Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Dragen
Indlæg: 98
Tilmeldt: 17. aug 2015, 10:38
Kort karma: 19
Likede indlæg: 259

Re: Singletråden

Indlægaf Dragen » 2. jul 2016, 10:24

Animi skrev:
image.gif


Oooog ja :lol:


Nu skal hun jo ha' barn... så bliver hun endnu mere a little bit fat. :-D
1
Blueberry
Indlæg: 4
Tilmeldt: 14. jan 2016, 08:50
Kort karma: 1

Re: Singletråden

Indlægaf Blueberry » 2. jul 2016, 11:41

Jeg melder mig herinde (igen..)
Havde datet og egentlig fået et godt forhold til en fyr fra tinder, som bare er jordens bedste fyr.. Det holdt nogle måneder. Han gjorde virkelig alt for mig og vi vores livssyn var så ens.. Problemet var bare at sommerfuglene i maven aldrig kom og jeg kunne slet ikke gengælde de følelser for ham. Jo jeg holder/holdte enormt af ham, men uanset hvor meget jeg prøvede, så kunne jeg bare ikke få de der romantiske følelser for ham. Tror simpelthen at han var FOR sød.. Gjorde alt hvad jeg ville/sige og gav slet ingen modstand.
Har det rigtig dårligt med at 'smide guld på gaden', og nu skal igennem en masse røvhuller fra tinder, men jeg var så ked af det med ham, fordi jeg bare ikke lykkedes at få de samme følelser.

Han var min første date efter 6 år i et forhold. Troede at han var den type jeg ville have.. åbenbart ikke.

Nå. Venter lige et par uger med at komme på tinder, så jeg kan komme over ham. Selvom jeg gjorde det slut, så er jeg stadig rigtig ked af det..
Nu er jeg bare bange for at der ikke er nogle søde og seriøse fyre tilbage på tinder. Der kan vel ikke kun være useriøse derinde, kan der?
Jeg er 26 og føler mig gammel! Vil gerne have en sød kæreste og på sigt børn og min egen familie.. Tiden render bare ud :o
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 13:12

Blueberry skrev:Jeg melder mig herinde (igen..)
Havde datet og egentlig fået et godt forhold til en fyr fra tinder, som bare er jordens bedste fyr.. Det holdt nogle måneder. Han gjorde virkelig alt for mig og vi vores livssyn var så ens.. Problemet var bare at sommerfuglene i maven aldrig kom og jeg kunne slet ikke gengælde de følelser for ham. Jo jeg holder/holdte enormt af ham, men uanset hvor meget jeg prøvede, så kunne jeg bare ikke få de der romantiske følelser for ham. Tror simpelthen at han var FOR sød.. Gjorde alt hvad jeg ville/sige og gav slet ingen modstand.
Har det rigtig dårligt med at 'smide guld på gaden', og nu skal igennem en masse røvhuller fra tinder, men jeg var så ked af det med ham, fordi jeg bare ikke lykkedes at få de samme følelser.

Han var min første date efter 6 år i et forhold. Troede at han var den type jeg ville have.. åbenbart ikke.

Nå. Venter lige et par uger med at komme på tinder, så jeg kan komme over ham. Selvom jeg gjorde det slut, så er jeg stadig rigtig ked af det..
Nu er jeg bare bange for at der ikke er nogle søde og seriøse fyre tilbage på tinder. Der kan vel ikke kun være useriøse derinde, kan der?
Jeg er 26 og føler mig gammel! Vil gerne have en sød kæreste og på sigt børn og min egen familie.. Tiden render bare ud :o

For lige at tage det sidste, så er man ikke gammel, når man er 26 :lol:
Men jeg synes, det er flot, du har meldt ud, selvom du holder af ham.
2
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 2. jul 2016, 13:45

Marioneta skrev:
Ennovy skrev:
Men ved du om hunden er hans? Om den er 1 år eller 14 år? Om det er et krav fra hans side at I ikke kan være hos dig og ikke hos ham?


Det var en hvalp og det var hans primære billede.

Jeg tager min allergi alvorligt. Du beder jo heller ikke nøddeallergikere om at spise nødder bare en gang imellem.


Jeg har 2 billeder på min Tinder med 2 forskellige hunde - ingen af dem er mine :D
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 2. jul 2016, 14:01

Planten skrev:For lige at tage det sidste, så er man ikke gammel, når man er 26 :lol:


Jeg er 25, og selvom jeg egentlig godt ved at jeg ikke er gammel, så føler jeg mig alligevel "gammel" nogen gange, når alle mine veninder enten bliver gift eller får børn, og man altid er den evige single, og man hele tiden skal høre på at ens fertilitet nærmest styrtdykker når man har rundet de 25 :panik:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 2. jul 2016, 14:22

Ennovy skrev:
Marioneta skrev:
Ennovy skrev:
Men ved du om hunden er hans? Om den er 1 år eller 14 år? Om det er et krav fra hans side at I ikke kan være hos dig og ikke hos ham?


Det var en hvalp og det var hans primære billede.

Jeg tager min allergi alvorligt. Du beder jo heller ikke nøddeallergikere om at spise nødder bare en gang imellem.



Nej, men der må godt være nødder i hjemmet vel. Det er jo selvfølgeligt helt op til dig det er klart. Men hvis han ellers virker interessant så virker det som en lille ting at vælge fra på, når du nu giver udtryk for at udvalget ikke er så stort, og han så ligefrem superliker. Jeg har også allergier - både nogle jeg reagerer meget på og nogle jeg ikke reagere så meget på - men altså man kan jo gøre meget ved sådan noget. Og I skal jo ikke flytte sammen efter et like. Men igen: Selvfølgeligt styrer man helt selv hvad man har som dealbreakers. Men jeg forstår det bare ikke - et billede af en hvalp - altså herregud.


Jeg kan ikke bo sammen med kat. En fyr, der var villig til at date mig, vel vidende at skulle vi have en seriøs fremtid måtte katten en dag flytte, ville diskvalificeres på den indstilling.

Får man en hund, forpligter det, i cirka 12-14 år i gennemsnit. Får man en hund på det grundlag at man bare skaffer sig af med den, hvis den er i vejen for ens dating liv fordi pigen er allergiker, så skal man seriøst bare lade være med at få den til at starte med.

Og man bør fravælge folk, der behandler levende, følende væsner på den måde. Det er bare ikke i orden.
7
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 14:26

Animi skrev:
Planten skrev:For lige at tage det sidste, så er man ikke gammel, når man er 26 :lol:


Jeg er 25, og selvom jeg egentlig godt ved at jeg ikke er gammel, så føler jeg mig alligevel "gammel" nogen gange, når alle mine veninder enten bliver gift eller får børn, og man altid er den evige single, og man hele tiden skal høre på at ens fertilitet nærmest styrtdykker når man har rundet de 25 :panik:

Hehe, jeg ved godt, man kan føle sig gammel, når man er alle aldre, men jeg synes bare, det er en skam, hvis man bliver hæmmet af det - hilsen en på 37 år :lol2:
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. jul 2016, 15:05

Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!
11
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 2. jul 2016, 15:13

Planten skrev:Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!

Fedt! Det er svært at holde nerverne inden for tøjet i sådan en situation.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 2. jul 2016, 15:27

Planten skrev:Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!


Lyder da dejligt. No panic :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 2. jul 2016, 15:35

Marioneta: Forstår dig udmærket i forhold til hund og allergi. Forstår slet ikke, der skal gøres en diskussion ud af det. Vi har alle vore kriterier. Af den ene eller den anden grund. Og det er dig, der "kender" din allergi.
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 2. jul 2016, 15:53

Planten skrev:Jeg har desuden matchet med en, jeg rigtig gerne ville matche med - og han vil gerne drikke kaffe med mig :panik: !!!!


Nøj hvor spændende! Hvornår skal i så drikke den kop kaffe? :D
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 2. jul 2016, 19:03

Ennovy skrev:
ManicNinja skrev:Marioneta: Forstår dig udmærket i forhold til hund og allergi. Forstår slet ikke, der skal gøres en diskussion ud af det. Vi har alle vore kriterier. Af den ene eller den anden grund. Og det er dig, der "kender" din allergi.



Det var nu ikke for at gøre en ting ud af det - jeg skrev jo endda flere gange at man jo selvfølgeligt helt selv bestemmer.

Men det er vel okay at komme med et input? Og jeg synes ikke "det er jo ikke sikkert det er hans hund" er et dårligt input. Tvært imod.


Ja okay, hvis man ikke engang ved dét, så har du helt ret.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 2. jul 2016, 19:06

Jeg er faktisk ved at være ok, selvom der går lang tid inden kroppen er helet helt. Jeg bløder nu som alm. mens og har ikke nogen smerter, som den af hospitalet anbefalede pamol- og ipren cocktail ikke kan tage.

I morgen kommer alle gæsterne og et par af dem (familie) kommer en times tid før, og hjælper med lidt småting. Så det er meget stille og roligt.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Singletråden

Indlægaf MilleMercy » 2. jul 2016, 19:11

Zombie skrev:Jeg er faktisk ved at være ok, selvom der går lang tid inden kroppen er helet helt. Jeg bløder nu som alm. mens og har ikke nogen smerter, som den af hospitalet anbefalede pamol- og ipren cocktail ikke kan tage.

I morgen kommer alle gæsterne og et par af dem (familie) kommer en times tid før, og hjælper med lidt småting. Så det er meget stille og roligt.


God bedring, og tillykke med dagen. Jeg håber den bliver god og dejligt på trods af det, der lige er sket :ae:
0

Tilbage til "Forhold og sex"