Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 11. aug 2016, 15:41

Lykken er.. når man møder sin røvbanan-eks-eks tilfældigt på gaden og man er "dressed for success", mens han er usoigneret og i kedeligt tøj :pompom:
19
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. aug 2016, 19:47

Så er jeg ved at være landet hjemme efter en hyggelig ferie med veninde. Det har været så hyggeligt :) og samtidig kunne meget af det være fedt, hvis det havde været sammen med en kæreste.

Jeg har i ferien slettet tinder. Er virkelig kørt sur i det. Føler, at jeg aldrig finder en - eller bliver fundet. Og det giver mit liv en vis tomhed, selvom jeg jo har et fuldt liv.
6
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 11. aug 2016, 19:59

Jeg burde skride i seng inden mit vækkeur ringer alt alt for tidligt i morgen :træt:
Jeg har pakket noget okay tøj i tilfælde af at jeg får tid til at smutte forbi grillhyggen på lørdag - man må jo gerne se bare rimelig anstændig ud ;)
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 12. aug 2016, 08:05

Planten skrev:Så er jeg ved at være landet hjemme efter en hyggelig ferie med veninde. Det har været så hyggeligt :) og samtidig kunne meget af det være fedt, hvis det havde været sammen med en kæreste.

Jeg har i ferien slettet tinder. Er virkelig kørt sur i det. Føler, at jeg aldrig finder en - eller bliver fundet. Og det giver mit liv en vis tomhed, selvom jeg jo har et fuldt liv.

Nogle gange er det okay at tage en pause og fokusere sin energi et andet sted hen.
2
Livslinjen: 70 201 201
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 12. aug 2016, 11:10

Planten skrev:Så er jeg ved at være landet hjemme efter en hyggelig ferie med veninde. Det har været så hyggeligt :) og samtidig kunne meget af det være fedt, hvis det havde været sammen med en kæreste.

Jeg har i ferien slettet tinder. Er virkelig kørt sur i det. Føler, at jeg aldrig finder en - eller bliver fundet. Og det giver mit liv en vis tomhed, selvom jeg jo har et fuldt liv.


Dejligt at du har været på en dejlig ferie!

Forstår desuden din følelse omkring tinder. Har selv slettet det for nogle uger siden! Har endda brugt det af flere omgange, men det ender bare aldrig ud i noget godt. Kender ganske få der har haft held med det, men kender endnu flere der har været lige så uheldige som mig. Blev efterhånden bare i mere dårlig humør af at bruge tinder, fordi at der ikke lige dukkede en mega sød fyr op, som kunne have en oprigtig interesse i en. Så nu gider jeg det ikke mere :-D
0
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. aug 2016, 13:32

Den private havefest jeg skulle til i morgen er aflyst. Øv nu havde jeg lige glædet mig.

Jeg trængte til at komme ud efter en lidt død juli måned og efter på det seneste at have tullet rundt en del for mig selv og har istandsat lejlighed. En ven spurgte og jeg ville med til noget release-party halløj, men det er ikke lige sådan en type fest, jeg havde lyst til.
Senest rettet af IrmaPigen 12. aug 2016, 19:44, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 12. aug 2016, 14:50

Jeg har menstruationssmerter fra helvede. Jeg sov SÅ uroligt i nat og vågnede med følelsen af at mit underliv var på vej til at grave sig ud (sorry for detaljer!). Smertestillende tog 100 år om at virke, men så sov jeg endelig engang i morges. Jeg begynder virkelig at overveje at starte på ppiller for at slippe for de her dage hver eneste måned.

I aften har jeg planer om at tage et par glas vin og bare hygge mig med serier og nok også trøstechips.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 12. aug 2016, 15:36

Vi er begge to stoppet med at knalde med/date andre. Tjekket for sygdomme, begge clearet.

I går havde vi så sex uden kondom for første gang. Og det var altså lidt en big deal, selvom vi har haft sex før. Det følte bare, dunno... som et løfte.

Vi har ikke sagt noget til hinanden om at være eksklusive. Men vi har snakket om, at vi prøver det af. Mærker efter. Hvis den ene så panikker og er sammen med en anden, må vi snakke om det og tage det derfra.
Det føles rigtig godt, at vi har lavet denne her ordning. At der ikke er en masse krav og pres, men at vi ligesom bare har taget hinanden i hånden og prøver at hoppe ud i ingenting -sammen. Og hvis det går, så går det. Hvis ikke, så har vi stadig hinanden i hånden og finder ud af det.

Totalt ulig proces, ift. hvad jeg ellers har haft som MO (method of operation). Men det føles rigtigt.

Jeg er stadig med i denne tråd, men jeg håber at det måske lakker mod enden snart. :lun:

Jeg har fundet to åndssvage motivational posters, som jeg synes passer meget godt her - de beskriver mine følelser og tanker ret fint. :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7062
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13274

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 12. aug 2016, 15:56

Puffi skrev:Jeg har menstruationssmerter fra helvede. Jeg sov SÅ uroligt i nat og vågnede med følelsen af at mit underliv var på vej til at grave sig ud (sorry for detaljer!). Smertestillende tog 100 år om at virke, men så sov jeg endelig engang i morges. Jeg begynder virkelig at overveje at starte på ppiller for at slippe for de her dage hver eneste måned.

I aften har jeg planer om at tage et par glas vin og bare hygge mig med serier og nok også trøstechips.

P-piller reddede mit liv. Under alle omstændigheder er det ikke meningen, at man skal lide, så jeg vil i hvert fald anbefale dig at få en snak med lægen.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. aug 2016, 16:08

Rapfisk skrev:
Planten skrev:Så er jeg ved at være landet hjemme efter en hyggelig ferie med veninde. Det har været så hyggeligt :) og samtidig kunne meget af det være fedt, hvis det havde været sammen med en kæreste.

Jeg har i ferien slettet tinder. Er virkelig kørt sur i det. Føler, at jeg aldrig finder en - eller bliver fundet. Og det giver mit liv en vis tomhed, selvom jeg jo har et fuldt liv.

Nogle gange er det okay at tage en pause og fokusere sin energi et andet sted hen.

Det er rigtigt. Og det bliver også sådan fremover.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. aug 2016, 16:11

chokoladegris skrev:
Planten skrev:Så er jeg ved at være landet hjemme efter en hyggelig ferie med veninde. Det har været så hyggeligt :) og samtidig kunne meget af det være fedt, hvis det havde været sammen med en kæreste.

Jeg har i ferien slettet tinder. Er virkelig kørt sur i det. Føler, at jeg aldrig finder en - eller bliver fundet. Og det giver mit liv en vis tomhed, selvom jeg jo har et fuldt liv.


Dejligt at du har været på en dejlig ferie!

Forstår desuden din følelse omkring tinder. Har selv slettet det for nogle uger siden! Har endda brugt det af flere omgange, men det ender bare aldrig ud i noget godt. Kender ganske få der har haft held med det, men kender endnu flere der har været lige så uheldige som mig. Blev efterhånden bare i mere dårlig humør af at bruge tinder, fordi at der ikke lige dukkede en mega sød fyr op, som kunne have en oprigtig interesse i en. Så nu gider jeg det ikke mere :-D

Jeg har også været på ad flere omgange :) fordi jeg åbenbart er super naiv. Nu må jeg fokusere min energi andre steder hen, som Rapchen skriver. Mit ønske om kærlighed og samhørighed gør det bare svært for mig lige nu at acceptere. Men det kommer nok. Det bliver jo også hverdag.
0
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 12. aug 2016, 22:03

Og så stoppede min optur. Eller, nej, den er ikke stoppet, den er bare lige pauset :) Jeg kan godt bilde mig selv ind, at det er pga. hormonraseri, men jeg kan også bare være ærlig overfor mig selv og indrømme, at det er fordi, jeg egentlig er alene og ensom.

Men! Jeg har en uges ferie endnu og i morgen ringer jeg til et par spasteder og hører hvad de kan tilbyde én person af behandlinger og en overnatning eller to. Hvis jeg kan få det til at hænge sammen med hundepasning, der er kun min mor og lillebror til det (min veninde og hendes mand tager på tur rundt i Danmark i næste uge), men de burde i samarbejde kunne klare at se til dem og lufte dem og fodre dem osv.

Har I måske forslag? :) Det skal ikke være vildt langt fra mig (jeg bor i Sydjylland), selvom jeg har bil giiiider jeg bare ikke køre og køre og jeg har vel et par tusind at gøre godt med.
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 13. aug 2016, 06:29

Når jeg læser tråden om at kæresten har været en nar, så undrer jeg mig virkelig over hvor små ting folk kan blive sure/uvenner over. På sin vis er jeg glad for jeg ikke er i sådan et forhold.
Senest rettet af IrmaPigen 13. aug 2016, 06:39, rettet i alt 1 gang.
0
Baremig
Indlæg: 2
Tilmeldt: 13. aug 2016, 06:21
Kort karma: 1
Likede indlæg: 1

Re: Singletråden

Indlægaf Baremig » 13. aug 2016, 06:31

Jeg er en dobbeltprofil. Jeg plejer at skrive i tråden, men jeg synes det følgende bliver for privat at dele, når nogen ved hvem jeg er, så derfor dobbeltprofil.

Jeg har, lidt ved et tilfælde, fået mulighed for at udleve en af mine seksuelle fantasier. Faktisk den, der nok har eksisteret i mit hoved i længst tid, i hvert fald 15 år, men som jeg aldrig har turdet eller haft mulighed for at gøre noget ved før.

Nu er muligheden kommet. Faktisk har det været planlagt i nogle uger, men på grund af ferie m.m., så kunne det ikke lade sig gøre med det samme. Og nu oplever jeg pludselig, at jeg bliver nervøs, får kolde fødder og lyst til bare at aflyse. Omvendt er jeg stensikker på, at jeg vil fortryde det bitterligt, hvis jeg aflyser. Og jeg ved ikke, om jeg på noget tidspunkt får muligheden igen.

Når jeg mærker efter, kan jeg ikke mærke hvad i situationen, der skulle gøre mig utryg, og jeg er 100% tryg ved personen det skal foregå med. Så hvad gør man? Lytter til sidsteøjebliksmavefornemmelsen? Eller tænker, at man springer ud i det, fordi det så længe er noget man har fantaseret om?
0
MOGA
Indlæg: 4024
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7348

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 13. aug 2016, 06:34

Puffi skrev:Og så stoppede min optur. Eller, nej, den er ikke stoppet, den er bare lige pauset :) Jeg kan godt bilde mig selv ind, at det er pga. hormonraseri, men jeg kan også bare være ærlig overfor mig selv og indrømme, at det er fordi, jeg egentlig er alene og ensom.

Men! Jeg har en uges ferie endnu og i morgen ringer jeg til et par spasteder og hører hvad de kan tilbyde én person af behandlinger og en overnatning eller to. Hvis jeg kan få det til at hænge sammen med hundepasning, der er kun min mor og lillebror til det (min veninde og hendes mand tager på tur rundt i Danmark i næste uge), men de burde i samarbejde kunne klare at se til dem og lufte dem og fodre dem osv.

Har I måske forslag? :) Det skal ikke være vildt langt fra mig (jeg bor i Sydjylland), selvom jeg har bil giiiider jeg bare ikke køre og køre og jeg har vel et par tusind at gøre godt med.


Comwell i Brejning er vildt lækkert!
Virkelig balsam for sjælen, og så er der så smukt i området. De plejer at have gode tilbud i sidste øjeblik.
1

Tilbage til "Forhold og sex"