og jeg elsker at følge med i jeres andres eventyr :) jeg føler mig bare lidt underlig i fht. størstedelen af jer på det her punkt :lol: Og det har jeg det fint med, men så tror jeg bare, jeg kan risikere at lyde som en ufølsom kegle.
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 8. sep 2018, 12:20

Viskelæder skrev:
Det gør jeg også, og jeg elsker at følge med i jeres andres eventyr :) jeg føler mig bare lidt underlig i fht. størstedelen af jer på det her punkt :lol: Og det r jeg det fint med, men så tror jeg bare, jeg kan risikere at lyde som en ufølsom kegle.


Nej jeg synes også det er rart med forskellige perspektiver, man skal måske bare undgå at skrive det som et svar til en der netop giver udtryk for at have det modsat - så føler jeg selv at det netop virker lidt ufølsomt. Men ellers har jeg det faktisk også som dig, jeg er ret glad for at være alene, og alenetid generelt - jeg vil gerne have en kæreste, men det er også skønt bare at være mig. Jeg har en tendens til nogen gange at få planlagt lidt for mange sociale arrangementer, og når nogen så aflyser det kan jeg godt blive glad for bare at få lov til at slappe af i mit eget selskab i stedet :lol: Det ved jeg en del af mine venner synes er lidt sært, men altså - vi er jo alle forskellige
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 8. sep 2018, 12:22

Lalana skrev:
Viskelæder skrev:
Det gør jeg også, og jeg elsker at følge med i jeres andres eventyr :) jeg føler mig bare lidt underlig i fht. størstedelen af jer på det her punkt :lol: Og det r jeg det fint med, men så tror jeg bare, jeg kan risikere at lyde som en ufølsom kegle.


Nej jeg synes også det er rart med forskellige perspektiver, man skal måske bare undgå at skrive det som et svar til en der netop giver udtryk for at have det modsat - så føler jeg selv at det netop virker lidt ufølsomt. Men ellers har jeg det faktisk også som dig, jeg er ret glad for at være alene, og alenetid generelt - jeg vil gerne have en kæreste, men det er også skønt bare at være mig. Jeg har en tendens til nogen gange at få planlagt lidt for mange sociale arrangementer, og når nogen så aflyser det kan jeg godt blive glad for bare at få lov til at slappe af i mit eget selskab i stedet :lol: Det ved jeg en del af mine venner synes er lidt sært, men altså - vi er jo alle forskellige


Du har ret, det handler jo også om timing. Der har min nok ikke altid været helt skarp, men det er også svært, når næsten alle indlæg handler om savnet til en kæreste osv. Så vil timingen næsten uanset hvad være dårlig på en eller anden måde.

Og jeg synes slet ikke, det der er sært :D
2
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 8. sep 2018, 12:32

Viskelæder skrev:
Du har ret, det handler jo også om timing. Der har min nok ikke altid været helt skarp, men det er også svært, når næsten alle indlæg handler om savnet til en kæreste osv. Så vil timingen næsten uanset hvad være dårlig på en eller anden måde.

Og jeg synes slet ikke, det der er sært :D


Nej det er sandt, det kan godt være svært at time, men engang imellem synes jeg nu bare du skal go los for din glæde over at være alene. Og glad for du ikke synes det er sært, vi kan jo heller ikke være de eneste der har det sådan :D
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2018, 12:34

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Nogle gange kan jeg godt føle mig lidt malplaceret i den her tråd, fordi jeg har det anderledes end jer på mange punkter. Så kan jeg stoppe mig selv i at skrive et indlæg, fordi jeg er bange for at komme til at træde jer over tæerne med min single/alene-lykke og virke ufølsom.

Men det er dog stadig min yndlingstråd på debatten :)

Jeg synes, det skal være plads til alle. Jeg lærer så meget af at skrive med jer - eller læse om jer i de perioder, hvor jeg ikke rigtig føler, jeg har noget at bidrage med :)



Det gør jeg også, og jeg elsker at følge med i jeres andres eventyr :) jeg føler mig bare lidt underlig i fht. størstedelen af jer på det her punkt :lol: Og det har jeg det fint med, men så tror jeg bare, jeg kan risikere at lyde som en ufølsom kegle.


Jeg tænker at så længe man holder sig til at tage udgangspunkt i sig selv, så kan jeg ikke se hvorfor det skulle være ufølsom at dele sin tilfredshed ved sin situation, heller ikke selvom der er nogen der ikke finder det lige så festligt at være i samme situation. Man må da gerne sætte pris på noget andre er kede af, uden det er at strø salt i et sår.

Altså, for mig at se ville det først være et problem hvis du begyndte at kommentere på indlæg fra nogle der er kede af deres situation på en uanerkendende måde fordi at du selv har det omvendt. Men det er jo normalt heller ikke din facon :)

Jeg synes det er rart her i tråden at der er plads til at have det forskelligt, og at der er plads til at være single på forskellige måder. Der er jo ikke en forbrydelse at være glad for sit liv som det er.
3
...
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 8. sep 2018, 12:35

Viskelæder skrev:
Lalana skrev:
Viskelæder skrev:
Det gør jeg også, og jeg elsker at følge med i jeres andres eventyr :) jeg føler mig bare lidt underlig i fht. størstedelen af jer på det her punkt :lol: Og det r jeg det fint med, men så tror jeg bare, jeg kan risikere at lyde som en ufølsom kegle.


Nej jeg synes også det er rart med forskellige perspektiver, man skal måske bare undgå at skrive det som et svar til en der netop giver udtryk for at have det modsat - så føler jeg selv at det netop virker lidt ufølsomt. Men ellers har jeg det faktisk også som dig, jeg er ret glad for at være alene, og alenetid generelt - jeg vil gerne have en kæreste, men det er også skønt bare at være mig. Jeg har en tendens til nogen gange at få planlagt lidt for mange sociale arrangementer, og når nogen så aflyser det kan jeg godt blive glad for bare at få lov til at slappe af i mit eget selskab i stedet :lol: Det ved jeg en del af mine venner synes er lidt sært, men altså - vi er jo alle forskellige


Du har ret, det handler jo også om timing. Der har min nok ikke altid været helt skarp, men det er også svært, når næsten alle indlæg handler om savnet til en kæreste osv. Så vil timingen næsten uanset hvad være dårlig på en eller anden måde.

Og jeg synes slet ikke, det der er sært :D


Der er jo ingen synspunkter i forhold til singlelivet, der har mere “ret til” at være i tråden end andre. Synes jeg.

Og selvom det er den manglende kæreste, der fylder mest (og jeg fx derfor ikke har så meget lyst til at bidrage i tråden, når jubelindlæggene om nyforelskelse indimellem - heldigvis - myldrer frem. Sorry), så finder jeg det helt befriende, når vi drøfter andre aspekter af singlelivet, som bordplaner til store fester og ferier og den slags :)
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. sep 2018, 12:45

Jeg er for resten deltids i skole - og jeg skal sådan set læse, men jeg synes det er sjovere at tage selfies og skifte profilbillede på face :D
5
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2018, 12:49

Planten skrev:Jeg er for resten deltids i skole - og jeg skal sådan set læse, men jeg synes det er sjovere at tage selfies og skifte profilbillede på face :D

Puha, det kender jeg godt.

Jeg har selv en 6 timers opgave jeg burde have lavet i går hvor vi havde fri med hjemmeopgave - og 4 kapitler jeg skal læse. Jeg har dog travlere med at ynke mig selv, og spille spil på mobilen. :mellow:

Hvis du går i gang inden klokken 16.00, så gør jeg også!
0
...
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 8. sep 2018, 12:51

LadyFox skrev:Øj, hvor er det nederen at være single når man har tømmermænd, kan jeg konstaterer igen, igen. :(

Eller når man er syg :genert:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Singletråden

Indlægaf LaMariposa » 8. sep 2018, 12:51

SurSødSovs skrev:Jeg har nedtur-dag. Jeg er sikker på, jeg aldrig finder nogen at dele livet med. Jeg er (snart) 40, fed, handikappet og arbejder for meget. Jeg gad ikke være kæreste med mig, når verden er fyldt med smukke kvinder, der nusser om deres mænd, gør rent og laver mad.

Altså man skulle jo være et fjols for at vælge en af dem fra for mig :rulle:

Edit: har lige måtte aflyse aftale med veninde pga arbejde. Og jeg havde glædet mig SÅ meget. Og ved ikke, hvornår det bliver muligt med en ny aftale.

Måske er jeg bare generelt nede


Må jeg godt nævne den med gryden igen? :genert: Min tidligere kollega sagde en gang, at "til enhver skæv gryde findes der et skævt låg". Ikke sådan at forstå, at du er skæv eller forkert, men at selvom dating og singlelivet til tider er uoverskueligt, så skal man nok finde en, som man passer sammen med, på et tidspunkt.
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. sep 2018, 13:08

LadyFox skrev:
Planten skrev:Jeg er for resten deltids i skole - og jeg skal sådan set læse, men jeg synes det er sjovere at tage selfies og skifte profilbillede på face :D

Puha, det kender jeg godt.

Jeg har selv en 6 timers opgave jeg burde have lavet i går hvor vi havde fri med hjemmeopgave - og 4 kapitler jeg skal læse. Jeg har dog travlere med at ynke mig selv, og spille spil på mobilen. :mellow:

Hvis du går i gang inden klokken 16.00, så gør jeg også!

Jeg bliver nødt til at være træls og sige, at jeg er igang :lol: hep hep til dig!
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2018, 13:11

Planten skrev:
LadyFox skrev:
Planten skrev:Jeg er for resten deltids i skole - og jeg skal sådan set læse, men jeg synes det er sjovere at tage selfies og skifte profilbillede på face :D

Puha, det kender jeg godt.

Jeg har selv en 6 timers opgave jeg burde have lavet i går hvor vi havde fri med hjemmeopgave - og 4 kapitler jeg skal læse. Jeg har dog travlere med at ynke mig selv, og spille spil på mobilen. :mellow:

Hvis du går i gang inden klokken 16.00, så gør jeg også!

Jeg bliver nødt til at være træls og sige, at jeg er igang :lol: hep hep til dig!


Hvor er du god! :pompom:
0
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. sep 2018, 13:13

LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:
Planten skrev:Jeg er for resten deltids i skole - og jeg skal sådan set læse, men jeg synes det er sjovere at tage selfies og skifte profilbillede på face :D

Puha, det kender jeg godt.

Jeg har selv en 6 timers opgave jeg burde have lavet i går hvor vi havde fri med hjemmeopgave - og 4 kapitler jeg skal læse. Jeg har dog travlere med at ynke mig selv, og spille spil på mobilen. :mellow:

Hvis du går i gang inden klokken 16.00, så gør jeg også!

Jeg bliver nødt til at være træls og sige, at jeg er igang :lol: hep hep til dig!


Hvor er du god! :pompom:

Hmm... Nu synes jeg, det er sjovere at sende bitmojis til folk på snap. Tror min telefon skal i timeout et stykke tid :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"