Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Chloecat
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Singletråden

Indlægaf Chloecat » 4. dec 2017, 09:11

Jeg har installeret tinder, og været på et par dates, dog ikke lige noget der har resulteret i noget videre. Jeg har så heller ikke haft de vilde sommerfugle over nogle af dem, den sidste date nåede jeg dog at bygge en del forventninger op til, men virkeligheden stod ikke helt mål med det jeg havde håbet.

Jeg ved ikke om jeg har urealistiske, Disney præget ideer om hvordan det bør være, er nok en smule firkantet omkring den der følelse af gnist, når man mødes. At er den der, så man ikke i tvivl. Dem jeg har mødt har jeg bagefter været ret meh omkring, men har forsøgt at være åben for at se dem igen, men det er gledet ud, nok fordi han har været ligeså halvlunken.

Jeg savner nogle gange et 'rigtigt' dating site, men jeg ved ikke om der eksisterer nogen hvor folk er aktive stadigvæk. Jeg har luret på dating og det ligner det er yderst begrænset, hvem vil betale for at have en profil. Det er overflooded af profiler med kun et billede og ingen info. Måske i har nogle anbefalinger ?
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 374
Likede indlæg: 2348

Indlægaf Thestral » 4. dec 2017, 15:34

Jeg har forsøgt mig med NetDater.com og jeg er ikke synderligt imponeret. 1. jeg kan ikke logge ind og har bestilt en glemt adgangskode 2. mailen med glemt adgangskode er ikke kommet efter 30 minutter :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 529
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3530

Indlægaf FrøkenM » 4. dec 2017, 18:15

Jeg er lige kommet hjem fra gruppemøde og læge. Jeg har været til læge fordi hun var lidt bekymret for min psyke grundet min mors langvarige sygdom. Det endte så med at hun desværre også konstaterede at mit fysiske helbred heller ikke er for godt (jeg ved det godt, men havde ikke troet det var SÅ slemt at det kunne ses med det blotte øje), min gangfunktion er dårligere osv. Lortedag :trist:

Det er så sådan en dag man godt kunne bruge en mand, eller nogen gode veninder til at lave god mad til en :genert:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 784
Likede indlæg: 14772

Indlægaf Juki » 4. dec 2017, 18:33

FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra gruppemøde og læge. Jeg har været til læge fordi hun var lidt bekymret for min psyke grundet min mors langvarige sygdom. Det endte så med at hun desværre også konstaterede at mit fysiske helbred heller ikke er for godt (jeg ved det godt, men havde ikke troet det var SÅ slemt at det kunne ses med det blotte øje), min gangfunktion er dårligere osv. Lortedag :trist:

Det er så sådan en dag man godt kunne bruge en mand, eller nogen gode veninder til at lave god mad til en :genert:

:kram:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 529
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3530

Indlægaf FrøkenM » 4. dec 2017, 18:59

Juki skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra gruppemøde og læge. Jeg har været til læge fordi hun var lidt bekymret for min psyke grundet min mors langvarige sygdom. Det endte så med at hun desværre også konstaterede at mit fysiske helbred heller ikke er for godt (jeg ved det godt, men havde ikke troet det var SÅ slemt at det kunne ses med det blotte øje), min gangfunktion er dårligere osv. Lortedag :trist:

:kram:

Tak :kys:

Jeg tænker at dagen skal afsluttes med lidt serie og hygge. Havde ellers et projekt, jeg godt kunne se lidt på men er slet ikke i humør til det. Heldigvis er der ikke noget jeg "skal" nå til i morgen. Det er altid noget :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Primerose
Kort karma: 126
Likede indlæg: 1626

Indlægaf Primerose » 4. dec 2017, 23:51

Jeg har haft en virkelig dejlig eftermiddag/aften. Det er noget af det der er rart ved at være single - frihed til total spontanitet.
Efter arbejde skulle jeg bare købe lidt ind, så min gode kollega og jeg fulgtes ad og gik i centeret sammen. Vi har enkelte gange lavet noget privat men på arbejdet er vi det bedste makkerpar og hun er fantastisk at både pjatte og snakke alvor med.
Vores lille indkøbstur endte ved lagkagehuset fordi jeg skulel købe noget rugbrød. Og vi står derude foran butikken og bla bla bla og kan slet ikke blive færdige, så jeg køber en lækker kage med og så tager vi hjem til min kollega. Hendes datter er hjemme og der er super hyggeligt at sidde og snakke med dem og putte med deres kære (allergivenlige) hund.
Så kommer manden hjem, og han har bare købt pizzaer og fritter til os alle sammen, så helt automatisk har vi bare spise sammek og snakket en masse både under og efter maden. Og jeg havde simpelthen ikke kigget på hverken min telefon eller et ur siden vi gik fra arbejdet kl 15.30. Så til sidst går det op for os at klokken allerede var halv 12 og så cyklede jeg de 100 meter hjem :banan:
Men det var bare så skønt med helt ren ægte hygge og helt uden at kigge på mobiler eller noget.
Ej hvor er jeg glad for at have fået sådan en fantastisk kollega!
Selv når man sidder som single hjemme hos sådan en lille kernefamilie er de bare så ekstremt søde og inkluderende og man føler nærmest at man bare er en del af familien.
35
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 374
Likede indlæg: 2348

Indlægaf Thestral » 5. dec 2017, 07:35

Jeg har fået kontakt til en gut der skriver meget lange mails. Han lader til at være ret flink og udadvent så nu ser vi hvad der sker
4
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 295
Likede indlæg: 3590

Indlægaf DenBlødeJyde » 5. dec 2017, 07:55

Jeg fornemmer et mønster... Min eks er 42, Knaldemanden som jeg stadig har kontakt med er 45 og nu er jeg begyndt at skrive med en sød mand på Tinder, der også er 45......... mmmmh... rynker... :ivrig: :fløjt:
2
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1896

Indlægaf Q-beben » 5. dec 2017, 07:57

Valgte her for et par uger siden at gå fra kæresten... Det har længe ikke kørt godt imellem os, og vi har virkelig forsøgt alt (og i for lang tid). Jeg var virkelig glad for ham, så det har været en lang og velovervejet beslutning. Det føles helt rigtigt her bagefter - så det er den rigtige beslutning.

I weekenden var jeg til julefrokost, og... jeg lavede ikke noget, men jeg kan godt mærke, at jeg føler mig 100% mentalt fri af mit tidligere forhold :)

Lang historie kort... jeg skal på date på torsdag med en fra Tinder... Og jeg glæder mig så meget :)
9
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1191
Likede indlæg: 9106

Indlægaf Viskelæder » 5. dec 2017, 09:06

Primerose skrev:Jeg har haft en virkelig dejlig eftermiddag/aften. Det er noget af det der er rart ved at være single - frihed til total spontanitet.
Efter arbejde skulle jeg bare købe lidt ind, så min gode kollega og jeg fulgtes ad og gik i centeret sammen. Vi har enkelte gange lavet noget privat men på arbejdet er vi det bedste makkerpar og hun er fantastisk at både pjatte og snakke alvor med.
Vores lille indkøbstur endte ved lagkagehuset fordi jeg skulel købe noget rugbrød. Og vi står derude foran butikken og bla bla bla og kan slet ikke blive færdige, så jeg køber en lækker kage med og så tager vi hjem til min kollega. Hendes datter er hjemme og der er super hyggeligt at sidde og snakke med dem og putte med deres kære (allergivenlige) hund.
Så kommer manden hjem, og han har bare købt pizzaer og fritter til os alle sammen, så helt automatisk har vi bare spise sammek og snakket en masse både under og efter maden. Og jeg havde simpelthen ikke kigget på hverken min telefon eller et ur siden vi gik fra arbejdet kl 15.30. Så til sidst går det op for os at klokken allerede var halv 12 og så cyklede jeg de 100 meter hjem :banan:
Men det var bare så skønt med helt ren ægte hygge og helt uden at kigge på mobiler eller noget.
Ej hvor er jeg glad for at have fået sådan en fantastisk kollega!
Selv når man sidder som single hjemme hos sådan en lille kernefamilie er de bare så ekstremt søde og inkluderende og man føler nærmest at man bare er en del af familien.

Åh, det lyder bare helt vildt hyggeligt. Det fik mig til at smile :)
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 5. dec 2017, 21:05

Det er altså fantastisk at skrive med en mand, der skriver flot. Tegnsætning, staver rigtigt, formulerer sig godt, spørger ind. Dem er der bare SÅ få af.
Min indre grammar nazi er lykkelig.
17
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 821
Likede indlæg: 4858

Indlægaf Planten » 5. dec 2017, 21:37

Viskelæder skrev:Det er altså fantastisk at skrive med en mand, der skriver flot. Tegnsætning, staver rigtigt, formulerer sig godt, spørger ind. Dem er der bare SÅ få af.

Jeg er vild med det. Jeg bliver godt nok mere og mere ligeglad med tegnsætning, men god kommunikation og spørgen ind er guld.
1
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 125
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 1235

Indlægaf malou_43 » 5. dec 2017, 21:43

Viskelæder skrev:Det er altså fantastisk at skrive med en mand, der skriver flot. Tegnsætning, staver rigtigt, formulerer sig godt, spørger ind. Dem er der bare SÅ få af.

Jeg har også en tese om, at det er en af grundene til jeg dater lærere på stribe :lol:
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 5. dec 2017, 21:49

Planten skrev:

Jeg er vild med det. Jeg bliver godt nok mere og mere ligeglad med tegnsætning, men god kommunikation og spørgen ind er guld.

Tegnsætning er heller ikke alfa og omega, men der er bare SÅ mange, der slet ikke kan finde ud af det, ikke engang sætter punktummer i deres sætninger og så bruger utroligt mange og teenageagtige emojis. Det er simpelthen skønt det her.

Og ja, han spørger bare ind til alt, så samtalen hele tiden holdes i gang. Lovely!
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 5. dec 2017, 21:50

malou_43 skrev:

Jeg har også en tese om, at det er en af grundene til jeg dater lærere på stribe :lol:

Uh, DET var et godt tip det der :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"