Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. dec 2016, 19:54

Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Arrrgh, hvorfor er det lige at de mænd, der kontakter mig og som faktisk virker interessante, viser sig at bo i en lille pis by og også have 4 børn i alderen 7-16 år.
Jeg magter det ikke, suuuuk


Du skal bare sænke barren :D

:klap: :lol:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 5. dec 2016, 19:56

Anyway, hvis han ikke har taget initiativ i ugens løb, så gider jeg ham ikke mere. Så har vi ikke set hinanden i to uger, og hvis han ikke har tid til at ses bare en gang i løbet af en uge, så har han jo heller ikke tid/overskud til en kæreste.
Senest rettet af IrmaPigen 5. dec 2016, 19:57, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. dec 2016, 19:56

Santopia skrev:
Juki skrev:
Santopia skrev:Jeg er i tøjkrise! Heldigvis rammer det nu, og ikke fredag, hvor julearrangementet er. Den kjole (fantastiske flotte kjole!) jeg lige har fået hjem har en lynlås i ryggen der falder åndssvagt, så nu er jeg tilbage og kigge i gemmerne. Jeg fandt en kjole, jeg kun har brugt en enkelt gang for maaaange år siden, som jeg egentlig ville have skilt mig af med, men af en eller anden grund lå den på bunden af en tøjkasse. Stikker I ikke lige ned i modeforummet under julefrokost-outfit og giver jeres besyv med? :genert:

Jeg kan godt lide den sorte :)


Tak :kys: Jeg har lige lagt endnu en kjole ind.. Jeg må hellere gennemgå klædeskabet og finde et par alternativer frem :gruble:

Min kedelige mening er, at den sidste er for bar? Har du ikke noget med et lille sommerfugleærme? :)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 5. dec 2016, 19:59

Jeg ligger under dynen og er stadig semi-ramt ovenpå julefrokosten i lørdags. Tømmermændene er væk men min krop betaler gerne prisen en dag eller to yderligere :rulle:

Jeg kan faktisk godt mærke, jeg ikke er helt så cool omkring hans søde kæreste som jeg gerne ville være... men det håber jeg lidt jeg bliver på et tidspunkt for det ville fandeme være ærgerligt at smide det samarbejde og venskab væk, der er.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 5. dec 2016, 20:06

Planten skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Arrrgh, hvorfor er det lige at de mænd, der kontakter mig og som faktisk virker interessante, viser sig at bo i en lille pis by og også have 4 børn i alderen 7-16 år.
Jeg magter det ikke, suuuuk


Du skal bare sænke barren :D

:klap: :lol:

Ved ikke lige helt, hvad jeg kan bruge det til.
Men tak eller noget....

Lad lige være med at tage jer af den sure gamle dame, ing :genert:
I morgen har bare af at være en bedre dag, NÅ!
Senest rettet af In_your_eyes 5. dec 2016, 20:15, rettet i alt 1 gang.
0
:pompom:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 5. dec 2016, 20:08

Petrix skrev:
Animi skrev:Jeg er ved at blive rigtig glad for sød fyr. Som i virkelig virkelig virkelig glad. Og det er sgu skræmmende, for det gør mig jo alt for sårbar - igen :genert:

Jeg er lidt bange for at jeg går hen og bliver alt for hurtigt glad for ham, og at det så går galt eller han måske i sidste ende ikke har de samme følelser. Jeg prøver virkelig at tage det stille og roligt, men det er svært når jeg er typen der bliver hurtigt forelsket.

(Ikke at forveksle med at jeg nemt forelsker mig i hvem som helst - men møder jeg en som bare føles rigtig for mig, udvikler jeg hurtigt følelser)


Det er da en dejlig ting, hurtigt at kunne blive forelsket :gogo:
Nyd det og håb på det bedste :)


Tjah, det havde nok været lidt federe, hvis dem jeg havde været forelsket i, også havde været forelsket i mig :lol:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. dec 2016, 20:09

Santopia skrev:
Planten skrev:
Santopia skrev:
Juki skrev:
Santopia skrev:Jeg er i tøjkrise! Heldigvis rammer det nu, og ikke fredag, hvor julearrangementet er. Den kjole (fantastiske flotte kjole!) jeg lige har fået hjem har en lynlås i ryggen der falder åndssvagt, så nu er jeg tilbage og kigge i gemmerne. Jeg fandt en kjole, jeg kun har brugt en enkelt gang for maaaange år siden, som jeg egentlig ville have skilt mig af med, men af en eller anden grund lå den på bunden af en tøjkasse. Stikker I ikke lige ned i modeforummet under julefrokost-outfit og giver jeres besyv med? :genert:

Jeg kan godt lide den sorte :)


Tak :kys: Jeg har lige lagt endnu en kjole ind.. Jeg må hellere gennemgå klædeskabet og finde et par alternativer frem :gruble:

Min kedelige mening er, at den sidste er for bar? Har du ikke noget med et lille sommerfugleærme? :)


.. men... det er jo pointen..? :genert:

Haha, jamen så er den meget fin :D
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. dec 2016, 20:13

In_your_eyes skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Arrrgh, hvorfor er det lige at de mænd, der kontakter mig og som faktisk virker interessante, viser sig at bo i en lille pis by og også have 4 børn i alderen 7-16 år.
Jeg magter det ikke, suuuuk


Du skal bare sænke barren :D

:klap: :lol:

Ved ikke lige helt, hvad jeg kan bruge det til.
Men tak eller noget....

Altså, jeg læste dit indlæg som satirisk. Jeg har ikke forsøgt at grine af dig. Men jeg kan ikke gøre at andre typer skriver og jeg ved heller ikke, hvad der skal til for at tiltrække andre typer.
Jeg tiltrækker også tit nogle bestemte typer - dem der har brug for en sød, stabil kone, som laver mad til dem, henter tøfler og er stille og rolig. Jeg går ud fra, at det er fordi, jeg ser sød ud, fremfor super Sexet el. lign.

Beklager, hvis du tog indlægget ilde op :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 5. dec 2016, 20:27

Santopia skrev:
Juki skrev:
Santopia skrev:Jeg er i tøjkrise! Heldigvis rammer det nu, og ikke fredag, hvor julearrangementet er. Den kjole (fantastiske flotte kjole!) jeg lige har fået hjem har en lynlås i ryggen der falder åndssvagt, så nu er jeg tilbage og kigge i gemmerne. Jeg fandt en kjole, jeg kun har brugt en enkelt gang for maaaange år siden, som jeg egentlig ville have skilt mig af med, men af en eller anden grund lå den på bunden af en tøjkasse. Stikker I ikke lige ned i modeforummet under julefrokost-outfit og giver jeres besyv med? :genert:

Jeg kan godt lide den sorte :)


Tak :kys: Jeg har lige lagt endnu en kjole ind.. Jeg må hellere gennemgå klædeskabet og finde et par alternativer frem :gruble:

Den første, synes jeg :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 5. dec 2016, 20:30

Planten skrev:
In_your_eyes skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Arrrgh, hvorfor er det lige at de mænd, der kontakter mig og som faktisk virker interessante, viser sig at bo i en lille pis by og også have 4 børn i alderen 7-16 år.
Jeg magter det ikke, suuuuk


Du skal bare sænke barren :D

:klap: :lol:

Ved ikke lige helt, hvad jeg kan bruge det til.
Men tak eller noget....

Altså, jeg læste dit indlæg som satirisk. Jeg har ikke forsøgt at grine af dig. Men jeg kan ikke gøre at andre typer skriver og jeg ved heller ikke, hvad der skal til for at tiltrække andre typer.
Jeg tiltrækker også tit nogle bestemte typer - dem der har brug for en sød, stabil kone, som laver mad til dem, henter tøfler og er stille og rolig. Jeg går ud fra, at det er fordi, jeg ser sød ud, fremfor super Sexet el. lign.

Beklager, hvis du tog indlægget ilde op :)


Er vist bare en sur gammel dame i dag, det er mig der undskylder :genert:
Men for biiip altså, han bare rigtig formuftig. Ingen sexsnak overhovedet, så langt ned er barren efterhånden sat. Og så har han 4, FIRE, børn
0
:pompom:
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 5. dec 2016, 20:37

Ejmen f***, hvor synes jeg, det er forvirrende ligenu. Jeg ser jo den her fyr, som jeg skrev om i sidste uge. Hvor jeg valgte at lægge ham lidt på is for at mærke, at han kom til mig. Det virkede så relativt effektivt, for han blev ret opsøgende i forhold til at ville snakke og ses, og vi endte med at ses i weekenden, hvor vi havde en virkeligt hyggelig aften/nat.

Men altså. Jeg ved sgu ikke, hvor længe jeg kan blive ved med at ses uden at vi rigtigt ER kærester. Det er som sådan ikke labellet, der er så vigtigt for mig. Det er mere følelsen af, at han satser 100% på mig. Vi ser ikke andre og vi opfører os ret meget som kærester, og han har også sagt, at han synes, vi er på vej derhen (jeg har ikke sagt direkte til ham, at jeg gerne vil være kærester, men det kan han nok godt regne ud). På den ene side har jeg en god mavefornemmelse omkring ham og tænker, vi lader forholdet gå sin naturlige gang (og det så kan ende med det ene eller det andet), på den anden side har jeg lyst til bare at sige "fuck it" og stoppe det, fordi jeg har lyst til at sætte en grænse/markere mig selv eller hvad man nu skal sige. Jeg er virkeligt i syv sind, for jeg er også bare fucking forelsket i ham :nej:
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. dec 2016, 20:37

In_your_eyes skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Arrrgh, hvorfor er det lige at de mænd, der kontakter mig og som faktisk virker interessante, viser sig at bo i en lille pis by og også have 4 børn i alderen 7-16 år.
Jeg magter det ikke, suuuuk


Du skal bare sænke barren :D

:klap: :lol:

Ved ikke lige helt, hvad jeg kan bruge det til.
Men tak eller noget....

Lad lige være med at tage jer af den sure gamle dame, ing :genert:
I morgen har bare af at være en bedre dag, NÅ!


Sorry, det var ikke for at være upassende. Jeg prøvede bare at imødekomme hvad jeg opfattede som en ironisk undertone. Jeg kan så meget nikke genkendende til den der opgivende følelse. Og omverdenens "men er du ikke lidt kritisk/kræsen"/"hvad så om han har børn"...
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. dec 2016, 20:42

In_your_eyes skrev:
Planten skrev:
In_your_eyes skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Arrrgh, hvorfor er det lige at de mænd, der kontakter mig og som faktisk virker interessante, viser sig at bo i en lille pis by og også have 4 børn i alderen 7-16 år.
Jeg magter det ikke, suuuuk


Du skal bare sænke barren :D

:klap: :lol:

Ved ikke lige helt, hvad jeg kan bruge det til.
Men tak eller noget....

Altså, jeg læste dit indlæg som satirisk. Jeg har ikke forsøgt at grine af dig. Men jeg kan ikke gøre at andre typer skriver og jeg ved heller ikke, hvad der skal til for at tiltrække andre typer.
Jeg tiltrækker også tit nogle bestemte typer - dem der har brug for en sød, stabil kone, som laver mad til dem, henter tøfler og er stille og rolig. Jeg går ud fra, at det er fordi, jeg ser sød ud, fremfor super Sexet el. lign.

Beklager, hvis du tog indlægget ilde op :)


Er vist bare en sur gammel dame i dag, det er mig der undskylder :genert:
Men for biiip altså, han bare rigtig formuftig. Ingen sexsnak overhovedet, så langt ned er barren efterhånden sat. Og så har han 4, FIRE, børn

Man må gerne være en sur dame. Og hvis du er 37 eller yngre, så må du ikke sige gammel, for så er jeg også gammel :lol:

Hvor mange har han de børn med?
0
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 5. dec 2016, 21:12

Planten skrev:
In_your_eyes skrev:
Planten skrev:
In_your_eyes skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
In_your_eyes skrev:Arrrgh, hvorfor er det lige at de mænd, der kontakter mig og som faktisk virker interessante, viser sig at bo i en lille pis by og også have 4 børn i alderen 7-16 år.
Jeg magter det ikke, suuuuk


Du skal bare sænke barren :D

:klap: :lol:

Ved ikke lige helt, hvad jeg kan bruge det til.
Men tak eller noget....

Altså, jeg læste dit indlæg som satirisk. Jeg har ikke forsøgt at grine af dig. Men jeg kan ikke gøre at andre typer skriver og jeg ved heller ikke, hvad der skal til for at tiltrække andre typer.
Jeg tiltrækker også tit nogle bestemte typer - dem der har brug for en sød, stabil kone, som laver mad til dem, henter tøfler og er stille og rolig. Jeg går ud fra, at det er fordi, jeg ser sød ud, fremfor super Sexet el. lign.

Beklager, hvis du tog indlægget ilde op :)


Er vist bare en sur gammel dame i dag, det er mig der undskylder :genert:
Men for biiip altså, han bare rigtig formuftig. Ingen sexsnak overhovedet, så langt ned er barren efterhånden sat. Og så har han 4, FIRE, børn

Man må gerne være en sur dame. Og hvis du er 37 eller yngre, så må du ikke sige gammel, for så er jeg også gammel :lol:

Hvor mange har han de børn med?

Du er ung og sprød i forhold til mig :kys:
Jeg tror (jeg har ikke turde spørger) han har dem med en kvinde.
0
:pompom:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 5. dec 2016, 21:14

Wunder8 skrev:Ejmen f***, hvor synes jeg, det er forvirrende ligenu. Jeg ser jo den her fyr, som jeg skrev om i sidste uge. Hvor jeg valgte at lægge ham lidt på is for at mærke, at han kom til mig. Det virkede så relativt effektivt, for han blev ret opsøgende i forhold til at ville snakke og ses, og vi endte med at ses i weekenden, hvor vi havde en virkeligt hyggelig aften/nat.

Men altså. Jeg ved sgu ikke, hvor længe jeg kan blive ved med at ses uden at vi rigtigt ER kærester. Det er som sådan ikke labellet, der er så vigtigt for mig. Det er mere følelsen af, at han satser 100% på mig. Vi ser ikke andre og vi opfører os ret meget som kærester, og han har også sagt, at han synes, vi er på vej derhen (jeg har ikke sagt direkte til ham, at jeg gerne vil være kærester, men det kan han nok godt regne ud). På den ene side har jeg en god mavefornemmelse omkring ham og tænker, vi lader forholdet gå sin naturlige gang (og det så kan ende med det ene eller det andet), på den anden side har jeg lyst til bare at sige "fuck it" og stoppe det, fordi jeg har lyst til at sætte en grænse/markere mig selv eller hvad man nu skal sige. Jeg er virkeligt i syv sind, for jeg er også bare fucking forelsket i ham :nej:


Måske har jeg ikke fulgt ordentligt med, men hvad er det, der får dig til at have lyst til at droppe ham?

Du skriver at han nok kan regne ud, at du gerne vil være kærester ... er du HELT sikker på det? Mange mænd er altså lidt langsomme på forståelsen af det, man ikke bøjer i neon for dem. Kan han tænke som dig?

Hvad vil du risikere ved at sige 'halløj Preben- jeg bliver usikker, og egentligt vil jeg gerne, at vi går all in på det her. Er du med?'

Er han så ikke med- så ved du det. Men spørger du ikke lyder det på mig som om, at du kunne komme til at droppe en, der faktisk gerne vil dig?
7

Tilbage til "Forhold og sex"