Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. dec 2018, 08:50

IrmaPigen skrev:
Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.


Ja for fy føj da... :gisp: :forvirret2: :gruble:

Efter min mening en ret malplaceret kommentar, altså jo fysiske præferencer har været vendt i tråden, men ikke sådan lige for nyligt agtigt.
Og det er måske en anelse trættende at skulle skydes i skoene, at man udtrykker at man netop har de her præferencer, typisk fordi man nu engang ved og mærker at det gør en positiv forskel. At det skal tolkes og italesættes som noget overfladisk. For i bund og grund har vi vel alle nogle præferancer, de kan bare være bundet op på forskellige ting, og nogle er mere vigtige, andre kan vise sig at være skide ligeyldig - eller bliver opvejet af en masse andre super fede og positive ting.
14
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 2. dec 2018, 09:15

IrmaPigen skrev:Der er gode mænd derude.

Min kæreste er en af dem. Han er sød, dejlig, hjælpsom, betænksom og bundhæderlig og altid ærlig. Ikke sådan en der lyver og bedrager.

Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.

Det var du vel nok heldig med.

Og hvor er det da godt, at du slet ikke er så overfladisk, som de fleste singler her i tråden. Eller noget!
11
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23371

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 2. dec 2018, 09:23

Madam Pomfrey skrev:
IrmaPigen skrev:
Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.


Ja for fy føj da... :gisp: :forvirret2: :gruble:

Efter min mening en ret malplaceret kommentar, altså jo fysiske præferencer har været vendt i tråden, men ikke sådan lige for nyligt agtigt.
Og det er måske en anelse trættende at skulle skydes i skoene, at man udtrykker at man netop har de her præferencer, typisk fordi man nu engang ved og mærker at det gør en positiv forskel. At det skal tolkes og italesættes som noget overfladisk. For i bund og grund har vi vel alle nogle præferancer, de kan bare være bundet op på forskellige ting, og nogle er mere vigtige, andre kan vise sig at være skide ligeyldig - eller bliver opvejet af en masse andre super fede og positive ting.


Jeg læser det mere som et spørgsmål om, hvilken andel man selv har i sine egne problemer. Men det er naturligvis heller ikke rart at tænke på.
3

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. dec 2018, 09:31

Aragorn skrev:
Madam Pomfrey skrev:
IrmaPigen skrev:
Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.


Ja for fy føj da... :gisp: :forvirret2: :gruble:

Efter min mening en ret malplaceret kommentar, altså jo fysiske præferencer har været vendt i tråden, men ikke sådan lige for nyligt agtigt.
Og det er måske en anelse trættende at skulle skydes i skoene, at man udtrykker at man netop har de her præferencer, typisk fordi man nu engang ved og mærker at det gør en positiv forskel. At det skal tolkes og italesættes som noget overfladisk. For i bund og grund har vi vel alle nogle præferancer, de kan bare være bundet op på forskellige ting, og nogle er mere vigtige, andre kan vise sig at være skide ligeyldig - eller bliver opvejet af en masse andre super fede og positive ting.


Jeg læser det mere som et spørgsmål om, hvilken andel man selv har i sine egne problemer. Men det er naturligvis heller ikke rart at tænke på.


nu står der jo i et efterfølgende indlæg...

Der kunne ligeså have stået at han havde skæve tænder og gik i sin mors hjemmstrikkede sweatre. Pointen er blot han ikke lever om til det fremherskende ideal hos kvinder i dag


hvilket er årsagen til at jeg reagerer.
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 2. dec 2018, 10:04

IrmaPigen skrev:
Muspel skrev:
IrmaPigen skrev:
SurSødSovs skrev:Freya: En chance til. Fordi det er jul. Med den besked :D

Spjaerten: der ER gode mænd derude. De gemmer sig bare. Og du har skal bare være vred. Det er sundt og viser, du stadig tror på det.


Hvad gør jeg så nu? Prøver at vride et forhold ud af ikke-eks (kan det overhovedet blive godt med vores historie og langdistance?) eller forsøger jeg at kaste mig ud i en ny? Eller holder jeg mig til at være singole af princip?


Der er gode mænd derude.

Min kæreste er en af dem. Han er sød, dejlig, hjælpsom, betænksom og bundhæderlig og altid ærlig. Ikke sådan en der lyver og bedrager.

Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.


Jeg har lige aftalt date nummer tre med sød mand på ca 1,75 som er skaldet. Han er sød, dejlig, hjælpsom og betænksom ved første øjekast.

Jeg ser dit indlæg som et tegn. Min date må være helt fantastisk! Og også bundhæderlig og altid ærlig som din. Og kommer ikke til at lyve eller bedrage. Sådan bliver det :D


Min pointe har en lidt anden vinkel.

Det var egentlig at han ikke er er høj, mørkhåret, bredskuldret og med et actionpræget job.

Der kunne ligeså have stået at han havde skæve tænder og gik i sin mors hjemmstrikkede sweatre. Pointen er blot han ikke lever om til det fremherskende ideal hos kvinder i dag.


Den var jeg med på Irma. Jeg lavede bare sjov. Jeg er helt enig med dig - gode mænd kommer i mange afskygninger. Det var bare sjovt fordi jeg lige nu leder efter tegn på at jeg denne gang måske faktisk har fundet en, der kunne være værd at samle på.
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 2. dec 2018, 10:11

Min mand er skaldet, har briller, er 171 cm. høj og spinkel. Jeg ved ikke om det gør mig til et specielt dybt menneske at jeg har "trodset" hans udseende og alligevel er faldet for ham.

Jeg møder i øvrigt ret jævnligt kvinder, der synes han er lækker og det er nok ikke kun pga. hans venlige øjne og rolige personlighed.
Jeg tænker det er en myte at alle kvinder vil have høje mænd. Det er måske bare dem vi hører mest om.
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
uptowngirl
Indlæg: 125
Tilmeldt: 5. feb 2017, 21:12
Kort karma: 21
Likede indlæg: 178

Re: Singletråden

Indlægaf uptowngirl » 2. dec 2018, 10:35

Jeg har været på min første rigtige tinderdate i 2 år og nøj hvor havde jeg glemt alt om, hvor skræmmende det kan være og den dejlige usikkerhed, der følger med :gisp:
Men jeg tror det gik godt, altså vi sad på en bar og snakkede 4,5 time før vi opdagede hvad klokken var og at vi nok hellere måtte hjem :fløjt:
Men hvad så nu? Jeg har et par rigtig dårlige forhold med masser af svigt (har faktisk ikke oplevet andet) i bagagen, så jeg er ret tilbageholdende. Så nu sidder jeg bare og stirrer lidt på min telefon og venter på at han skriver :lol: Den her fase savner jeg i hvert fald ikke :stoned:
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 2. dec 2018, 10:59

SurSødSovs skrev:
bluetof1 skrev:Min mand er skaldet, har briller, er 171 cm. høj og spinkel. Jeg ved ikke om det gør mig til et specielt dybt menneske at jeg har "trodset" hans udseende og alligevel er faldet for ham.

Jeg møder i øvrigt ret jævnligt kvinder, der synes han er lækker og det er nok ikke kun pga. hans venlige øjne og rolige personlighed.
Jeg tænker det er en myte at alle kvinder vil have høje mænd. Det er måske bare dem vi hører mest om.


Og så er nogle kvinder højere end andre :D


Derfor kan man stadig godt have en tendens til at ende med ikke-så-høje-skaldede-mænd :genert:

Jeg er i ukendt territorie her. Tror seriøst aldrig jeg har været sammen med en mand, hvor jeg skal kigge op og rent faktisk har brug for lidt hjælp, hvis jeg skal kunne nå - omvendt er jeg da så sikker på, at han reelt gider kysse på mig. Ellers kunne han jo bare blive oppe i de højere luftlag :lol:

Det KAN selvfølgelig løses med høje sko. Så kan han ikke undslippe *mwahahaha*
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 2. dec 2018, 11:04

Speaking of høje sko - jeg hoppede i 12 cm hæle for første gang længe i lørdags og dansede 70’er-disco med stor entusiasme. Det var fedt at opleve, at kroppen ikke spassede over det, og at balancen ikke længere er påvirket af tidligere balancenerveissues :-D

....men HOLY FUCK, jeg bliver høj. Jeg kunne i hvert fald konstatere, at jeg på den givne aften var den eneste på 190+ :lol:
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. dec 2018, 11:05

uptowngirl skrev:Jeg har været på min første rigtige tinderdate i 2 år og nøj hvor havde jeg glemt alt om, hvor skræmmende det kan være og den dejlige usikkerhed, der følger med :gisp:
Men jeg tror det gik godt, altså vi sad på en bar og snakkede 4,5 time før vi opdagede hvad klokken var og at vi nok hellere måtte hjem :fløjt:
Men hvad så nu? Jeg har et par rigtig dårlige forhold med masser af svigt (har faktisk ikke oplevet andet) i bagagen, så jeg er ret tilbageholdende. Så nu sidder jeg bare og stirrer lidt på min telefon og venter på at han skriver :lol: Den her fase savner jeg i hvert fald ikke :stoned:

Har du skrevet til ham? :) dejligt med en god date :)
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. dec 2018, 12:15

uptowngirl skrev:Jeg har været på min første rigtige tinderdate i 2 år og nøj hvor havde jeg glemt alt om, hvor skræmmende det kan være og den dejlige usikkerhed, der følger med :gisp:
Men jeg tror det gik godt, altså vi sad på en bar og snakkede 4,5 time før vi opdagede hvad klokken var og at vi nok hellere måtte hjem :fløjt:
Men hvad så nu? Jeg har et par rigtig dårlige forhold med masser af svigt (har faktisk ikke oplevet andet) i bagagen, så jeg er ret tilbageholdende. Så nu sidder jeg bare og stirrer lidt på min telefon og venter på at han skriver :lol: Den her fase savner jeg i hvert fald ikke :stoned:


Håber én af jer har skrevet først ;)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. dec 2018, 12:43

bluetof1 skrev:Min mand er skaldet, har briller, er 171 cm. høj og spinkel. Jeg ved ikke om det gør mig til et specielt dybt menneske at jeg har "trodset" hans udseende og alligevel er faldet for ham.

Jeg møder i øvrigt ret jævnligt kvinder, der synes han er lækker og det er nok ikke kun pga. hans venlige øjne og rolige personlighed.
Jeg tænker det er en myte at alle kvinder vil have høje mænd. Det er måske bare dem vi hører mest om.


Jeg kan da synes mænd er lækre, tiltalende, betagende uanset højde og drøjde :D

Nu er jeg selv 179 cm fra tå til top, og ja jeg vil da gerne ha en kæreste der er ca. lige så høj som mig, eller højere. Det synes jeg ikke gør mig kræsen, og jeg er heller ikke til tynde/slanke mænd, jeg vil gerne ha en mand med noget gods i, blød og rund er dejligt :lun:
Jeg er skide ligeglad med om han har hår eller ej, men har han hår så kunne jeg godt tænke mig en mand med frisure fremfor en der tager trimmeren på 3 mm hver 3 uge :lol:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 2. dec 2018, 13:14

Madam Pomfrey skrev:
bluetof1 skrev:Min mand er skaldet, har briller, er 171 cm. høj og spinkel. Jeg ved ikke om det gør mig til et specielt dybt menneske at jeg har "trodset" hans udseende og alligevel er faldet for ham.

Jeg møder i øvrigt ret jævnligt kvinder, der synes han er lækker og det er nok ikke kun pga. hans venlige øjne og rolige personlighed.
Jeg tænker det er en myte at alle kvinder vil have høje mænd. Det er måske bare dem vi hører mest om.


Jeg kan da synes mænd er lækre, tiltalende, betagende uanset højde og drøjde :D

Nu er jeg selv 179 cm fra tå til top, og ja jeg vil da gerne ha en kæreste der er ca. lige så høj som mig, eller højere. Det synes jeg ikke gør mig kræsen, og jeg er heller ikke til tynde/slanke mænd, jeg vil gerne ha en mand med noget gods i, blød og rund er dejligt :lun:
Jeg er skide ligeglad med om han har hår eller ej, men har han hår så kunne jeg godt tænke mig en mand med frisure fremfor en der tager trimmeren på 3 mm hver 3 uge :lol:


Min pointe er at vi alle sammen har forskellige præferencer og at der er et marked for de fleste, mænd som kvinder. Jeg synes det er irriterende at få revet i næsen at man er overfladisk hvis man foretrækker bestemte fysiske træk fremfor andre. Højde bliver ofte slået på som noget ALLE kvinder foretrækker og at man nøjes hvis man er sammen med en mand, der er under 1.80. Ud over at det ikke passer så er det da super ucharmerende at sige om andre mennesker at andre lader sig nøje med dem.
Du kan godt lide højde. Jeg er ret ligeglad med højde, men jeg kommer heller aldrig til at skulle deale med at være højere end manden.
Sådan er vi forskellige og jeg synes på ingen måde at jeg nøjes med min mand. Jeg er vild med at jeg ikke skal stå på tæer for at kysse ham, jeg er vild med at vi kan give hinanden lange krammere uden at nogen får ondt i ryggen og jeg elsker at jeg kan mærke alle muskler på ham.

Hvis ikke jeg er helt klar i spyttet ovenfor, så er jeg altså enig med dig :-D
4
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Singletråden

Indlægaf Jedi » 2. dec 2018, 13:22

Aragorn skrev:
Madam Pomfrey skrev:
IrmaPigen skrev:
Men han er 1,75 høj og skaldet. Så mange af jer var nok alligevel gået uden om ham.


Ja for fy føj da... :gisp: :forvirret2: :gruble:

Efter min mening en ret malplaceret kommentar, altså jo fysiske præferencer har været vendt i tråden, men ikke sådan lige for nyligt agtigt.
Og det er måske en anelse trættende at skulle skydes i skoene, at man udtrykker at man netop har de her præferencer, typisk fordi man nu engang ved og mærker at det gør en positiv forskel. At det skal tolkes og italesættes som noget overfladisk. For i bund og grund har vi vel alle nogle præferancer, de kan bare være bundet op på forskellige ting, og nogle er mere vigtige, andre kan vise sig at være skide ligeyldig - eller bliver opvejet af en masse andre super fede og positive ting.


Jeg læser det mere som et spørgsmål om, hvilken andel man selv har i sine egne problemer. Men det er naturligvis heller ikke rart at tænke på.


Jeg vil tro, det kan være et problem for gutten, hvis han bliver sorteret fra. Specielt hvis han synes, han på en eller anden måde "nøjes" med dem, som så gerne vil ham. Hvordan kan det være et problem for de, som vælger ham fra?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Singletråden

Indlægaf Fru Sunshine » 2. dec 2018, 13:32

Bare spørg bluetof1, hvor høj, trænet og atletisk min mand er. Og hvilken hårpragt han har.

Det var hans øjne, smil og væsen, jeg faldt for - og så er der bare noget over en passioneret musiker.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"