Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 14. aug 2016, 23:30

Jeg sender lige en fælleskrammer til jer der måtte have brug for det! :kram:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. aug 2016, 23:45

ManicNinja skrev:
Åh, for Helvede, Animi - det må være det LEDESTE. Sådan at finde ud af det BAGEFTER. At hele relationen og den pågældende person bliver stillet i et nyt lys og man pludselig kan sætte spørgsmålstegn ved alt. Én ting er utroskab - det er galt nok. Men at finde ud af det på den måde, efterfølgende. Føj! Du skal have et :ae:

Jeg tror selv, jeg ville være tilbøjelig til som forsmået eks at holde mig langt fra den pågældende kvinde (af frygt for at hun ikke ville tro mig, men blot se mig som den bitre eks. Men helt ærligt også fordi - og dét er kujonagtigt, i know - men jeg ville frygte, at hun svarede noget i retning af: "Nå, så det er dig? Jojo, dig har jeg skam hørt om, men tak for info". Jeg ved ikke, om jeg ville kunne rumme det. At hun havde vidst alt og accepteret at være "den anden kvinde", mens jeg havde gået i lykkelig, dum uvidenhed.

Dermed være ikke sagt at du skal gøre, som jeg ville gøre. Tværtimod synes min moral nok egentlig, det ville være agtværdigt at tage fat i hende. Når du altså lige er faldet lidt ned. Og så ville jeg nok ikke sms'e med så vildt et budskab. Nok snarere sms'e og spørge, om jeg måtte ringe. Eller også helt droppe telefonen og sende en mail. Og havde jeg først besluttet at gøre det, ville jeg nok gennemføre selv uden "fældende beviser". så måtte hun tro mig eller lade være. Men så havde hun fået muligheden, og jeg ville slippe for at have dårlig samvittighed over at holde denne viden for mig selv.

Hvor længe var I for resten sammen?


Jeg har det præcis på samme måde som dig - jeg er lidt bange for at hun vidst det hele tiden. Men hvis hun så ikke ved det, er det også synd for hende at blive løjet for. Arh, det er sgu lidt af et dilemma, men tror jeg vil give det et par dage og tænke over det.
Problemet er bare at jeg hverken har nr eller mail på hende. Kun hendes facebook og instagram. Hun er heller ikke dansk, så tænker at det måske også ville være for besværligt over telefonen, hvis det skal foregå på engelsk.

Vores forhold har været ret rodet, men vi har kendt hinanden siden starten af 2015, og egentlig været sammen on/off, indtil slutningen af sidste år hvor vi gjorde det officielt. Det sluttede så for nogen måneder siden.
Mens vi har været sammen, har han været ude og rejse en del gange - på et tidspunkt i et par måneder. Og jeg kan se at hun har været de samme steder som ham på samme tid, og der er nogen billeder af dem sammen også. Åååårh altså, det ser ud til at han har haft en pige på hvert vores kontinent.
Senest rettet af Animi 15. aug 2016, 06:09, rettet i alt 1 gang.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. aug 2016, 00:36

Animi skrev:Jeg har det præcis på samme måde som dig - jeg er lidt bange for at hun vidst det hele tiden. Men hvis hun så ikke ved det, er det også synd for hende at blive løjet for. Arh, det er sgu lidt af et dilemma, men tror jeg vil give det et par dage og tænke over det.
Problemet er bare at jeg hverken har nr eller mail på hende. Kun hendes facebook og instagram. Hun er heller ikke dansk, så tænker at det måske også ville være for besværligt over telefonen, hvis det skal foregå på engelsk.

Vores forhold har været ret rodet, men vi har kendt hinanden siden starten af 2015, og egentlig været sammen on/off, indtil slutningen af sidste år hvor vi gjorde det officielt. Det sluttede så for nogen måneder siden.
Mens vi har været sammen, har han været ude og rejse en del gange - på et tidspunkt i et par måneder. Og jeg kan se at hun har været de samme stedet som ham på samme tid, og der er nogen billeder af dem sammen også. Åååårh altså, det ser ud til at han har haft en pige på hvert vores kontinent.


Med al den Facebook-aktivitet er det så realistisk, at hun ikke skulle have vidst noget om dig?
Kunne hun have undgået at opdage dig, hvis hun har haft kigget på din eks' profil?
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 15. aug 2016, 03:48

DetSorteCirkus skrev:
Animi skrev:Jeg har det præcis på samme måde som dig - jeg er lidt bange for at hun vidst det hele tiden. Men hvis hun så ikke ved det, er det også synd for hende at blive løjet for. Arh, det er sgu lidt af et dilemma, men tror jeg vil give det et par dage og tænke over det.
Problemet er bare at jeg hverken har nr eller mail på hende. Kun hendes facebook og instagram. Hun er heller ikke dansk, så tænker at det måske også ville være for besværligt over telefonen, hvis det skal foregå på engelsk.

Vores forhold har været ret rodet, men vi har kendt hinanden siden starten af 2015, og egentlig været sammen on/off, indtil slutningen af sidste år hvor vi gjorde det officielt. Det sluttede så for nogen måneder siden.
Mens vi har været sammen, har han været ude og rejse en del gange - på et tidspunkt i et par måneder. Og jeg kan se at hun har været de samme stedet som ham på samme tid, og der er nogen billeder af dem sammen også. Åååårh altså, det ser ud til at han har haft en pige på hvert vores kontinent.


Med al den Facebook-aktivitet er det så realistisk, at hun ikke skulle have vidst noget om dig?
Kunne hun have undgået at opdage dig, hvis hun har haft kigget på din eks' profil?


Ja, sagtens. Der er faktisk ikke nogen spor af mig på hans profil, da vi aldrig har været tagget i noget sammen, og jeg er ikke super glad for at få taget billeder, så det har der heller ikke været noget af. Så der er egentlig kun mine likes og vores beskeder sammen - som nu er slettet.
Og jeg har jo heller ikke opdaget hende - selvom hun har haft tagget et par billeder af ham, som ikke er dukket op på hans profil, eller under hans billeder.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 15. aug 2016, 19:28

Animi skrev:
Og jeg har jo heller ikke opdaget hende - selvom hun har haft tagget et par billeder af ham, som ikke er dukket op på hans profil, eller under hans billeder.


Man kan sætte sin profil på facebook op sådan at man selv skal godkende at opslag, man er tagget i, dukker op på ens tidslinje og dermed bliver synlig for ens venner. Da jeg var sammen med én, der viste sig at have en masse kvinder på samme tid, var der også mange taggede billeder, som jeg lagde op, der aldrig dukkede op på hans tidslinje...
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 15. aug 2016, 19:45

De Suspekte Bryster skrev:
Animi skrev:
Og jeg har jo heller ikke opdaget hende - selvom hun har haft tagget et par billeder af ham, som ikke er dukket op på hans profil, eller under hans billeder.


Man kan sætte sin profil på facebook op sådan at man selv skal godkende at opslag, man er tagget i, dukker op på ens tidslinje og dermed bliver synlig for ens venner. Da jeg var sammen med én, der viste sig at have en masse kvinder på samme tid, var der også mange taggede billeder, som jeg lagde op, der aldrig dukkede op på hans tidslinje...


Ahmen altså... Jeg får helt ondt i maven ved tanken om hvor beregnende han har været :nej:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 15. aug 2016, 19:54

NLeth skrev:Jeg var på date med Skanderborg igen i fredags. Det var hyggeligt, og han var stadig sød og let at være sammen med. Jeg har dog ikke hørt noget siden, så måske var det bare det. :)


Har du kontaktet ham? :)
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 15. aug 2016, 19:57

Animi skrev:Han har fandme været sammen med en, samtidig med mig! Det fucking svin!
Det er ikke bare noget jeg tror, jeg ved det. Smart som han var, var der nogen taggede billeder af ham som en eller anden grund ikke endte op på hans fb? I hvert fald nogen jeg ikke kunne se. Men nu fandt jeg dem. Og der er intet at misforstå. Fuck fuck fuck fuck FUCK HAM!!! :cuss:
Jeg er i chok. Og så alligevel ikke. Der var en ting, jeg på et tidspunkt fandt mistænksom. Men han forklarede det, og på det tidspunkt havde jeg ingen grund til ikke at tro ham.
Men altså... jeg stolede på ham. Og han løj overfor mig. Og jeg spurgte ham endda direkte, om han så nogen samtidig med mig. Han sagde nej. Aldrig, sagde han. Og jeg troede på ham.

Jeg har grædt de sidste to timer. Grædt fordi jeg var rasende, vred og følte mig utrolig dum. Men nu er det som om at det er .... nemmere, på en eller anden måde. Før savnede jeg ham, håbede det blev os to igen. Men nu vil jeg jo absolut IKKE være sammen med ham. For han er et fucking svin.

Det er bare vildt synes jeg, at han var sådan. Det havde jeg aldrig troet om ham.

Jeg ved ikke om hun kender til mig. Højst sandsynligvis ikke. Kan se at de har kendt hinanden i et par år, og det virker som om at de har været sammen lidt on/off. Jeg ved heller ikke om de rent faktisk er kærester, eller om det er noget mere løst. Men jeg overvejer at skrive til hende. Ikke som hævn, for det vinder jeg alligevel ikke noget på. Men hvis hun ikke har nogen anelse om, at han har set mig samtidig burde hun vide det, synes jeg. Problemet er bare at jeg har intet "bevis" for det, for jeg har slettet alle vores beskeder. Men fuck, tænk hvis hun heller ikke aner det.


Aaaarh! Jeg er så pisse hamrende fucking lorte rasende lige nu!!!


Kors i røven, han er da virkelig en spade. Det kan jeg dæleme godt forstå, at du er rasende og ked af det over! Jeg håber virkelig, at det kan få det gjort nemmere at komme over ham. Tidligere i dag savnede du ham, da du så ham sammen med kvinden, og det er rigtig godt at høre, at du ved, du ikke skal være sammen med sådan en åndsamøbe. Kram og tanker til dig :ae:
2
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 15. aug 2016, 21:04

Nåmen har vist en date med telefon-flirter-gutten i næste uge. That's scary.
5
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 16. aug 2016, 09:12

Tusinde tak for alle jeres kort og svar - I er simpelthen så søde :kys:

Jeg har det bedre i dag, selvom chokket stadigvæk sidder i mig. Hele vores forhold er ødelagt for mig nu. Før kunne jeg i det mindste tænke tilbage på alt det vi har lavet sammen og tænke at vi i det mindste havde det godt og var glade sammen. Men ikke mere.
For altså - hun har været der igennem hele vores forhold. Det er så forfærdeligt at tænke på. Hvis det i det mindste bare havde været én gang det var sket, så havde det været nemmere at håndtere. Men nej.
Tre dage efter at vi mødte hinanden, var de på ferie sammen. Selvfølgelig var vi ikke sammen på det tidspunkt, så teknisk set gjorde han ikke noget galt. Men alligevel. Det er lidt sygt synes jeg.
Efter vi havde været sammen i et par måneder, skulle min ex ud og rejse. På ubestemt tid. Derfor havde vi besluttet os for at når han rejste, var det ligesom slut med os. Det var jeg afklaret med.
Jeg kan så se at hun har været med ham på rejsen, den første måneds tid. Og selvom han igen teknisk set ikke gjorde noget forkert, fordi vi jo havde aftalt at vi ikke var sammen mere, kan jeg alligevel ikke klare tanken om at han lå i sengen sammen med mig og trøstede mig fordi jeg græd og sagde at jeg var dejlig og at han havde været glad for at være sammen med mig - for at han 12 timer senere mødtes med hende. Plus, da han kom hjem igen efter et par måneder og vi begyndte at se hinanden igen, sagde han at han ikke havde været sammen med nogen på sin rejse. Jeg spurgte ham ikke engang, han sagde det af sig selv. Allerede der løj han for mig.
Og så det sidste jeg kender til. At han på sin ferie i vinters gik og legede kærester med hende, og mindre end en uge senere tager hjem til mig og "bor" hos mig de næste tre uger.
Og det der næsten gør mest ondt - selvom han der faktisk overhovedet ikke har gjort noget galt - det er at han tog hende med på den ferie vi havde talt om og begyndt at planlægge at vi skulle på. Og at hun har lagt en masse billeder ud, hvor hun beskriver hvor romantisk det dog er.
Ahmen altså... jeg får bare helt kvalme ved tanken. At alt det jeg troede var ægte med ham, bare var en løgn. At ham jeg elskede og stolede på og åbnede op overfor, bare har udnyttet mig og løjet for mig.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 16. aug 2016, 10:22

Animi skrev:Tusinde tak for alle jeres kort og svar - I er simpelthen så søde :kys:

Jeg har det bedre i dag, selvom chokket stadigvæk sidder i mig. Hele vores forhold er ødelagt for mig nu. Før kunne jeg i det mindste tænke tilbage på alt det vi har lavet sammen og tænke at vi i det mindste havde det godt og var glade sammen. Men ikke mere.
For altså - hun har været der igennem hele vores forhold. Det er så forfærdeligt at tænke på. Hvis det i det mindste bare havde været én gang det var sket, så havde det været nemmere at håndtere. Men nej.
Tre dage efter at vi mødte hinanden, var de på ferie sammen. Selvfølgelig var vi ikke sammen på det tidspunkt, så teknisk set gjorde han ikke noget galt. Men alligevel. Det er lidt sygt synes jeg.
Efter vi havde været sammen i et par måneder, skulle min ex ud og rejse. På ubestemt tid. Derfor havde vi besluttet os for at når han rejste, var det ligesom slut med os. Det var jeg afklaret med.
Jeg kan så se at hun har været med ham på rejsen, den første måneds tid. Og selvom han igen teknisk set ikke gjorde noget forkert, fordi vi jo havde aftalt at vi ikke var sammen mere, kan jeg alligevel ikke klare tanken om at han lå i sengen sammen med mig og trøstede mig fordi jeg græd og sagde at jeg var dejlig og at han havde været glad for at være sammen med mig - for at han 12 timer senere mødtes med hende. Plus, da han kom hjem igen efter et par måneder og vi begyndte at se hinanden igen, sagde han at han ikke havde været sammen med nogen på sin rejse. Jeg spurgte ham ikke engang, han sagde det af sig selv. Allerede der løj han for mig.
Og så det sidste jeg kender til. At han på sin ferie i vinters gik og legede kærester med hende, og mindre end en uge senere tager hjem til mig og "bor" hos mig de næste tre uger.
Og det der næsten gør mest ondt - selvom han der faktisk overhovedet ikke har gjort noget galt - det er at han tog hende med på den ferie vi havde talt om og begyndt at planlægge at vi skulle på. Og at hun har lagt en masse billeder ud, hvor hun beskriver hvor romantisk det dog er.
Ahmen altså... jeg får bare helt kvalme ved tanken. At alt det jeg troede var ægte med ham, bare var en løgn. At ham jeg elskede og stolede på og åbnede op overfor, bare har udnyttet mig og løjet for mig.


Det der dobbeltspil er sygt.
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 16. aug 2016, 10:52

MOGA skrev:Det der dobbeltspil er sygt.


Ja, det synes jeg virkelig også. Og det er bare så svært for mig at forholde mig til, at han har gjort alt det her.
Vi har jo også skrevet rigtig meget sammen, hver gang han har været ude og rejse. Så han har seriøst stået sammen med hende her, og så lige sendt mig en video af noget fyrværkeri, hvor jeg skrev og sagde at det så flot og at jeg håbede han hyggede sig. Det må man da sige at han gjorde :tie:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 16. aug 2016, 11:12

Animi skrev:
MOGA skrev:Det der dobbeltspil er sygt.


Ja, det synes jeg virkelig også. Og det er bare så svært for mig at forholde mig til, at han har gjort alt det her.
Vi har jo også skrevet rigtig meget sammen, hver gang han har været ude og rejse. Så han har seriøst stået sammen med hende her, og så lige sendt mig en video af noget fyrværkeri, hvor jeg skrev og sagde at det så flot og at jeg håbede han hyggede sig. Det må man da sige at han gjorde :tie:


Det var lige præcis det her, jeg mente med, at det værste er, at sådan en relation pludselig skal ses i et helt andet lys. Jeg har ikke oplevet (eller ikke været bekendt med), at nogen af mine eks'er var mig utro. Men fandt ud af, at min seneste eks løj, så det drev. Om alt muligt. For at dække over ting og fremstille sig selv som et bedre menneske. Eller andre som dårlige ditto.

Ingen tvivl om, at det kommer til at tage tid for dig at bearbejde og - på et tidspunkt - lægge væk som en dyrekøbt, men ekstremt nyttig erfaring.

Jeg ønsker og håber virkelig for dig, at du vil kunne stole på andre mænd på et tidspunkt. På folk i det hele taget. Dét har været det sværeste for mig - og i længden det, der gjorde mig mest vred og frustreret: At eks gjorde mig lige så (sygeligt) mistænksom, som han selv var på visse punkter, samtidig med at han åbenbart var helt sikker på, at andre stolede blindt på ham og alle hans (nød)løgne.

Jeg ER skeptisk. Og har helt sikkert aldrig haft den bedste record for at lære det dér med tillid. Men tog en principbeslutning efter eks: Bare fordi visse mennesker er "i stykker" og ikke ser noget galt i at lyve for andre udelukkende for egen vindings eller spændings (!) skyld, så ER det ikke sådan, flertallet er.

Dér håber jeg også, at du med tiden når til - om end din reaktion lige nu er FULDT UD forståelig! De dér løgnhalse skal ikke have lov at ødelægge andet end deres eget liv ...
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 16. aug 2016, 14:52

Dikus skrev:Jeg har en stor frygt for at rende ind i sådan en mand. For man kan jo IKKE gardere sig mod det og samtidigt få et normalt, velfungerende forhold op at stå med en sød mand.

Det er ondskabsfuldt og manipulerende. Og efterlader ofrene chanceløse.

Jeg har lovet mig selv, at jeg altid vil minde mig selv om, at det er ham og ikke mig, det siger noget om, hvis jeg en dag render ind i sådan en.

Det håber jeg også, du gør.


Det er en rigtig vigtig pointe. Det er ham, ikke dig, der er noget galt med.

Uden på nogen måde at kunne konkludere noget om mandens psykiatriske tilstand, vil jeg bare tilføje, at evnen til på den måde iskoldt at køre et dobbeltspil rummer elementer af en dyssocial personlighedsforstyrrelse. Det er ikke det samme som at sige, at han er psykopat, men nok til at sige, at du skal være glad for at slippe væk, mener jeg.
3
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 16. aug 2016, 15:07

Anonymiseret, ManicNinja, MOGA: Tak for jeres svar/egne erfaringer. Jeg håber virkelig også at jeg vil kunne tage det med mig som en erfaring, og ikke en hindring i mine (forhåbentlig) andre forhold. Jeg ved jo også godt at der er mange der ikke er sådan, men årh altså hvor er det dog svært når dem der er sådan, så virker skide søde og dejlige og er gode til at slette sine spor.

Egentlig er jeg "glad" for at jeg fandt ud af det, selvom det gør så ondt. Fordi før det, havde jeg nok sat ham op på en piedestal og gik og tænkte at han var noget af det bedste der var sket for mig, og at jeg nok aldrig ville finde en som ham igen. Så når nu han har gjort alt det her, er det sgu bedre at jeg ved hvordan han virkelig er, bag hans søde ord og gode forklaringer.
Egentlig er jeg lidt ked af at jeg først finder ud af det nu, i stedet for mens vi var sammen. For jeg har virkelig lyst til at tale med ham om det, og konfrontere ham. Men jeg ved også godt at jeg intet ville få ud af det. Han ville nok i stedet komme med en masse bortforklaringer, og få mig til at blive i tvivl om det hele. Og det har jeg ikke brug for lige nu. Nu skal jeg bare have lov til at være ked af det og have lidt ondt af mig selv, så jeg kan for det bearbejdet og komme videre.

Årh, undskyld at jeg bringer så meget negativitet ind i tråden. Det er sgu bare meget rart lige at komme ud med mine tanker :kys:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"