Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19594

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 30. okt 2016, 20:25

canoodle skrev:Hej med jer herinde :wave:

Jeg pipper lige herinde, fordi jeg for første gang i mit 1,5 år som single er havnet lige lukt i den der med at man møder en som man bare klikker med. Bruger en hel dag sammen efter natten hvor vi mødtes, har den bedste lørdag nogensinde, knalder, siger farvel og vi ses. Så er der sommerfugle i maven, fordi vi åbnede os meget i vores samtale, fordi vi puttede hele dagen, grinede, drillede hinanden, kyssede hele tiden, var nøgne det meste af tiden og snakkede om fremtid, drømme, familiehistorier og fejl vi havde lært af i livet.

Nu sidder jeg i saksen. Sommerfuglene har myldret rundt i maven i dag, og igen blev jeg lige mindet om den der følelse af at blive needy og sårbar, fordi man bare lukkede op for sluserne og tillod sig at nyde og være. Tanker om man har ødelagt det ved ikke at spille kostbar, tanker om han nogensinde giver lyd igen, og selvfølgelig om det nu var skide dumt at skrive tak for sidst, og at man altså godt gider ses igen. Især når min telefon er hånligt stille. Selvfølgelig havde jeg lykkelig glemt alt om at det er derfor det er så skide hårdt at være single, og hvordan man kan gå fra at være glad for sit liv som single og bare have det skægt, til at blive en needy MOFO der hele tiden skuler til sin telefon. FML, altså.

Og tak for at jeg lige får lov at rable lidt. Ahhh...


Kender det alt for godt. Er lidt i samme situation, som er pisse irriterende. Jeg hader den der usikkerhed, når man ikke kan finde ud af om den anden part reelt set er interesseret.

Det er også derfor jeg har besluttet mig for at næste gang jeg ser min fyr, så gør jeg det klart for ham at hvis han er interesseret i mig og i at se mig, så gider jeg ikke det der med at der går flere dage i mellem at jeg hører fra ham og flere dage før han kan finde ud af at vende tilbage med en dag hvor han har tid til at ses. Han er pisse sød og dejlig, men jeg gider bare heller ikke spilde min tid på en hvor det allerede nu er op ad bakken med kontakten. Så må han finde ud af hvad han vil, og om han kan overkomme mine "krav."
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3433

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 30. okt 2016, 20:33

Jeg har ikke fået skrevet til ham der mit crush fra vennekredsen siden vores match på tinder i går. Og ærlig talt hælder jeg mest til at lade være og se, om han reagerer på det. Hvis han har liket mig før vores knald, føler jeg lidt, at det vil være upassende at skrive til ham over tinder, og vi er hverken venner på facebook eller har hinandens numre. Jeg kender jo reelt ikke hans bevæggrund for at være på tinder. Hvis han bare bruger det til at finde casual sex, og har liket mig før vi knaldende, tænker jeg, at det ikke helt er det rette forum til at invitere på date. Nu har jeg jo tilkendegivet min interesse post-knald, og så kan han reagere på det eller lade være.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 30. okt 2016, 20:38

Animi skrev:Jeg synes den er lidt svær Juki. Jeg kan godt forstå at du har lyst til at skrive til ham, men jeg er så også ret uenig i at det i sådanne situationer er okay at være egoistisk, når det kan gå udover den anden person.

Nu kan jeg heller ikke rigtig finde ud af fra det du skriver, hvad det er du vil? Er det bare fordi du savner ham og derfor har lyst til at skrive lidt sammen med ham igen, eller har du lyst til at prøve igen?
Hvis det er det første, synes jeg ikke du bør skrive til ham. Hvis det er det andet, så jo måske, men sørg for at gøre dine intentioner klare. Det er måske meget godt at gøre, uanset hvad.

Jeg har bare prøvet at være i den anden ende af situationen, hvor en mand jeg var forelsket i, havde droppet mig, for så senere igen at kontakte mig, fordi han savnede at tale med mig. Og selvom det helt sikkert ikke var fordi han ville være ond, gjorde det alligevel rigtig ondt, fordi jeg lige troede at han ville prøve igen, for så at finde ud af at det ville han ikke. Og der havde jeg nok ønsket at han bare havde ladet mig være i fred.

Men den er svær, og du ved jo nok selv bedst hvordan han vil reagere.

Ja, men du rammer det meget godt.

Jeg savner ham, vores samtaler m.m. Jeg er på ingen måde interesseret i at gøre det til et booty call eller såre ham evt. yderligere. Jeg har måske bare lyst til og brug for at det fortsætter eller bliver afsluttet ordentligt, i stedet for bare tavshed. Men det er her jeg synes jeg bliver egoistisk.

Jeg har stykket en besked sammen i samråd med min veninde (der har været der igennem hele "forløbet") Så må det være det. Så er bolden på hans banehalvdel og hvis han ikke svarer må jeg acceptere det.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 30. okt 2016, 21:15

Av for den, Rikke :-/ Det lyder godt nok grumt. Sender cyberkram din vej.

Min telefon har bippet og der var heldigvis bid. Han skrev, at han synes det havde været en fantastisk dag, og at han får travlt med sin flytning (han får sit nye hus i morgen) men at han meget gerne vil ses i nær fremtid. Bum bum :gruble:
3
All Adventurous women do
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 30. okt 2016, 21:21

Rikke skrev:- i øvrigt... Velkommen tilbage til mig selv, som 100% single...

Brændt barn lugter virkelig ilde, så jeg er et sted i mit liv, hvor jeg simpelthen ikke har tænkt mig at lukke nogen ind igen - samtidigt har jeg det lidt stramt med at kalde mig selv "single", fordi det i mine ører signalerer " Jeg har ikke en kæreste lige nu, men jeg vil gerne på sigt".
Det vil jeg ikke. Jeg kan simpelthen ikke se det ske? Jeg orker det ikke.

:kram:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3433

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 30. okt 2016, 21:40

Rikke skrev:- i øvrigt... Velkommen tilbage til mig selv, som 100% single...

Brændt barn lugter virkelig ilde, så jeg er et sted i mit liv, hvor jeg simpelthen ikke har tænkt mig at lukke nogen ind igen - samtidigt har jeg det lidt stramt med at kalde mig selv "single", fordi det i mine ører signalerer " Jeg har ikke en kæreste lige nu, men jeg vil gerne på sigt".
Det vil jeg ikke. Jeg kan simpelthen ikke se det ske? Jeg orker det ikke.

Av! :(
Btw er jeg stor tilhænger af, at man godt kan være i et seriøst og eksklusivt forhold - med sig selv, hvis det klinger lidt bedre, end at være single :genert:
2
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3433

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 31. okt 2016, 08:50

Rikke skrev:
Grissebassen skrev:
Rikke skrev:- i øvrigt... Velkommen tilbage til mig selv, som 100% single...

Brændt barn lugter virkelig ilde, så jeg er et sted i mit liv, hvor jeg simpelthen ikke har tænkt mig at lukke nogen ind igen - samtidigt har jeg det lidt stramt med at kalde mig selv "single", fordi det i mine ører signalerer " Jeg har ikke en kæreste lige nu, men jeg vil gerne på sigt".
Det vil jeg ikke. Jeg kan simpelthen ikke se det ske? Jeg orker det ikke.

Av! :(
Btw er jeg stor tilhænger af, at man godt kan være i et seriøst og eksklusivt forhold - med sig selv, hvis det klinger lidt bedre, end at være single :genert:

Det ikke bare klinger lidt bedre, det ER sådan jeg har det. Jeg lover at være tro mod mig selv i medgang og modgang ;)

- og det er lidt sjovt ikke? For jeg har faktisk planer om at gifte mig med mig selv næste sommer :D For nogle måneder siden sad jeg sammen med en veninde og fik lidt drinks efter en god film. Vi sad og snakkede om brudekjoler, af en eller anden årsag, og jeg har da godt nok været gift to gange, den ene gang i det helt store skrud, men jeg har altid været fed. Det er jeg ikke mere og jeg kunne faktisk godt tænke mig at se, hvordan jeg ville tage mig ud i en kropsnær sag med hele pivtøjet. Vupti - fra den tanke havde vi ti minutter senere aftalt en dato og en slagplan.
Så idéen er brunch med søde damer, en tur i Lily og prøve kjoler og derefter på et brunt værtshus og drikke håndbajere og spille dart ;) Jeg havde for flere år siden en bekendt, der har en eller anden licens, så han i visse stater i USA må vie folk. Ham har jeg tænkt mig at få fat i for at høre, om vi kan lave en eller anden form for ceremoni, der bliver afsluttet med granatæbleshots :D

Jeg ønsker dig og dig tillykke med forlovelsen, og håber du får et fantastisk bryllup og et langt og lykkeligt liv sammen med dig :)
0
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 31. okt 2016, 13:37

Rikke skrev:- i øvrigt... Velkommen tilbage til mig selv, som 100% single...

Brændt barn lugter virkelig ilde, så jeg er et sted i mit liv, hvor jeg simpelthen ikke har tænkt mig at lukke nogen ind igen - samtidigt har jeg det lidt stramt med at kalde mig selv "single", fordi det i mine ører signalerer " Jeg har ikke en kæreste lige nu, men jeg vil gerne på sigt".
Det vil jeg ikke. Jeg kan simpelthen ikke se det ske? Jeg orker det ikke.


Intet i livet (heller ikke livet selv) er permanent. Heldigvis, eller uheldigvis, alt efter hvordan man anskuer det. Jeg synes mest det første. :kram:

Jeg har snart været single i to år, og var også sikker på, at det var det for mig nu. Jeg har været oprigtigt ind i hjertet glad for ensomheden (som for mig er et positivt udtryk) og det ukomplicerede i at være alene. Men nu er den lige så stille begyndt at komme snigende alligevel, den dér følelse af, at det måske kunne være hyggeligt at være to igen. Lang forklaring kort: Få det bedste ud af din situation som den er, og tag resten som det kommer. Der er intet forkert i at være selv, jo, selvom det er som om nogen kan få det til at lyde sådan. :)
3
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 31. okt 2016, 14:55

Jeg er altså meget enig. Selvom man gerne må hylde sin single-awesomeness, må man ligeså godt stå ved at man gerne ville have det anderledes, hvis det nu lykkedes at finde en der ikke trampede på vedkommendes hjerte. Jeg går all in på at man må hylde sig selv der hvor man er i livet, men jeg tror som NLeth heller ikke rigtig på at det nødvendigvis betyder at det er permanent :)

Ift. min egen situation, så ved jeg slet ikke hvordan jeg skal reagere på den besked jeg fik. Når han skriver: Vi skal ses i nær fremtid, men der ikke kommer et bud på bordet, så kan jeg for the life of me ikke regne ud om jeg skal foreslå noget, eller vente :gruble:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 31. okt 2016, 15:23

canoodle skrev:Jeg er altså meget enig. Selvom man gerne må hylde sin single-awesomeness, må man ligeså godt stå ved at man gerne ville have det anderledes, hvis det nu lykkedes at finde en der ikke trampede på vedkommendes hjerte. Jeg går all in på at man må hylde sig selv der hvor man er i livet, men jeg tror som NLeth heller ikke rigtig på at det nødvendigvis betyder at det er permanent :)

Ift. min egen situation, så ved jeg slet ikke hvordan jeg skal reagere på den besked jeg fik. Når han skriver: Vi skal ses i nær fremtid, men der ikke kommer et bud på bordet, så kan jeg for the life of me ikke regne ud om jeg skal foreslå noget, eller vente :gruble:

Snakker I sammen eller afhænger det af hvornår I skal ses igen?

Umiddelbart synes jeg da godt du kan foreslå en dag, evt. skrive "Hej Keld. Har du lyst til at ses d. XX eller foretrækker du at vente til du er kommet på plads? :) Noodle", eller noget i den stil.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 31. okt 2016, 17:23

Enig med Santopia. Bolden er på hans banehalvdel. Jeg krydser fingre for, at han sender den retur. Og gerne snart, så du kan slippe for stirren på telefon-tilstanden.
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19594

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 17:42

canoodle skrev:Ift. min egen situation, så ved jeg slet ikke hvordan jeg skal reagere på den besked jeg fik. Når han skriver: Vi skal ses i nær fremtid, men der ikke kommer et bud på bordet, så kan jeg for the life of me ikke regne ud om jeg skal foreslå noget, eller vente :gruble:


Jeg ville også bare vente et par dage, og hvis han så ikke skriver med et forslag, så selv skrive til ham og høre om han har lyst til at ses den og den dag :)
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 31. okt 2016, 18:26

Det er nok rigtigt det i skriver, det er også det jeg selv tænker :) Altså, han har lige fået nøglerne til sit nye hus i dag, så der er ikke noget at sige til at han har rigeligt at se til :)
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19594

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 31. okt 2016, 18:28

Nå, Tinderfyren er stadigvæk ret dårlig til at komme lidt mere på banen. Og selvom jeg prøvede at benægte det for en uges tid siden, har Nleth jo ret i at det i længden sgu ikke er særlig sjovt. Han har godt nok selv forslået at vi kunne ses på torsdag, hvilket jeg har sagt ja til, men det føles lidt som om at jeg presser mit selskab ned over hovedet på ham - også selvom han har skrevet flere gange at han stadigvæk gerne vil ses. Men ja, når jeg selv hele tiden skal spørge ind til det, klinger det lidt hult.
Han har godt nok sagt at det er fordi han har rigtig travlt på arbejdet lige nu - hvilket selvfølgelig er fair nok, men enten kunne man på forhånd måske lige oplyse om at man lige den næste uges tid er ret presset og så måske ikke lige får skrevet. Eller prøve lige at presse 5 min ind i sit travle skema, hvor man lige kunne sende mig en sms.
Men han er altså udover det, virkelig virkelig sød og ret meget på når han så endelig skriver. Og derfor har jeg lyst til at lade tvivlen komme ham til gode, og ikke bare droppe ham hvis nu det reelt bare er fordi han lige har ret travlt. Det er måske dumt, men en chance jeg gerne vil tage.

Men så tænkte jeg - kan jeg godt tillade mig her næste gang vi ses, at fortælle at jeg stadigvæk rigtig rigtig stadigvæk vil ses med ham, men at det så også kræver at han kommer lidt mere på banen ift kontakt og initiativ så jeg ikke mister interessen - eller er det for offensivt ift at vi kun har kendt hinanden i et par uger? :genert:
Senest rettet af Animi 31. okt 2016, 18:51, rettet i alt 1 gang.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 31. okt 2016, 18:45

Animi skrev:Nå, Tinderfyren er stadigvæk ret dårlig til at komme lidt mere på banen. Og selvom jeg prøvede at benægte det for en uges tid siden, har Nleth jo ret i at det i længden sgu ikke er særlig sjovt. Han har godt nok selv forslået at vi kunne ses på torsdag, hvilket jeg har sagt ja til, men det føles lidt som om at jeg presser mit selskab ned over hovedet på ham - også selvom han har skrevet flere gange at han stadigvæk gerne vil ses. Men ja, når jeg selv hele tiden skal spørge ind til det, klinger det lidt hult.
Han har godt nok sagt at det er fordi han har rigtig travlt for arbejdet lige nu
- hvilket selvfølgelig er fair nok, men enten kunne man på forhånd måske lige oplyse om at man lige den næste uges tid er ret presset og så måske ikke lige får skrevet. Eller prøve lige at presse 5 min ind i sit travle skema, hvor man lige kunne sende mig en sms.
Men han er altså udover det, virkelig virkelig sød og ret meget på når han så endelig skriver. Og derfor har jeg lyst til at lade tvivlen komme ham til gode, og ikke bare droppe ham hvis nu det reelt bare er fordi han lige har ret travlt. Det er måske dumt, men en chance jeg gerne vil tage.

Men så tænkte jeg - kan jeg godt tillade mig her næste gang vi ses, at fortælle at jeg stadigvæk rigtig rigtig stadigvæk vil ses med ham, men at det så også kræver at han kommer lidt mere på banen ift kontakt og initiativ så jeg ikke mister interessen - eller er det for offensivt ift at vi kun har kendt hinanden i et par uger? :genert:

Er det ikke det han har gjort? Eller misforstår jeg :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"