Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 15. dec 2017, 11:14

Jeg synes også at du skal kaste dig ud i det Viske :kys: Det værste der kan ske, er jo "blot" at du finder ud af at han er en Spassernar og du kan "underholde" os med det efterfølgende :D
5
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 15. dec 2017, 11:16

Jeg vil dog helst høre om en vanvittig romantisk date :)
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. dec 2017, 11:33

Jeg hepper med de andre! Romantik-tak!
1
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1427
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4871

Re: Singletråden

Indlægaf Patience » 15. dec 2017, 11:34

Input fra en ikke single lurer :Jeg kan se at jeg er mere kynisk end de fleste her i tråden. Jeg ville tænke om den opførsel at han har haft gang i /skriverier med en anden, som så viste sig ikke at være noget, så nu vender han igen sin opmærksomhed mod dig.
Jeg synes det er manipulerende, det han siger om at han føler du har trukket dig fra jeres samtale og at du nok er gået i flightmode. Han lyder som en der altid lige siger "det rigtige" - den slags har jeg dårlige erfaringer med.
Det sagt - så ville jeg såmænd fint kunne tage et møde med ham, for det er bare altid så meget nemmere at få en ordentlig fornemmelse for folk, når man møder dem face to face.
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. dec 2017, 11:35

Ejhh altså, hvad gjorde jeg uden jer? :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. dec 2017, 11:36

Skralde skrev:Jeg synes også at du skal kaste dig ud i det Viske :kys: Det værste der kan ske, er jo "blot" at du finder ud af at han er en Spassernar og du kan "underholde" os med det efterfølgende :D


Haha præcis. Underholde I will! :D
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. dec 2017, 11:38

Patience skrev:Input fra en ikke single lurer :Jeg kan se at jeg er mere kynisk end de fleste her i tråden. Jeg ville tænke om den opførsel at han har haft gang i /skriverier med en anden, som så viste sig ikke at være noget, så nu vender han igen sin opmærksomhed mod dig.
Jeg synes det er manipulerende, det han siger om at han føler du har trukket dig fra jeres samtale og at du nok er gået i flightmode. Han lyder som en der altid lige siger "det rigtige" - den slags har jeg dårlige erfaringer med.
Det sagt - så ville jeg såmænd fint kunne tage et møde med ham, for det er bare altid så meget nemmere at få en ordentlig fornemmelse for folk, når man møder dem face to face.


Jeg kan godt følge dig, det er også det, jeg har været lidt bange for i den her uge. Jeg er nemlig også på kyniker-holdet :ninja:

Men jeg synes nu, at han virker oprigtig lige nu, og at han håndterer det godt. Om det så bare er skuespil, og han egentligt er en spassernar, er så det, der holder mig lidt tilbage.
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 15. dec 2017, 11:43

Hehe, det er da godt nok ikke nemt at være mand - enten siger han det forkerte, som er forkert. Eller også siger han det rigtige, som også er forkert :D

Men jeg forstår nu godt hvad I mener. Men sådan noget er altid nemmere at finde ud af face-to-face. Så go for it Viske :pompom:
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 15. dec 2017, 11:45

Viske... Jeg hepper også på, at du skal springe ud i det... :)
1
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1427
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4871

Re: Singletråden

Indlægaf Patience » 15. dec 2017, 11:50

Viskelæder skrev:
Patience skrev:Input fra en ikke single lurer :Jeg kan se at jeg er mere kynisk end de fleste her i tråden. Jeg ville tænke om den opførsel at han har haft gang i /skriverier med en anden, som så viste sig ikke at være noget, så nu vender han igen sin opmærksomhed mod dig.
Jeg synes det er manipulerende, det han siger om at han føler du har trukket dig fra jeres samtale og at du nok er gået i flightmode. Han lyder som en der altid lige siger "det rigtige" - den slags har jeg dårlige erfaringer med.
Det sagt - så ville jeg såmænd fint kunne tage et møde med ham, for det er bare altid så meget nemmere at få en ordentlig fornemmelse for folk, når man møder dem face to face.


Jeg kan godt følge dig, det er også det, jeg har været lidt bange for i den her uge. Jeg er nemlig også på kyniker-holdet :ninja:

Men jeg synes nu, at han virker oprigtig lige nu, og at han håndterer det godt. Om det så bare er skuespil, og han egentligt er en spassernar, er så det, der holder mig lidt tilbage.

Og så er der vel kun at møde ham og tage lige dele skepsis og åbenhed med og så se hvordan det går. Jeg synes ikke , at du har noget at miste ved at møde ham. Jeg ville bare personligt være lidt på vagt for lige den der opførsel med at bortforklare og faktisk give dig en stor del af skylden for at jeres kommunikation er gået død, når det helt faktuelt er ham der pludselig svarer med dages mellemrum. Det minder mig bare om en bestemt type mand, der altid har gode undskyldninger og bortforklaringer - og som altid giver dig en stor del af ansvaret. Og det virker rigtig tit for dem - for rigtig mange kvinder er i forvejen gode til at give sig selv skylden for alting.
Men altså - jeg har jo ingen forudsætning for at vide om ham du skriver med er sådan. Det trickede bare lige nogle ting for mig
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 15. dec 2017, 12:38

Jeg er også med på den :) Go for it!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 15. dec 2017, 13:14

Patience skrev:
Viskelæder skrev:
Patience skrev:Input fra en ikke single lurer :Jeg kan se at jeg er mere kynisk end de fleste her i tråden. Jeg ville tænke om den opførsel at han har haft gang i /skriverier med en anden, som så viste sig ikke at være noget, så nu vender han igen sin opmærksomhed mod dig.
Jeg synes det er manipulerende, det han siger om at han føler du har trukket dig fra jeres samtale og at du nok er gået i flightmode. Han lyder som en der altid lige siger "det rigtige" - den slags har jeg dårlige erfaringer med.
Det sagt - så ville jeg såmænd fint kunne tage et møde med ham, for det er bare altid så meget nemmere at få en ordentlig fornemmelse for folk, når man møder dem face to face.


Jeg kan godt følge dig, det er også det, jeg har været lidt bange for i den her uge. Jeg er nemlig også på kyniker-holdet :ninja:

Men jeg synes nu, at han virker oprigtig lige nu, og at han håndterer det godt. Om det så bare er skuespil, og han egentligt er en spassernar, er så det, der holder mig lidt tilbage.

Og så er der vel kun at møde ham og tage lige dele skepsis og åbenhed med og så se hvordan det går. Jeg synes ikke , at du har noget at miste ved at møde ham. Jeg ville bare personligt være lidt på vagt for lige den der opførsel med at bortforklare og faktisk give dig en stor del af skylden for at jeres kommunikation er gået død, når det helt faktuelt er ham der pludselig svarer med dages mellemrum. Det minder mig bare om en bestemt type mand, der altid har gode undskyldninger og bortforklaringer - og som altid giver dig en stor del af ansvaret. Og det virker rigtig tit for dem - for rigtig mange kvinder er i forvejen gode til at give sig selv skylden for alting.
Men altså - jeg har jo ingen forudsætning for at vide om ham du skriver med er sådan. Det trickede bare lige nogle ting for mig



Jeg er enig med Patience. Han virker bare lidt for smooth. Så hvis du har lyst skal du endelig mødes med ham. Men husk at passe på dig selv - og at det ikke er din skyld hvis han er en idiot.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2017, 13:25

Viskelæder skrev:Min flirt skrev til mig i går, men igen-igen var det sådan noget med, at det tog ham 4 timer at svare hver gang, og til sidst var jeg bare så irriteret, at jeg ikke gad svare ham.
Jeg ved godt, det er totalt barnligt. Og der er jo intet i vejen med at være længe om at svare nogle gange, det er jeg selv. Men hvordan kan vores kontaktform ændre sig så meget på én uge?
I forrige uge skrev vi nærmest hver dag, samtalen kørte bare, vi spurgte ind til hinanden... Nu har det hele den forgange uge været sådan noget med, at han pludselig ikke svarer, at der går en dag mellem han svarer, at han falder i søvn midt i en samtale, hvis vi skriver sent, han svarer bare på beskeder, men holder ikke samtalen i gang, han joker eller flirter ikke. Jeg skrev endda til ham i går og spurgte, om han var okay, for han virkede så anderledes. Der svarede han bare ja, og at han trængte til juleferie. Arghhhh!

Men her til morgen skriver han så, om jeg stadig gerne vil mødes i næste uge?
Jeg svarede, at det ved jeg ikke rigtigt, for jeg synes, at vores beskeder/kommunikation havde ændret sig rigtig meget bare på så kort tid, så jeg havde lidt indstillet mig på, at han ikke var interesseret længere.
Så svarede han, at han helt sikkert stadig var interesseret, men at han følte, jeg havde trukket mig lidt, så han ville bare give mig lidt fred. Jeg svarede, at jeg først trak mig lidt, efter at han begyndte ikke at svare i hele dage osv.. At jeg syntes, det var rigtigt hurtigt, at vores måde at snakke sammen på havde ændret sig, så jeg vidste ikke rigtigt, om det var noget for mig. Han skrev, at det forstod han virkelig godt, for han havde det på samme måde med mig. At han havde undret sig over, jeg havde trukket mig, men at vi måtte have misforstået hinanden, og at han virkelig gerne ville møde mig. Jeg vidste ikke lige, hvad jeg skulle svare. Han spurgte så, om jeg nu var i "flight mode" (jeg har fortalt, at jeg meget let bliver skræmt væk/får lyst til at lukke det hele ned), og om hvordan han kunne få mig ud af det igen. At han syntes, vi lige skulle tage hinanden i hånden og hoppe ud af den mærkelige stemning og så få skrevet noget mere sammen og få mødt hinanden.

Det synes jeg var ret sejt håndteret af ham. Jeg er bare lidt i tvivl.
Hvad tænker I, piger?

Do it. Det lydet som om i bare har gået skævt af hinanden, og at han virkelig gerne vil redde den ud igen, det ville da være synd at ødelægge det over en dum misforståelse.
Og hey, hvad har du i grunden at tabe?
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2017, 13:31

Patience skrev:Input fra en ikke single lurer :Jeg kan se at jeg er mere kynisk end de fleste her i tråden. Jeg ville tænke om den opførsel at han har haft gang i /skriverier med en anden, som så viste sig ikke at være noget, så nu vender han igen sin opmærksomhed mod dig.
Jeg synes det er manipulerende, det han siger om at han føler du har trukket dig fra jeres samtale og at du nok er gået i flightmode. Han lyder som en der altid lige siger "det rigtige" - den slags har jeg dårlige erfaringer med.
Det sagt - så ville jeg såmænd fint kunne tage et møde med ham, for det er bare altid så meget nemmere at få en ordentlig fornemmelse for folk, når man møder dem face to face.

Min reaktion på folk der trækker sig er også at trække mig - og det er sket en del gange at det har vist sig at modparten slet ikke har trukket sig, selvom jeg havde tolket det sådan. Så jeg synes det lyder sandsynligt at tingene sagtens kunne have hændt som han fortæller det.
Han burde selvfølgelig bare have spurgt Viske OM hun havde trukket sig i stedet for, det havde været langt mere kontruktivt, den øvelse øver jeg mig selv på. Men jeg finder hans forklaring plausibel.
2
...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 15. dec 2017, 13:32

Men det er lidt sjovt at man kan se det på så forskellige måder. Jeg læser ikke at han prøver at lægge skylden over på Viske, eller prøver at bortforklare hans manglende kontakt. Jeg synes det lyder som om der reelt har været lidt misforståelser fra hans side af.

Selvom jeg er stor tilhænger af at passe på sig selv og ikke være naiv og undskylde alle dumme handlinger man kan blive udsat for (som jeg desværre er lidt for god til selv), synes jeg også man skal passe på med ikke at være alt for kritisk - især overfor noget der er baseret på skriftlig kommunikation, da det er alt for nemt at misforstå ting på skrift.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"