Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 12. feb 2016, 16:58

In_your_eyes skrev:Jeg er så genert :panik: og kan ikke skrive til ham, for der kommer ikke navn og nummer frem på adressen (ja jeg har stalket :genert: :lol2: )
Og nej, dukker ikke bare op :naughty:


Ved du om det er en ejerbolig? Så kan du stalke navnet på tinglysning.dk :fløjt:

I øvrigt, det med ikke at kunne findes, er det ikke meget normalt? Man kan heller intet finde på mig, af arbejdsmæssige årsager.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 12. feb 2016, 18:08

In_your_eyes skrev:Ehem, har lige brug for lidt vejledning, tror jeg.
Har lige siddet og snakket med hr træningsmand og hans makker. De snakker lidt om cykler og reservedele til disse. Hr træningsmand skal lave makkerens cykel. Jeg kaster en bemærkning ind om at jeg da godt kan høre, hvor jeg skal komme og pive over min cykel, hvorefter hr træningsmand slynger hans adresse ud og siger, du kommer bare. Er det et vink med en vognstang og noget jeg skal/bør reagerer på? Og i så fald hvordan? Jeg kan jo ikke bare dukke op udenfor hans dør med min cykel under armen, vel :lol2:
Hvad siger panelet

Det kan siges ganske kort - han vil ha' din krop :-D
2
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Singletråden

Indlægaf In_your_eyes » 12. feb 2016, 18:12

Ikke en ejerbolig, åbenbart og det er heller ikke lige sted, man smutter ubemærket forbi.
Jeg må tage fat i ham til næste træning
1
:pompom:
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Singletråden

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. feb 2016, 02:26

Hvis der er en der kunne tænke sig at tale med en super sød pige fra Cambodia, så pm mig. Bare en jeg kender. Hun er 23, 150/48, arbejer som hr på en skofabrik, buddhist, taler engelsk. Leder efter en vestlig mand, uden tatoveringer, på omkring 35-55. Kun ude efter seriøst forhold (ægteskab, børn, etc.).
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 13. feb 2016, 20:00

Hvor kunne jeg godt tænke mig at møde én, jeg kunne kaste min p.t. retningsløse forelskelse på (som også gengældte den, meget vigtigt).
5
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 13. feb 2016, 20:08

MOGA skrev:
Spjaerten skrev:
MOGA skrev:Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.


Vi er flere end du lige tror der har det på samme måde :ae:


Er der sket et skift i samfundet? Da jeg var barn var der de få sære mænd og kvinder, som var alene, som jeg husker det, men langt de fleste var da i et fast forhold.

Min situation kompliceres måske yderligere af, at jeg faktisk har været gift, ret ungt, og derfor har to børn. Af forskellige årsager er jeg 100% alene med dem, og for at det ikke skal være løgn, så kan jeg af andre årsager ikke bare hyre en barnepige. Mit netværk er lille og med begrænset mulighed for at hjælpe = jeg kommer stort set aldrig ud. Jeg kan derfor ikke "date løs" og aner simpelthen ikke, hvordan man ellers møder en?

Mange møder jo hinanden på arbejdspladserne, hvilket selvfølgelig heller ikke er ukompliceret.

Der er helt sikkert sket et skift. Statistisk er der vist også flere singler (defineret som voksne, der bor alene). Det er heller ikke længere så stigmatiseret.
0
Livslinjen: 70 201 201
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 13. feb 2016, 21:27

Rapfisk skrev:
MOGA skrev:
Spjaerten skrev:
MOGA skrev:Efter lange overvejelser har jeg besluttet mig for at melde mig i denne tråd. Det er svært og personligt for mig, men jeg er ved at blive deprimeret over situationen og har brug for at få nogle ting ud, få input og måske føle et fællesskab.
Jeg har været single i fire år, og jeg hader det. Jeg føler mig ensom og er, her i midten af 30'erne (gisp, er jeg blevet så gammel?) alvorligt bange for, at det aldrig skal lykkes mig at finde en at dele livet med. Suk.


Vi er flere end du lige tror der har det på samme måde :ae:


Er der sket et skift i samfundet? Da jeg var barn var der de få sære mænd og kvinder, som var alene, som jeg husker det, men langt de fleste var da i et fast forhold.

Min situation kompliceres måske yderligere af, at jeg faktisk har været gift, ret ungt, og derfor har to børn. Af forskellige årsager er jeg 100% alene med dem, og for at det ikke skal være løgn, så kan jeg af andre årsager ikke bare hyre en barnepige. Mit netværk er lille og med begrænset mulighed for at hjælpe = jeg kommer stort set aldrig ud. Jeg kan derfor ikke "date løs" og aner simpelthen ikke, hvordan man ellers møder en?

Mange møder jo hinanden på arbejdspladserne, hvilket selvfølgelig heller ikke er ukompliceret.

Der er helt sikkert sket et skift. Statistisk er der vist også flere singler (defineret som voksne, der bor alene). Det er heller ikke længere så stigmatiseret.


Jeg er i et udpræget kvindefag, men selvfølgelig er der en mand hist og pist.

Måske er det med voksensingletilværelsen mest et storbyfænomen? Jeg bor i en forstad, og i min søns skole er jeg et særsyn - klassens eneste enlige mor. Faktisk kender jeg meget få singler.

Det sagt, så kan jeg sagtens se, at der kan være situationer, hvor jeg også kunne have det fint med det, og det har jeg da også haft. Men især i løbet af det sidste års tid er det gået mere og mere op for mig, at jeg mangler noget.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. feb 2016, 22:12

Rapfisk skrev:Hvor kunne jeg godt tænke mig at møde én, jeg kunne kaste min p.t. retningsløse forelskelse på (som også gengældte den, meget vigtigt).


Hep! Det ville være fantastisk!
1
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 13. feb 2016, 22:53

Planten skrev:
Rapfisk skrev:Hvor kunne jeg godt tænke mig at møde én, jeg kunne kaste min p.t. retningsløse forelskelse på (som også gengældte den, meget vigtigt).


Hep! Det ville være fantastisk!


Oss mig, oss mig.. :(
Savner forelskelsen...
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 14. feb 2016, 17:17

Jeg har ikke svaret min dumme eks, der aldrig ville mig nok, i en måned nu :pompom:
13
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 14. feb 2016, 17:59

10 People who are having a worse Valentine's Day than you :slem:

http://crimefeed.com/2015/02/10-people- ... tines-day/
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 14. feb 2016, 20:03

Jeg blev faktisk inviteret på date i dag; blev dog nød til at afslå - chokoladekagen hjemme i køleskabet spiste jo ikke sig selv :D
3
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 14. feb 2016, 20:05

Blev inviteret på date i nat. Burde sig ja, men jeg ved ikke..... Jeg burde, ville være godt for indsatsten for at få et liv :genert:
1
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 14. feb 2016, 20:19

malou_43 skrev:Blev inviteret på date i nat. Burde sig ja, men jeg ved ikke..... Jeg burde, ville være godt for indsatsten for at få et liv :genert:

Hvis du afslår, kan jeg ikke anbefale at gøre det med begrundelse "chokoladekage" - bare sig du har andre planer :fløjt:
2
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 14. feb 2016, 20:46

Min valentinesdate..

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Forhold og sex"