Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 13. okt 2017, 08:56

Ellin skrev:
Code71 skrev:
Stitch skrev:Jeg må indrømme, at jeg ville reagere lige som ham og trække mig. Synes overhovedet ikke det er en plat eller dårlig grund, men ganske ærligt af ham.


Ville jeg også. Helt klart. Dog ikke på denne måde. I det mindste burde man kunne tale om det. Det der virker sgu ærligt talt som en dårlig undskyldning fra hans side. Sorry to say


Jeg er sørme glad for min mand ikke tænker sådan. Vi har været sammen i 10+ år og jeg har ikke tal på mængden af gange i de år, hvor jeg har kaldt ham f.eks. min brors navn. :lol:
Hvis der ikke skal mere til for at skabe mistillid, så er man, efter min mening, ret sart.
Særligt, hvis der ikke er andet der indikerer, at Fraulein dater andre i dette tilfælde.


Hehe det kan da ikke sammenlignes med en situation hvor de har set hinanden 4 gange. :lol:
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 13. okt 2017, 10:34

Ellin skrev:
Code71 skrev:
Stitch skrev:Jeg må indrømme, at jeg ville reagere lige som ham og trække mig. Synes overhovedet ikke det er en plat eller dårlig grund, men ganske ærligt af ham.


Ville jeg også. Helt klart. Dog ikke på denne måde. I det mindste burde man kunne tale om det. Det der virker sgu ærligt talt som en dårlig undskyldning fra hans side. Sorry to say


Jeg er sørme glad for min mand ikke tænker sådan. Vi har været sammen i 10+ år og jeg har ikke tal på mængden af gange i de år, hvor jeg har kaldt ham f.eks. min brors navn. :lol:
Hvis der ikke skal mere til for at skabe mistillid, så er man, efter min mening, ret sart.
Særligt, hvis der ikke er andet der indikerer, at Fraulein dater andre i dette tilfælde.



Nu synes jeg ikke, man kan sammenligne et ægteskab på +10år med dateri på 1 måneds tid.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 13. okt 2017, 10:41

Stitch skrev:
Fräulein L. skrev::whine:

Har set en fyr i en måneds tid. Vi har 'kun' været sammen 4 gange, da vi begge har travl, og han har børn der også skal være tid til. Vi har dog skrevet enormt meget sammen. Hver dag.

Jeg har enormt svært ved at blive forelsket. Men var endelig blevet folkset i ham. Det f'øltes så godt det hele. Havde virkelig en god mavefornemmelse.

Vi var sammen i aftes, hvor vi spiste, så tv og havde sex. Jeg kom til at kalde ham Jakob 2 gange mens vi spise. Jeg grinte, det gjorde han også, og jeg sagde at jeg virkelig ikke ved hvor det kom fra. Jeg kender ikke engang nogen som hedder jakob.

Inden han tog hjem, jokede han selv med, at han bare ville lade min dør stå, så Jakob kunne komme ind.

Nu har jeg lige fået følgende sms fra ham:

"Hej Lene. Jeg kan mærke at alarmklokkerne ringer helt vildt efter i går. Jeg har brugt meget tid på at tænke. Jeg kan ikke få tanken ud af hovedet at du muligvis også dater en der hedder Jacob samtidig med mig. Jeg kan mærke at jeg bliver nød til at lytte til mig selv. Jeg trækker mig. Min mistillid er desværre blevet vakt til live."

Jeg troede faktisk det var en joke. Det er det så åbenvart ikke! Det er simpelthen så plat! Fair nok, hvis han ikke vil mere, men han er simpelthen nødt til at være ærlig, for det der er da verdens mest latterlige grund. Har aldrig lagt skjul på, hvor usikker jeg er på hele dating og sex tingen. Så bare det at forstille sig, at jeg skulle date 2 persober på samme tid - det ville jo aldrig ske. Jeg har hverken tid, lysten eller evnerne til sådan noget.

Jeg er helt færdig. Fuldstændig opløst. Troede endelig det var min tur. Min tur til at prøve at være i sådan et rigtig forhold. Buhu!!



Jeg må indrømme, at jeg ville reagere lige som ham og trække mig. Synes overhovedet ikke det er en plat eller dårlig grund, men ganske ærligt af ham.

Så du ville også bare sende en sms og så ellers bare være helt lukket for al kommunikation derefter?

Jeg må indrømme at jeg synes det er meget voldsomt slet ikke at ville være åben for en stille og rolig snak om det. Eller end ikke at ville runde relationen ordenligt af.
8
...
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 13. okt 2017, 10:49

Stitch skrev:
Ellin skrev:
Code71 skrev:
Stitch skrev:Jeg må indrømme, at jeg ville reagere lige som ham og trække mig. Synes overhovedet ikke det er en plat eller dårlig grund, men ganske ærligt af ham.


Ville jeg også. Helt klart. Dog ikke på denne måde. I det mindste burde man kunne tale om det. Det der virker sgu ærligt talt som en dårlig undskyldning fra hans side. Sorry to say


Jeg er sørme glad for min mand ikke tænker sådan. Vi har været sammen i 10+ år og jeg har ikke tal på mængden af gange i de år, hvor jeg har kaldt ham f.eks. min brors navn. :lol:
Hvis der ikke skal mere til for at skabe mistillid, så er man, efter min mening, ret sart.
Særligt, hvis der ikke er andet der indikerer, at Fraulein dater andre i dette tilfælde.



Nu synes jeg ikke, man kan sammenligne et ægteskab på +10år med dateri på 1 måneds tid.


Jeg synes til gengæld at det sætter ting i perspektiv at man selv efter 10 år kan komme til at bruge det forkerte navn uden nogen bliver fornærmet. Man burde, alt andet lige, være bedre til at huske navnet på en man har kendt så længe end en man har set 4 en måned.
2
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 13. okt 2017, 11:04

Ellin skrev:Måske vi har andre, vigtigere ting at give os til, end at jeg f.eks. en sjælden gang kommer til at kalde min mand for f.eks. brors navn.
Men nu er det jo heller ikke noget der sker dagligt.

Jeg tænker bare, at man får det ret svært i fremtidige forhold, hvis der ikke er plads til små fejl.


Det der er da utroligt nemt at udtale og en kende arrogant. Folk har da forskellige grænser..
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. okt 2017, 11:16

Primerose skrev:Jeg savner virkelig en varm mandekrop at putte mig op af de her kolde efterårsnætter.
Hørt! Netop derfor benytter jeg mig af de tilbud, der kommer fra mænd, der gerne vil putte - og deslige :fløjt:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 13. okt 2017, 11:28

Ellin skrev:
Code71 skrev:
Ellin skrev:Måske vi har andre, vigtigere ting at give os til, end at jeg f.eks. en sjælden gang kommer til at kalde min mand for f.eks. brors navn.
Men nu er det jo heller ikke noget der sker dagligt.

Jeg tænker bare, at man får det ret svært i fremtidige forhold, hvis der ikke er plads til små fejl.


Det der er da utroligt nemt at udtale og en kende arrogant. Folk har da forskellige grænser..


Det må du gerne mene. Jeg mener til gengæld, at hvis et forkert navn vælter hele læsset, når der iøvrigt ikke er grundlag for at mistænke sin date for at date andre, så tænker jeg, at man bør arbejde med sin egen usikkerhed.

Og i tilfældet her i tråden, synes jeg det er lidt sølle at Fraus date, vælger at slutte kontakten der, efter 4 dates og samtidig forsøge at give hende del af skylden for det. Hvilket jeg i høj grad synes han gør.



Men er det ikke fair nok af ham at erkende, at det ikke er noget han kan leve med og derfor siger fra? Hellere det, end at han siger fedt nok, men ikke mener det og så går og er usikker.

Det jeg opponerer imod, er at han bliver kaldt plat og uærlig. Det kan jo være, at manden simpelthen ikke kan med det?
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 13. okt 2017, 11:30

LadyFox skrev:
Stitch skrev:
Fräulein L. skrev::whine:

Har set en fyr i en måneds tid. Vi har 'kun' været sammen 4 gange, da vi begge har travl, og han har børn der også skal være tid til. Vi har dog skrevet enormt meget sammen. Hver dag.

Jeg har enormt svært ved at blive forelsket. Men var endelig blevet folkset i ham. Det f'øltes så godt det hele. Havde virkelig en god mavefornemmelse.

Vi var sammen i aftes, hvor vi spiste, så tv og havde sex. Jeg kom til at kalde ham Jakob 2 gange mens vi spise. Jeg grinte, det gjorde han også, og jeg sagde at jeg virkelig ikke ved hvor det kom fra. Jeg kender ikke engang nogen som hedder jakob.

Inden han tog hjem, jokede han selv med, at han bare ville lade min dør stå, så Jakob kunne komme ind.

Nu har jeg lige fået følgende sms fra ham:

"Hej Lene. Jeg kan mærke at alarmklokkerne ringer helt vildt efter i går. Jeg har brugt meget tid på at tænke. Jeg kan ikke få tanken ud af hovedet at du muligvis også dater en der hedder Jacob samtidig med mig. Jeg kan mærke at jeg bliver nød til at lytte til mig selv. Jeg trækker mig. Min mistillid er desværre blevet vakt til live."

Jeg troede faktisk det var en joke. Det er det så åbenvart ikke! Det er simpelthen så plat! Fair nok, hvis han ikke vil mere, men han er simpelthen nødt til at være ærlig, for det der er da verdens mest latterlige grund. Har aldrig lagt skjul på, hvor usikker jeg er på hele dating og sex tingen. Så bare det at forstille sig, at jeg skulle date 2 persober på samme tid - det ville jo aldrig ske. Jeg har hverken tid, lysten eller evnerne til sådan noget.

Jeg er helt færdig. Fuldstændig opløst. Troede endelig det var min tur. Min tur til at prøve at være i sådan et rigtig forhold. Buhu!!



Jeg må indrømme, at jeg ville reagere lige som ham og trække mig. Synes overhovedet ikke det er en plat eller dårlig grund, men ganske ærligt af ham.

Så du ville også bare sende en sms og så ellers bare være helt lukket for al kommunikation derefter?

Jeg må indrømme at jeg synes det er meget voldsomt slet ikke at ville være åben for en stille og rolig snak om det. Eller end ikke at ville runde relationen ordenligt af.



Jeg er helt enig med dig, at han burde runde relationen ordentligt af. En sms kun er ganske enkelt ikke nok. Jeg ville selv tage den f2f, hvis det var mig.

(Disclaimer: jeg ville ikke selv slutte relationen af den grund. Men synes det er fair nok, at manden evner at sige fra, når det er noget, han ikke kan leve med).
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. okt 2017, 12:01

Jeg forstår godt man bliver usikker, men ikke at man ikke kan snakke om det. Havde han taget det op face to face kunne hun jo have fremvist sin messenger og sms'er som bevis for, hun ikke har noget kørende med nogen. Hvis hun ikke ved, han tager det op, kan hun jo ikke slette beskeder for at skjule fordækt adfærd, så det burde være rimelig enkelt at lægge en mistanke i graven, hvis han havde sagt noget enten med det samme eller næste gang de sås.

Det er ham, der ser spøgelser og har nogle issues. Ikke pga hans følelser, men hvordan han reagerer på dem.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 13. okt 2017, 12:08

:preggo1: I
Stitch skrev:
LadyFox skrev:
Stitch skrev:
Fräulein L. skrev::whine:

Har set en fyr i en måneds tid. Vi har 'kun' været sammen 4 gange, da vi begge har travl, og han har børn der også skal være tid til. Vi har dog skrevet enormt meget sammen. Hver dag.

Jeg har enormt svært ved at blive forelsket. Men var endelig blevet folkset i ham. Det f'øltes så godt det hele. Havde virkelig en god mavefornemmelse.

Vi var sammen i aftes, hvor vi spiste, så tv og havde sex. Jeg kom til at kalde ham Jakob 2 gange mens vi spise. Jeg grinte, det gjorde han også, og jeg sagde at jeg virkelig ikke ved hvor det kom fra. Jeg kender ikke engang nogen som hedder jakob.

Inden han tog hjem, jokede han selv med, at han bare ville lade min dør stå, så Jakob kunne komme ind.

Nu har jeg lige fået følgende sms fra ham:

"Hej Lene. Jeg kan mærke at alarmklokkerne ringer helt vildt efter i går. Jeg har brugt meget tid på at tænke. Jeg kan ikke få tanken ud af hovedet at du muligvis også dater en der hedder Jacob samtidig med mig. Jeg kan mærke at jeg bliver nød til at lytte til mig selv. Jeg trækker mig. Min mistillid er desværre blevet vakt til live."

Jeg troede faktisk det var en joke. Det er det så åbenvart ikke! Det er simpelthen så plat! Fair nok, hvis han ikke vil mere, men han er simpelthen nødt til at være ærlig, for det der er da verdens mest latterlige grund. Har aldrig lagt skjul på, hvor usikker jeg er på hele dating og sex tingen. Så bare det at forstille sig, at jeg skulle date 2 persober på samme tid - det ville jo aldrig ske. Jeg har hverken tid, lysten eller evnerne til sådan noget.

Jeg er helt færdig. Fuldstændig opløst. Troede endelig det var min tur. Min tur til at prøve at være i sådan et rigtig forhold. Buhu!!



Jeg må indrømme, at jeg ville reagere lige som ham og trække mig. Synes overhovedet ikke det er en plat eller dårlig grund, men ganske ærligt af ham.

Så du ville også bare sende en sms og så ellers bare være helt lukket for al kommunikation derefter?

Jeg må indrømme at jeg synes det er meget voldsomt slet ikke at ville være åben for en stille og rolig snak om det. Eller end ikke at ville runde relationen ordenligt af.



Jeg er helt enig med dig, at han burde runde relationen ordentligt af. En sms kun er ganske enkelt ikke nok. Jeg ville selv tage den f2f, hvis det var mig.

(Disclaimer: jeg ville ikke selv slutte relationen af den grund. Men synes det er fair nok, at manden evner at sige fra, når det er noget, han ikke kan leve med).

Men jeg tror da heller ikke at vi er nogle der mener at han absolut skal være sammen med Fraulein.
Det er det der med ikke engang at ville snakke det ud, fortælle hvordan han har det og lade hende forklare sig der er mystisk og nedern. Det er altid god stil at runde tingene ordenligt af, og hvem ved måske tingene ville se anderledes ud hvis Fraulein fik chancen for at ytre sig.
Jeg er da selv før gået ind i en snak om at runde noget af og endt med et andet udfald fordi snakken gav nogle nuancer jeg ikke havde inden.

Det er da en nedern position Fraulein er blevet sat tilbage i.
1
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 13. okt 2017, 12:23

Ghattner skrev:
Stitch skrev:
Ellin skrev:
Code71 skrev:
Stitch skrev:Jeg må indrømme, at jeg ville reagere lige som ham og trække mig. Synes overhovedet ikke det er en plat eller dårlig grund, men ganske ærligt af ham.


Ville jeg også. Helt klart. Dog ikke på denne måde. I det mindste burde man kunne tale om det. Det der virker sgu ærligt talt som en dårlig undskyldning fra hans side. Sorry to say


Jeg er sørme glad for min mand ikke tænker sådan. Vi har været sammen i 10+ år og jeg har ikke tal på mængden af gange i de år, hvor jeg har kaldt ham f.eks. min brors navn. :lol:
Hvis der ikke skal mere til for at skabe mistillid, så er man, efter min mening, ret sart.
Særligt, hvis der ikke er andet der indikerer, at Fraulein dater andre i dette tilfælde.



Nu synes jeg ikke, man kan sammenligne et ægteskab på +10år med dateri på 1 måneds tid.


Jeg synes til gengæld at det sætter ting i perspektiv at man selv efter 10 år kan komme til at bruge det forkerte navn uden nogen bliver fornærmet. Man burde, alt andet lige, være bedre til at huske navnet på en man har kendt så længe end en man har set 4 en måned.

Jeg er en navnemongol og kommer tit til at kalde fx min 10 årige hanhund for min 5 årige hunhunds navn og omvendt. Og nogle gange får jeg også byttet rundt på venner og families navne. Det er lidt uheldigt når man kalder en venindes kæreste for eks kærestens navn.

Jeg kan oftest godt huske folks navne, men nogle gange får jeg byttet rundt. Jeg synes kun det er blevet værre med alderen og jeg kender flere der fucker up med navne. Uden der er noget i det.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 13. okt 2017, 12:49

Når jeg fortæller mine venner om mit lettere mislykkede dating-liv synes de jeg virker kræsen.

Men hvornår er man kræsen? Kan man forcere en interesse /tiltrækning?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 13. okt 2017, 13:05

Ghattner skrev:Når jeg fortæller mine venner om mit lettere mislykkede dating-liv synes de jeg virker kræsen.

Men hvornår er man kræsen? Kan man forcere en interesse /tiltrækning?

Det er svært at give en facitliste på.

Men umiddelbart forbinder jeg kræsenhed ifm. dating med urealistiske/overdrevne/"ligegyldige" forventninger til en partner. Selvfølgelig har man præferencer og grænser, det jeg mener er kræsenhed er fx at have en lang liste med ting der skal opfyldes, ellers er en person ikke en potentiel kæreste. Det kan være øjen- og hårfarve, højde, vægt, uddannelse, job osv.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 13. okt 2017, 14:07

Ghattner skrev:Når jeg fortæller mine venner om mit lettere mislykkede dating-liv synes de jeg virker kræsen.

Men hvornår er man kræsen? Kan man forcere en interesse /tiltrækning?


Hvad er der det gør dine venner finder dig kræsen?

Kan du komme med konkrete eksempler?
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14341

Re: Singletråden

Indlægaf Mangoness » 13. okt 2017, 14:21

Juki skrev:
Ghattner skrev:
Stitch skrev:
Ellin skrev:
Jeg er sørme glad for min mand ikke tænker sådan. Vi har været sammen i 10+ år og jeg har ikke tal på mængden af gange i de år, hvor jeg har kaldt ham f.eks. min brors navn. :lol:
Hvis der ikke skal mere til for at skabe mistillid, så er man, efter min mening, ret sart.
Særligt, hvis der ikke er andet der indikerer, at Fraulein dater andre i dette tilfælde.



Nu synes jeg ikke, man kan sammenligne et ægteskab på +10år med dateri på 1 måneds tid.


Jeg synes til gengæld at det sætter ting i perspektiv at man selv efter 10 år kan komme til at bruge det forkerte navn uden nogen bliver fornærmet. Man burde, alt andet lige, være bedre til at huske navnet på en man har kendt så længe end en man har set 4 en måned.

Jeg er en navnemongol og kommer tit til at kalde fx min 10 årige hanhund for min 5 årige hunhunds navn og omvendt. Og nogle gange får jeg også byttet rundt på venner og families navne. Det er lidt uheldigt når man kalder en venindes kæreste for eks kærestens navn.

Jeg kan oftest godt huske folks navne, men nogle gange får jeg byttet rundt. Jeg synes kun det er blevet værre med alderen og jeg kender flere der fucker up med navne. Uden der er noget i det.


Tilskud til navnedebatten:

http://videnskab.dk/kultur-samfund/kaer ... ndes-navne
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Forhold og sex"