Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 10. aug 2016, 07:17

Øhm.. jeg har lige spottet en mand på scor, der var med i et datingprogram, hvor han "fandt kærligheden" og de er lige blevet forældre. Manden står som single og han har tjekket profilen her d. 6... :gruble: :naughty:
0
Lys
Indlæg: 5787
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10398

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 10. aug 2016, 07:22

DenBlødeJyde skrev:Øhm.. jeg har lige spottet en mand på scor, der var med i et datingprogram, hvor han "fandt kærligheden" og de er lige blevet forældre. Manden står som single og han har tjekket profilen her d. 6... :gruble: :naughty:


Der er mange sære typer derude... Jeg har spottet et par mænd på Happn/Tinder, som jeg har genkendt som kærester/ægtefæller til venners venner/bekendte. Jeg ved jo ikke hvad der ligger til grund/hvad de har aftalt, men jeg var ikke ligefrem intrigued ;)
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 10. aug 2016, 07:24

Lys skrev:
DenBlødeJyde skrev:Øhm.. jeg har lige spottet en mand på scor, der var med i et datingprogram, hvor han "fandt kærligheden" og de er lige blevet forældre. Manden står som single og han har tjekket profilen her d. 6... :gruble: :naughty:


Der er mange sære typer derude... Jeg har spottet et par mænd på Happn/Tinder, som jeg har genkendt som kærester/ægtefæller til venners venner/bekendte. Jeg ved jo ikke hvad der ligger til grund/hvad de har aftalt, men jeg var ikke ligefrem intrigued ;)

Det kan jo være rigtigt nok. Det er trist uanset.
0
Livslinjen: 70 201 201
Lys
Indlæg: 5787
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10398

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 10. aug 2016, 07:28

Rapfisk skrev:
Lys skrev:
DenBlødeJyde skrev:Øhm.. jeg har lige spottet en mand på scor, der var med i et datingprogram, hvor han "fandt kærligheden" og de er lige blevet forældre. Manden står som single og han har tjekket profilen her d. 6... :gruble: :naughty:


Der er mange sære typer derude... Jeg har spottet et par mænd på Happn/Tinder, som jeg har genkendt som kærester/ægtefæller til venners venner/bekendte. Jeg ved jo ikke hvad der ligger til grund/hvad de har aftalt, men jeg var ikke ligefrem intrigued ;)

Det kan jo være rigtigt nok. Det er trist uanset.


Præcis og jeg har har heller ikke gjort noget andet end at swipe dem til venstre. I realiteten var der nok tale om 3. leds "bekendte" i den grad, hvor de næppe ville vide hvem jeg var, men den ene (kvinde) havde en blog, som jeg indimellem lurede på.
0
Petrix
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3624

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 10. aug 2016, 08:00

IrmaPigen skrev:
ManicNinja skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg øver mig i at flirte med strangers. I dag hilste en mand på Frederiksberg til mig, efter jeg havde smilet til ham.


Samme her - og dejligt at høre. Det kan simpelthen ikke gå, jeg er så afmålt. Og det er jo utroligt dejligt med alle de smil, som man kan sende ud - og få igen. Hvis bare man er minimalt mere åben. Verden virker sjovt nok generelt lidt mindre reserveret og lukket, hvis man selv møder den mindre lukket ... :)


Jeg er også ret dårlig til det, når jeg går på job. Altså ikke på jobbet, men bare når jobbet er inde i ligningen. Det æder en god del af overskuddet. Det vil jeg gerne ændre på, så jeg øver mig i min ferie.


Synes det er helt vildt positivt at du øver dig på at flirte/være mere åben i det offentlige rum.
Det er virkelig noget jeg som mand sætter pris på når I gør. Den umiddelbare tiltrækning er den stærkeste og kan bare ikke måle sig med 100 Tinder dates eller hvad man nu gør sig I :gogo:
0
27102021
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 10. aug 2016, 09:28

Gang i jer med flirteøvning, forelskelser og sådan. Man skulle tro at det var forår :D

Jeg skriver stadig med moden mand. Han virker som et virkelig godt match! :) Han har inviteret mig ud, og vi skal ses næste gang jeg har børnefri :banan:
6
All Adventurous women do
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 10. aug 2016, 11:28

canoodle skrev:Gang i jer med flirteøvning, forelskelser og sådan. Man skulle tro at det var forår :D

Jeg skriver stadig med moden mand. Han virker som et virkelig godt match! :) Han har inviteret mig ud, og vi skal ses næste gang jeg har børnefri :banan:


Hvis Vorherre kan fucke med årstiderne, SÅ kan vi også! :)

Også gang i dig - det lyder ret dejligt, det dér!
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 10. aug 2016, 11:46

Jeg skal se nordmand igen i dag. Det går rigtig fint med at være involveret og samtidig holde en afstand. Jeg nyder det, vi har og er fuldt bevidst om, at jeg kun har ham til låns, agtigt.

Han er et af de bedste knald, jeg har haft og jeg tror da bestemt, det bliver det værste fremover - altså, at finde en, der kan leve op til det :lol:

Jeg skriver med et par andre, men ikke noget, der er noget i, tror jeg. Den ene er skotte (i Skotland!) og det i sig selv er jo gevaldigt op af bakke. Den anden er fra Esbjerg, og virker helt enormt sød og som min type (hvad end den så er!), men søger ikke forhold. Han søger dog heller ikke kun sex og et eller andet sted har jeg faktisk slet ikke lyst til at involvere mig i noget så vagt og usikkert, hvilket jeg har sagt til ham. Han synes dog, jeg er sød og pæn og lækker (!!) og har tilbudt at komme og "forkæle mig" :slem: uden selv at "få", det er ret pirrende, men så længe, jeg har nordmanden skal jeg ikke ud i mere af den slags. Jeg er muligvis skøget, men så skøget er jeg vist ikke :-D
5
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 10. aug 2016, 11:59

Puffi skrev:Jeg skal se nordmand igen i dag. Det går rigtig fint med at være involveret og samtidig holde en afstand. Jeg nyder det, vi har og er fuldt bevidst om, at jeg kun har ham til låns, agtigt.

Han er et af de bedste knald, jeg har haft og jeg tror da bestemt, det bliver det værste fremover - altså, at finde en, der kan leve op til det :lol:

Jeg skriver med et par andre, men ikke noget, der er noget i, tror jeg. Den ene er skotte (i Skotland!) og det i sig selv er jo gevaldigt op af bakke. Den anden er fra Esbjerg, og virker helt enormt sød og som min type (hvad end den så er!), men søger ikke forhold. Han søger dog heller ikke kun sex og et eller andet sted har jeg faktisk slet ikke lyst til at involvere mig i noget så vagt og usikkert, hvilket jeg har sagt til ham. Han synes dog, jeg er sød og pæn og lækker (!!) og har tilbudt at komme og "forkæle mig" :slem: uden selv at "få", det er ret pirrende, men så længe, jeg har nordmanden skal jeg ikke ud i mere af den slags. Jeg er muligvis skøget, men så skøget er jeg vist ikke :-D


Det lyder både fedt og sundt! Også at du kan sige nej tak til Hr. Esbjerg. Måske fordi du får dine behov opfyldt hos Nordmanden? (Ja, jeg giver dem lige navne, haha :lol2: ).

Det virker også mega sundt, at du sætter så fine grænser for Hr. Esbjerg. At du helt spot-on får sagt "Det der er sgu for vagt, det gider jeg faktisk ikke investere i". Jeg mener - wauw! Det er fandeme cool sagt. Så må han komme ud af busken og sige noget mere om, hvad hans deal er og hvad kan reelt kan tilbyde.
For én ting er jo at have brug for at tage det stille og roligt, og bygge noget op i et naturligt tempo. Sådan er vi mange, der har det. Men ligefrem at melde ud, at man ikke gider et forhold - "Men hey, kom da lige med alle dine følelser og romantikken alligevel, for jeg gider ikke bare sex".. Ej vel? Det er sgu for fesent og at afkræve ALT for meget af den anden part - som skal sætte alt på spil, uden at få særlig meget igen. :forvirret:

Det lyder ret fint Puffi. Du virker overskudsagtig? :kys:
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 10. aug 2016, 12:45

Spot on med Esbjerg, Zombie! 100 %!

Jeg er megaoverskudsagtig. Lige nu. Men jeg har også ferie og det er så meget tiltrængt, har kørt mig selv alt for hårdt på arbejde. Nordmand tager hjem om 2 uger, så må jeg se hvad der skal ske der :)
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 10. aug 2016, 22:14

Nordmand tager så hjem om en uge (det er åbenbart svært for mig at tælle til 5?!), så i dag var sidste gang, jeg så ham - i denne omgang, håber jeg i hvert fald. Det var helt fantastisk, men han kunne ikke blive og sove, han skulle være tilbage på skibet i aften, så han er lige kørt. Irriterende kaptajn, der tror, de skal ud midt om natten, det skal nok passe de først sejler i morgen middag!!

Men i hvert fald tager de hjem på onsdag og de får vildt travlt op til der, så han regnede ikke med at kunne smutte derfra. Selvom han så måske, ganske hypotetisk, havde en aften fri, så har min krop tænkt sig at være vanskelig fra ca. weekenden og uagtet at han siger, han er ligeglad med blod, så er jeg vist ikke - jeg føler mig så kampulækker i de dage på trods af enorm lyst (tak natur, det er et af dine fine påfund!). Men hey, man ved aldrig, han har da bestemt rykket mine "grænser" og jeg har da fx prøvet noget i aften, som jeg troede var helt umuligt for mig :-D
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 10. aug 2016, 23:03

Nåmen på en eller anden mystisk måde har jeg nu fået halvarrangeret en date med lækker mand fra FB.

Skriver halvaftale fordi han er på ferie et par uger endnu. Men lige nu er han nysgerrig og vil mødes.

Jeg håber hans nysgerrighed og lyst til at mødes/overskride en grænse varer ved de næste par uger.
Senest rettet af IrmaPigen 11. aug 2016, 04:04, rettet i alt 1 gang.
9
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 11. aug 2016, 06:48

Jeg skal til København i weekenden for at redde nogle tråde ud på mit frivillige. Skal med toget 6.45 i morgen tidlig for at have mest mulig dag tilbage når jeg kommer derover :træt:. Nå, men det falder jo så sammen med, at ham min søde samarbejdspartner har inviteret til noget grill-hygge-druk noget. Jeg har skrevet at jeg muligvis kigger forbi. På den ene side håber jeg, at jeg får tid, men på den anden side er jeg også lidt en kylling :blush:
6
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1594
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5651

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 11. aug 2016, 06:53

Der er en 21 årig, der har vist interesse for mig på Dating.... ny karriere som cougar måske?
5
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 11. aug 2016, 12:07

Jeg er lige flyttet på skolehjem, fordi jeg er startet uddannelse i en ny by. Oh well, er nok lidt ældre end gennemsnittet! Der er et par få fyre der egentlig er meget pæne, men da de nok er 5-6 år yngre end mig, nøjes jeg bare med at kigge. Haha :-D jeg savner at have en flirt!
1

Tilbage til "Forhold og sex"