Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 16. feb 2020, 14:36

Pomelo skrev:
malou_43 skrev:nå men så fuck fuck da :tie: :lol:

Agressiv type :lol:


Hvis barnet er hans et og alt, har han jo heller ikke brug for/plads til en kæreste. Synes den slags statements er så dumme - især fordi folk ikke mener det, når det kommer til stykket.


Jeg gætter på han sjældent får match - og går rundt i den fejlagtige tro, at det er fordi ingen kvinder kan magte, at hans søn fylder så meget :tie:
4
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 16. feb 2020, 15:17

MOGA skrev:
malou_43 skrev:nå men så fuck fuck da :tie: :lol:

Agressiv type :lol:


Lidt i samme stil, så swiper jeg med det samme til venstre på dem, som skriver noget i stil med “Jeg søger et seriøst forhold. Jeg har mine børn i lige uger, og er derfor frisk på en date i ulige uger”.

Jeg er med på, at hvis man kun har sine børn hver anden uge, så prioriterer man i vid udstrækning dem. Men for mig bliver det bare så kategorisk. For rigtig mange af dem træner, og formentlig også i børneuger, og arrangementer på arbejdet, forældremøder og deslige falder jo også vilkårligt. For mig sender det et signal om, at “jeg” (altså, daten), bliver prioriteret under alt det, og så gider jeg ikke. Men det kan selvfølgelig være de dater to om ugen, og derfor ikke kan være så meget væk fra børnene, men så er vi nok også ret forskellige.

I midten af december var jeg på date med en mand, som jeg måske ikke var fuldstændig ramt af, men som jeg gerne ville se igen. Den døde fuldstændig, da vi skulle et godt stykke tid ind i januar, før han havde tid til at ses igen.


Samme her. "De betyder alt for mig" ryger også. Jeg ved ikke hvorfor, men det er bare så unuanceret - "alt" er et meget definitivt ord at bruge

Min eks havde dem fuldtid, og det passer mig faktisk meget bedre. Jeg vil hellere fuldtid end jeg vil deltid.
Han fandt tid til mig de første 4 måneder - masser af tid (efter 21.30 på hverdage og 23.30 i weekenden) - men kunne åbenbart ikke holde til det til sidst.
Og jeg er faktisk ikke særlig krævende, jeg nyder min alenetid, og en lille samtale og små beskeder kan redde meget.

Hellere små besøg her og der og en opretholdelse af interesse end uger mellem at ses.

Det ville være klart lettest at finde en uden børn - men det er dælme svært når alderen siger +30! Jeg går i hvert fald udenom mænd, der har 3 børn på fuldtid igen :lol:
1
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Singletråden

Indlægaf Minionine » 16. feb 2020, 15:38

malou_43 skrev:nå men så fuck fuck da :tie: :lol:

Agressiv type :lol:


Uh en frækkert! Det er så rart at få skældud allerede inden man har swipet :love2:

Og så undrer de sig over at de ikke får nogen matches :tie:
Nogle mennesker har bare NADA kommunikation skills.
6
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 16. feb 2020, 17:38

Har lige pakket det lingerisæt, jeg ville have overrasket min nu eks med væk. Det kom før bruddet og hat tabt mig, så havde ventet til jeg var helt sikker på, at jeg følte mig top lækker i det.
Da vi var på ferie, købte han sådan en "clone my willy" til os, som han skrev, jeg bare kunne beholde, da vi skulle bytte ting (vi har ikke set hinanden siden den dag han slog op)

Nu har jeg lagt den i en kasse i mit kommende børneværelse. Jeg havde overvejet at give den tilbage, men vil ikke om og aflevere den ved hans hus.

Jeg har udsat det, men nu skulle det gøres. Sådan noget lort med lort på.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8206

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 16. feb 2020, 18:46

malou_43 skrev:Har lige pakket det lingerisæt, jeg ville have overrasket min nu eks med væk. Det kom før bruddet og hat tabt mig, så havde ventet til jeg var helt sikker på, at jeg følte mig top lækker i det.
Da vi var på ferie, købte han sådan en "clone my willy" til os, som han skrev, jeg bare kunne beholde, da vi skulle bytte ting (vi har ikke set hinanden siden den dag han slog op)

Nu har jeg lagt den i en kasse i mit kommende børneværelse. Jeg havde overvejet at give den tilbage, men vil ikke om og aflevere den ved hans hus.

Jeg har udsat det, men nu skulle det gøres. Sådan noget lort med lort på.

Ej, wtf, smid den da ud!?
Undskyld, men den forstår jeg godt nok ikke du vil have stående, og hvis han virkelig ønskede den, må han købe en ny.
17
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 16. feb 2020, 18:50

Anilara skrev:
malou_43 skrev:Har lige pakket det lingerisæt, jeg ville have overrasket min nu eks med væk. Det kom før bruddet og hat tabt mig, så havde ventet til jeg var helt sikker på, at jeg følte mig top lækker i det.
Da vi var på ferie, købte han sådan en "clone my willy" til os, som han skrev, jeg bare kunne beholde, da vi skulle bytte ting (vi har ikke set hinanden siden den dag han slog op)

Nu har jeg lagt den i en kasse i mit kommende børneværelse. Jeg havde overvejet at give den tilbage, men vil ikke om og aflevere den ved hans hus.

Jeg har udsat det, men nu skulle det gøres. Sådan noget lort med lort på.

Ej, wtf, smid den da ud!?
Undskyld, men den forstår jeg godt nok ikke du vil have stående, og hvis han virkelig ønskede den, må han købe en ny.


Det er kun fordi den har kostet en masse penge :lol: altså den er ubrugt og uåbnet :lol:
Er ret sikker på den ryger ud når jeg finder den om et par måneder ved oprydningen
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9079
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Singletråden

Indlægaf Purple Haze » 16. feb 2020, 19:03

malou_43 skrev:
Anilara skrev:
malou_43 skrev:Har lige pakket det lingerisæt, jeg ville have overrasket min nu eks med væk. Det kom før bruddet og hat tabt mig, så havde ventet til jeg var helt sikker på, at jeg følte mig top lækker i det.
Da vi var på ferie, købte han sådan en "clone my willy" til os, som han skrev, jeg bare kunne beholde, da vi skulle bytte ting (vi har ikke set hinanden siden den dag han slog op)

Nu har jeg lagt den i en kasse i mit kommende børneværelse. Jeg havde overvejet at give den tilbage, men vil ikke om og aflevere den ved hans hus.

Jeg har udsat det, men nu skulle det gøres. Sådan noget lort med lort på.

Ej, wtf, smid den da ud!?
Undskyld, men den forstår jeg godt nok ikke du vil have stående, og hvis han virkelig ønskede den, må han købe en ny.


Det er kun fordi den har kostet en masse penge :lol: altså den er ubrugt og uåbnet :lol:
Er ret sikker på den ryger ud når jeg finder den om et par måneder ved oprydningen


Hey, hvis den er ubrugt og uåbnet så kan du sælge den billigt (evt til mig :lol: ).
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6122

Re: Singletråden

Indlægaf Contrast » 16. feb 2020, 19:47

malou_43 skrev:
Anilara skrev:
malou_43 skrev:Har lige pakket det lingerisæt, jeg ville have overrasket min nu eks med væk. Det kom før bruddet og hat tabt mig, så havde ventet til jeg var helt sikker på, at jeg følte mig top lækker i det.
Da vi var på ferie, købte han sådan en "clone my willy" til os, som han skrev, jeg bare kunne beholde, da vi skulle bytte ting (vi har ikke set hinanden siden den dag han slog op)

Nu har jeg lagt den i en kasse i mit kommende børneværelse. Jeg havde overvejet at give den tilbage, men vil ikke om og aflevere den ved hans hus.

Jeg har udsat det, men nu skulle det gøres. Sådan noget lort med lort på.

Ej, wtf, smid den da ud!?
Undskyld, men den forstår jeg godt nok ikke du vil have stående, og hvis han virkelig ønskede den, må han købe en ny.


Det er kun fordi den har kostet en masse penge :lol: altså den er ubrugt og uåbnet :lol:
Er ret sikker på den ryger ud når jeg finder den om et par måneder ved oprydningen


Jeg ville stadig bare smide den ud, uagtet hvor dyr eller ubrugt den har været. Det ville da være mega akavet at bruge tid på at sælge :badr:
4
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21066

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 16. feb 2020, 19:48

malou_43 skrev:
MOGA skrev:
malou_43 skrev:nå men så fuck fuck da :tie: :lol:

Agressiv type :lol:


Lidt i samme stil, så swiper jeg med det samme til venstre på dem, som skriver noget i stil med “Jeg søger et seriøst forhold. Jeg har mine børn i lige uger, og er derfor frisk på en date i ulige uger”.

Jeg er med på, at hvis man kun har sine børn hver anden uge, så prioriterer man i vid udstrækning dem. Men for mig bliver det bare så kategorisk. For rigtig mange af dem træner, og formentlig også i børneuger, og arrangementer på arbejdet, forældremøder og deslige falder jo også vilkårligt. For mig sender det et signal om, at “jeg” (altså, daten), bliver prioriteret under alt det, og så gider jeg ikke. Men det kan selvfølgelig være de dater to om ugen, og derfor ikke kan være så meget væk fra børnene, men så er vi nok også ret forskellige.

I midten af december var jeg på date med en mand, som jeg måske ikke var fuldstændig ramt af, men som jeg gerne ville se igen. Den døde fuldstændig, da vi skulle et godt stykke tid ind i januar, før han havde tid til at ses igen.


Samme her. "De betyder alt for mig" ryger også. Jeg ved ikke hvorfor, men det er bare så unuanceret - "alt" er et meget definitivt ord at bruge

Min eks havde dem fuldtid, og det passer mig faktisk meget bedre. Jeg vil hellere fuldtid end jeg vil deltid.
Han fandt tid til mig de første 4 måneder - masser af tid (efter 21.30 på hverdage og 23.30 i weekenden) - men kunne åbenbart ikke holde til det til sidst.
Og jeg er faktisk ikke særlig krævende, jeg nyder min alenetid, og en lille samtale og små beskeder kan redde meget.

Hellere små besøg her og der og en opretholdelse af interesse end uger mellem at ses.

Det ville være klart lettest at finde en uden børn - men det er dælme svært når alderen siger +30! Jeg går i hvert fald udenom mænd, der har 3 børn på fuldtid igen :lol:

Jeg kan heller ikke med det, men det er fordi jeg ikke ville forvente andet. For mig giver det sig selv og er en selvfølge at ens barn betyder alverden for en når man har fuld eller delt forældremyndighed. Når det skrives så bombastisk kommer det bare til at have modsatte effekt på mig og jeg tænkere snarere der er noget suspekt ved det siden det er nødvendigt at pointere :mellow:

Det er ligesom de par der er så kæresteklamme og konstant bekræfter hinanden med tomme ord på Facebook, men i virkeligheden aldrig viser omsorg for hinanden. Show it, don't tell it.
5
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 16. feb 2020, 19:53

Contrast skrev:
malou_43 skrev:
Anilara skrev:
malou_43 skrev:Har lige pakket det lingerisæt, jeg ville have overrasket min nu eks med væk. Det kom før bruddet og hat tabt mig, så havde ventet til jeg var helt sikker på, at jeg følte mig top lækker i det.
Da vi var på ferie, købte han sådan en "clone my willy" til os, som han skrev, jeg bare kunne beholde, da vi skulle bytte ting (vi har ikke set hinanden siden den dag han slog op)

Nu har jeg lagt den i en kasse i mit kommende børneværelse. Jeg havde overvejet at give den tilbage, men vil ikke om og aflevere den ved hans hus.

Jeg har udsat det, men nu skulle det gøres. Sådan noget lort med lort på.

Ej, wtf, smid den da ud!?
Undskyld, men den forstår jeg godt nok ikke du vil have stående, og hvis han virkelig ønskede den, må han købe en ny.


Det er kun fordi den har kostet en masse penge :lol: altså den er ubrugt og uåbnet :lol:
Er ret sikker på den ryger ud når jeg finder den om et par måneder ved oprydningen


Jeg ville stadig bare smide den ud, uagtet hvor dyr eller ubrugt den har været. Det ville da være mega akavet at bruge tid på at sælge :badr:


Jeg kommer ikke til at sælge den...

Jeg tror min ide er, at når den skal smides ud, føler jeg intet for manden. Det kunne være et halstørklæde, en tandbørste, whatever.

Lige nu har jeg en masse indebrændte følelser om en svag mand, der har tabt guld på gaden. Når jeg om noget tid smider den ud, vil jeg gerne have en følelse af at have sluppet disse følelser og det savn, jeg alligevel stadig har. Hans tandbørste, hans shampoo, hans gave er smidt ud :)

Lingeriet kan jeg heldigvis bruge på en anden heldig mand en dag :)
3
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5418
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13966

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 16. feb 2020, 21:21

malou_43 skrev:Lingeriet kan jeg heldigvis bruge på en anden heldig mand en dag :)


Og så må man jo gerne tage det på for sin egen skyld for at føle sig lidt ekstra lækker, en dag man har behov for det :engel:
8
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 16. feb 2020, 22:41

RavenClaw skrev:
malou_43 skrev:Lingeriet kan jeg heldigvis bruge på en anden heldig mand en dag :)


Og så må man jo gerne tage det på for sin egen skyld for at føle sig lidt ekstra lækker, en dag man har behov for det :engel:


Sandt - i hvert fald for at fejre mit vægttab ;)
God ide :gogo:
2
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Singletråden

Indlægaf Aima » 17. feb 2020, 00:28

malou_43 skrev:Jeg kommer ikke til at sælge den...

Jeg tror min ide er, at når den skal smides ud, føler jeg intet for manden. Det kunne være et halstørklæde, en tandbørste, whatever.

Lige nu har jeg en masse indebrændte følelser om en svag mand, der har tabt guld på gaden. Når jeg om noget tid smider den ud, vil jeg gerne have en følelse af at have sluppet disse følelser og det savn, jeg alligevel stadig har. Hans tandbørste, hans shampoo, hans gave er smidt ud :)

Lingeriet kan jeg heldigvis bruge på en anden heldig mand en dag :)


Jeg kan sagtens forstå dig :)

At det lige er sådan et aggregat til at lave en pik-kopi tænker jeg faktisk bare skal ses som en detalje der på et tidspunkt i din fremtid bliver morsom.

Da jeg var helt ung og boede i min første lejlighed, havde en ekskæreste glemt en 20’er hos mig, eller tabt den ud af lommen eller whatever. Den 20’er blev også et fysisk symbol for mig. Jeg lagde den i sådan en lille æske med englemotiv på låget, jeg havde stående i min vindueskarm, og selvom jeg var fattig studerende, ville jeg i lang tid hellere sælge pant, end bruge den skide 20’er. Jeg tror, den lå i æsken i mere end et år, før min lillebror en dag sendte en besked “Hey søs, var forbi, men du var ikke hjemme, så jeg låste mig bare ind. Fandt en 20’er i smykkeskrinet, lånte den til en pizzaslice”

Han havde lige ville forbi efter lidt penge, men da jeg ikke var hjemme, havde han bare lige kigget de oplagte steder, om jeg måske havde efterladt en mønt :lol:

Først gav det lige sådan et sug i maven fordi den åndssvage mønt havde fået den der affektionsværdi, men efter få minutter var det bare sådan lidt “Nå ja, så er den da fornuftigt brugt og måske var tidspunktet også fint :)

Livet er så dynamisk, du udvikler dig. Lad den der ting blive liggende, om et år eller to er du måske endda der hvor det kunne være sjovt at bruge den på en anden mand, who knows? Jeg tror uanset hvad ikke det er helt så tosset at have den slags håndgribelige affekter, der lissom kan fungerer som en slags måleenheder ift. egen udvikling.
7
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 17. feb 2020, 01:30

OberstNasig skrev:Idag har jeg fået en besked så bims at jeg er nødt til at dele ordlyden.
Jeg har jo datet senioren. Vi har set hinanden et par gange, men har ikke været i seng sammen- helt klart på mit initiativ! Det er gået godt. Faktisk rigtig godt og jeg kunne bestemt se potentiale i hans meget udadvendte, legesyge væsen.
Da vi var sammen for nogle dage siden, tog han straks initiativ til at lave en ny aftale idag. Jeg tænkte at det var godt, for det er netop den slags engagement, der holder mig til ilden. Der har ingen tegn været på manglende interesse, før idag.
Han kontakter mig pludselig og skriver at han må aflyse, fordi han er rigtig træt og gerne vil være sit bedste jeg, når vi er sammen.
Min sjette sans bimler og bamler, så jeg call´er den og skriver venligt at det er ok, men at jeg også ved at det sommetider er et red flag og at jeg gerne vil informeres, hvis interessen er dalet, fordi vi så ikke skal spilde hinandens tid.
Han svarer simpelthen at han "Ikke tænker i enten eller" og hvis han skal svare mig nu, så må vi stoppe den.

Det er da NETOP enten eller?! :stoned: :stoned: :stoned:

Jeg er lidt fra snøvsen, for det kommer simpelthen ud af det blå. Selvom jeg ikke kendte ham så godt, havde jeg klart en ro i at vide, at jeg var sikker på at han ville give klar besked, hvis interessen forsvandt og det er da kun fordi, at jeg spurgte direkte at svaret blev vristet ud af ham. Så han får ingen credit herfra, overhovedet.

Nå, men jeg er til gengæld stolt af mig selv for at have reageret på min usikkerhed med det samme! Før i tiden har jeg ladet tvivlen komme dem til gode, men det har jeg erfaret er noget, der ikke kommer andet ud af, end at tiden går med gradvist manglende interesse. Så hellere få rykket det plaster af i en fart.
Jeg vil aldrig ende i en relation, hvor jeg skal være plaget af den væmmelige følelse af usikkerhed, for der har bare altid været noget om snakken, har det vist sig. Så det mener jeg bestemt godt at jeg kan bruge som parameter.



Jeg synes faktisk, det er dig der er forkert på den. Hvis jeg havde været ham og havde aflyst, fordi jeg var træt og jeg så fik det svar tilbage, så havde jeg tænkt at det var en hysterisk reaktion og ikke noget for mig. Jøsses altså.
Han aflyste bare - hvorfor ikke bare lave en ny aftale i stedet for at skabe drama?
5
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21066

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 17. feb 2020, 02:33

OberstNasig skrev:Det er fair nok og forskellighed er helt ok. Jeg er nu ganske overbevist om at det ikke afkøler interessen ved een, som er oprigtigt interesseret, medmindre beskeden emmer af blame eller usikkerhed. Men mine alarmklokker ringer, når man aflyser, fordi man er træt og man samtidig ikke foreslår en ny dato (særligt når mønstret har været altid at foreslå en ny dato med det samme). Så er interessen altså for lunken til min smag.
Det jeg skriver til ham er jo ikke en konstatering, men et spørgsmål om det er tilfældet. Og så er det, at han svarer, som han gør. Han kunne jo, hvis han var interesseret skrive, at det ikke var tilfældet og så videre.
Jeg kan udmærket forstå, hvis man stejler over at få at vide, hvad man tænker og føler.

Jeg ville blive ked af hvis en date ikke havde tiltro til at jeg nok skulle afslutte det på en ordentlig måde, hvis interessen var dalet. Vedkommende ville have fejlbedømt mig og det ville gøre mig ked af det.

Jeg kan ikke vurdere om du har overreageret eller om din mavefornemmelse har ret. Hvis det føles som det rigtige for dig er det det rigtige at afslutte det, selvom det blev på en træls måde. Han kan have sine grunde til ikke at foreslå en ny dag ligesom du ikke selv foreslog en dag.

Du virker selv ret afklaret med at det blev afsluttet. Havde det reelt gjort en forskel hvis han foreslog en ny date, tror du? Du skriver selv at mønstret har været at foreslå en ny date og du ikke har tvivlet før, men I har samtidig kun set hinanden et par gange. Det stemmer ikke helt for mig :gruble:

På den ene side synes jeg knapt nok man kan tale om et mønster efter så få gange og samtidig er et par gange ikke nok til at jeg lærer en person så godt at kende at jeg ved om der er mere end god kemi. For mig lyder det mere til at I har været for forskellige end at han har mistet interessen eller du ikke har gjort det rigtige. Hvis det giver mening.
0

Tilbage til "Forhold og sex"